Jump to content

Blocare usita alimentare combustibil


codz
 Share

Postare recomandată

Salutare! Oare de ce nu mi se blocheaza capacul de la rezervor cand incui masina? Mecanismul este la fel cu cel din pozele lui codz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil actuator defect - inlocuieste-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Și la mine, ieri, ducandu-ma la benzinărie, am pățit același lucru.Adica nu am putut deschide capacul exterior de la rezervor. Noroc ca am mai bine de un sfert de rezervor plin.Maine ma duc la service sa rezolv problema.Urata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Inlocuire servomotor si se va rezolva problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate.Asa a zis si mecanicul auto.Am optat pentru un motor original. Ma intreb daca problema se va repeta, candva.

Motorul original costa  163 -168 lei.Sau mai mult.Depinde de unde il cumperi.

Mecanismul de inchidere al capacului exterior de la rezervorul de carburant este identic, la nivel de generatie, cu cel de la modelele VAG, inclusiv Audi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

A4, a6...au aceeasi problema. Nu am intalnit sa se mai strice, dupa inlocuire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrezi în domeniu sau faci aceste afirmații, pe baza unor date găsite pe internet ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cu asta ma ocup. Nu știu mai departe la ce te ajuta aceste informații,  avand in vedere ca ai primit raspuns la întrebarile tale.

Tot asa, daca vrei sa vezi cine iti raspunde, intra pe profilul respectivului, vezi cate posturi are, vezi in semnaturi cu ce se ocupa. 

Ca sa nu ne justificam noi, cei care va ajutam cu informatii, pe cei care adresati solicitari pe forum

Screenshot_20210514-113340_Gallery.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, îți mulțumesc frumos pentru răspuns pe care îl apreciez.

Am pus întrebarea dacă lucrezi în domeniu și pentru a te aborda, în viitor, dacă va fi cazul, cu alte probleme tehnice la care pot sa răspundă corect doar cei care lucrează în domeniu.Fata de alții, cei care lucrați în domeniu, vorbiți în cunoștință de cauza asa ca opinia voastră trebuie luata în considerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez.Vineri am rezolvat problema.Motorasul,  original , a costat 163 lei iar manopera 70 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Foarte bine ca ai pus origibal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am patit si eu la fel la E-Golf, anul trecut, a fost schimbat la reprezentanta pe garantie. Stiau de defect, problema a fost ca nu au nimerit corect din prima piesa si a durat mai mult, am mers 1 luna jumate fara capacul de la usita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!Problema la masina mea, Golf 7 1,2 TSI,benzina,86 cp,2013, este ca nu se inchide usita de la rezervorul de benzina, dupa ce inchid masina cu telecomanda.

Am demontat actuatorul usitei, am pus altul, dar  usita tot nu se inchidea.Toate usile se inchid din telecomanda,insa usita nu.

Am desfacut tapiteria din portbagaj,am verificat daca mufa actuatorului primeste alimentare, si surpriza, nu primeste alimentare cu tensiune..

Ce ma sfatuiti sa mai fac,ca numai stiu unde sa umblu.Initial am suspectat ca ar fi siguranta arsa,dar nu se poate pentru ca toata inchiderea centralizata are o singura siguranta,iar daca ar fi fost arsa nu s-ar mai fi inchis usile din telecomanda.E posibil ca acel actuator sa aibe alimentare separata?Ce as mai putea sa verific?Continuitatea firelor pina la mufa?Am deschis panoul de sigurante din interiorul masinii, dar nu stiu care este siguranta pentru inchidere centralizata si pentru actuator clapeta rezervor.Daca are cineva diagrama cu sigurantele si explicata in detaliu ce echipament deserveste fiecare siguranta in parte,l-as ruga sa o posteze.Astept sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai siguranta separata. Verifica firele pana in BCM, sub bord, in stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Florine,pentru sfat.Asa voi face,voi verifica firele pana in BCM.Voi reveni cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu amanunte.Am facut o scanare cu VCDS si mi-au iesit urmatoarele erori:

 

Tuesday,14,November,2023,13:41:19:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZAUZDP011011   License Plate: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 5Q0-937-08X-HV1.clb
Control Module Part Number: 5Q0 937 084 L    HW: 5Q0 937 084 L
  Component and/or Version: BCM MQBAB H   H14 0103
           Software Coding: 00080846C24102730FA44080B11C07080000000000000000000000000000
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00025
              ASAM Dataset: EV_BCMCONTI 010001 (VW37)
                      VCID: 4189A38FD07C1116DBD-8014
1 Fault Found:

197644 - Control Circuit for Fuel Tank Flap 
          B1263 01 [009] - Electrical Failure
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 1048574 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 04E-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04E 906 016 E    HW: 04E 907 309 A
  Component and/or Version: R4 1.2l TFS   H08 9019
           Software Coding: 01110032230411082000
            Work Shop Code: WSC 20450 183 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM12TFS01104E906016E 001012 (VW37)
                      VCID: 24470A1B2F2E243ED0B-8071
2 Faults Found:

10203 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
          P0300 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 100341 km
                    Date: 2023.11.13
                    Time: 11:14:32

10593 - Cylinder 3 
          P0303 00 [096] - Misfire Detected
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 100341 km
                    Date: 2023.11.13
                    Time: 11:14:33


Readiness: 0000 0001

 

Iar in bord cu contactul pus se aprind toti martorii, iar dupa ce se sting toti martorii,mai raman aprinsi in bord 2 martori :EPC SI CHECK ENGINE

Dupa ce pornesc motorul si acesti 2 martori se sting,deci in bord numai ramane aprins nici un martor dupa pornirea motorului.

Atasez si poza cu martorii aprinsi numai cu contactul pus:
Am masurat firele ,continuitatea lor, dar mi-a aratat pe tester valoarea ''1".Ce ar putea fi?

Sa fie vreun fir intrerupt sau circuitul de control sa fie defect?

20231114_140457.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele le-ai masurat pana in BCM? Sau cum?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

S-a rezolvat pina la urma.Am fost la un electrician ,a masurat si a zis ca actuatorul are alimentare,dar va trebuie sa cumpar un actuator OE, piesa originala, nu aftermarket.Am pus actuator OE si s-a rezolvat,acum usita se inchide ,deschide,in regula.Actuatorul nu primeste alimentare in mod continuu,ci numai sub forma de impuls de curent, doar cand apesi pe butonul de la telecomanda de inchidere centralizata, pentru inchidere sau deschidere..Iar curentul nu poate fi masurat, ci poate fi verificat numai cu lampa de control,al carei beculet se aprinde pentru o fractiune de secunda,atat cat dureaza impulsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, stie cineva codul OE al actuatorului pentu un golf 7 variant 2013 1.6 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!