Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

Incep sa ma sperii referitor la aceasta problema. Este oare posibil sa se intample la orice masina aceasta buba sau o fi doar un defect de fabricare pt acel lant. Ma gandesc ca daca lantul s-a rupt in mers nu este o problema legata de intinzator ci mai degraba un defect de fabricatie al lantului. Asteptam in continuare noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am revenit cu noi informatii plus foto!

Astazi,am "semnat" dinou condica la cei de la Audi,era normal,nu?

Vesti "bune",!

Au aflat,mai bine zis au dedus dece s-a rupt lantul!

Una dintre rotile dintate(pinion) pe care era montat lantul,avea cativa dinti "pilitzi"pe jumatate!Vezi poza 1!

Am intrebat dece s-au pilit,iar ei mi-au spus ca se pare ca lantul a stat mai intr-o parte(!!??) pe acea roata si ca in timp

prin frecare,s-au pilit!

Deci ia trebuit vreo 84.000 km sa se rupa!!!

Deci pe la 160-170.000 km tre sa ma astept dinou?

Am intrebat motivul de ce a fost asezat asa...iar ei nu mi-au putut raspunde concret...ba ca este vb. despre material prost in roata dintzata(pinion)....ba ca nu a fost pusa corect...oricum...imi vor schimba(sper) toate lanturile-si sunt numai 5!!-plus intinzatoarele care sunt si alea vreo 8!

Toata lucrare-piese si manopera-ATENTIE!!-in jur de 9.500 de euroni!!

Binenteles...asigurarea plateste...eu platind doar 300

post-11878-1220628735_thumb.jpg

post-11878-1220628771_thumb.jpg

post-11878-1220628810_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pt poze. Bine ca s-a termiant totul cu bine. Ai mare noroc cu politaa de asigurare, ai ideea daca la noi poti sa ai o asemenea clauza in contract?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pt poze. Bine ca s-a termiant totul cu bine. Ai mare noroc cu politaa de asigurare, ai ideea daca la noi poti sa ai o asemenea clauza in contract?

Sincer sa fiu nu stiu!

Intreaba si tu la CASCO...sau la alte firme de asigurari auto.

Banuiesc ca mai sunt in afara de ce mentionat mai sus!

Normal ar trebui sa existe ....doar traim in UE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dupa cum spune si titlul topicului - uneori simt niste vibratii ciudate in timpul mersului, ca si cum un injector ar da semne de oboseala.

De ce spun ciudate? Pentru ca nu se simt decat in anumite conditii: numai la 1700-1800 rpm, si nu mereu (de obicei atunci cand accelerez mai tare de la ~1000 rpm, de exemplu cand fac o depasire, si numai daca reusesc sa o tin un pic la turatia respectiva (s-ar putea ca vibratiile sa se simta cam cand incearca masina sa schimbe viteza).

Vibratiile nu sunt foarte puternice (si nici foarte deranjante - un om neavizat nici nu le observa), dar suficient cat sa poata fi observate (si sa devina stresante dupa un timp, in sensul ca nu stiu ce defectiune poate fi). Evident, se simt doar cand masina e cuplata pe "Drive", nu si pe "Sport".

Mecanicii de la reprezentanta nu le-au putut reproduce, spunand ca nu apar nici ca eroare pe calculator, si ca s-ar putea sa fie din cauza combustibilul prost, dar acest lucru este exclus. Vibratiile se simt de cateva luni deja, si intre timp am circulat si in afara tarii unde se presupune ca am folosit combustibil mai bun; am bagat si metabond, si nimic.

Aveti idee de unde ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti apar mai ales cand accelerezi mai sustinut ( gen talpa ) atunci efectul este foarte posibil sa fie cel denumit "surging" .. adica turbina

ta intra intr-un fel de rezonanta mecanica. De obicei cu un soft stock nu ar trebui sa se intample asa ceva, eu am simtit din plin aceasta problema

la fosta mea Bora si i-a crapat turbina pana la urma, si se simte putin si la Skoda care are tuning. Ce este de facut: este sa eviti turarea gen talpa

sub 2k rpm... vibratiile dispar cand trece de 2k, nu?

Anyway, mai citeste si pe forum despre surging ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vibratiile dispar peste 2000, dar la mine accelerarea nu este gen talpa, la stilul meu de condus practic nu am ajuns niciodata cu acceleratia "la blana" pe masina asta, practic e mult prea puternic motorul pt. mine :D.

Accelerarea este mai puternica intr-adevar (si progresiva), dar nu gen talpa.

Masina nu are chip tuning (sau poate i-a facut fostul proprietar si nu stiu eu).

O sa ma mai documentez cu privire la surging, oricum vestea cu privire la turbina m-a demoralizat total.

Este vreun "tratament" pentru asa ceva, sau n-am ce face si astept o "moarte lenta" a turbinei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis doar sa cercetezi o posibila problema, nu sa te demoralizez :icon_thumright:

Daca a fost condusa excesiv in regim urban e posibil sa fie mai encrasata turbina.

Poti eventual sa faci o curatire a acesteia si la demontare sa iti dai seama daca e

ceva in neregula. Dar pana atunci documenteaza sa intelegi cat mai bine cum

se manifesta ca sa iti dai seama daca e posibil ca asta sa fie explicatia.. apoi

demonteaz-o..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost condusa in regim urban dar n-as spune excesiv... adica in fiecare dimineata plec cu ea la serviciu si in fiecare dupa amiaza ma intorc, si de obicei mai plec pe la pranz in pauza de masa si ma intorc... deci cam 4 drumuri pe zi (doua dus-intors), fiecare de cate aproximativ 1 km (deh, Tg-Jiu e oras mic :blah:, mai bine ma duc pe jos, dar deh, e mai comod cu masina, plus ca de multe ori mai ai nevoie sa ajungi pe ici-pe colo, si e mai complicat daca las masina acasa).

Asta timp de un an jumate... e excesiv?! Pai am avut inainte un A6 din 2002, condus tot un an jumate (in prezent al sora-mii), ar trebui sa fie "mort" deja.

Sa nu mai vorbim de faptul ca aproape in fiecare week-end fac un drum de Bucuresti, deci depuneri de calamina si alte alea ar trebui sa fie curatate atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Daca a fost condusa excesiv in regim urban e posibil sa fie mai encrasata turbina.

Poti eventual sa faci o curatire a acesteia si la demontare sa iti dai seama daca e

ceva in neregula. Dar pana atunci documenteaza sa intelegi cat mai bine cum

se manifesta ca sa iti dai seama daca e posibil ca asta sa fie explicatia.. apoi

demonteaz-o..

salut, am o situatie similara, insa pt un motor de 2.0 TDI 140 PS - tip 4F (2005). atat la accelerare cat si la decelerare, sunt evidente 2 zgomote scurte (chiar vibratii as spune) in intervalul 1700-2000 rom. e posbil sa fie encastrata turbina? merita sa fac o curatire? da rezultat?

cei de la service spun ca e posibil sa cedeze turbina in timp (nu pot estima cat mai tine)

merci mult!

mentionez ca motorul are 152tkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca are vreo legatura dar o problema asemanatoare am avut si eu la Touareg.pe undeva intre 1600-1800RPM imi face un zgomot (huruit, vibrat) care se auzea foarte incet (sesizabil numai cu muzica oprita).zgomotul se auzea si la accelerare si la decelerare si parca se auzea putin mai tare in treapata 6.am fost cu el la service si raspunsul a fost ca nu stiu ce aparatoare pe la cutie/motor nu era prinsa bine si intra in rezonanta.s-a prins aparatoarea respectiva si acum zgomotul nu mai exista...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am mai consultat un mecanic care mi-a dat urmatoarea explicatie: in momentul decelerarii, de la 2000 rpm in jos, scade presiunea din turbo-suflanta pana la presiunea normala, iar cele 2 "elici" intra intr-un fel de rezonanta pana ating rotatia standard. dupa parerea lui, nu se poate face mare lucru, el intalnind acest fenomen chiar si la motoare noi.

nu mi-a recomandat inlocuirea sau curatirea turbo-suflantei.

are cineva alte idei/pareri?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta rezonanta este cunoscuta sub numele de "surging" si nu ar trebui sa se intample la un motor cu software original...la cele modificate depinde ce setari se fac

se poate ajunge la aceasta rezonanta mecanica care insa este daunatoare!.. sau s-a dus turbina si ar trebui sa cercetezi mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alta problema... treapta 6 (cutie tiptronic) se aude mai gros (nu cine stie ce, dar e diferit) fata de celalate trepte (ca sunet facut de cutie/motor), mai ales la turatii joase (pana in 2000RPM) si parca si vibreaza putin (se simte putin in volan).toate astea se simt pana in 2000RPM.eu nu am turbo si am si verificat-o de curand si nu au gasit nici o problema.mai aveam anumite suntete dar au disparut cand au prins aparatoarea de care ziceam mai sus.e ceva pe sub ea ce poate sa intre in rezonanta?se aude asa de parca e motoru subturat...habar nu am daca asa e normal si nici touareg cu motorizarea asta nu prea gasesc sa fac un test sa vada daca e normal sa se auda asa.s-a verifcat nivelul ulei peste tot (cutie, motor, diferential...), pusa pe calculator si totul e ok.nu stiu ce sa-i mai fac...ma dispera sunetul asta...macar daca as stii ca e normal...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta rezonanta este cunoscuta sub numele de "surging" si nu ar trebui sa se intample la un motor cu software original...la cele modificate depinde ce setari se fac

se poate ajunge la aceasta rezonanta mecanica care insa este daunatoare!.. sau s-a dus turbina si ar trebui sa cercetezi mai mult.

salut,

soft-ul este original, nu s-a umblat la el.

am citit despre "surging" dar simptomele mele sunt diferite. turbina functioneaza normal si puterea motorului nu este afectata.

crezi ca e o idee buna sa curat turbina?

multumesc!

Modificat de dado77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad cu ce ar strica... la mine efectul de surging la o Bora mi-a distrus turbina in timp..

btw, s-a intamplat sa mergi tare sa zicem pe autostrada sau altundeva mai mult timp si apoi

sa opresti motorul repede fara sa astepti o perioada mai linistita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad cu ce ar strica... la mine efectul de surging la o Bora mi-a distrus turbina in timp..

btw, s-a intamplat sa mergi tare sa zicem pe autostrada sau altundeva mai mult timp si apoi

sa opresti motorul repede fara sa astepti o perioada mai linistita?

da, cu siguranta! crezi ca poate fi o cauza?

apreciez orice sfat!

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar poate fi o cauza. La mine cand s-a dus turbina mersesem cam vreo 10km cu 200km/h talpa.. si ma apucase o treaba mica

si am oprit din scurt pe dreapta si am oprit motorul, in timp ce ma p..... mi-am dat seama ca e de rau.. cand am pornit motorul,

fum alb la greu.. am mai mers 2 km zici ca eram trabant si m-am oprit.. am cumparat alta turbina.

Ideea este ca turbina la solicitare maxima ajunge si la rosu (metalul), daca opresti brusc si practic ii tai racirea

pe baza de ulei se deformeaza in timp si nu mai este echilibrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu stiu in ce fel se aude la tine aceea vibratie, da pe masina mea se auzea o vibratie deranjanta intre 1700 si 2000 de turatii pe accelerare si decelerare. Poti sa iei aminte si la ce s-a mai scris: in final erau plasticurile de la ceva admisie cu aer din zona radiatorului care intrau in rezonanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar poate fi o cauza. La mine cand s-a dus turbina mersesem cam vreo 10km cu 200km/h talpa.. si ma apucase o treaba mica

si am oprit din scurt pe dreapta si am oprit motorul, in timp ce ma p..... mi-am dat seama ca e de rau.. cand am pornit motorul,

fum alb la greu.. am mai mers 2 km zici ca eram trabant si m-am oprit.. am cumparat alta turbina.

Ideea este ca turbina la solicitare maxima ajunge si la rosu (metalul), daca opresti brusc si practic ii tai racirea

pe baza de ulei se deformeaza in timp si nu mai este echilibrata.

am inteles, dar nu fac chestii din astea... ma refeream la faptul ca merg 100-200km pe autostrada, la viteze normale dupa care ma opresc din aceleasi cauze ca si tine :vaidecapulmeu: dar in nici un caz talpa si metal. nu sunt genul. nu mi s-a intamplat sa scoata fum alb.

dupa cum ziceam, turbina functioneaza nromal, in parametri, puterea motorului nu e afectata in nici un fel.

doar ca are vibratiile alea ciudate la decelerare.

Acuma nu stiu in ce fel se aude la tine aceea vibratie, da pe masina mea se auzea o vibratie deranjanta intre 1700 si 2000 de turatii pe accelerare si decelerare. Poti sa iei aminte si la ce s-a mai scris: in final erau plasticurile de la ceva admisie cu aer din zona radiatorului care intrau in rezonanta.

poti sa-mi dai detalii despre plasticurile de care vorbesti? ca sa ma duc la mecanic si sa-i spun exact ce sa verifice?

multumesc, apreciez informatiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma iti dai seama ca motoarele sunt diferite...dar eu dupa ce am schimbat volant si kitul de ambreiaj, fiecare vibratie sau zgomot ciudat la motor imi dadea emotie. Acuma la mine vibratia se auzea pe la 1800 (ata pe accelerare, cat si pe decelerare, stand pe loc cu motorul pornit, fie ca apasam sau nu ambreiajul). M-am dus la mecanic mi-a desfacut respectiva tubulatura, am accelerat nu se mai auzea...s-a pus banda dublu adeziva si am rezolvat zgomotul respectiv. M-as bucura sa fie ceva capacuri care vibreaza...ar fi cea mai ieftina rezolvare...Apropo: e poza de pe net cu motorul

post-21103-1232455127_thumb.jpg

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta rezonanta este cunoscuta sub numele de "surging" si nu ar trebui sa se intample la un motor cu software original...la cele modificate depinde ce setari se fac

se poate ajunge la aceasta rezonanta mecanica care insa este daunatoare!.. sau s-a dus turbina si ar trebui sa cercetezi mai mult.

salut,

am mai verificat 2 mecianici si amandoi mi-au confirmat ca e mai bine sa schimb turbo-suflanta.

poate cineva sa-mi dea seria piesei si producatorul agreat?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi seria de sasiu!

WAUZZZ4F65N062851

AUDI A6 an fabr. 2005, 2.0 TDI, 103 kW

merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu luna august 2008 codul este 038 145 702 N fata de 038 145 702 J cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!