Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

6 hours ago, adrian001 said:

Deci la tine porneste la fel si la rece si la cald, in special la temp mentionate mai sus. Trebuie precizat ca diferenta nu e mare intre pornirea intarziata si cea normala, dar e clar sesizabila. In cazul meu e diferenta de aprox. 1, maxim 2 secunde. 

La mine e mare diferenta. Invarte ceva. Dar, parca nu are vvt. Ma uit azisub capota. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6tdi cr nu are VVT. 2.0tdi CR are VVT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Tot nu stiu de unde sa incep cautarile.. Am vazut ca s-ar putea sa fie de la pompa din rezervor, de la bujii, de la releul bujiilor sau de la releul 109 de sub volan. A avut si injectoarele reconditionate si tot asa porneste.

L.E. cred ca i-am gasit problema. Masina nu are baterie AGM, are un XT clasic... de 72ah. Sa vad daca vrea o baterie noua. Nici nu stiu daca e codata, trebuie sa o verific.

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dupa ce ii pui contactul de mai multe ori, porneste la sfert. Mers cu ea 100m, oprit si pornit dupa 20min (fara contact de X ori), porneste lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eventual pune o baterie AGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11/5/2022 at 8:43 AM, UNHleaSHD said:

Multumesc! Tot nu stiu de unde sa incep cautarile.. Am vazut ca s-ar putea sa fie de la pompa din rezervor, de la bujii, de la releul bujiilor sau de la releul 109 de sub volan. A avut si injectoarele reconditionate si tot asa porneste.

L.E. cred ca i-am gasit problema. Masina nu are baterie AGM, are un XT clasic... de 72ah. Sa vad daca vrea o baterie noua. Nici nu stiu daca e codata, trebuie sa o verific.

Si i-am gasit: releul bujiilor era ars, distributia sarita 2 dinti.
I-am pus releu nou, baterie AGM, i-am verificat electromotorul, i-am pus releu nou la alternator, distributie noua, curea pompa ulei, alt panou de sigurante + cablu mai gros. Porneste sfert :D.

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo tie ca ai avut determinarea sa rezolvi problema.

Cazul tau poate sa-i ajute si pe altii.

 

Acum ca ai spus de distributie, puteai sa te uiti in canalul 149, cred, in Engine, sa citesti unghiul "Camshaft adaptation intake bank1: phase position", daca era 0 distributia era noua si montata corect cu cale, daca era alungita, sau pusa gresit, valoarea era schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut! Multumesc frumos! Am cautat sa vad daca se poate vedea in VCDS, dar nu am gasit. 
Nu stim cati km avea distributia. De aceea a fost schimbata 😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Skoda 1.6 cayc, nu pornește. La o scurta verificare, doar eroare pe egr p0403. Presiune in rampa 200-300 bari și fluctuează mult între aceste valori. 

S-a aprins bujia in mers apoi s-a oprit și nu a mai pornit. Mașina are 320.000km.

Banui ca tot pe injecție sa fie problema, din cauza acelor fluctuații. Ce ziceți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate teava dintre chiulasa si galeriea de admisie  ,apoi da-i o cheie .Daca porneste pune egr nou ,oe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie ca debitmetru citea 2-3 la automat. Am încercat și puțin spray și nu a sat semn sa o ia și, am astupat admisia la turbo dar nu prea a făcut vacuum prea repede.

O sa vad mâine care e situația.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai EGR deschis, nu va porni nici pe spray, nu ar avea oxigenul necesar, din cauza asta ti-a fost recomandat sa scoti acea teava.

Daca nu ai evacuare, turbina nu este actionata, deci nu are cum sa faca "vacuum"

Oricum, cu spray, depinde unde dai, clapeta este inchisa aproape complet, deci slabe sanse sa o pornesti cu spray dat inainte de clapeta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a pornit la prima cheie. Turbo ok, egr nu e blocat deschis. Dar merge cam prost, fum alb pe toba ca in regenerate. Ba inj 3 ba 2 ajung pe la 2, apoi scad sub 1. 

Am mai văzut un cayc care tot asa făcea, porneste când vrea, apoi merge fără probleme. 

Nu-mi dau seama ce are. 

Când nu pornea am scos lambda din filtru și țeavă la egr, și tot nu pornea, și dădea fum albastru pe gaura la sonda.

20240205_120527.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat injectoarele, a rezultat ca sunt bune, aparent. Acum bag un egr oe ultima revizie, sper. De la piese a zis sa intorc teava ce intra in galerie admisie 180grade ca este informare de la vw. Acum este cu gaura spre clapeta si trebuie cu gaura spre motor. Am facut si treaba asta.
Ce ma mira putin este faptul ca pe teava dintre admisie si chiulasa pana la intrare in egr era putin uleios, si de obicei acolo este funingine uscata. Ma gandesc ca e posibil ca egr sa mai ramana dechis si circula in sens invers gazele din spre admisie cu uleiul aferent.
Egr vechi este marca pierburg si ar avea cam 50k km, la proba, cama nu revine singura complet, mai agata putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, davidut5 said:

Acum este cu gaura spre clapeta

Las-o cum era 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum o sa observi ca nu o poti intoarce cu 180 grade, pentru ca are o margine care ar trebui polizata. 

 

Informarea de la VW e pentru alte coduri de motor, nu pentru CAYC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!