Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
Dumitru123abc

Va salut!

Dupa ce am citit toate cele 101 pagini, am reconditionat injectoarele la baietii din Otopeni. Pretul pentru recontionat a fost de 2800 lei. Injectoarele se strica din cauza tensiunii slabe a bateriei si mi s-a recomandat sa schimb bateria  la 3-4 ani. Baietii de acolo mi-au spus ca le-a venit masina cu 1 milion de km cu injectoarele originale si ca propietarul a fost sfatuit sa schimbe bateria la 3 ani si d-asta au tinut atat. Recomand service-ul din Otopeni, sunt foarte transparenti si foarte deschisi. Bateria schimbata este un MACHT NORDIK 12V 72Ah 700A.

Link to comment
Share on other sites

Salut,daca crezi orice auzi, e posibil sa nu mai iesi ziua pe strada ca sa nu te arda soarele.Eu cred mai degraba ca ai inteles gresit ce au zis meseriasii.Daca intelegeai ca este din cauza bateriei,cind da mai multa tensiune si curent unui injector,era mai plauzibil,altfel nu are logica,un bec nu se arde niciodata daca primeste mai putina tensiune,din contra.

Daca ati studia mai mult timp constructia si functionarea unui injector common rail ati intelege probabil ca defectiunea unui injector este cauzata in general vorbind de calitatea combustibilului,in 99,99% din cazuri,iar in unele cazuri,cum sint injectoarele piezoelectrice,datorita calitatii componentelor electronice folosite in procesul de fabricatie,un exemplu elecovent fiind chiar unul din injectoarele folosite in grupul VAG continental-siemens 03L130277B pentru care in principiu sa folosit pentru descarcarea pachetului de cuart o rezistenta de 200 k de 0,250w tip bobina,dupa care,in modelul 03L130277S sa folosit rezistenta de 200k si 0,500w SMD.

Cine a studiat electronica stie care este diferenta intre componentele SMD si cele mai vechi,bobina,pelicula de carbon,etc.

Pe de alta parte,inteleg si punctul de vedere al ,,meseriasului" si eu aplic aceeasi politica cind vreau sa vind ulei de motor pe care il cumpar vrac pe 1,5 eur litrul,si vreau sa il vind 8 eur/l.

Link to comment
Share on other sites

Nicolescu Sebastian
On 3/14/2019 at 8:49 AM, radu2010 said:

Injectoarele de 1.6tdi cayc nu cred ca merita reconditionate, unul nou e undeva pe la 12 mil care oricum te duce mai mult decat unul reconditionat.

Salut. Ma poti ajuta cu un cod piesa pe original pentru injector 1.6 tdi 105hp, cod motor cayc? Am probleme cu 3 dintre ele si vineri urmeaza sa duc masina in service pentru reconditionare. Am vazut acum raspunsul tau si ma gandeam poate ma poti ajuta, daca ar fi un pret decent ma gandesc sa le inlocuiesc cu unele noi, dar eu citisem ca ar fi vreo 4000 de ron bucata. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

UNHleaSHD

e cam 2200lei/bug original si un CONTI 1200-1400lei/buc, parca.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Iulyan13

Salut! Am nevoie de un injector de preferat cu S la final. Mi s-a ars injectoru numaru 1 la intrare in Valcea.

Daca are cineva in zona Valcea astept mesaj in privat.

Si inca o intrebare pentru cunoscatori. Daca ii schimb doar partea electrica pana ajung acasa, trebuie facut ceva reglaj?

 

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi doar partea electrica si nu ai cu ce sa calibrezi injectorul,poate pina acasa topesti pistonul,totusi incearca,poate ai noroc si il lasi cu returul deschis,si asa nu mai porneste masina.

Link to comment
Share on other sites

Iulyan13

@vp44 te referi la calibrarea cu vcds?

Link to comment
Share on other sites

NU,ma refer la calibrarea mecanica,si verificarea in bancul de probe,alta nu exista.

Link to comment
Share on other sites

BogdanEnache

Salut, si eu am avut aceasta problema cu un Vw Golf VI 1.6 TDI, cod motor CAYC 105CP. Avea urmatoarele simptome :
- rontaia cand pleca dupa loc la turatii mai mici de 2500 ture
- fluctua turometru de la 800 - 1100
- intrerupea motorul in ralanti
- facea regenerare de 3 ori pe zi, lucru care nu este normal
- fum alb / albastrui mai ales la rece
Toate problemele erau de la injectoare decalibrate (uzate).
Problema mea a fost rezolvata la Reparatii Injectoare Buzau, Maracineni 104 (am vazut ca au peste 700 recenzii bune).
Acolo iti dau injectoarele jos, le verifica pe banc profesional destinat pentru injectoarele Siemens VDO / Continental.
Lucrarea la mine a durat 6 ore cu demontarea injectoarelor, verificarea injectoarelor, reparatia injectoarelor si remontarea lor pe masina inapoi.
La fiecare injector mi s-a dat fisa de testare cu cod nou.
Toate simptomele descrise mai sus, au disparut, masina merge brici, sunt multumit.

Edited by BogdanEnache
Link to comment
Share on other sites

UNHleaSHD

si cost?

Link to comment
Share on other sites

Ambrus Bela

Salutare , detin un Golf 6 1.6 tdi 105 cai cod motor cayc  , am avut probleme cu injectorul nr 1   am dus la service scoase toate 4 nr 1 reparat adica schimbat interiorul cu unul din dezmembrari + calibrate celelalte 3  calibrate  cost total testate calibrate + piesa 800 ron  ,  remontate  pe masina schimbate toate o ring uri saibe foc simeringuri , ulei toate filtrele schimbate  + schimbat egr + galerie admisie  si momentan masina merge bine trage nu oscileaza la relanti doar scoate fum la accelerare cate un puf ( fum negru ) si dupa un timp se aprinde spirala cu  codul de eroare p0101  debitmetrul – semnal neplausibil  ( debitmetrul este ok a fost verificat si in service si la reprezentanta skoda ) a mai patit cineva asa ceva cu golful ? Mentionez ca inainte masina nu scotea fum  nu era negru treava de esapament .

IMG-20240522-WA0004.jpg

IMG-20240522-WA0007.jpg

IMG-20240522-WA0008.jpg

IMG-20240522-WA0003.jpg

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Cel mai probabil o rezolvi doar cu 4 inj noi 

Link to comment
Share on other sites

De regula in injectoarele astea se pun duze noi,piesele din interior nu prea se schimba....de fapt nu se schimba decit daca sint oxidate sau distruse de pilitura.Apoi se verifica bobinele,sa aiba intre 170 kohmi si 200kohmi.

Dupa montarea in masina,trebuie mers cu aceasta,demaraje lungi,in toate treptele de viteza,in ordine,1...2...3...4...5 etc,apoi frina de motor 5...4...3...2...1,si iarasi acelasi procedeu de citeva ori.

ECU trebuie sa invete din nou cum sa lucreze cu injectoarele.Codificarea acestora cu noile coduri,uneori nu este necesara,alteori mai mult strica.

Sint cazuri in care dureaza,zile,sau saptamini pina cind masina incepe sa lucreze bine,rabdare,combustibil bun,nu scump,si ulei 2T in motorina.

Link to comment
Share on other sites

@vp44injectoarele Vdo-Continental montate pe 1.6 CAYC nu au bobina

Link to comment
Share on other sites

Bre, asa le zice el, bobine - ca un fel de termen general pentru actuator ... am mai avut discutia asta in trecut (posibil chiar pe topicul asta). Aparent stie ca sunt elemente piezo, dar nu vrea sa le zica pe nume :)).

Link to comment
Share on other sites

din experienta cu injectoarele astea de 1.6 tdi CAY.... nu are rost sa repari sau sa iei din dezmembrari.

 

Nu exista piese pentru acestea, cine spune ca schimba la ele piese, minte. De actuatorul piezo nici nu se pune problema, nu exista ca piesa. Cei care "repara" injectoare mentioneaza direct ca daca e problema electrica, nu au ce sa faca cu acel injector. 

Ei doar demonteaza, curata, asambleaza la loc. 

Link to comment
Share on other sites

Da,din pacate in majoritatea cazurilor “reparatia” injectoarelor e doar o carpeala 

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am si eu o problema cu masina mea, mai exact o Skoda Superb 2 motor 1.6 tdi CAYC 2011. O sa scurtez cat pot povestea si ce am facut pe parcurs pentru a se intelege mai nine

In urma cu aproximativ 2 luni veneam spre casa si mi-a cedat injectorul numarul 4. Dupa multe telefoane date am luat hotararea sa merg cu masina asa pana la Brasov. Am parcurs aproximativ 70 km in 3 pistoane mergand cu ea direct la un service autorizat pentru reconditionare injectoare unde am ajuns cu check aprins si dpf. Am primit diagnosticul:

1 injector blocat 2 aproape defecte cu injectie prea mica iar 1 doar de calibrat.

Zis si facut. Au bagat masina in lucru au reconditonat cele 3 injectoare + calibrare pe cel fara probleme.

am venit dupa masina au pornit de fata cu mine. Masina mergea foarte rau tremura fara diferente de fluctuatii la relantii. Mi au spus sa o scot la ture sa se inceapa regenerarea si sa stinga dpf-ul. Am plecat cu ea la un drum de vreo 100 km regim autostrada centura. S-a stins becul dar masina in continuare tremura la relanti. A durat cateva zile pana cand am revenit la service-ul initial din lipsa disponibilitatii. Injectoarele au inceput sa rontaie in mers. Mi s-a spus ca nu e problema pe injectie si ca trebuie sa schimb egr-ul. Am schimbat egr-ul cu ce mi s-a recomandat. Un egr aftermarket de la pierburg. Dupa schimbare masina mergea la fel. Fara nici-o modificare. Urmatorul sfat a fost sa fac update la ultima versiune de soft. Am facut upgrade la fel nici-o schimbare. Ulterior dupa cateva saptamani in care am renuntat sa mai cer sfaturi la acel service am aflat ca defapt un injector din cele reconditionate nu a rezistat si s a defectat. L-am facut pe garantie si ulterior tremuratul a disparut. Motorul merge mult mai bine fara fluctuatii sau intreruperi la relatii. Dar au aparut alte probleme pentru care as dorii sa va cer sfatul.

1. Se balanseaza motorul si pierde putere in momentul accelerarii mai bruste. Motorul se balanseaza in fata si in spate (schimbat imediat dupa sesizare suport motor de la cutia de viteze si cele 2 bucse de

la suportul anti balans. Cel dinspre distributie nu da semne de uzura)

2. Masina a pierdut din putere fata de cum mergea anterior reparatiei injectoarelor. Acceleratie pana in podea. Parca nu are cuplu. Trage doar dupa 2000-2200 rpm

3. Accelerarile bruste creaza un efect de mers in trepte in vitezele inferioare ca niste mici balansuri. 
4. Consumul in oras a crescut considerabil. Acelasi stil de mers consum de 10-12l fata de 7-9 anterior reparatiilor

As dorii sa precizez cateva diagnostrice primite si pareri.

- Ambreiajul (Pedala este intradevar cam tare. Dar schimba bine vitezele)

- Egr (Probleme cu egr aftermarket. Mentionez l-am schimbat degeaba. Nefiind problema de la el ci de la injectorul care nu a rezistat. Nu aveam eroare pe egr)

As dorii sa mentionez ca masina in prezent nu are nici-un martor aprins, Fara defecte pe tester, un numar de aprox 250000km cu schimburile facute doar la 10000km castrol 5w30. Masina a mers foarte bine cand am luat-o acum 4 luni pana cand a cedat injectorul, fiind luata de la cunostinta, stiam si ce a fost schimbat sau nu. In momentul de fata mi se pare ca nu o mai pot tine in conditiile acestea de consum. Si nimeni nu imi

poate spune exact ce anume are. Nu as vrea sa iau prin eliminare toate variantele posibile pentru gasirea problemei. 
Va multumesc pentru timpul acordat pentru a citi tot mesajul. Astept parerea voastra. 

Link to comment
Share on other sites

Ce ar trebui probabil sa faci este sa schimbi cele 4 injectoare reconditionate (oricum reconditionate relativ prost, daca unul de fapt a cedat imediat) cu unele noi 😞 Scump, dar probabil singura solutie de durata!

Link to comment
Share on other sites

@hrumde Carpeala dupa carpeala….

Rezolvarea problemei pe termen lung :

-4 injectoare noi continental 

-egr nou oe 

 

Link to comment
Share on other sites

On 08.07.2024 at 21:37, andrei_221 a scris:

din experienta cu injectoarele astea de 1.6 tdi CAY.... nu are rost sa repari sau sa iei din dezmembrari.

 

Nu exista piese pentru acestea, cine spune ca schimba la ele piese, minte. De actuatorul piezo nici nu se pune problema, nu exista ca piesa. Cei care "repara" injectoare mentioneaza direct ca daca e problema electrica, nu au ce sa faca cu acel injector. 

Ei doar demonteaza, curata, asambleaza la loc. 

Salut Andrei!Probabil ca in RO minte,in alte tari daca faci asa ceva te costa un rinichi.Da-mi voie sa te corectez,exista in comert absolut toate piesele necesare mai putin bobinele.Apropo de bobine,cred ca un user care elucubreaza  ca la piata si caruia i-am dat ignore de mult timp,deci nu vad ce scrie pe forumul asta,dupa cum spuneam,respectivul ,probabil ca a facut vreun comentariu asupra cuvintului respectiv,cuvint pe care de altfel in cele mai multe cazuri il pun intre ghilimele.

Apropo de aceste bobine,pompangii stiu la ce ma refer,da,exista,inclusiv noi noute,provenienta si calitatea depind insa de informatiile detinute de fiecare.

Pe scurt orice injector siemens de acest tip se poate repara fara nici-o problema,cu garantie de minim 1 an(atita dam noi unde muncim) dar preturile sint astronomice,240 eur fiecare injector reparat.Reparatia consta in schimbarea duzei cu una noua,si schimbarea bobinei, SH de aceasta data,pentru ca noua costa 83 eur plus transport vreo 70 eur deci nu merita.

In RO,din pacate,dar nu vreau sa generalizez,de fapt ma abtin sa fac comentarii pe tema asta deoarece pe acest forum avem si comercianti,intradevar,majoritatea le spala,si dupa caz le calibreaza.

Daca as fi putut sa uploadez filmulete direct,fara sa fie nevoie sa trec prin youtube,sau alte plataforme de acest gen,probabil ca jumatate din mecanicii si pompangii din RO,si-ar dedica restul timpului reparind numai sisteme de injectie de acest gen,rapid,eficient,si mult mai ieftin decit o fac in ziua de azi,cu avantajele de rigoare bineinteles.

Cind voi lua decizia sa fac publice aceste informatii,intr-un final,poate le voi publica pe paginile mele web si voi lasa link-ul celor doritori sa cunoasca si meseria asta,dar acum este prea devreme pentru asa ceva,si nu vreau concurenta,am avut parte in trecut de experiente neplacute cu indivizi ,,super culti" care dupa ce au vazut procesul de reparatie al unei pompe de injectie electronice vp44 ,au inceput sa faca valuri in jurul meu,si mi-au stricat negotul.

Link to comment
Share on other sites

On 10.07.2024 at 1:34, hrumde a scris:

Salut! Am si eu o problema cu masina mea, mai exact o Skoda Superb 2 motor 1.6 tdi CAYC 2011. O sa scurtez cat pot povestea si ce am facut pe parcurs pentru a se intelege mai nine

In urma cu aproximativ 2 luni veneam spre casa si mi-a cedat injectorul numarul 4. Dupa multe telefoane date am luat hotararea sa merg cu masina asa pana la Brasov. Am parcurs aproximativ 70 km in 3 pistoane mergand cu ea direct la un service autorizat pentru reconditionare injectoare unde am ajuns cu check aprins si dpf. Am primit diagnosticul:

1 injector blocat 2 aproape defecte cu injectie prea mica iar 1 doar de calibrat.

Zis si facut. Au bagat masina in lucru au reconditonat cele 3 injectoare + calibrare pe cel fara probleme.

am venit dupa masina au pornit de fata cu mine. Masina mergea foarte rau tremura fara diferente de fluctuatii la relantii. Mi au spus sa o scot la ture sa se inceapa regenerarea si sa stinga dpf-ul. Am plecat cu ea la un drum de vreo 100 km regim autostrada centura. S-a stins becul dar masina in continuare tremura la relanti. A durat cateva zile pana cand am revenit la service-ul initial din lipsa disponibilitatii. Injectoarele au inceput sa rontaie in mers. Mi s-a spus ca nu e problema pe injectie si ca trebuie sa schimb egr-ul. Am schimbat egr-ul cu ce mi s-a recomandat. Un egr aftermarket de la pierburg. Dupa schimbare masina mergea la fel. Fara nici-o modificare. Urmatorul sfat a fost sa fac update la ultima versiune de soft. Am facut upgrade la fel nici-o schimbare. Ulterior dupa cateva saptamani in care am renuntat sa mai cer sfaturi la acel service am aflat ca defapt un injector din cele reconditionate nu a rezistat si s a defectat. L-am facut pe garantie si ulterior tremuratul a disparut. Motorul merge mult mai bine fara fluctuatii sau intreruperi la relatii. Dar au aparut alte probleme pentru care as dorii sa va cer sfatul.

1. Se balanseaza motorul si pierde putere in momentul accelerarii mai bruste. Motorul se balanseaza in fata si in spate (schimbat imediat dupa sesizare suport motor de la cutia de viteze si cele 2 bucse de

la suportul anti balans. Cel dinspre distributie nu da semne de uzura)

2. Masina a pierdut din putere fata de cum mergea anterior reparatiei injectoarelor. Acceleratie pana in podea. Parca nu are cuplu. Trage doar dupa 2000-2200 rpm

3. Accelerarile bruste creaza un efect de mers in trepte in vitezele inferioare ca niste mici balansuri. 
4. Consumul in oras a crescut considerabil. Acelasi stil de mers consum de 10-12l fata de 7-9 anterior reparatiilor

As dorii sa precizez cateva diagnostrice primite si pareri.

- Ambreiajul (Pedala este intradevar cam tare. Dar schimba bine vitezele)

- Egr (Probleme cu egr aftermarket. Mentionez l-am schimbat degeaba. Nefiind problema de la el ci de la injectorul care nu a rezistat. Nu aveam eroare pe egr)

As dorii sa mentionez ca masina in prezent nu are nici-un martor aprins, Fara defecte pe tester, un numar de aprox 250000km cu schimburile facute doar la 10000km castrol 5w30. Masina a mers foarte bine cand am luat-o acum 4 luni pana cand a cedat injectorul, fiind luata de la cunostinta, stiam si ce a fost schimbat sau nu. In momentul de fata mi se pare ca nu o mai pot tine in conditiile acestea de consum. Si nimeni nu imi

poate spune exact ce anume are. Nu as vrea sa iau prin eliminare toate variantele posibile pentru gasirea problemei. 
Va multumesc pentru timpul acordat pentru a citi tot mesajul. Astept parerea voastra. 

Eu as face in felul urmator:

As lua un aparat de masura,si as masura fiecare bobina in parte.Trebuie sa iti arate un minim de 170 kohmi,si un maxim de 200 kohmi.Acest mod de a masura bobina nu este precis,nici pe departe,dar se subintelege ca daca la aceasta masuratoare nu iese bine,nu are rost sa continui cu egr,etc,de moment.

de asemenea va trebui sa masori si capacitate la borbele bobinei,undeva intre 2,5 si 6 microfarazi.

In atelierele de specialitate aceste masuratori se fac cu aparate specializate,care in timp ce alimenteaza cu impulsuri de 120v....1000v bobina,face si masuratoarea respectiva.

Daca rezultatele sint pozitive,trebuie sa te asiguri ca injectoarele pulverizeaza corect atit ca unghi de ,,iesire" cit ca cantitativ,si asta doar intrun banc de probe se poate vedea.

In multe cazuri,am observat ca pistonul unde a functionat injectorul defect,a fost afectat,de multe ori spart,alteori gaurit pur si simplu,sa speram ca nu ai acest ghinion.

Este posibil de asemenea ca problema ta sa fie rezultatul aparitiei de span in pompa de injectie,si acum sa inceapa sa afecteze incet dar sigur injectoarele.Cum mecanica nu este o stiinta exact,cum pretind unii,va trebui din pacate sa mergi iarasi la vreun atelier si sa iti verifice corespunzator masina.

Daca un injector a functionat prost,egr poate fi plin de funingine,si sa nu mai lucreze corect,la fel si filtrul de particule.

Link to comment
Share on other sites

On 7/8/2024 at 10:11 PM, adrian001 said:

Bre, asa le zice el, bobine - ca un fel de termen general pentru actuator ... am mai avut discutia asta in trecut (posibil chiar pe topicul asta). Aparent stie ca sunt elemente piezo, dar nu vrea sa le zica pe nume :)).

Ai dreptate,  aparent stie ca ala e element piezo,in realitate nici acum nu cunoaste functionarea si principiul cristalului de quartz!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!