Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi, revin și eu cu aceeași problema la cayc, respectiv ronțăit de injectoare la turație mica, consum crescut cu 1-2 l/100km și câteodată, am observat la rece, trepidații la relanti. În rest masina se comporta normal, trage bine, nu am alte probleme, la aproape 250.000 de km. 

După câteva scanări cu vcds atât cu motorul rece cât și cald, îmi afiseaza valori diferite de fiecare data, dar întotdeauna e cel puțin un injector (nu întotdeauna acelasi) care are valoarea peste 1, uneori fiind și 3 injectoare cu valoare peste 1.

Am mers la un service specializat pe injectoare din București, sa vad care din ele este problema și dacă este doar unul sa îl schimb. 

Inițial am sunat sa ma programez și mi-au zis ca întâi tb făcută o diagnoza și costa 150 lei, iar apoi în funcție de ce arata diagnoza vedem dacă se schimba injectorul /injectoarele. 

Ajuns acolo, imi face diagnoza cu un tester Bosch și reies următoarele valori:

Inj 1= 2,11mg,  Inj 2 = 1,51 mg,  Inj 3= -0,21mg și Inj 4 = - 2,50 mg. 

De aici începe distracția, deoarece îmi spune ca aceasta diagnoza nu este relevanta și își poate da seama care Injector e defect si ce mai tb făcut doar după un test de compresie (180 lei), iar apoi dacă compresia este bună trebuie verificate injectoarele pe banc pentru a vedea care nu se afla în parametri (adică încă 120 lei /bucata).

După toate aceste operațiuni, adică după ce plătești aproximativ 800 lei, poți afla care este injectorul defect, iar prețul unui injector la ei este în jur de 1450 lei. 

Mi-au făcut un deviz de de aproximativ 6700 lei, dacă sunt toate 4 defecte, suma care mi se pare foarte mare. 

Am sunat apoi și la 2 service-uri care recondiționeza injectoare Cayc (din Otopeni și din Buzau) și prețul ar fi de aproximativ 500 lei/ bucata cu garanție 1 an. 

As vrea o părere sincera și de la colegii care le-au recondiționat, dacă au mai apărut problemele după. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ar fi procedura.

Dar.. eu zic sa faci inainte o adaptare a cantitati minime injectate cu o scula profi originala .. poate se mai sch ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi in Bucuresti aveti oameni profesionisti de pe forum? De ce nu apelati la ei?

Mai naspa e prin alte colturi de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Am schimbat si eu un injector cu unul nou, dar a aparut alta problema.

Injectorul nou este pe cilindrul 2, iar dupa inlocuire valorile cu motorul cald erau (din ce imi aduc aminte) :

1 = 1.1 / 2 = -1.1 / 3 = 0.3 / 4 = 0.4

La 1 si 2 valorile mai scadeau si sub 1 

Acum pe langa valorile la 1 si 2 maricele, cand e motorul rece se aude ca in fisierul atasat, dar turometrul nu are variatii. Dupa ce se incalzeste, e totul ok. Nu se mai aude.

Aveti idee care ar fi problema?

Multumesc.

Voce 001_sd.m4a

Modificat de Stelian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
2 hours ago, getodacu said:

Salutare colegi, revin și eu cu aceeași problema la cayc, respectiv ronțăit de injectoare la turație mica, consum crescut cu 1-2 l/100km și câteodată, am observat la rece, trepidații la relanti. În rest masina se comporta normal, trage bine, nu am alte probleme, la aproape 250.000 de km. 

După câteva scanări cu vcds atât cu motorul rece cât și cald, îmi afiseaza valori diferite de fiecare data, dar întotdeauna e cel puțin un injector (nu întotdeauna acelasi) care are valoarea peste 1, uneori fiind și 3 injectoare cu valoare peste 1.

Am mers la un service specializat pe injectoare din București, sa vad care din ele este problema și dacă este doar unul sa îl schimb. 

Inițial am sunat sa ma programez și mi-au zis ca întâi tb făcută o diagnoza și costa 150 lei, iar apoi în funcție de ce arata diagnoza vedem dacă se schimba injectorul /injectoarele. 

Ajuns acolo, imi face diagnoza cu un tester Bosch și reies următoarele valori:

Inj 1= 2,11mg,  Inj 2 = 1,51 mg,  Inj 3= -0,21mg și Inj 4 = - 2,50 mg. 

De aici începe distracția, deoarece îmi spune ca aceasta diagnoza nu este relevanta și își poate da seama care Injector e defect si ce mai tb făcut doar după un test de compresie (180 lei), iar apoi dacă compresia este bună trebuie verificate injectoarele pe banc pentru a vedea care nu se afla în parametri (adică încă 120 lei /bucata).

După toate aceste operațiuni, adică după ce plătești aproximativ 800 lei, poți afla care este injectorul defect, iar prețul unui injector la ei este în jur de 1450 lei. 

Mi-au făcut un deviz de de aproximativ 6700 lei, dacă sunt toate 4 defecte, suma care mi se pare foarte mare. 

Am sunat apoi și la 2 service-uri care recondiționeza injectoare Cayc (din Otopeni și din Buzau) și prețul ar fi de aproximativ 500 lei/ bucata cu garanție 1 an. 

As vrea o părere sincera și de la colegii care le-au recondiționat, dacă au mai apărut problemele după. 

 

La ce pret ti-au cerut mai bine mergi la Buzau pe strada stadionului unde anul trecut era 350ron reconditionarea si le reconditionezi pe toate

13 minutes ago, Stelian. said:

Salutare, 

Am schimbat si eu un injector cu unul nou, dar a aparut alta problema.

Injectorul nou este pe cilindrul 2, iar dupa inlocuire valorile cu motorul cald erau (din ce imi aduc aminte) :

1 = 1.1 / 2 = -1.1 / 3 = 0.3 / 4 = 0.4

La 1 si 2 valorile mai scadeau si sub 1 

Acum pe langa valorile la 1 si 2 maricele, cand e motorul rece se aude ca in fisierul atasat, dar turometrul nu are variatii. Dupa ce se incalzeste, e totul ok. Nu se mai aude.

Aveti idee care ar fi problema?

Multumesc.

Voce 001_sd.m4a 684.55 kB · 1 download

da mai multe detalii,de ce l-ai schimbat pe primul,cati km ai facut dupa schimbare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, l-am schimbat pt ca murise partea electrica. Mergea in 3 pistoane.

Dupa schimbare cred ca am facut max 50km. Cand am plecat de la service mergea ok, era motorul cald si am mai plecat ieri cu ea dupa 2 zile de stat in parcare. Si atunci am vazut ca la rece nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
5 hours ago, Stelian. said:

Salut, l-am schimbat pt ca murise partea electrica. Mergea in 3 pistoane.

Dupa schimbare cred ca am facut max 50km. Cand am plecat de la service mergea ok, era motorul cald si am mai plecat ieri cu ea dupa 2 zile de stat in parcare. Si atunci am vazut ca la rece nu e ok.

Mai mergi cu ea ,dupa cel putin 100 km si cat mai mult incercat sa se mearga in frana de motor se adapteaza injectorul .Daca nici asa nu se rezolva va trebui  sa ajungi la reconditionare.Sau  mai ai o varianta,daca ai injectorul vechi si mergea bine masina poti apela la un atelier unde sa schimbi doar partea electronica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am pastrat injectorul vechi, pentru orice eventualitate :)

Multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf 6 1.6 TDI CAYC Variant  , ponire grea la rce, am schimbat filtrul de motorina , baterie noua Varta start stop  , dar daca sta mai mult de 24 de ore deja incepe sa porneasca mai greu.Mecanicul  da vina pe injectoare ca nu tin sistemul sub presiune .Masina are 210000 km pe bord .In rest merge bine ,mai are rar cate un rontait , de consum nu ma pot declara multumit ,desi e o masina mare, grea si motorul cam anemic:Motorina doar de la Mol , doar de aia  scumpa aditivata, masina mers f. mult exterior (am un Smart pt oras) si merg destul de turat cu ea cat sunt prin oras cu ea ca m-a chinuit EGR asta iarna.Ce e interesant ca la schimbarea filtrului demotorina s-a amorsat f. greu din laptop nu prea a iesit si s-a apelat la desfacut un pic din fiecare conducta de la injectoare ,bateria veche a predat cu ocazia asta si a pornit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Păi și înainte de schimbat filtrul tot așa greu pornea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu inainte de schimbarea filtrului, s-a schimbat filtrul si baterie si azi noapte a stat mai mult de 22 ore si azi a pornit dupa 2 invartarii si cateva trepidatii ciudate , inainte facea mult mai  urat , pornea dupa ceva invartarii bune si uneori pornea si  cu trepidatii.Evident ca la cald sau doar dupa cateva ore porneste perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Ai facut o diagnoza  pe  vcds? Ai verificat filtrul vechi sa nu aiba cumva span? Amorsare pe vcds dureaza destul de mult ,dar de preferat e de scos furtunul de la iesirea din filtru si pus un alt furtun intr-un vas pana vine motorina decat sa desfaci de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O recomandare pentru reconditionat injectoatele la 1.6? Eventual cati km aveti de cand au fost reparate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

eu am  aproximativ un an si vreo 23000km de la reconditinare si inca sunt ok ,facute la o firma din Buzau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr cei cu span, acum exista conversia la CP3 ce rezolva problema definitiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Am urmatoare eroare  pe injectorul 2, presupun ca in traducere este dus, masina merge in 3 pistoane, nu se mai tureaza peste 2000rpm.

Masina  Golf 6, fara update dieselgate, 1.6 TDI CAYC, revizii anuale  ulei filtre  ~15000km, alimentata in general de la OMV, motrina simpla si unerori de la Lukoil, culmea inainte de defect am pus de la Lukoil vro 12 L.
Defectul a aparut in timp ce eram in acceleratie la 81km, a dat in nas o data si nu mai avea putere motorul, nu trece peste 2000 iar cand cupleaza ambreiajul in sarcina se opreste motorul.
Am gasit ceva indicatii pe internet si informatii pe aici pe forum,  avand diagnoza as dori sa il instalez eu, ca de mesteri Doreii sunt satul.  Daca as avea un EXCALADE in Cluj ar fi perfect, dar toti o dau din colt in colt cand le ceri garantie scrisa pe lucrare.

Pasii ar fi:

  1. inregistrarea seriei de la injector
  2. regenerare filtru 
  3. adaptare injectoare

Se poate inlocui elementul piezo, merita?

E indicat ca sa fie curatate si celelalte daca se inlocuieste unul din ele?

Acestia sunt pasii pt instalarea cu VCDS?

 

Si aici partea mecanica, nu mai trebuie curatat nimic?

Sebastian spuntian stefan spunea ca trebuie schimbate urmatoarele:

On 7/10/2019 at 3:06 PM, sebastian stefan said:

Teoretic se schimba saiba de foc,oringul negru de pe injector , cel colorat de pe retur si surubul de prindere al bridei,la service se mai fac si exceptii.

 

 

Eroare pe injector:

9838 - Injector: Cylinder 2 (N31) 
          P0202 00 [237] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 239292 km
                    Date: 2109.14.06
                    Time: 18:08:54

                    Engine speed: 3005.50 /min
                    Normed load value: 63.5 %
                    Vehicle speed: 81 km/h
                    Coolant temperature: 90 °C
                    Intake air temperature: 46 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.553 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Incorrect information on selected Piezo power level-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Injector valve 4: capacity-CAPA_INJ_MAIN[3]: 32.1019 µF
                    Voltage load of main injection cylinder 4-CHR_INJ_MAIN[3]: 1479.8 µAs
                    Measured energy of main injection cylinder 4-EGY_INJ_MAIN[3]: 28.622 mJ
                    Supply voltage of analog output 1-VCC_1: 5.00 V
                    Supply voltage of analog output 2-VCC_2: 5.02 V
                    Injection valve 4: voltage-V_INJ_MAIN[3]: 38.69 V

 

Pe 22 august am schimbat si distributia, mi se pare ciudat ca acolo mi sa spus ca injectorul 2 e pe duca, desi facea masurarea cu motorul  rece.

A doua zi am aruncat si eu un ochi si acestea erau valorile; ai spune ca  1 si 4  sunt cele mai uzate; sau conteaza si Rule deviation?

 

IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.3437 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.2950 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.4173 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 0.4063 mg/stroke
  IDE05642-ENG100743   Rule deviation of energy control cylinder 1-EGY_INJ_CTL_DIF[0] 0.136 mJ
  IDE05643-ENG101114   Rule deviation of energy control cylinder 2-EGY_INJ_CTL_DIF[1] 0.239 mJ
  IDE05644-ENG103009   Rule deviation of energy control cylinder 3-EGY_INJ_CTL_DIF[2] -0.096 mJ
  IDE05645-ENG102758   Rule deviation of energy control cylinder 4-EGY_INJ_CTL_DIF[3] -0.080 mJ

 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

cel mai ieftin iesi prin schimbarea partii electornice,dar operatiunea trebuie facuta la un centru de reparatii injectoare pt ca se strange la cuplu si exista riscul sa sara o piesa cand desfaci daca nu stii exact cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reparatia se apropie de 500 ca si la curatarea cu ultrasunete,  nu mai merita, face cat jumatate de injector si nu ai nici o garantie.

Am dat deja comanda la epiesa 1337 lei VDO, sa mai scumpit, acum cateva luni era 1200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/2/2019 at 10:20 PM, sebastian stefan said:

eu am  aproximativ un an si vreo 23000km de la reconditinare si inca sunt ok ,facute la o firma din Buzau

Multumesc pt raspuns

 La buzau la maracineni sau in oras pe strada stadionului le-ai facut?

Eu am avut probleme cu injectorul 3 cei de la service au pus unul sh si masina avea un pic trepidat, au facut o recalibrare si masina nu mai merge deloc troznesc groaznic injectoarele nu sta la relanti nici nu mai pot merge cu ea

Modificat de live speedy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci 100km si frana de motor cat de mult... posibil sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridicat azi injector VDO de la epiesa Cluj, dar codul piesei este sters de pe capacul de plastic, ma asteptam sa fie 03L130277S ca pe site.

O fi reparat, cine stie.  Cine  a mai cumparat, tot la fel este? Providerul pt epiesa este Augsbutg International.

 

@live speedy

Au facut adaptarea deviatiilor la injectoare? dureaza ~10 min.

 

 

IMG_20190904_180010.jpg

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparat eu  din alta sursa 2 bucati si tot asa arata .E sters.

Se pot verifica daca sunt vdo pe site.

20190528_132838.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
3 hours ago, live speedy said:

Multumesc pt raspuns

 La buzau la maracineni sau in oras pe strada stadionului le-ai facut?

Eu am avut probleme cu injectorul 3 cei de la service au pus unul sh si masina avea un pic trepidat, au facut o recalibrare si masina nu mai merge deloc troznesc groaznic injectoarele nu sta la relanti nici nu mai pot merge cu ea

Pe str Stadionului.Asteapta sa vezi daca se modifica ceva in 100km,in caz contrar va trebui sa le duci pe toate 4 la reconditionat,doar cu unul nu vei rezolva mai nimic.Eu pana nu le-am facut pe toate nu am scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!