Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

@FlorinNistor A mers cu ulei 2 timpi. Un amic de curând și-a luat un Touran, mergea de mai mare dragul. Vânzătorul i-a dat mașina cu rezervorul plin. La al doilea plin a mers ok, la al treilea deja începea să își arate buba. Când i-am spus prietenului, acesta a sunat fostul proprietar care a recunoscut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să folosesc si eu, să 'aditivez' puțin motorina pentru a mai lungi boala sau se va înfunda evacuarea...filtrul de particule...Mai bine merg așa până strâng bani.

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE! SE SANCŢIONEAZĂ!

Modificat de lupo_bv
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L130277B e modelul vechi ,cel cu probleme.

Ia modelul revizuit 03L130277S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/18/2017 at 9:18 PM, EEXCALADE said:

03L130277B e modelul vechi ,cel cu probleme.

Ia modelul revizuit 03L130277S

Nu am gasit cu S decat la Stoauto, iar pretul e dublu si ceva.Am probleme cu un singur injector, nr. 3, se duce pe la 0,9-1,  la cald, fara zgomot , trepidatii la pornire sau mers neregulat.

Am ajuns la concluzia ca daca detii un vag-com nu mai dormi linistit.

Insa, daca un injector cu B ma va tine inca 180 de mii, cat am acum , ceea ce inseamna pentru mine echivalentul a aprox. 15 ani de rulaj, e bun si B.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca injectorul de la VDO (A2C59513554) este mai bun decat cel OE cu B in coada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 A2C9626040080 este același cu cel cu S in coada.

Modificat de giamgiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Inca ceva, mai trebuie sa schimb vreo saiba de foc , sau o-ring? Vin cu injectorul sau au coduri separate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din cele scrise in topic rezulta ca injectorul de pe cilindrul 2 este pe duca, aveti si o estimare in timp cat mai rezista?

CAYC - 75.000Km, fara Dieselgate, pornire la rece.

5a328a1326699_CAYCdeviation.thumb.jpg.d038a289c0df38877710d0d5baf5dc9c.jpg

LOG-01-151-161-171-181-501-511-521.xlsx

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca e o problema cu injectorul 3 ? De ce nu 2 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti poate spune nimeni cat mai tine. Au iesit injectoare cu cod revizuit din 2016

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare , tot auzind ca passat b6 1.6tdi este prost la injectoare. Am facut un test cu vcds-ul , imi puteti spune, va rog,  care e viata injectoarelor (poza atasata)? cam cat ar mai tine ? Multumesc. (an masina: 2010)

20171226_085414.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

adica chinuit de 2 si 3 care merg prost....cred ca asta ai vrut sa spui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un salut si la multi ani la toata lumea.. detin un passat di 2012 1.6 tdi cayc 184000 km in bord (reali nereali,nu stiu daca au fost modificati) si cu ceva timp in urma auzeam un injector cum batea si din intamplare am schimbat distribuitorul de motorina si din acel moment nu il mai aud si motorul parca e mai silentios, nu stiu daca e doar o coincidenta si "inculpatul" s-ar fi curatat sau reparat... problema care o am ar fi niste smucituri cand acelerez si decelerez mai brusc inpreuna cu un zgomot infundat ce seamana cu o lovitura mecalica. Ambeiajul tine cam sus, zgomot la volant nu prea aud, iar cand sta pe loc si ii dau sprituri scurte tremura putin. Am facut si o scanare si nu mi-a dat nici o eroare.. doar valorile la injectoare nu stiu daca sunt in parametri.. atasez o poza cu deviatiile pe injectoare.. app..injectoarele par cele originale cu "B" in coada.

2018-01-13 15.12.43.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, FILIP_MARIUS said:

am schimbat distribuitorul de motorina 

Ce piesa ai botezat distribuitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci ce am citit aici mă îngrozește efectiv. Am făcut eforturi să îmi iau o mașina pe care să mă bazez. Am un golf6 1.6tdi cayc din 2012 cu 200k km (180k făcuți in germania). Din cate vad trebuie să mă aștept să pice in orice moment, am consum în oraș 11.5, când a fost rece îmi juca turația la relanti. O să mă duc să fac un test, dar probabil tb să îmi iau un al doilea job sa pun deoparte 1500 eur pentru setul de injectoare. Va rog spuneți-mi că nu e așa, macar 1 an sa mai tina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai consumul acesta, km respectivi si sunt injectoarele originale - mai mult ca sigur.

Poti merge, o sa ai un consum crescut, eventual o sa inceapa sa dea in nas, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine un ochi si pe incarcarea DPF-ului si nu o mai plimba prin oras ca indirect le declari moarte injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!