Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

in teorie, injectorul de pe cilindrul nr,1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare la aceasta eroare? E posibil sa fie cablajul intrerupt sau injectorul e mai mult ca sigur? Masina merge in trei pistoane.

Log-TMBCT21Z4B8017790.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cablajul si mufa sunt ok atunci trebuie inlocuit injectorul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu2010  100% injector defect element piezo distrus...poti sa verifici si impedanta  cu motorul rece. E bine ca a tinut atat avand in vedere km..

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai se verifica mufa ( pinii sa nu fie oxidati) , se trage de fire sa fie bine infipte in mufa ( am intalnit multe corodate exact la iesirea din mufa) si se verifica firele in zona filtrului de aer (sufera si ele de boala firelor care se intrerup in aceasta zona)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica dar in cazul lui sansele tind la 0 sa fie de la cablaj...am intlnit problema asta la foarte multe 1.6 tdi cr (inclusiv la a mea) , in cazul in care avea probleme cablajul nu mai avea valorile de aici:

  Incorrect information on selected Piezo power level-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Injector valve 1: capacity-CAPA_INJ_MAIN[0]: 32.1019 µF
                    Voltage load of main injection cylinder 1-CHR_INJ_MAIN[0]: 1474.4 µAs
                    Measured energy of main injection cylinder 1-EGY_INJ_MAIN[0]: 32.267 mJ

 

de obicei cand ajunge in starea asta miroase urat si esapamentul...la rece

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok ...ai grija sa schimbi saiba de foc si semering la injectorul pereche si sa fie schimbat si surubul...care e de unica folosinta.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu un golf 6 plus 1.6 Tdi 105 cp din 2012 cu 74.000 km adus din germania la 20.000 km si am o problema la el

Pornesc masina ,porneste perfect,nici un bec aprins

plec cu el si cand accelerez in turatii 1500-2500 ture clantane (bate ceva gen injector),Gen dacie cu carburant prost cand iti clantanea avansul

in ture masina merge perfect !!! Doar cand bagi piciorul in accceleratie si e subturata clantane ...

Ati mai intalnit problema asta ?!?!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toate 1.6 tdi au aceasta problema . Posteaza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu 3000 km in plus , total 5000 km motorina evo mol . 

Pornire dimineata ok in 95% din cazuri. (inainte 10% )

Valori injectoare mult mai bune .

Singura oscilatie relanti dimineata Transalpina la 10g C . Care poate fi problema? 

 

 

Modificat de tamapiciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09/08/2017 at 9:25 PM, EEXCALADE said:

 

Nu Tu aveai la un moment dat valoare de 3 + pe injectorul 4? De atunci ai schimbat doar filtrul și motorina?

Modificat de lucianNT
Nu pot să scot căsuța cu "excalade sayd"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , filtru si motorina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apai zi-i așa. Injectorul ăla nu se repara cu motorină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat injectorul . Singurele schimbari au fost filtrul de motorina si motorina.

 

Cu prima ocazie am sa pun testerul si revin cu poza.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, EEXCALADE said:

Cam toate 1.6 tdi au aceasta problema . Posteaza eroarea

nu imi da nici o eroare

doar clantane 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uuuuups ! :)))  sa mai dus un injector!

1 Fault Found:

9837 - Injector: Cylinder 1 (N30)
          P0201 00 [175] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
          

masurat la borne 5 kohmi atat au mai ramas din 200 kohmi.

noroc ca ma aflam  la 4 km de casa.

Atentie fericiti prosesori de 1.6 TDI elementul piezo pica de la caldura.. si de la frig si de la orice ...sa ne facem prieteni care au platforma

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva simptome inainte de deces...?:o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu un an inainte a murit pentru vreo 2 minute acelasi injector dupa care si-a revenit, si a mai mers normal pana acum o saptamana.

Observ ca si la colegul bob7 a picat tot injectorul 1, exista vreo explicatie de ce pica primul injector mai des?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de data asta nu !  a fost surpriza pur si simplu elementul piezo a cedat complet  !....pana sa moara avea cele mai bune valori din cele vechi .

primul pe care l-am schimbat sa manifestat corespunzator si am avut sansa sa il schimb la timp.

eu zic ca am avut noroc ca a picat aproape de casa.....cum ar fi fost  sa ma lase la cateva mii de km de casa?

@radu2010 la mine primul picat a fost inj 3 asa ca nu e nici o regula cedeaza cel mai slab.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când aveam Dacie aveam tot timpul o sacoșă de bujii in portbagaj. Oare urmează să umblu cu injectoarele după mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.si cu pompa de inalta presiune daca esti nefericitul posesor de 2.0 tdi

plus bani pentru platforma daca te apuca prin grecia:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Frumos din partea acestor injectoare sa cada asa fara nici un avertisment ... la PD cu injector blocat am facut vreo 5000 km :(, acolo robustete la failure .

Eu cred ca ma orientez spre benzina la urmatoarea masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si benzina asa am reusit sa ajung totusi la destinatie vineri seara.

@bbogdanmircea cand pica piezo pica fara avertisment :) stiu ca esti in domeniu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am si eu o problema la Skoda Octavia FL1.6 TDI 2010 si anume la pornire am relantiul neregulat scade si creste între 500 si 900 pt 30s dupa care este Ok . La o a 2 a pornire chiar si dupa câteva ore nu mai face așa ...aveți idee ce as putea verifica ? Multumesc de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeași problemă o am si eu

La prima pornire

Doar la rece(rece afară)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!