Jump to content

Service-uri Ramnicu Valcea


Aditu
 Share

Postare recomandată

Salutare!
Nu am vazut pareri concrete despre service(dealer) VW, si anume Nurvil.

Cum sunt pe partea de mecanica...? Au mecanci priceputi?
A, si pe relatia cu clinetii ... cum stau m-ar mai interesa, pt ca vreau sa am cu cine discuta smile.gif . Te lasa in service?

Orice pareri si opinii sunt binevenite. De preferat din experiente.

Multumesc!

Modificat de B_o_g_d_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • edi2009

    25

  • Aditu

    17

  • gaudi

    5

  • Flavyus

    3

Top Posters In This Topic

Eu am masina cumparata de la ei si deoarece primul proprietar a avut reviziile facute acolo am, zis sa incerc si eu .....

EU zic ca sunt ok si ca merita toata increderea atat pe partea de mecanica cat si pe partea de vopsitorie .....

Eu am avut si cateva modificari la ei facute vezi topicul masinii mele inclusiv la divizia de tuning de la Nurvil AUDI .....

Te lasa in service daca insisti , iti verifica si alte piese de siguranta cand te duci la revizie ..sunt ok per ansamblu

Eu in schimb la ultima experienta cu ei s-au miscat fff repede avand in vedere ca a fost si un dosar de casco la mijloc dar au reusit si sa ma enerveze cu mici nimicuri care se remeniaza repede ....

Pt mecanica te sfatuiesc sa vb cu Marius e un tip gen rezolva tot foarte comunicativ cu clientii iar pe partea de vopsitorie poti vb cu d-l Borascu .....

Ce iti recomand sa duci masina fara nimic in ea ca sa nu generezi alte discutii .....

BAfta si daca mai vrei detalii ne auzim............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos de raspuns.

Ma intereseaza ceva investigatii la trenul de rulare si directie si eventual reparatii pt ca am ceva neplaceri. Si as mai incerca si o verificare pe la motor/cuite/ambreiaj, plus ftele de usi. O sa vorbesc cu ei si eu in curand sa vad.