Jump to content

Problema stopuri


rom4yc
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am observat ca mie imi ard stopurile doar pe jumatate, adica se aprind doar partea exteriora nu si cea a franei. A mai intalnit cineva cazul asta? este vreo setare din VCDS?

 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine cum se aprind,dar poti face un artificiu si ti se aprinde tot cercul atunci cand apesi frana. Exista DIY aici pe forum, trebuie doar cautat. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci stopurile tale sunt facute din VCDS sa stea prinse pe jumatate cand sunt pozitii/faza scurta pornite ,iar cand apesi frana se aprinda si cealalta jumatate.Tu poti sa faci din VCDS sa ti se aprinda tot cercul,adica e ca si cum ai pune 20-30%(maxim recomandat) intensitate sa stea aprinsa lumina de la frana non stop,iar cand o apesi sa se aprinda 100% lumina.Ai inteles?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate si fara lipeli :) . Voi incerca sa le configurez din VCDS.

 

Multumesc,

 

O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate si fara lipeli :) . Voi incerca sa le configurez din VCDS.

 

Multumesc,

 

O seara faina.

NU se poate fara lipeli.

Doar la passat este fara lipeli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara

Am si eu o problema cu un golf 5 variant, 1.9 TDI, 77 kw, 105 cp:

Cu ceva timp in urma am schimbat stopurile cu unele led, iar acum de cateva zile in momentul in care apas pedala de frana la stopul din partea dreapta (cel de pe partea pasagerului) ledurile de la stopul pe frana (cele din partea superioara) nu se mai aprind.

Mentionez faptul ca ledurile de la pozitii, becul de la semnalizare si cel de la marsarier, functioneaza (se aprind)).

De asemenea stopul din partea stanga (cel de pe partea soferului) functioneaza (leduri pozitie + led stop frana + bec semnalizare + bec ceata).

In bord nu mi se aprinde niciun martor.

Aveti idee care ar putea fi cauza?

Ma gandesc ca ar putea fii din cauza releelor care anuleza eroarea de bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 19.02.2015 at 6:21 PM, duku228 said:

Deci stopurile tale sunt facute din VCDS sa stea prinse pe jumatate cand sunt pozitii/faza scurta pornite ,iar cand apesi frana se aprinda si cealalta jumatate.Tu poti sa faci din VCDS sa ti se aprinda tot cercul,adica e ca si cum ai pune 20-30%(maxim recomandat) intensitate sa stea aprinsa lumina de la frana non stop,iar cand o apesi sa se aprinda 100% lumina.Ai inteles?

Salut imi poti spune te rog cum faci aceasta codare din vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

NU se poate fara lipeli.

Doar la passat este fara lipeli.

Ar trebui sa se poata si fara lipeli. Mie mi s-a bulit modulul de lumini si am pus altul cu aceeasi serie  dar de pe alta masina. Inainte aveam cercul intreg, redus ca intensitate pe pozitie si full la frinare, cu becuri cu un singur filament de 21wati.

Dupa "modificare" n-a mai reusit meseriasul sa codeze la fel si cind mergeam numai pe pozitii nu putea sta nimeni in spatele meu, ii orbeam. Asa ca am pus "cirese" de 6wati pe jumatatea din interior, unde era pocinogul.

Am auzit pe undeva ca trebuie bifat un bit pe USA, sau cam asa ceva, ca n-am mai colindat  ulterior prin service-uri, iar interfata nu am ca sa ma joc pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

baieti , am si eu o problema legata de stopuri oarecum ! caut de cateva zile problema si nu gasesc unde nu este etanseitate si se aburesc mereu cele 2 stopuri spate mici , de pe portbagaj.....! tot de cateva saptamani , dupa spalarea masini...gasesc intre capitonajul portbagajului si tabla, apa....! chederul mi se pare etans....si nu stiu pe unde ar putea intra atata apa intre capitonaj ai tabla portbagajul ! multumesc frumos, masina este un golf 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am și eu o problema , când aprind faza scurta mi se aprinde becul de ceata la jumatate din intensitate , dacă am luminile oprite se stinge și becul de ceata . Totodata îmi arată in bord și bec ars .. 

Am dat cu wd40 pe mufa de la bec , degeaba . Nu înțeleg de unde poate fi .. o părere ? 

( VW jetta 2008 ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

un scurt pe undeva - unde ? trebuie verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă poți , da-mi o idee , unde sa caut .. 

in trecut nu mi se deschidea portbagajul din swich doar din telecomanda , de vina a fost un cablu rupt care era pe lângă balamaua portbagajului , sa verific tot pe acolo ? Sau nu știu ...pe unde sa caut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

incearca acolo intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am uitat in acel mănunchi de fire, am tras de ele , le-am verificat pe fiecare in parte , niciunul nu pare a fi in neregula .  Unde ma mai pot uita ? Sau ce sa verific ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cablajul intre centrala si mufa farului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la un electrician și mi-a făcut el niște verificări pe fire , nu ma pricep va spun ce mi-a spus omul, ca verificând firele , pe aparatul de măsurat nu ii da ca și cum ar fi pe undeva un fir împușcat sau in scurt , ii da tensiunea normala .... nu știu cum . A spus ca se poate problema sa fie de la calculatorul de confort . Am pus mașina pe tester și pe centrală electrică îmi da următoarea eroare : 

01506 : bulb FOR rear fog right ( L47) 

012 electrical fault in circuit ,

Am Atașat o poza . 

Unde este nenorocirea de calculator de confort ? Și ce credeți ca ar putea fi ..ce mai pot verifica... ma enervează la maxim mașina asta ..

IMG_2514.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electricianul. Cauta unul care stie ca modulul de confort se ocupa cu altceva, nu cu luminile de pe masina. 

Tu trebuie sa verifici firul de la centrala electrica pana la stopul spate.

 

DAr, de cand are jetta 2 stopuri de ceata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, Expertu59 said:

Am fost la un electrician și mi-a făcut el niște verificări pe fire , nu ma pricep va spun ce mi-a spus omul, ca verificând firele , pe aparatul de măsurat nu ii da ca și cum ar fi pe undeva un fir împușcat sau in scurt , ii da tensiunea normala .... nu știu cum . A spus ca se poate problema sa fie de la calculatorul de confort . Am pus mașina pe tester și pe centrală electrică îmi da următoarea eroare : 

01506 : bulb FOR rear fog right ( L47) 

012 electrical fault in circuit ,

Am Atașat o poza . 

Unde este nenorocirea de calculator de confort ? Și ce credeți ca ar putea fi ..ce mai pot verifica... ma enervează la maxim mașina asta ..

IMG_2514.JPG

1. din pacate nu imi pare normal sa ii zici tu electricianului, ce sa verifice - de aia il platesti.... sa stie.

2. revenind - cand te uiti la masina ta, nu ai pe stanga interior lampa de ceata.... si pe dreapta interior, lampa de marsarier ? verifica codarile care le ai facute la masina.... nu este o problema electrica ci una de codare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are decât un stop de ceata , pe stânga și un marșarier pe dreapta . Voi lua din nou vcds - ul și ma voi mai uita prin el , însă , știți ce sa caut ? Sau nu știu ..am vreo resetare ? Adică nu știu ce sa caut... 

Mi sa părut si mie aiurea , ca eroarea o am pe bec dreapta nu pe stânga ...însă nu știu dece ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, stiu ca are un singur bec de ceata pe stanga, iar pe dreapta (pasager), ai lumina de mers inapoi.

E codata aiurea masina - asa se intampla cand cineva umbla fara sa cunoasca, din pacate. Trebuie sa debifezi al doilea bec de ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc din suflet pentu informație . Când voi ajunse acasă , pe seara voi face acest lucru . Sper sa rezolv problema . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce nu înțeleg eu , dece am eroare pe becul din dreapta dacă mie îmi face probleme becul de ceata stânga ? Adică becul de mers înapoi funcționează corect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!