Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

Era copt si incepuse sa se descompuna...dupa cum poti vedea si in poze

20150228_113813.jpg20150228_113809.jpg20150228_113800.jpg20150216_111634.jpg20150228_113751.jpg

 

M-am gandit ca poate nu mai face contact bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu e greu de inlocuit demontezi bateria,filtrul de aer  si urmaresti firul de la bujie pana la mufa de imbinare , scoti cablu din copex si il bagi prin acelasi loc ? intreb deoarece am verificat starea bujiilor si in momentul cand am tras de ea s a crapat , si ce pret are una ? tu ai folosit noua sau dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva...il scoti pe cel vechi si il bagi pe cel nou in locul lui...

Am luat nou...original...parca ceva de gen 200ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am comandat și eu de pe Autokarma cu 185 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/18/2016 at 5:17 PM, Son of Sound said:

Vin si eu cu o problema in speranta ca ma puteti ajuta. O data cu venirea frigului am vazut ca porneste tot mai greu, asa ca am verificat bujiile (acestea sunt ok, se incalzesc) dupa care am observat ca siguranta de la bujii este arsa, deci acestea nici macar nu functionau. Am pus initial o siguranta de 40A care ma asteptam sa se arda pentru ca trebuia de 50A si intr-adevar s-a ars dupa vreo 2 zile. Am verificat intre timp si releul care este bun.

Am pus intr-un final siguranta de 50A am pornit masina si dupa cateva secunde mi-a luat foc mufa incercuita in imagine si s-a ars iar siguranta. Uitandu-ma mai atent am vazut ca si alea 3 sunt tot bujii (pentru preincalzirea lichidului de racire).

Acum rugamintea mea ar fi sa ma ajutati cu o schema electrica. Care ar fi cauza pentru care mufa respectiva a luat foc?

 

bujii.JPG

Ori contact imperfect(nu iti ardea siguranta), ori bujie in scurt. Pune o bujie noua sau care stii sigur ca e buna. Eventual si o mufa noua daca a mai ramas ceva din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Trebuie sa schimb bujiile CGP, ce firma sa iau ? febi sunt 25-30 lei, beru 55-60

totusi, 2-3 ani ma tin febi, sau chiar sunt foarte proaste ? sau mai rau, sa imi arda mufa :unsure:

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Febi sunt foarte proaste. Eu am pus noi si imi curgea antigelul prin ele (intre izolatie si camasa). Mai exact prin doua din 3. 

Asa ca le-am aruncat toate si am luat altele originale sh care merg deja de vreo 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol, deci pica.

De Magneti marelli sau Vemo stie cineva ceva ?  Daca astea nu sunt ok, bosch sau valeo cum sunt ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

ieri am cumparat si eu cablajul bujiilor incandescente, fiindca saptamâna trecuta, când le-am inlocuit, am constatat ca si cablajul meu, s-a "copt" si s-a rupt, la 2 dintre cele 4 bujii. Piesa cumparata arata ca in poza de mai jos.

As vrea sa intreb, cât de rau/gresit ar fi daca nu as desface tot cablajul pâna la mufa de legatura, din canalul traseelor electrice din spatele bateriei si m-as opri mai aproape de locul in care cablurile cablajului bujiilor, patrunde in acel manunchi stufos de cabluri? As fi tentat sa procedez astfel, fiindca n-as vrea totusi sa desfac asa de mult invelisul cablajului masinii, cel din canal si dealtfel nici cablajul bujiilor incandescente nu vine cu pinii ce trebuie introdusi in mufa, altfel spus tot trebuie innadit in zona mufei? Daca tot innadesc, macar sa nu mai desfac atâta banda izolatoare, si nu mai desfac nici bateria si suportul ei.

 

 

IMG_20170922_070304.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce te impiedica sa sertizezi pini pe fire si sa-i bagi in mufa veche ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma impiedica nimic, insa nu stiu de unde sa iau pini noi pentru mufa in cauza. Poti sa-mi indici te rog o sursa de unde as putea sa-i procur si ce pini anume (cod/denumire)? Desigur ca as dori pini noi, nefolositi. Stiu ca nu este indicat sa lipesti fire cu fludor pe autoturisme, fiindca se intaresc in zona lipiturii si ulterior se pot rupe acolo, din cauza vibratiilor. Pe scurt, ai putea sa-mi indici de unde pot procura pini? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci pe la minepe la gara jsi iti sertizez eu 2 pini pe acele cabluri , free. 

Eu ii iau din targ duminica, e un nene care vine de la Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O intrebare un pic off topic.Daca o bujie scrie 4,4 v la tensiune inseamna ca ii vine 4,4 v pe ea?Si daca o verific cu firul de la baterie o ard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare domnilor...

Ma abordeaza un coleg cu un ALH ca pierde motorina pe la injectoare si conductele imbracate in plastic sunt cam crapate si le-ar schimba si pe alea...

Stau asa putin pe ganduri si ii zic sa mergem la masina sa vad si eu despre ce este vorba.

Cum ma asteptam confunda bujiile cu injectoarele...

Acum problema...are ceva pierderi de motorina in zona din alta parte si cu ajutorul motorinei se vede cum scapa compresie pe langa bujie.

Ce inseamna asta si care ar fi pasii de urmat?

In prima faza as incerca sa mai strang putin bujia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vezi daca sunt stanse la cuplul recomandat de fabricant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai porneste de 2 zile.

 

La o inspectie am fasit bujiile ca in poze.

 

Ce e de facut?

PXL_20220216_050407606.jpg

PXL_20220216_045800381.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, a pornit ieri (inainte sa identific cablul crapat si sa fac pozele) greu cu spray de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Borcanel said:

Nu mai porneste de 2 zile.

 

La o inspectie am fasit bujiile ca in poze.

 

Ce e de facut?

PXL_20220216_050407606.jpg

PXL_20220216_045800381.jpg

In teorie, avand in vedere ca nu sunt -10...-15 grade afara, trebuia sa pornesca chiar daca nu ii merg bujiile incandescente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Borcanel said:

Revin, a pornit ieri (inainte sa identific cablul crapat si sa fac pozele) greu cu spray de pornire.

Trebuie schimbata rampa de bujii. exista kit de reparatie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar...dar la cat e de cald afara...trebuie sa porneasca si fara ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa montez la loc fisele pe bujii, si sa caut problema in alta parte?

Daca da, unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează problema (dar nu aşa cu o întrebare ci cu detalii, ceva istoric de funcţionare/reparare - de exemplu dacă ai schimbat distribuţia, filtru motorină, etc. de curând, dacă acces la un vcds, dacă ai un multimetru, etc) în topicul în care ai mai postat (ALH nu porneşte), acolo se poate discuta despre mai multe aspecte ale problemei nu doar de bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă am indicat un topic în care să postezi nu este clar că nu trebuie continuată discuţia pe topicul ăsta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, ma confrunt si eu cu problema fiselor de la bujii deteriorate. Masina in cauza este un Polo 6R 1.6tdi. Fisele la mine sunt separat pe fiecare bujie, adica nu e o "rampa" cum e la colegi. Problema este ca nu am gasit sa sa cumpar acest model de fise... Cod: 07Z 971 782 DRM.  Niste sfaturi, pareri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul mentionat de tine, este fisa cu cateva zeci de cm de fir. 

Cumperi cate fise ai nevoie si inlocuiesti fisele deteriorate.  legatura se face cel mai bine si etans cu asa ceva 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!