Jump to content
DJ47AUG

Sfat achizitie auto

Recommended Posts

bgd_b92

Confirm ; majoritatea masinilor de la proprietari au imperfectiuni la exterior ; eu am luat multe masini asa ( peste 5 cred ) pe care le'am vopsit ( 3 am vopsit complet ) sau le'am bibilit la exterior, iar tehnic erau perfecte, cu km putini si revizii la zi ; dpmdv asta e compromisul ideal, pt ca poti negocia pretul din cauza defectelor exterioare usor vizibile, dar te alegi cu o masina buna in majoritarea cazurilor ; cauza principala pt care sunt " ingrijite " ar fi ca da, indiferent cat de atent esti tot gasesti cate o julitura / zgarietura sau chiar lovitura puternica ( cum am patit eu la 2 masini pe care le'am vopsit, au necesitat tinichigerie din cauza unor melteni ce au lovit si au plecat si masinile erau proaspat vopsite ) sau pt ca e greu sa gasesti o vopsitorie cu oameni competenti…pe cand la cele samsaresti este fix pe dos, le manțocaresc, dau km inapoi, le iau lovite sau in cel mai bun caz cu probleme pe care le rezolva ei tipic ( diverse solutii in ulei / motorina, anulat becuri sau chestii ieftine care sa nu ii afecteze castigul ) dupa care dau un polis sa ia ochiu' la fraier cum s'ar spune si aia e..

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
SebiC98

Salut. As avea nevoie de o parere in legatura cu achizitia unei Jetta 2.0 110 cp 2015 cu 140.000 km. Masina este destul de dotata, iar km sunt reali. Vreau niste pareri legate de acest motor. As mai putea alege si o skoda octavia 3 combi la fel de bine dotata cu 1.6 105 cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92
Posted (edited)

As alege fara dar si poate 2.0 de 110 cp ; daca nu ma insel, aceasta este varianta bluemotion, de 110 cp, care este destul de limitata din fabrica pt a se incadra in emisii ; ca idee, cu un soft stage1, ajungi la aceleasi valori ca ale unui 2.0 tdi de 140 cp resoftat, adica ~ 175-185 cp ; am mers cu un b6 2010 ceva timp cu aceasta motorizare, si mi s-a parut destul de echilibrata, desi caii erau putini ; cuplul mare isi face bine simtita prezenta si este capabil de consumuri de sub 5% extraurban ; 1.6 tdi as alege doar pe clasa mic ( polo / golf ), si asta daca nu ar avea problemele de fabricatie arhicunoscute cu injectia.

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
szucs_alfred
Posted (edited)

Buna ziua,

As dori sa achizitionez o masina noua VW Touran 2013-2015 sau un Golf VI 2013-2015. Bugetul ar fi intre 13000-15000 Euro (sunt in Germania si aici vreu sa il cumpar). Sunt excluse modelele cu frana de mana pe buton.

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Care sunt mai fiabile, la ce trebuie sa ma uit (ce cod motor sa fie), costuri de intretinere si sa fie Diesel sau Benzina si ce motor?

Edited by szucs_alfred

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Golf 7 ( VII ) cred ca vrei sa spui, din anii aia si in bugetul ala ; spune-ne si ce nevoi ai, pt ca daca ai luat in calcul Touran banuiesc ca ai nevoie de spatiu ?! golful va fi hatch sau variant? Referitor la golf, as alege 1.4 tsi 125 cp  ( mai mult ca sigur le gasesti si cu km ok, taxe si impozite mici, intretinere mai ieftina, destul de sprintene si cu un consum mixt f bun, potrivit atat urban cat si la drumuri lungi ) ; daca vrei musai TDI, as evita 1.6 pt ca s-a dovedit destul de problematic si as merge pe 2.0 150 cp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Exceptand modelele de America eu nu stiu sa existe Golf 7 cu frana de mana manuala...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
szucs_alfred
Posted (edited)
6 hours ago, bgd_b92 said:

Golf 7 ( VII ) cred ca vrei sa spui, din anii aia si in bugetul ala ; spune-ne si ce nevoi ai, pt ca daca ai luat in calcul Touran banuiesc ca ai nevoie de spatiu ?! golful va fi hatch sau variant? Referitor la golf, as alege 1.4 tsi 125 cp  ( mai mult ca sigur le gasesti si cu km ok, taxe si impozite mici, intretinere mai ieftina, destul de sprintene si cu un consum mixt f bun, potrivit atat urban cat si la drumuri lungi ) ; daca vrei musai TDI, as evita 1.6 pt ca s-a dovedit destul de problematic si as merge pe 2.0 150 cp. 

As merge pe ceva cu spatiu mai mare, de aceea m-am gandit la Touran.

Pentru drumuri scurte sub 100 km, si de vreo 3-4 ori pe an drumuri Romania Germania.

De aceea as dori cu frână de mana manual pentru ca am auzit la un coleg ca i s-a stricat la passat frână de mana( nu a mai putut motorasul sa elibereze frana) si costul de motoras si creier pe o parte la costat peste 750 Euro.

Golf VI am vazut un model aici:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280819233&utm_source=sharedAd&utm_medium=android Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI Variant 1.HD#XENON#NAVI#SHZ#CAM Erstzulassung: 08/2013 Kilometerstand: 49.998 km Kraftstoffart: Benzin Leistung: 90 kW (122 PS) Preis: 12.990 €

 

Sincer nu stiu pe ce varianta sa ma duc, deoarece nu tare ma pricep si de aceea m-am hotarat sa ma documentez aici sau sa ma ajute cineva. 

Mulțumesc mult pentru ajutor.

Edited by szucs_alfred

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi
Posted (edited)

   Golf 7 era mai bine ca acolo s-au pus motoarele noi TSI cu distributie pe curea. Golf 6 are TSI-uri cu distributia pe lant problematica. (se lungeste lantul, se strica intinzatorul hidraulic, sare lantul, distruge motorul).

   Zici ca esti in Germania...Acolo reparatiile sunt scumpe, nu prea merita second hand, te ard aia de la service pentru orice lucru cat de mic. Nu prea gasesti ca si aici mesteri ieftini.  Ai deja un buget generos de 15000 euro si vrei o masina normala, nu Phaeton, Touareg sau A6.  Eu in locul tau as mai pune salarul pe 2 luni si as lua o Skoda Octavia noua 1.5 TSI.  Garantia-i garantie, nu te doare capul. Poti sa o cumperi din Romania ca-i mai ieftina. Sau poti sa nu mai pui multi bani si sa iei 1 TSI. 

   Un Golf Variant nou nout 1,5 TSI care nu-i chel line, este vreo 20.000 euro in Romania.

Edited by Ebi

Share this post


Link to post
Share on other sites
dydu_kuf

In primul rand conteaza in ce oras din DE esti si cum se preconizeaza „Diesel Fahrverbot“ in viitorul apropiat.

De asemenea, cate persoane vor calatori de cele 3-4 ori in Ro? 1-2 persoane pot calatori relaxat si in 2 portiere, dar ce e peste e necesar mai mult spatiu, ca vorbim totusi de un drum de 1500-2000 de km, la care se adauga bagaje. 

O alta chestie e impozitul la diesel mai mare decat la benzina, banuind ca inscrii masina pe DE.

Bugetul e finantat sau sunt economii proprii? Vorbim de o masina sh si nu e exclus sa se mai si strice, iar fara garantie si fara alte economii va deveni un stres suplimentar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai.onu94
în urmă cu 15 ore, szucs_alfred a scris:

De aceea as dori cu frână de mana manual pentru ca am auzit la un coleg ca i s-a stricat la passat frână de mana( nu a mai putut motorasul sa elibereze frana) si costul de motoras si creier pe o parte la costat peste 750 Euro.

Pe principiul asta se poate strica orice la masina, nu doar frana de mana electrica. Si mie mi s-a stricat un difuzor la masina, dar asta nu inseamna ca de acum voi cumpara masini fara sistem audio ca sa scap de frica ca poate mai cedeaza inca un difuzor. Intelegi tu ideea...

Daca citesti despre probleme cu tsi-urile si 1.6 tdi sa stii ca alea sunt de la golf 6, la golf 7 sunt complet alte motoare. Tsi-urile au distributie pe curea iar 1.6 tdi a scapat de problemele cu injectoarele. 

Cum ti-au recomandat si colegii, la aproape 15.000 euro poti sa te uiti la o masina noua, mai cheala, dar e noua. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

si eu spun de masina noua..

dar chiar si sh daca iei tinand cont ca iei o masina (aproape) noua nu iti mai fa griji de fiabilitate. uita-te la dotari, fa un test drive cu motorizarile interesate si ia-o pe cea care iti place cel mai tare.

 

daca unul care are 5000euro il inteleg sa se uite la fiabilitate ca oricum ia o masina cam "trecuta" unul cu 15.000 cu siguranta ia o masina foarte buna, foarte putin rulata, unde placerea adica sa iti iei ce iti place, un interior mai deosebit o culoare mai interesanta asta ar trebui sa faca diferenta , nu problemele de fiabilitate :).

 

ma gandesc ca nu mergi 50.000 pe an sa o duci spre 200.000km in 3 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites
szucs_alfred

Sincer nu știu unde să mă încadreze. M-am uitat și după Skoda Octavia.

Aici este: 

 

https://www.autoscout24.hu/ajanlat/skoda-octavia-octavia-combi-ambition-xenon-navi-dizel-kek-c627fddb-1f90-449b-b86a-4cf42786154f?utm_source=android-share

M-aș duce pe Diesel. Dar am citit ca pentru drumuri scurte nu merita.

Da este vorba de călătorii cu 2 persoane (deocamdata), si bagaje. Dar din cand in cand va fi si agățat o remorca de 850. Dacă nu găsesc cu carlig, va fi montat unul cu siguranta.

Stiu ca VW si Skoda sunt același piese,  dar și motoarele sunt exact la fel problematice pe 1.6?

Și da va fi înmatriculat în Germania. Și aș vrea ca sa aibe si cateva dotări (Navigație,Camera marsarier, senzori parcare, asistenta frânare, etc). De aceea nu as vrea ca sa cumpăr nou pentru ca urc peste buget la aceste dotări. 

Dacă poate cineva sa imi arate niste modele bune, as fi foarte încântat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
quixy

Salut . Am și eu o întrebare , dacă tatăl meu cumpara o mașina din Germania și face contractul de vânzare-cumpărare pe numele lui , scoate numere zoll etc. Eu pot înmatricula mașina pe numele meu fiind fiul lui ? Sau mai trebuie încheiat un contract de v-c între mine și tatal meu . Dacă da , poate fi încheiat un simplu contract in limba romană ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Faci contract cu tatal tau dupa care cu ambele contracte , briefurile mare ,mic scoti numere rosii.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri