Jump to content

Faruri A4 b8


BDG
 Share

Postare recomandată

Salutare.

 

De la o vreme incoace, am urmatoarea problema. Faza scurta nu bate mai mult de 10 m in fata masinii. Mai mult, din cauza faptului ca farurile astea sunt gandite sa bata mai mult pe banda ta de mers si mai putin pe cea din sens opus, problema pare si mai grava decat este.

 

Dupa ce ca bat doar vreo 10 m in fata masinii, bate oarecum si spre dreapta incat pe partea stanga vad linia de marcare a mijlocului drumului abia la vreo 5 m in fata.

 

Am controlat si totusi la pornire farurile fac miscarea automata de ridicare. Si totusi bat extrem de aproape in fata masinii. Mai mentionez ca pe faza lunga nu am nicio problema, se vede la o distanta foarte mare in fata si se vede ca ziua.

 

A mai patit cineva? E doar o problema de reglare sau poate fi ceva de la senzorii care regleaza/adapteaza farurile in functie de cat de incarcata este masina?

 

Si cel mai important, exista vreo sansa sa gasesc un electrician priceput in asa ceva incat sa evit reprezentanta?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat singur. Postez explicatia si pentru altii. Exista 2 suruburi de reglaj in zona fiecarui far (atasez poza). Eu am facut reglajul doar din surubul nr 1 al fiecarui far.

 

Diferenta e de la cer la pamant, vad perfect acum si la o distanta rezonabila. Stiu ca nu se cade sa le reglezi de unul singur fara un aparat special, dar chiar nu aveam timp sa trec pe la service in urm. 2 saptamani. Si daca le reglezi cu bun simt eu zic ca te poti descurca si singur. Daca voi lua blitz-uri noaptea in trafic e semn clar ca am exagerat si se pot cobora cate o tura pana dispare "feedback-ul" celorlalti participanti din trafic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar sa iti faci timp sa le verifici la un service dotat cu ce trebuie pentru asta. granita unde nu il orbesti pe cel din fata e fina . nu trebuie sa astepti ""feedbackul"" ala,orbind intre timp gramezi de soferi in caz ca o ai prea sus.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta tine mai mult de bun simt. Nu stiu cati mecanici stiu exact la cati metri trebuie reglat faru' ca sa nu orbesti soferu' care vine din fata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se regleaza la metri, ci dupa altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar exista un aparat special pentru asa ceva. Dar din ce citesc aici pe forum si pe alte forumuri, 80% au plecat cu un gust amar dupa "reglajele profesionsite" din service-urile noastre. Deci, nici nu stii cum e mai bine. Ideea e ca nu le-am reglat la perete dupa ochi ci in garajul subteran al blocului care are vreo 40 de m lungime si am avut loc de joaca. Inainte bateau la 6-7 m in fata masinii, acum bat undeva la 20 de m. Eu zic ca am facut un reglaj de calitate :)) Bineinteles farul stanga bate cu vreo 5 m mai in spate, deci chiar nu cred sa orbesc pe cineva. Am iesit si la niste ture prin oras in seara asta si n-am primit niciun blitz. E un prim semn bun, dar asta nu inseamna nimic, testul va fi la drum lung pe o sosea fara iluminat public.

 

Dupa ce ies iar din oras revin cu alte pareri. Atat despre cum bat farurile acum cat si daca am fost atentionat de ceilalti sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai spatiu unde sa reglezi farurile, poti sa le faci singur. Uite aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua,

Doresc sa fac un schimb de faruri la Audi A4 B8 2013 sa trec la far cu led. Ma intereseaza, daca sunt modificari la caroserie sau bara fata. Banuiesc ca pe partea electronica trebuie schimbate cateva relee. Sunt Piatra Neamt si masina am cumparat-o din Mures. Atasez imagine cu masina si cu farurile actuale.

multumesc.

WhatsApp Image 2020-02-23 at 09.22.31.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relee?

Nu, trebuie modificata instalatia electrica, adaugat senzor level, cablat masina, recodari, etc...posibil inlocuire BCM (trebuie scanat si verificat).

Caroserie, bara, nu sunt modificari, daca nu vrei sa faci retrofit si la sistemul de spalare a farurilor.

Deci retrofit la farurile originale bixenon cu led, cu tot cu calculatoare, faruri, cablaje, etc....undeva in jurul la.1500 euro, cu piese la mana a doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am un audi a4 din 2011 cu volan pe dreapta si vreau sa-l inmatriculez ,trebuie sa-i schimb farurile? multumesc

Modificat de cogdao
Data viitoare posteaza la A4 b8, acolo unde trebuie pentru o masina din 2011.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A4 B8 facelift, curge un spalator far, de pe dreapta.

 Se poate repara, oring inlocuit sau doar altul nou.

 Curge in partea unde intra duza in corpul pistonasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica dupa seria sasiu, daca exista ceva elemente de reparatie, pt el. De regula, nu...dar trebuie verificat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!