Jump to content

A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor


BOMBANITORUL
 Share

Postare recomandată

Salut

tocmai ce am last-o la Porsche Timisoara , se pare ca trebuie sa demonteze partea din fata sa vada ce anume are la distribuitie dar asta abia joia viitoare pt ca ii full la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    9

  • cip2

    7

  • Coto79

    7

  • mohawk

    6

pai ai zis ca pe 8....auuu ce de cuvant or devenit si aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze poate nu am fost eu exact.Programarea pt constatare era pt data de 8 Ianuarie dar am reusit sa o fac mai devreme in 7 ianuarie (i-am stresat ca am nevoie de masina) iar pt demontare sunt programat pt Joia viitore (15 ianuarie) dar si in cazul acesta ma astept sa intru mai devreme.

Sper sa iasa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am ridicat masina si pare ok (mi-au dat garantie 24 luni). Pana la urma Andrei_221 a avut dreptate :icon_thumright:  : intinzatorul lantului era dus si distributia a sarit de la punct iar cu aceasta ocazie am schimbat toata distributia cu toate ca dupa carte mai mergea 25K..

In rest Porsche Timisoara sunt cam scumpi sunt si putin dezorganizati dar in probleme mai grele sunt o solutie OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai o bere la Curtea berarilor cand ajung in Timisoara 

 

INSA ... daca aveai reviziile facute in reprezentanta, trebuia sa faca reparatia pe cheltuiala lor.... ????

Ai platit tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cand vii prin Timisoara dau o bere  :icon_thumright:  cu placere.

Da de unde de 3 ani fac reviziile la ei si degeaba...eu am platit tot.....cica mi-au redus totusi din orele de manopera ( cica dureza 8-9 ore sa schimbi o distribuitie)....cum te prind cum te ard. Pt urmatoarea revizie imi caut in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nici tu nu ai insistat sa iti repare pe cheltuiala lor... 

Este o problema de fabricatie recunoscuta de VW.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. sunt posesorul unui golf 6 cu motor 1.4 tsi-160 cai dsg7..in decembrie mi-a aparut eroare p0016( masina mergea gen in 3, trepida si smucea cand schimba,nu avea putere cand acceleram,etc)  , si am fost la mechanic pt schimbare distributiei.am cumparat piesele originale ( sine ghidaj, intinzator, lant) si  am lasat masina in service..am luat masina din service, am observat o imbunatatire,dar tot imi trepida si scotea fum alb-gri la accelerari bruste.am pus diagnoza pe masiina si am vazut ca am eroare 000022..am cautat pe internet si am vazut ca este tot de la distributie..am fost la mechanic si am vb cu el, iar acesta baga mana in foc ca distributia ar fi bine pusa la punct, si ca de vina ar fi nu stiu ce pinion din partea stanga cu contra dinti care se misca in stranga si in dreapta putin, si de aceea am aceasta eroare..acest pinion costa 470 euro... eu am tot cautat si nu am gasit nicaieri probleme cu acest pinion la motoarele tsi..are dreptate ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai posta peste tot

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineața la toată lumea. Tocmai am cumpărat un A4 din 2011 2.0 diesel. Doua zile a mers perfect. Acuma nu mai pornește. Bag cheia in contact, apăs ambreiajul, dar nu pornește. Pe display nici o eroare. A pornit de doua ori, dar după circa 10 secunde s-a oprit. Motorina am jumătate de rezervor. Diagnoza nu am cum sa ii fac. Momentan sunt pe drum. Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria ai verificato? Sa incerce cineva sa iti dea curent si vezi daca porneste. Daca da, bateria poate fi una din numeroasele cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Învârte foarte, foarte bine. Ma gândeam, sa nu imi arate bine motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sau poate sa fie vb de alte probleme.

 

cauta si fa-i o diagnoza, atfel e cam greu de depistat/rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectie distrusa ! desfa filtru de motorina si vezi daca ai span acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi este imposibil momentan sa ii fac diagnoza. Totuși , in momentul in care bag cheia in contact, pompa din rezervor se aude foarte puțin, cam o secunda. Nu ar trebui sa se audă mai mult timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa man filtru ala de motorina si vezi daca ai span acolo , pune si o poza aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi este imposibil momentan sa ii fac diagnoza. Totuși , in momentul in care bag cheia in contact, pompa din rezervor se aude foarte puțin, cam o secunda. Nu ar trebui sa se audă mai mult timp?

 

nu mult timp.

 

ideea este ca sistemul de injectie este mai complicat fata de modelele anterioare.

 

din pacate trebuie sa faci cumva sa o diagnostichezi - altfel, in afara unei platforme, fara o diagnoza - nu stiu cum sa o poti rezolva.

 

se mai poate incerca sa o pornesti cu spray-ul si sa vezi daca isi revine sau nu - dar vezi sa nu o fortezi, sa nu ii dai mult - si poti face mai mult rau decat bine.

 

desfa man filtru ala de motorina si vezi daca ai span acolo , pune si o poza aici

 

sa speram ca nu este vb de asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Nu vreau sa fiu nici rau, nici ironic, dar unora li s-a intamplat treaba asta din graba.

Daca mai ai ultimul bon de la peco verifica daca ai alimentat cu motorina si nu cu benzina. Acum nu stiu ce poate fi mai rau. Sa ti se strice sistemul de injectie, sau sa fi alimentat gresit (din graba, se mai intampla)? Daca ai alimentat gresit, rezervorul se poate goli foarte usor. Ai sub bancheta din spate, de obicei sub locul din dreapta, un capac de vizitare, sub care gasesti pompa de motorina care este montata in rezervor. Scoti furtunele tur-retur (totul cu atentie si rabdare ca sunt clipsuri care se pot rupe) desfaci piulita, faci semn cu vopsea, marker, cum e pozitionata pompa (sau cum vine piulita; ca unele au o piulita mai altfel ca un fel de siguranta, care sare doar la un declic, adica nu desurubezi la ea cateva ture) si tragi usor pompa, iar la un moment dat o inclini ca sa poti scoate si plutitorul atasat de pompa. Cand o inclini ai toate sansele sa curga motorina din pompa, de aceea trebuie sa ai carpe pe acolo si eventual o tavita ca sa nu-ti curga prin masina. Sau, atunci cand tragi pompa, o inclini usor si nu o extragi prea mult, in asa fel incat sa curga inapoi in rezervor, dar trebuie sa fii calm si sa ai rabdare.   

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. In prostia mea pe vremuri am pus benzina in loc de motorina... Râdeam de alții când o gafau, acuma nu o mai fac... Revenind la problema, am rezolvat efectul dar nu cauza. Am pus motorina si in cele din urma a pornit. Trebuie sa văd dacă corpul pompei are vreo fisura si nu trage de pe fundul rezervorului, sau, cel mai probabil, nu arată bine indicatorul din rezervor, întrucât imi arată ca am peste o jumătate de rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare... dar s-au mai intalnit cazuri. Chiar aseara am avut una, tot cu benzina in loc de motorina - azi ii dam tot afara, se goleste tot sistemul de alimentare, se inlocuieste filtrul de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu de doua ori cu Skoda mea.

  -Odata am fost neatent si omuleanul de la benzinarie mi-a pus benzina in loc de motorina.

    N-am vazut ce face, am crezut ca stie (motorul il lasasem pornit, veneam de la drum lung), eu ma duceam la casierie intre timp.

     N-am luat bonul de la casa, mea culpa, n-am avut ce sa reprosez cuiva. 

-A doua oara mi-am facut-o singur, din neatentie.

      In ambele cazuri, am plecat din benzinarie si peste cateva sute de metri parcursi...hic.

       Norocul meu, cunosc un mecanic priceput.

      L-am sunat, a venit, a mirosit conducta care intra in pompa, a dat verdictul pe loc. Stia el pesemne ce stia, nu eram singurul patit.

      S-a intors cu o canistra de 10 l motorina, a  scos bancheta din spate, a scos benzina din rezervor,  mi-a dat-o acasa ( sa aprinda focul       aia de la tara, in combinatie de 1/3 cu ulei ars).

        Munca de cca o ora, cost 150 lei manopera si deplasarea.

   Am plecat fara probleme, masina n-a avut nimic, m-am ales cu o paguba de 150 lei +180 lei  benzina scoasa.

   Plus filtrul, evident, plus 10 l motorina adusa de mester...total plata pentru ca prostie in ultimul caz, cca 490 lei.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut! O problema a aparut la sistemul de alimentare combustibil. La testare apare ca fiind presiune mare in rampa ceea ce o face sa treaca in limp mode. In bord apare martorul de la bujii intermitent .Dupa repornire de obicei isi revine si merge normal pana cand vrea ea . La mecanicul care a pus testerul pe ia am auzit o rezolutie care cu siguranta este eronata:a sugerat ca pompa de inalta este defecta sa uzat paletii si de aceea creaza o presiune mai mare.eu personal tind sa cred ca poate fi senzorul de presiune in rampa sau regulatorul de presiune. Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nici o problema similara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune eroarile asa cum au fost gasite si apoi vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! O sa fac o retestare pe care de aceasta data o sa o fotografiez pentru a putea fi postata, dar asta de luni pt ca sunt plecat momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din pacate nici acum nu am avut timp pt rediagnoza.ma chinui cu ea asa ( o pornesc de mai multe ori pana se stinge martorul din bord dupa care merge si 1000km fara prob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!