Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Recommended Posts

  • Administrator

Am făcut un testdrive cu noul Mondeo, 2.0 Tdci sau care mai e denumirea, 150cp, echipare Titanium și pachet Titanium (whatever that means)

Ca și dotări, poți spune de afara Wow! însă discuția e mult mai ampla de atât.

1. Exterior ireproșabil imo... Dar fiind o chestiune de gusturi, rămâne deschisa

2. Calitatea materialelor este slaba. Punct.

Începând cu volanul mega încărcat cu butoane însă foarte subțire în mana și cu feeling f prost și terminând cu MMI-ul ce arata ca o clona de RNS care are adâncimea ecranului asemănătoare casio-ului cu 7 melodii și 4 butoane.

3. Cea mai mare dezamăgire... Motorul... Sau mai bine zis ansamblul motor plus cutie 6M...

Nu am stat sa caut moduri de conducere, m-am suit și i-am dat cărbuni.

Mi s-a părut extrem de puturos în condițiile în care l-am testat în multiple feluri si la multiple turații. Aceeași dezamăgire, parol.

Dinamic e mai ok însă e mai loose decât Passat ul dar aici a contribuit și feelingul de tot rahatul al volanului... Parca nu simțeam mașina

Pentru mine personal, caut un pic de rigiditate Grand Tourer-ului meu (generic vorbind), Mondeo aducandu-mi aminte de B7 de la Audi dpdv al suspensiilor

Dacă vrei o mașină nouă și dotată cu toate nebuniile posibile și imposibile, estetic frumoasa, cat de cat bine făcută însă fără pretenții mari, Mondeo e acolo... Modelul condus era undeva în jur de 27-28k deci nu prea avem ce compara

Dacă doar îți încolțește în minte cuvântul Prem... cauta în alta parte de la primele 4 litere

Centii mei

PS: am ceva poze de interior însă făcute cu s-viewul și nu-s cine știe ce... Daca-s doritori...

Nu afirm din capul locului ca Passat ul e premium iar Mondeo nu... Însă, la echipări similare, ca și calitatea a materialelor, VW încă ii da nana la funduletul gol... Big time

Link to comment
Share on other sites

Nimic neasteptat, insa m-am ferit sa emit supozitia asta mai devreme pentru ca mi-ar fi sarit lumea in cap, mai mult ca sigur.

Multumim, @dudu! :)

Link to comment
Share on other sites

Deci sa intelegem ca overall, motorul passatului este mai ok ca practic sunt aceeasi putere, fata de  cel de pe Mondeo? aici ma refer si ca dinamica si ca insonorizare? in mod normal ar trebui sa fie la fel de lenese ...sau invers

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

Asta cu comparatiile "gresite" e o problema generala.

Mai toata lumea tinde sa compare diferite modele pe baza pretului, nu a dotarilor, si de aici apar tot felul de "Superb e mai bun decat Passat", "O3 e mai bun decat Passat", "Mondeo e mai bun decat Passat"etc.

Nu! Comparatia intre masini trebuie facuta la dotari si echipari identice. Nu compari un Mondeo Titanium cu un Passat TL sau CL doar pentru ca au acelasi pret pentru ca asa nu descoperi "care masina e mai buna" ci doar "care masina pe care ti-o permiti e mai dotata".

La dotari si echipari absolut identice Passat-ul, fara sa supar pe cineva, bate la fundulet cam tot ce se gaseste pe piata. Daaaar si costa cam cu cel putin 5.000 de euro mai mult!

Acuma, daca cineva nu-si permite sau nu vrea sa dea banii astia in pkus nu e o problema, dar hai sa nu mai zicem ca "X e o masina mai buna decat Passat-ul" ci doar ca "in gama mea de pret, X este o alegere mai inteleapta decat Passat-ul!", ca altfel se inteleg lucruri gresite!

Banuiesc ca nu zice nimeni ca VW e o masina mai buna decat Audi doar pentru ca e mai ieftina... Nu?

E ca si cum m-as apuca sa spun ca Leon-ul meu e mai bun decat un Golf doar pentru ca in banii astia nu luam nici motorul asta si nici jumatate din dotarile Leon-ului... Hai sa fim seriosi!

A fost o decizie financiara mai buna! E o masina mai bine dotata decat un Golf echivalent la pret! Subiectiv vorbind, e o masina care arata mai bine!

Dar nimic din toate astea nu o face o masina mai buna! Si asta e valabil si pentru Superb, Mondeo sau O3 (lol) cand sunt priviti drept concurentii Passat-ului!

Link to comment
Share on other sites

Am făcut un testdrive cu noul Mondeo, 2.0 Tdci sau care mai e denumirea, 150cp, echipare Titanium și pachet Titanium (whatever that means)

Dacă vrei o mașină nouă și dotată cu toate nebuniile posibile și imposibile, estetic frumoasa, cat de cat bine făcută însă fără pretenții mari, Mondeo e acolo... Modelul condus era undeva în jur de 27-28k deci nu prea avem ce compara

Dacă doar îți încolțește în minte cuvântul Prem... cauta în alta parte de la primele 4 litere

Nu afirm din capul locului ca Passat ul e premium iar Mondeo nu... Însă, la echipări similare, ca și calitatea a materialelor, VW încă ii da nana la funduletul gol... Big time

Foarte valabile si obiective impresiile tale.

 

De altfel, le impartasesc intrutotul. Mondeo e o masina foarte buna in zona de 27k, fiind supraechipata vs. concurenta din VAG, dar cu carente pe materiale.

Problema cu volanul subtire si aiurea era si la vechiul model. Dar, macar acela avea o directie foarte incisiva.

Link to comment
Share on other sites

Ca o paranteza la ce spune Rave, discutiile se pot purta si in celalalt sens.

Nu de putine ori, am citit chiar aici pe forum, critici la adresa passatului de top, biturbo, in sensul ca este prea scump si ca deja, la pretul asta iti cumperi audi bemve sau merțedes ....Da, exagerand un pic, sunt si eu de acord ca se poate doar ca  motorizarea va fi de 1 litru in trei cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu comparatiile "gresite" e o problema generala.

Mai toata lumea tinde sa compare diferite modele pe baza pretului, nu a dotarilor, si de aici apar tot felul de "Superb e mai bun decat Passat", "O3 e mai bun decat Passat", "Mondeo e mai bun decat Passat"etc.

Nu! Comparatia intre masini trebuie facuta la dotari si echipari identice. Nu compari un Mondeo Titanium cu un Passat TL sau CL doar pentru ca au acelasi pret pentru ca asa nu descoperi "care masina e mai buna" ci doar "care masina pe care ti-o permiti e mai dotata".

La dotari si echipari absolut identice Passat-ul, fara sa supar pe cineva, bate la fundulet cam tot ce se gaseste pe piata. Daaaar si costa cam cu cel putin 5.000 de euro mai mult!

Acuma, daca cineva nu-si permite sau nu vrea sa dea banii astia in pkus nu e o problema, dar hai sa nu mai zicem ca "X e o masina mai buna decat Passat-ul" ci doar ca "in gama mea de pret, X este o alegere mai inteleapta decat Passat-ul!", ca altfel se inteleg lucruri gresite!

Banuiesc ca nu zice nimeni ca VW e o masina mai buna decat Audi doar pentru ca e mai ieftina... Nu?

Partial de acord cu tine.

 

Dar... ce inseamna o masina mai buna ? Pentru tine ? Pentru mine? Pentru altii ? 

 

Cred ca fiecare are setul lui de valori dupa care judeca orice bun de larg consum, mai ales o masina. 

 

Cea mai buna? Cea mai ieftina, sau cea mai frumoasa - again, subiectiv, sau cea mai plina de electronica, sau cea mai mare garantie, sau cea cu cea mai buna finantare, sau cea cu revizii gratuite pentru primii 100k km.

Este ca vorbim de masini diferite ? 

 

Dar, mi se pare o utopie sa pozitionam Passatul pe un piedestal si sa facem toti temenele in fata lui. Nu este Alfa si Omega si nu are cum sa fie.

Indeplineste niste criterii foarte bine, se diferentiaza de fiecare alt model. 

Faptul ca un Passat HL = Insignia OPC = Jaguar XF, face ca nu masina in sine sa reprezinte punctul pivotal in jurul caruia gravitam, si BANII, BUGETUL reprezinta punctul pivotal in jurul caruia graviteaza masinile, adica optiunile de cumparare. Aici sunt de acord cu tine.

 

Totusi, sa nu uitam ca la bani de B8 CL mediu echipat nou, conationalii nostri vor spune ca in aceiasi bani isi iau "5-ar full fara NAVI, proaspat adus". Corect, e si asta un punct de vedere. Pentru baietii astia, asta e cea mai buna masina/optiune.

 

Personal, nu cred in povestea "cel mai bun, cel mai reusit". Este mai corect sa ne uitam intr-un "buget dat" care este cea mai buna masina pentru fiecare din noi.

 

In rest...polemica putem face pe 999 de pagini.

 

PS. Aseara am vazut in trafic o Insignia FL OPC break. Arata demential :) 

Link to comment
Share on other sites

Foarte corect ce-a zis Rave, insa eu cred ca s-a pierdut esenta topicului. Aici s-au emis pareri despre ce alte masini ar merita cumparate, in detrimentul Passatului si nu care masina e mai buna decat acesta.

Link to comment
Share on other sites

+1 75NOR

Pentru mine, Ford a castigat detasat:

- Fata de Superb 2FL din cauza bordului si dotarilor

- Fata de Passat B8 din cauza pretului

Link to comment
Share on other sites

@mihai: foarte corect si succint prezentat. Daca esti ok cu materialele din Mondeo, atunci asta e cea mai buna alegere pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

Acuma nu ar mai trebuie comparat Mondeo cu S2FL ci cu S3, care parca chiar e mai superb ca mondeo. Partea frontala sa zic sunt ok la ambele dar partea dorsala superb castiga din punct de vedere al gustului meu :D

Nu stiu de ce dar parca la mondeo linia superioara a portbagajulu e ondulata asa ca o lebada pentru o masina agresiva :)

post-12248-0-89721200-1424341410_thumb.j

post-12248-0-78042100-1424341418_thumb.j

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

+1 @Serban.

 

In plus, ma enerveaza la Mondeo stergatorul spate, ca si realizare e ieftin integrat. Vezi si "taspicul" pe unde curge apa pe luneta, la fel de ieftin.

Link to comment
Share on other sites

Mda foarte ciudat. Acum am observat taspicul...Mie ce imi place la VW este faptul ca fata de majoritatea marcilor chiar gen mercedes/bmw/skoda etc camera pentru spate este securizata si ascunsa in emblema, pe cand la altii este cumva deasupra numarului expusa

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Eu unul am comparat masina mea de serviciu din care tocmai ma dadusem jos (B8, HL, 150CP, DSG) cu Mondeo in aceeasi echipare (echivalenta) insa fara Alcantara si dubluambreiaj

 

Da, Fordul este mai ieftin - Passatul fara DSG cu dotarile pe care le am este undeva la 35k+ - dar, pe de alta parte, intotdeauna a fost mai ieftin...

Despre finisaje si calitatea materialelor am discutat, dar simt ca tot comparam mere cu pere.

 

S-au enuntat pareri corecte, de baza ramane ideea ca, pentru fiecare masina, exista un cumparator iar masina potrivita reprezinta alegerea personala

 

Va ramane discutia intre a lua un Passat CL sau un Mondeo Titanium, masini comparabile ca bani - insa, la fel, tine de fiecare, nevoile,dorintele lui, ce doreste si ce apreciaza la o masina

Link to comment
Share on other sites

cred ca diferenta e chiar si mai mare, un mondeo titanium tdci de 180 cai cu powershift, faruri led, park assist, navi, hayon electric  si inca una alta marunte se poate si la 29.200. Passatul similar se poate la 35k? am dubii ca scade semnificativ sub 39-40k.

Link to comment
Share on other sites

Negocierile se scad in ambele parti..deci mai bine comparam preturile din lista. 

Sa vedem la mondeo nu gasesc un configurator in ro, deci iau ca punct de reper spusele lui sosoktm 

Iar un passat pe ce s-a spus mai sus ajunge pret listala 36460e

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

Nu ai acelasi procent de reducere in ambele tabere, pot fi sigur de asta. Cine a negociat vreodata un Passat si "altceva" stie asta prea bine

Link to comment
Share on other sites

Da eu ziceam ca tine de fiecare persoana si de relatiile ei cu dealerii/reprezentantele. Eu am scos mai mult la passat decat la golf gti. Iar la octavia 2 doar covorase de cauciuc  interioare :) bine erau alte vremuri si poate si din cauza asta

Dar dah cumva sunt de acord ca poate la Superb 3 se poate mai bine, nu stiu sunt prea multi factori cand negociezi si din cauza aceasta am zis ca mai bine sa luam in calcul ca este vorba de acelasi discount. Oricum o diferenta de 6000e exista :)

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Sistemele de lucru ale importatorilor/distribuitorilor difera de la marca la marca (inclusiv in cazul PoRo) - automat si marjele cu care lucreaza.

 

Poti obtine discountul x la orice marca prin prisma momentului in an, vechimii pe stoc a masinii, modalitatii de finantare, priceperii tale si gradului de disperare al dealerului :D

 

Dar suntem offtopic, exista topic-uri dedicate discounturilor obtinute de la distribuitori

Link to comment
Share on other sites

Am configurat acum de curiozitate un PassatB8 cu toate optiunile pe care le are Mondeo Titanium cu pachet Titanium. A iesit 38 381 eur, cu 10 000 eur mai mult decat un mondeo pret de lista fara discounturi...... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • ciolib
      By ciolib
      Salutare, 
      Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina.
      Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. 
      Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor  2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare  Ambition +  Cleverpack Ambition, culoare Business Grey.  Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . 
      Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. 
      La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . 
      Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de  10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj.
      Cateva impresii dupa 97 km:
      - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam  / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo  ) nu am PDG.
      - fara "greierasi"  si alte zgomote
      - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj
      - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata)
      - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara)
      - nu da impresia de barca 
      - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el.
      Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.  
       
       
    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Vă salut! Am și eu probleme cu claxonul la o Skoda Superb 2002 1.8 turbo AWT. Am verificat siguranța, releul si volanul! 
      Cand apas claxonul se aude releul, l-am inlocuit sa fiu sigur. Am folosit un multimetru sa văd dacă imi ajunge curent la claxon, si nu ajunge! Ceva idei? As trage fire separat din ecu sau din alta parte dar nu stiu de unde. 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept