Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Postare recomandată

Ati vazut preturile in Franta pentru Talisman? Un model in echipare de top, cutie automata si motorizarea de 1.6 dCi de 160 CP incepe de la 36,5k euro fara nici un fel de optional. In variantele de baza motorizarea diesel de 1.5 dCi este 27,9k euro iar motorizarea benzina de 200 CP este 35k euro. In conditiile acestea nu cred ca pot concura cu principalii actori din piata, e absurd sa cred ca vor vinde mai mult de 10 bucati in Ro la preturile acestea. P.S. Cu toate optiunile posibile, un Talisman cu motorizarea de 160 CP costa 45650 euro. :) :)

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam  toate review-urile de Talisman semnaleaza plasticele slabe pentru nivelul de pret cerut....

Vor vinde cateva la multinationalele frantuzesti, unde e politica de corporate sa aiba Renault.

 

Macar de ar fi fost spectaculos ca Avantime-ul, aia a fost o masina speciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut preturile in Franta pentru Talisman? Un model in echipare de top, cutie automata si motorizarea de 1.6 dCi de 160 CP incepe de la 36,5k euro fara nici un fel de optional. In variantele de baza motorizarea diesel de 1.5 dCi este 27,9k euro iar motorizarea benzina de 200 CP este 35k euro. In conditiile acestea nu cred ca pot concura cu principalii actori din piata, e absurd sa cred ca vor vinde mai mult de 10 bucati in Ro la preturile acestea. P.S. Cu toate optiunile posibile, un Talisman cu motorizarea de 160 CP costa 45650 euro. :) :)

 

Dar ai vazut ca in echiparea standard are farurile alea cu led, jantele alea uriase, tableta/navigatia si cam toate dotarile posibile ce le gasesti la un Passat Highline ???

Cam  toate review-urile de Talisman semnaleaza plasticele slabe pentru nivelul de pret cerut....

Vor vinde cateva la multinationalele frantuzesti, unde e politica de corporate sa aiba Renault.

 

Macar de ar fi fost spectaculos ca Avantime-ul, aia a fost o masina speciala.

Avantime-ul a fost foarte nasol, de aceea a si avut "succes".

 

Plastice ceva mai slabe sunt in zone unde nu se observa (de parca Superbul model nou ar fi S-class ... uitati-va si la ala la plasticele din aceleasi zone), iar Mercedes a testat calitatea Talismanului si a laudat mult modelul, puteti cauta pe internet.

De parca aici sunt doar oameni care stau cu mana pe plasticul de sub bord tot timpul cat sunt la volan... si foarte slab nu poate sa fie... sa fim seriosi.

Inteleg ca aici toti lauda VW, dar dupa atatea masluiri, dupa atatea probleme de fiabilitate dupa 2006, mi s-a cam terminat spiritul care ma facea sa fiu fan VW.

In plus Talismanul arata foarte bine, iar Renault nu este un low-cost, face masini foarte reusite, mai putin la partea de design (laguna) si care mai au mici probleme la partea electrica.

 

PS: Chiar acuma o trecut un Touareg ultimul model pe o masina cu trailer/service  :winter:  :sick:

 

Legat de materiale: " Găsim atât texturi premium, cât și elemente din plastic mediocru. Acestea din urmă se regăsesc însă în zone pe care nu le atingi decât dacă le cauți, cum ar fi partea laterală a consolei centrale."

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum natural in viata sa ne facem esafodaje psihologice pentru a ne justifica alegerile.

Daca pentru tine nu conteaza plasticele din zona imediat inconjuratoare (adica in atingerea mainii), cum ar fi lateralele consolei centrale, atunci go for Renault.

Doar ca trebuie sa-ti si asumi deprecierea marcii si costurile de intretinere specifice marcii.

 

PS1. Inteleg ca nu ai condus/luat contact pe viu cu Avantime-ul ? Avatime-ul a fost o masina extraordinara, problema ei a fost ca publicul caruia i se adreseaza clasa de masini din care face parte este foarte conservator si nu gusta extravagantele de design.

Ca fapt divers, exemplarele in stare buna sunt foarte scumpe.  

Exprimari gen "a fost foarte nasol" nu cred ca sunt cele mai fericite si prezinta fix 0 barat argumentatie.

 

PS.2 Inteleg ca nu ai condus Superb 3, nu ? Nu e S -Klasse, dar vezi ca toate plasticele de pe si din imediata proximitate a consolei centrale sunt din plastic moale.

 

PS.3. Tocmai am vazut un Mercedes SL pe o platforma, probabil ca sunt stricacioase rau, devreme ce 1 exemplar din modelul respectiv e pe platforma.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca VW o duce foarte bine la vanzari, e plin orasul de Passat B7 si B8 in timp ce Renault sau Peugeot de clasa concurenta sunt din ce in ce mai rare.

Talisman e o gluma proasta, o sa o cumpere firmele frantuzesti si doi-trei excentrici.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trebui sa incepeti sa acordati mai multa incredere masinilor frantuzesti. Multi vorbesc din auzite, fara sa le fi condus macar. Dupa 2010 au inceput a fi foarte competitivi. 

 

@bogdan_

 

Nu vezi pentru ca mentalitate ca a ta sau ca a altora dinaintea ta. A baga toate masinile frantuzesti in aceeasi putina este o gluma proasta, nu Talisman-ul. Sau C5-ul, sau 508-ul. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

increderea nu se acorda ca premiu ci se castiga cu greu

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat si am studiat intr-o zi preturile la piese, iar in momentul actual, nu mai conteaza ca e frantuzeasca, japoneza sau germana, preturile sunt aproximativ la fel, au cam aceeasi furnizori de piese. Daca la japoneze ambreiajul este foarte scump din cate am vazut, compenseaza cu piese foarte ieftine in alte parti si daca tragi linie, iese cam tot pe acolo. La VW piesele sunt cu o idee mai ieftine fata de toate celelalte nationalitati, insa nu se observa mare lucru ca sa fie diferenta uriasa.

 

Legat de Avantime... nu vad rostul unui monovolum cu 2 usi care pe deasupra arata si nasol.

 

Legat de Touaregul de pe platforma, era doar o observatie, deoarece in timp ce scriam aici trecea touaregul, iar acum 30minute a trecut si un passat b7 pe platforma, si mercedesurile nu mai sunt ce au fost si au probleme, masinile din ziua de azi nu mai sunt un monument de fiabilitate.

 

Revenind la subiect, Talismanul mi se pare o masina foarte frumoasa, nu inteleg de ce va afecteaza pe toata lumea niste plastice care sunt mediocre, care sunt pozitionate in zone care nu te afecteaza si care oricum sunt peste logan sau alte modele de masini.

Passat-ul B8 nu prea are rival (508, insignia, c5) deoarece alea sunt modele mai vechi, ramane de vazut cu noile modele care vor aparea pe viitor pana la lansarea noului B9.

 

PS: Eu unul ma cam uit la Passat 2.0TDI 170cp si sper sa-l achizitionez intr-un final. :), nu ca ar fi o masina foarte buna, multi ar renunta la cate probleme are, insa eu ma simt bine la volanul ei si asta e tot ce conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Talisman in FR incepe la 24700 si deja am vazut 2 pe strazi. Vreau sa va zic ca aici (in FR) masinile lor primeaza si de ce le cumpara? pentru ca daca, de ex, faci leasing pe 4 ani iti acorda si reviziile gratis. 

Plus ca aici de ex, nu e diferenta imensa intre preturile pt revizii Renault vs VW. ca si un exemplu un schimb de distributie la Renault megane 3 dci este 870 euro si la un vw passat b7 este 845 tot in reprezentanta vw. 

Reviziile obisnuite se invart in jurul sumei de 350-400 euro.

 

Ce e naspa pt Renault , e faptul ca se depreciaza ff repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un post argumentat cum trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e naspa pt Renault , e faptul ca se depreciaza ff repede.

din cauza calitatii slabe, dupa cativa ani trancane si scartaie

 

La VW piesele sunt cu o idee mai ieftine fata de toate celelalte nationalitati, insa nu se observa mare lucru ca sa fie diferenta uriasa.

problema e ca piesele frantuzesti se uzeaza de 2-3 ori mai repede decat cele germane, ma refer la tot ce tine de suspensii si articulatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu in gama Laguna/Talisman. In gama Megane/Clio ai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ce e naspa pt Renault , e faptul ca se depreciaza ff repede.

din cauza calitatii slabe, dupa cativa ani trancane si scartaie

 

 

 Da, ce-i drept VW-urile nici nu scartaie. Si nici nu sunt topic-uri aici pe forum pe subiectul asta de te plictisesti. 

 

La VW piesele sunt cu o idee mai ieftine fata de toate celelalte nationalitati, insa nu se observa mare lucru ca sa fie diferenta uriasa.

problema e ca piesele frantuzesti se uzeaza de 2-3 ori mai repede decat cele germane, ma refer la tot ce tine de suspensii si articulatii

 

Cum ti-a zis si madhorsefuzzy, faci confuzii. La VW/Seat/Skoda cloncane suspensiile de noi si bratele/biletele&bucsele nu tin cu nimic mai mult decat la un Renault&Co. Cum ti-e si norocul si stilul de condus. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ce e naspa pt Renault , e faptul ca se depreciaza ff repede.

din cauza calitatii slabe, dupa cativa ani trancane si scartaie

 

La VW piesele sunt cu o idee mai ieftine fata de toate celelalte nationalitati, insa nu se observa mare lucru ca sa fie diferenta uriasa.

problema e ca piesele frantuzesti se uzeaza de 2-3 ori mai repede decat cele germane, ma refer la tot ce tine de suspensii si articulatii

 

 

Esti genul de persoana care ridica VW in slavi si celelalte masini sunt slabe, cum sunt piesele intr-un VW nu exista nici macar in tancul T-34...

Ai avut tu masina din gama renault ca sa vezi ca scartaie ? Sau ai mers cu ceva taxi obosit...

Ai condus tu cativa ani macar un logan sa vezi cat de repede se uzeaza ? Eu vorbesc in cunostiinta de cauza, nu vorbe din popor care le-au lansat mecanicii de vw prin anii 00 cand intre un Passat B5 si Laguna 1 chiar era o diferenta imensa la calitate/fiabilitate. Dar acuma suntem in 2015 si lucrurile s-au schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, haideti sa abordam lucrurile altfel si sa nu ne legam doar pe service

 

In conditiile in care un Superb Style 2.0tdi 190 dsg costa exact cat un 508 Allure 2.0tdi 180 cutie automata (in conditiile in care 508 are un discount de 1240Eur), dar deprecierea este mult mai mare pentru 508, iar sevice-ul sensibil mai scump, de ce as lua 508 ? In fond e un model care face 5 ani pe piata luna viitoare, iar Superbul tocmai a fost lansat

 

Doar ca sa fiu "altfel" ? Costa cam mult acest "altel" si am constata asta pe propria piele, nu din vorbe de colt de bloc.

Spun asta dupa ce am detinut si rulat 3 Peugeot-uri: 206 (1.6i), 307 (1.6hdi), 308(1.6 hdi cutie robotizata)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in aceste conditii votez si eu Superb, insa sunt fani Peugeot care nu vor un "vw low-cost" in acelasi pret, asa ca prefera un Peugeot.

Noul superb mi se pare foarte interesant. Insa n-as lua motorizarea de 190cp deoarece are aditiv.

 

A condus cineva noul 2.0-bi-tdi de la B8 ? Cum se comporta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni ca nu trebuie sa cumparati Superb sau Passat fratilor. Am spus doar sa nu mai aruncati cu rahat in frantuzesti, ca mare diferenta intre ele nu mai e! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

permite-mi sa te corectez, nu e diferenta intre freantuzesti si dacia logan vanduta ca renault clio in alte regiuni, toate sunt acelasi "rahat" (ma refer la acel desert din Turcia)

insa intre renault clio care e defapt dacia logan si vw polo e diferenta foarte mare de calitate asa ca lasa "rahat in frantuzesti" (*citat) si sa vorbim de masini serioase aici

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia ta era clara cu doua pg in urma. Daca pentru tine diferenta intre Passat si A4 e asa mare, e clar ca toate celelalte masini deja nu merita luate in considerare.

cand te referi la clasa superioara te referi la premium vs. non premium adica A4 vs Super/Passat?

daca da, atunci ia in considerare sasiul care este incomparabil mai bun la A4, suspensie multilink, distributia maselor stanga/dreapta fata/spate si pozitia soferului fata de axa fata/spate

mult timp am condus masini normale cu motor transversal Golf, Passat, Astra, Vectra, chiar si Dacia 1310 si Logan si ajunsesem la parerea ca Passat-ul este excelent si orice e mai scump e un moft insa de cand am trecut la A4 pot sa spun ca diferenta intre Passat si A4 e la fel de mare ca diferenta intre Logan si Passat

Radicalizarea asta nu e deloc buna, mai ales ca e foarte mult subiectivism si se vorbeste superior la adresa altora. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu sunt pentru a blama masinile frantuzesti. Cu certitudine au plusurile lor incontestabile.

 

Trebuie sa admitem ca unitatile hdi sunt excelente - chiar si dupa atatia ani. 1.6 hdi-ul de 110 cai de pe 307 din familie a ajuns la 150,000km. Stiu ca nu o sa convina multora, dar adevarul este ca e mult mai silentios si mai rafinat decat 1.6 tdi-ul de pe O2 FL-ul tot din familie. La 50,000km 1.6 tdi-ul e mult mai rontaitor si mai lenes decat 1.6 hdi-ul. Cine a condus extensiv hdi stie ce vreau sa spun.

 

Cat despre 508 - haideti sa fim obiectivi. Eu am condus 508 si e o masina ok. Interiorul e bine finisat, materale moi in mare parte, tinuta de dum buna - usor mai ferma decat la Superb, hdi exploziv.

Cutia automata e sub DSG, unitatea infotainment este arhaica, manetele de semnalizare si stergatoare sunt aceleasi de la 206 - care a aparut in '99 :(

 

Marea problema a 508-ului si motivul principal pentru care eu nu am optat pentru el este pretul identic cu al Superbului si valoarea de revanzare foarte scazuta. Altfel, este o masina chiar ok si are acel ceva pe care nemtii nu il au...

Daca ar fi fost cu 25-30% mai ieftin ca Superbul, mi-as fi asumat deprecierea accelerata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

508-ul SH cred ca e o varianta foarte buna, tocmai din motivul asta. Plus ca pot fi gasite variante destul de dotate, care arata bine la interior.

Iar motorul diesel mi se pare punctul forte, e rafinat si competent. Numai daca luam in considerare motorul, si masina tot e reusita.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, e o varianta buna, dar nu masini aduse din Fr. Am vazut vreo 2-3 cu un prieten care isi cauta si sunt chinuite toate. Zgariate pe toate partile, jante ciobite, interioare neingrijite. 

La o masina cu rulaj de peste 100,000km, volanul + schimbatorul + zona consolei centrale rezista mai bine la "tavaleala" la Passat si Superb, caci la 508-urile neingrijite arata jigarite.

 

Merita cautata una luata de noua din Ro, de prim proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asta-i buna, daca masina are montat motorul invers automat este altceva :)))))))

Unii ati fi buni piloti de teste la rolls royce  :winter:

 

@bodgan: tu crezi ca daca se fabrica in turcia automat este o masina proasta ? acolo nu exista aceleasi standarde de calitate si controlul calitatii ? inca crezi in povestile populare in care masinile pentru europa de est sunt mai slabe ? dar vw ca produce si prin mexic care in afara ca are carteluri si droguri nu are mai nimic inseamna ca masina e proasta din aceste motive ?

Gigantul Ford care produce si celebrele camionete F-150 sau Mustang (deci care o istorie imensa in spate) si care produce si masini pentru europa, crezi ca s-ar risca sa produca 1.0 ecobost si parca si 1.5 pentru toate tarile la noi la Craiova ?

ps: n-a condus nimeni noul bi-tdi ?  :RO flag:

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea masinilor aduse din FR (din sud) sunt revopsite, prost intretinute si multe alte lucruri negative. De ce procedeaza ei asa? Pentru ca ii doare undeva de o masina, nu baga foarte multi bani in ele si prefera sa se duca in vacante scumpe decat sa fie ca si noi romanii.

Sper ca intelegeti ce vreau sa zic.

@75nor /am observat ca esti ff indecis asupra viitoarei masini. Tu pana la urma ce iti doresti de la 35k euros?

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, sunt indecis, inca nu mi-e foarte clar spre ce sa merg.

 

Imi doresc o masina care sa se simta mai speciala, care sa aduca bucurie in condus, dar si o senzatie de calitate in finisare

 

Bugetul e fixat la 30k, refuz sa sar de 30k cu VAG. In 37k ai un 320xdrive automat cu multe dotari, in 40k deja e cu M-Pack interior si Exterior

 

Imi doresc o benzina cu DSG.

1.8 TSI nu prea ma incanta are cuplu gatuit pentru a se match-ui cu DSG7. Exista 1.8TSI si DSG6, dar te obliga la 4x4, ceea ce inseamna 100-150kg greutate in plus...

Si uite asa, ajung la 2.0TSI DSG. Mai am ca obligatoriu Alcantara.

 

Ma uit la cateva variante: Cupra, GTI - astea sunt masini ce se simt speciale si pot fi aduse in 30k -  sau Superbul SportLine - apare doar in vara, dar am o senzatia ca sare de 35k

Daca o sa ajung la un hot-hatch trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea de spatiu mai mic

 

In rest...nu prea am variante.

Passatul e sinistru de scump, pe CC se pune doar 1.4TSI, Leon Xperience are o pozitie foarte inalta de condus (asa o percep, am 1.90 inaltime), O3 RS nu are Alcantara (tapiteria standard este groaznic de ieftina)

 

Si uite asa....30k este un buget destul de pacatos cand vrei un VAG bine echipat si cu o motorizare mai deosebita.

 

Poate o sa-mi faca Bavaria vreo promotie la 35k sa fie 320i de 245cai cu M-Pack :)

 

Pana in vara, mai am timp sa ma gandesc :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!