Jump to content
ady_uaic

Sfaturi achizitie Scirocco 3

Recommended Posts

claudiubarbu

Gata, in sfârșit am primit bugetul. 

Vreau câteva pareri despre următoarele:

Okazie Vw Scirocco R-line
https://www.olx.ro/oferta/okazie-vw-scirocco-r-line-ID8XPWx.html

O lasă la 8200

turbina noua încă 1 an garantie, deși mi se pare cam dubios sa pice turbina pana la 100.000

minusuri: e navi cu touch dar aia mică rns 310 parca

 

Volkswagen Scirocco
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-scirocco-ID7Gn7fI.html

o lasă la 8000€, deși acum 2 săptămâni era 9000 și acum 8500, cam dubios

Minusuri: e din Franța, 223k km, dar e Diesel. 

o are din 2014 cică de la 130k

Volkswagen Scirocco
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-scirocco-ID7GnjDU.html

Minusuri: e din Italia, km in bord 160k, deși in anunț are 140k. Am condus-o și se simțea destul de bine, nimic dubios, dar încă nu am mers cu ea la vw. Distribuție noua, o lasă la 7400.

Aia albastra ma atrage cel mai mult, nici una nu are însă xenon, sunt 1.4 ala de 122 benzinarele. 

Edited by claudiubarbu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luciosu

La 1.4 se intampla sa mai pice turbina. Cel putin mie si mai e un coleg pe forum. Surprinzator este ca amandurora ne-a picat dupa ce am avut probleme cu pistoanele

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

Mie mi'a picat ca cica am mers subturat cu masina si nu s'a mai curatat turbina...

Asa e la Scirocco.. Daca mergi normal, iti pica pistoanele. Dupa ce pica astea, zici

sa protejezi masina si mergi mai usor, dar strici turbina :)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
claudiubarbu

Nu mai este nevoie de "Certificatul de atestare fiscala, eliberat de administratia locala a vanzatorului" (aka Fiscal) in 2017? Încearcă una sa ma abureasca, eu citisem ca încă este nevoie, altfel nu pot înmatricula ulterior masina pe numele meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiMM

Este nevoie, nu poti inmatricula masina fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emil94

Salut! Vin si eu cu o intrebare de interes personal, observ ca sunt foarte multe opinii avizate de la persoane care detin aceasta masina, dar dat fiind ca nu s-a mai vorbit de aproape un an nimic as fi curios daca s-a schimbat cu ceva perceptia voastra asupra acestui model. Am cateva variante din care sa aleg, deja am un drum batut de la Iasi la Cluj degeaba pentru o veritabila teapa, un Scirocco 2.0TDI 170CP la care iesea fum de la busonul de ulei, avea 160k km in bord si 250k km reali, am aflat asta cand am deschis torpedoul masinii si era istoricul complet al masinii, asa prosti au ajuns unii samsari. Anyway, revenind, oscilez intre cateva variante, speram sa ma ajutati sa iau o decizie cat mai buna. 

Evident, prima intrebare e legata de vesnica "lupta" tsi vs tdi. Personal, stau foarte aproape de munca, nu am asa mult timp liber, deci cel mai probabil nu voi merge extrem de mult. Poate doar primele saptamani, cat este euforia initiala atunci cand iti iei o masina. Cu toate astea, cand aud consum de 12-14l/100km in oras, loc unde as utiliza masina in 80%, poate 90%+ din timp, nu poate sa nu ma sperie. La diesel, evident consumul e mai mic, dar am auzit multe variante cum ca, costurile de intretinere sunt mai decente la benzinara fata de un diesel. Se mentine acest fapt si la masinile SH sau doar la cele luate de noi?

 

Asadar, variantele:

1. https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-vw-scirocco-2-0-tsi-200cp-sport-edition-IDbjHTK.html

Din ce am inteles,din totalul de 135k km, cam 35k a fost rulata in Romania(Bucuresti) in ultimii 4 ani, restul anilor fiind rulata in Germania. Initial am crezut ca 35k in Romania nu ar fi asa mult/rau, avand in vedere ca excludeam initial orice varianta rulata in Romania. Totusi, nu stiu cat de bine/rau e ca a fost rulata in BUcuresti, am fost in trafic de cateva ori si mi-a dat impresia ca 35k km in orasul acesta inseamna macar 60-70k km de mers intr-un oras mai putin aglomerat. In anunt scrie ca sunt km reali, am primit VIN-ul dar din pacate nu am reusit sa fac rost de istoricul masinii fara a merge cu ea in reprezentanta. De revizii nu poate confirma nimic cum ca au fost facute in reprezentanta, deci exista o foarte mare sansa ca acesti km teoretici sa nu poata fi verificati. Sub 7.4k nu o lasa.. 

2. https://www.olx.ro/oferta/scirocco-200-cp-2-0-tfsi-ID98jYD.html

Ca plusuri, masina luata din noua din reprezentanta, deci km sunt 100% reali, verificabili, am si condus-o, se misca superb, lasa si 4 cauciucuri+jante extra... Ca minusuri, cam multi km din punctul meu de vedere, mai ales pentru o benzinara. De asemenea debitmetrul ar trebui schimbat. Xenon-ul stanga nu mai functioneaza, cred ca trebuie schimbat cu totul, si aici cheltuiala destul de mare. O lasa la 7400, dar mai trebuie bagat macar 1500 sa o scot la nivelul de plutire, plus ca la ce kilometraj are imi este frica de faptul ca mai pot aparea si alte chestii..

3. https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-scirocco-IDbl9Zq.html

Kilometrajul pare formidabil, de asemenea si anul fiind decent. Conform celui care o vinde, masina a fost rulata in Italia 90% din timp, dar evident ca istoricul este gol, deci nu am nicio siguranta asupra kilometrilor reali si nici a locurilor unde au fost facute reviziile pana in prezent. De asemenea, pe tester a iesit faptul ca volant este foarte uzata, in curand va trebui schimbata, fiind necesar implicit si schimbarea de ambreiaj, care nu cred ca o scoti sub 1k EUR. A fost in trecut usor tamponata si refacuta, treaba a fost facuta sa zic intr-un mod peste medie, dar inca sunt semne cum ca a trecut vreo doua evenimente usoare. Sub 9000 nu o lasa..

4. https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-scirocco-gtd-2-0-170-cp-variante-IDahqth.html

Acesta este un alt anunt care mi s-a parut interesant, nu am apucat inca sa vorbesc cu proprietarul. Ca idee insa, are un nivel de dotari destul de bun, e si diesel, kilometraj decent. Ramane sa vad pe parte de minusuri.

5. https://www.olx.ro/oferta/vw-scirocco-2-0-tdi-2010-ID8kAhh.html

Varianta aceasta am mai ales-o din prisma faptului ca e din Iasi si ar fi oarecum usor de vazut. In afara de faptul ca are km reali si verificabili si pare o masina intretinuta, nu prea am ce spune prea multe judecand dupa anunt.

 

Buget maxim undeva in jurul 8.5-9k EUR, incerc din rasputeri sa nu ma duc mai sus dar totusi sa gasesc ceva multumitor. Sunt constient ca pentru ceva ok din toate punctele de vedere fara 11-12k nu prea poti emite pretentii.

Multumesc anticipat de raspunsuri si scuze pentru micul roman!

 

Edited by emil94

Share this post


Link to post
Share on other sites
christian93

Salut, as dorii si eu de la voi anumite sfaturi, vreau sa-mi achizitionez un Scirocco si vreau sa stiu ce motorizare a fost cea mai ok, din cate am citit cele din 2009-2011 de 1.4 160CP au cam avut probleme, insa nu am vazut mari probleme la cele de 122CP, tin sa mentionez ca am un buget de la maxim 6500-7000 de euro ! 

Va multumesc anticipat ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sarcofagos

Nu stiu ce sa spun , am auzit ca ar putea aparea probleme la cel de 1.4 de 160 CP , dar ...eu o " ard " deja de multa vreme si nu am avut nici o problema , chiar mai mult , am fost la vw sa-mi instalez un tempomat oem si mi-au retinut masina pentru o interventie de fabrica ( calculatorul si pompa de abs ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sarcofagos
On ‎30‎.‎07‎.‎2018 at 17:23, emil94 a scris:

...

consum de 12-14 /100km ?!? la 1.4 160cp ? eu sunt tare multumit de ea , consum urman acum la 35 grade , clima pornita pe low , e 10l/100km.

extra urban 7-8 ,dar ....la zbor razant cu solul :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
emil94

Sarcofagos, ma refer ca am auzit despre acest consum la 2.0 200CP, nu la 1.4 160CP. Doresc sa evit motorizarea 1.4TSI din motive lesne de inteles. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

Consumul depinde de oras, depinde de stilul de mers, de mai multi factori. Eu in aglomeratia din Bucuresti de la ora de varf, aveam consum 15%. Totusi, nu e foarte relevant acest aspect, ca distantele sunt scurte.

La drum lung, iar variaza in functie de talpa. Motorul de 1.4 160 are un sweet spot undeva pe la 130 km/h echivalent cu vreo 2800 rpm. Acolo consuma undeva la 6-6.5%, la fel in functie de mai multi factori, vreme, incarcare, AC/no AC etc. Acolo, pe mers lin fara accelerari brusce, lucreaza doar din compresor. Odata ce trece de 3000 rpm, deschide al doilea circuit de admisie, intra si turbina si sare consumul cu 1 l / 100 km. De ex, la 140 kmh, consuma cam 7.5.

 Ca o regula generala, abia de pe la 25000 de km / an incepe sa se renteze diesel, acum fiecare isi calculeaza cum stie mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emil94

Cum am spus mai sus, doresc sa evit 1.4 tsi, din motive lesne de inteles. Cel mai probabil motorul de 2.0 200cp consuma mai mult decat 1.4 de 140cp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rzvw90

Salutare, deschid acest topic în speranța că mă puteți ajuta sa fac alegerea cea mai buna. 

Doresc sa achiziționez un vw scirocco și as dori sa stiu care este opțiunea cea mai buna. 

Aici aveți link-urile cu cele 2 mașini, un model are motorizare 1.4 tsi dsg 170cp an 2011 iar celalalt model este 2.0tdi dsg 170cp an 2010. 

Volkswagen Scirocco 2011 1.4tsi dsg170cp: https://www.olx.ro/oferta/vw-scirocco-IDbtLlI.html

Volkswagen Scirocco 2010 2.0tdi dsg 170cp: https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-scirocco-2-0-tdi-170cp-IDaKikb.html 

Doresc sa știu mai multe detalii legate consum, cost intretinere și dacă îmi puteți da și alte detalii sunt ochi și urechi. 

Va mulțumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrMihnea

Salut, baieti!

As fi interesat sa iau un scirocco si desi am citit cam toate paginile de la topic-uri de probleme si recomandari mi-ar placea sa vad o concluzie la toate dezbaterile.

M-ar interesa 1.4 TSI cel de 122 (trist pentru o masinuta sport, dar cum cel de 160 e prea vestit, iar cel de 2.0 nu prea mi-l permit..) si as vrea sa stiu ce an/cod motor recomandati (stiu ca cele din 2009 sunt cele mai problematice)

Orice alta recomandare este binevenita (un soft anume etc)!

 

P.S. Un 1.4 de 160 cu toate pistoanele schimbate ati lua? 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

Eu nu as lua, e cam loterie. Atat de bun a fost motorul ala, ca l'au scos de tot din productie, asta spune ceva. Poti sa iei un 2.0 un pic mai slab dotat si aia e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hercheacatalin

Salutare tuturor. Am si eu nevoie de cateva sfaturi pentru un coleg ce detine un scirocco din 2010  2.0 tsi sau tfsi nu stie exact nici el si nici eu ca nu are nicio carte service. Doar un vin  WVWBD2135AV414087  intrebarea mea este ce fel de motor este si ce fel de tip de distributie are deoarece el crede ca ar trebui schimbata . daca ma puteti ajuta va raman profund recunoscator .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri