Jump to content

Sfaturi achizitie Scirocco 3


ady_uaic
 Share

Postare recomandată

lambda_dryver
1 minute ago, Bogdan_wrc said:

10x. deci merg rotile de golf 5-6.

nu cred ca are hill asist. era bun pt o fata :) 

consumul am vazut ca e 7-7,5% prin oras dar nu Buc.

Np ;). Merg rotile de Golf 5/6, dar vezi ca cele de Golf au ET51, in general, si intra cam mult, mai ales pe spate. Mai degraba as spune sa te uiti la cele de CC cu ET41 :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are roti pe 17, si de iarna doar cauciucuri, si as vrea sa-i iau jante de iarna. nu ar intra si pe 16? nu e doar dpdv financiar, dar e mai bine iarna sa fie mai mici si mai subtiri. 

oricum, as cauta cele ROTOR, care sunt si pe CC ca-mi place cum vin :)

 

ce benzina folositi pe TSI? stiam ca stramba din nas cu <98 din cauza injectiei... am avut 1.2TSI si nu era ok cu 95. trepida..pornea in 3..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu distributia cum stai? a fost schimbata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra sigur pe 16", mai ales la 1.4 tsi.

Cred ca te referi la jantele Interlagos, si nu Rotor de pe Audi.

Daca financiar nu e problema, mergi tot timpul cu Max Motion 100, sau Evo Plus, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Bebeee , interlagos.

nu are distributia schimbata, dar e pe lant. are 100 000km reali. o sa ii fac revizie completa oricum.

nu i-as pune benzina de 95, am simtit, vazut multe probleme pe TFSI (1,2,14,20)...si stiu ca nu merita motorul asta 95. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, stiu ca e pe lant, :) , problema e ca lantul asta e mai prost decat cureaua. si stiu ca probleme sunt si cu variatorul de axul cu came. asta duce din cand in cand la sarit. :)

Eu merg in general pe 95 dar de la benzinarii cu nume. Inca nu s-a demonstrat ca 99 sau 100, cifra octanica, are vreau efect sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu vb de lant in general sau de lantul de la 1.4 TSi de 122? care cred ca e diferit de cel de 160.. la variator, am vb cu mai multi cu acelasi motor pe Golf sau de 160 pe tiguan cu sau fara probleme si merg asa si de 1-2 ani. oricum, masina NU FACE zgomotul. 

ca ma pui pe ganduri...

pentru ca ..in general vorbind, doar ca la 1.2TSI sunt probleme cu INTINZATORUL, nu cu lantul in sine, nu inseamnca lantul este mai prost decat curea cand vine vb de revizii. e mai galagios, e mai scump, dar nu inseamna mai prost :)

sigur la revizie ii voi schimba cureaua de accesorii si toate consumabilele.

am avut mai multe masini benzinare turbo, chiar si TFSI, si la toate am simtit diferenta de 95-99. de la 1.2TFSI la 2.0 TFSI. vorbim de benzina de la noi, din RO. nu din afara tarii. pana si la masina din semnatura se simte :) de aia i-as pune  de >98. problema e ca in afara de 1.2 care era sensibil din fire :) toate au avut soft dupa ceva timp..si deci cereau >98. 

in alta ordine de idei, schimbatorul de viteze are prea multe urme de fond de ten..as vrea sa-l schimb. are cineva un cod..model..ceva? nici nu stiu daca e in 5 sau 6 trepte... inca nu am luat masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu e in 6 trepte. 

Legat de lant si variator, eu am schimbat distributia completa la 80k km pt sa se intinsese si din ce stiu si cel de 122 are probleme similare, deci mai putin decat o curea. :) Lantul in sine, este made in Italy via China, parca postase ceva colegul @EEXCALADE

ce mai citisem pe forum sau pe cele din strainatate, ca ma documentasem cand am avut probleme, la 122 ar mai fi probleme si cu Turbo, dar nu cred ca e o chestie generala.

Legat de cifra octanica, eu am facut diferite teste si mi s-a parut insesizabil, dar asta e discutie lunga. :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa juma de ora de cautat pe net prin poze, vad ca are 6 trepte. banuiesc ca are aceeasi nuca precum golf 5/6? asa imi aduc aminte... 

cu turbo..ce prob cunosti? am un amic bun, fost forumist cu 1.4TSI de 122 alergat mult pe circuit..si cu turbina sta impecabil..chiar si dupa soft. 

tie la 80k km iti facea ceva zgomot sau cum ti-ai dat seama ca era intins lantul? lanturile toate sunt facute in CHINA, stiu de la fabricant asta. si turbinele multe de la VAG si BMW. stiu caz concret de containere cu turbine ajunsese deja ruginite :)) dar asta e iar..alta discutie.

cu cat vb mai mult cu posesori de 1.4 TSI care sunt utilizate mult...si care nu au probleme..cu atat toti recomanda  benzina de >98... ok, statii bune, marci cunoscute..dar minim 98. la noi, 95 nu are defapt 95 :)) dar da..e discutie lunga. am postat la vremea respectiva si pe topicul de benzina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut ca turbo mai pica si pe 122, dar mai putin fata de 160. Lantul, incepe sa faca zgomot la pornirea la rece, la inceput cate o secunda, apoi creste, se aude un zbarnait.

Cel mai tare mi-am dat seama cand duceam masina in turatii peste 4500 rpm. Se auzea ca dracu. 

nush ce turbina are 122, dar la mine era BorgWarner si parca e facuta la Brasov. :) Garrett-ul e facut in Militari. :) 

Stiu si ca era un coleg pe forum @prunaionutz , care nu l--am mai vazut de ceva timp pe forum, si are aceeasi motorizare pe Golf 6 cu care din pacate a avut problema cu pistoanele sparte.

Dar banuiesc totusi ca ai facut o verificare amanuntita cand ai luat-o. o intrebare, ai volan model vechi sau modelul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volanul e modelul nou, cu consola noua, de golf 6 cu volan sport multifunctional. turbinele nu prea se mai fac prin RO :) doar centrele de logistica mai sunt prin RO. vorbeste cu cineva de la honeywell si vei vedea. garett nu mai exista, de fapt. au fost preluati.

asa orice motor pe benzina are pct sensibil la turbo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, vorbeste cu mine, ca lucrez la Honeywell. Garrett-ul este pe locul 2 la exporturi dupa Dacia, cu aprox 2 miliarde de euro in turbine. chiar discutam cu un coleg o problema legata de ambalajele de la turbo.

Cat despre preluare, iti pot spune ca faci confuzie cu fabrica din Ploiesti care a fost achizitionata de Federal Mogul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot de la cineva care lucreaza in fabrica ( a lucrat la Buc, si s-a mutat la Plo) stiam. dar e posibil sa fi inteles gresit. in fine, scuze de OT. 

revenind. la altceva..la ce ar trebui sa mai fiu atent la masina? probleme specifice modelului? ( in afara de motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, sincer nu imi aduc aminte alte probleme. doar geamurile iarna, ca nu au rama, ingheata. si eu cred ca am o problema la partea electrica, ca mi se cam ard becurile. :) 

sincer masina mi se pare solida si se aseaza foarte bine pe sosea. si rotile sunt ok de 17 cu 235/45/17 . Putin cam incomoda pentru drumuri lungi, din cauza scaunelor sport si a suspensiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca duc dorul la suspensia de Rocco... Destul de dura intr'adevar, dar tinuta de drum absolut impecabila. Pe golf nu mi se pare ca am aceeasi stabilitate in curbe, cu tot cu DCC setat pe sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai @tudy_cnu eu ce am spus ? 

5 minutes ago, Luciosu said:

sincer masina mi se pare solida si se aseaza foarte bine pe sosea. si rotile sunt ok de 17 cu 235/45/17 . Putin cam incomoda pentru drumuri lungi, din cauza scaunelor sport si a suspensiei.

:biggrin:

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar iti intaream spusele, consateanule :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e si mai lata decat golful, cel putin asa pare din spate. Poate de asta sta mai bine in viraje.

OT: poate vrei sa spui "concitadin", sau faci Focsani-ul sat. :D :biggrin:

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate am citit puntea spate este de Passat. vazusem un review de prin UK, si spuneau si ei asta. e mai lata pe spate sigur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Sat cu blocuri si 2 semafoare :)) 

On topic: Partea buna e ca totusi dupa un drum de 650 km ca cel pana in Grecia, nu am avut spatele intepenit. Inca ceva, in Scirocco, 7 ani de zile nu am avut probleme cu pietrele la rinichi, sa vedem de'acum inainte :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: 2 semafoare, dar multe multe multe giratorii. 

On: Normal ca n-ai avut pietre la rinichi ca la cat te zguduie cat iei o groapa s-au facut nisip. :) O intrebare totusi.. tu ai reusit sa stai rezemat la maxim cand si eventual cu capul sprijinit de tetiera? ca eu ma chinui ( mi s-a facut coloana in forma de S, si tre sa stau in pozitie cat mai dreapta) dar nu reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat niciodata... Cu prima ocazie cand ajung la Focsani, iti zic :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. Sper sa ma puteți ajuta cu luarea unei decizii. 

Este vb de un Vw Scirocco fabricat nov 2011, cumpărat de la reprezentanta vw RO în februarie 2012 de către o cunoștință. În momentul de fata are 28.000 km și încă câteva luni de Leasing. Reviziile s-au făcut la an,  nu la nr de km, avand în vedere ca în prezent are pana în 30.000km.

Motor 1.4 160cp -  DSG,  xenon, rcd 510,  pachet iarna, R-Line cu scaunele alea frumoase tip scoica.  Senzori parcare doar spate. Un singur set de jante și cauciucuri doar de vara,  iarna ținută în garaj. Nu a fost rulata. Este masina unui coleg de serviciu. Dim ce am inteles de la el,  fără sa verific încă actele masina a fost 30.000 noua. 

Care ar fi prețul corect pt aceasta masina? Trebuie sa hotărâm împreună prețul de vânzare sa fie unul corect pentru amândoi. 

Revenind la problemele specifice motorului 160cp.

Din ce am citit,  modelele fabricate după 2011 nu au întâmpinat asa multe probleme.. este adevărat? 

Dacă în cazul în care doamne ferestr se intampla ceva cu motorul, având în vedere ca masina are revizii doar la reprezentanta,  iar eu voi continua sa le fsc acolo,  schimbarea motorului va fi gratuita chiar dacă masina nu mai este în garanție? 

 

MC mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30.000? eu am calculcat vreo 25.000-26.000...dar poate gresesc.

eu fac actele azi, pt unu din 2011 (sept) cu 1.4 de 122 cai (mi-am dorit motorul asta ca e mai simplu), RCD510, roti iarna, roti vara noi, 100 000km reali, tot  masina unei cunostiinte, scaune fix cum spui, revizia de ulei mi-o face in fata mea, volanul multifunctional cu piele, camera spate, si alte mici optionale (nici eu nu le stiu pe toate) la 8500e. masina folosita doar de 1 pers, interioul este nou...nu are xenon, cred, ca are trapa. 

pe net anunturile sunt puse pe la 10 000..dar una e pretul care se cere, altul e pretul real. 

dupa cautari de cateva luni, si prin DE, ma gandesc ca un 9500-10 000e ar fi un pret corect pt ce spui tu. el, daca il vinde in piata poate ia mai mult..dar tre sa traga de el. 

legat de motor si schimbarea gratuita, eu nu stiu asa ceva, poate doar o intelegere sa iti dea pret mai mic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa schimbe nimeni motorul gratuit. eentual iti dau kulanz, adica iti acopera o parte din cheltuiala. Din fericire, astea din 2011 incoace nu stiu sa fi avut probleme asa grave.

Ca fapt divers, scaunele scoice au fost standard pe masina asta, alea de R avand tapiterie putin diferita si semnul R pe tetiera.  Masina ar face cam 12k euro spun eu, dar te trage in jos motorul, pentru ca este evitat de toata lumea. Asa cum spunea Bogdan, cam 10k.

P.S.: daca faci predominant drumuri lungi, cumparati alt model. Scaunele nu sunt chiar comode la drum lung, portbagajul mic si de consum ce pot sa mai zic. ( strict pe cel 160)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!