Jump to content

Probleme electrice


mariusdodo
 Share

Postare recomandată

Ii pleacă la maxim, mai mult ca sigur asta vrea sa zica... Nu-i bai, noi am inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, F l o r i n a scris:

Cupla nu o vezi la diagnoza. Poate defect modul ventilatoarelor, care este în ventilatorul mare. Dar întâi verificați cablajul pana la acesta, sa nu fie rupt fir... Deseori... 

Sa verificat firu care vine la modul......iar modulu este nou cumparat cu tot cu ventilatorul mare.....iar sonda de ala este noua si ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, pana unde s-a verificat firul? 

Clar este o problema, dacă erau toate bune, nu lucra asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua,

Detin un VW Touran din 2005, 1.9 TDI, 105 CP, cutie manuala si am urmatoarea problema: masina azi porneste, maine nu, poimaine iar porneste, etc. Bateria e ok pentru ca invarte motorul si nu da semne de oboseala chiar daca am dat destul de mult la chieie. 

Imi apar urmatoarele erori: -Engine: 17911 load signal from alternator terminal DF  implausible signal.

                                                 -Engine: 17058 glow plug/heater cilinder 4 q13 circit, electrical fault in circuit (de asta stiu ca e probleme cu circuitul electric la una dintre bujii si trebuie schimbat circuitul)

                                                -ABS 01314 engine control module (ECM)

                                               -Instrument Cluster 00003 control module

                                              - Central Electronics 01117 generator terminal DF load signal

In momentul cand dau la cheie se simte ca si cum ar porni pe urma se invarte in gol , mie mi se pare ca nu primeste motorina. Urmatoare zi daca e cu noroc porneste dar greu , adica trebuie tinut pe cheie destul de mult.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când nu pornește, se aprinde martorul check engine și spira bujii? Când pui contactul.... Dacă nu, problema ecu motor, alimentarea acestuia, etc. 

Daca afișează acești martori, trebuie verificata alimentarea cu carburant, oringuri injectoare, senzor turație, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se aprind toate, la fel ca la o pornire normala..... doar ca nu porneste. Sa incep prin a verifica alimentarea cu motorina? Ciudat e ca dupa o zi porneste, daca s-ar dezamorsa pompa de motorina nu ar trebui sa pornesca nici atunci ma gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună. Dețin un touran 2.0 tdi din 2003. Pe spate îmi funcționează doar 2 becuri de poziție. Nu 4. 1 bec in stânga, 1 în dreapta. Toate touranurile le-am văzut cu 4. 2cu 2. Ma poate ajuta cineva cu problema asta? Menționez ca la frână am bec cu 2 filamente, dar nu se aprinde decât frâna. Poziția nu. Nu am eroare în bord. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema la touran 20tdi bkd cand deblochez masina de la cheie mi se aprinde beculetele de la numar de imatriculare dar dupaia se sting si nu im mai merg daca pornesc motoru si dau drumu la lumini ma puteti ajuta va rog?

Modificat de Tiberiu 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ala "numar de im"? Eu nu am asa ceva la masina mea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul de imatriculare din spate, scuze ca n-ai inteles.

 

Modificat de vdragos
Quote inutil, limba romana deficitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alypadureanu

Salutare, am si eu o problema cu un Touran 2004 1.9 AVQ, zilele trecute mi a aparut martorul spirala in bord si de atunci becurile de la frana si banda led de pe haion raman pornite cat timp este contactul pus, pe vcds mi a dat eroare brake switch, inlocuit switch ul de la pedala eroarea ramane in bord si becurile raman pornite cat timp este contactul pus, fara contact cand actionez pedala functioneaza normal, astazi am luat la verificat toate sigurantele din panouri si am gasit arsa siguranta F7(5A) din panoul de sigurante de la motor, am pus o alta siguranta si in acel moment a iesit fum de undeva din spatele bateriei probabil ceva scurt circuit arsa din nou siguranta si mi au aparut in vcds doua erori noi 19558 Motor for intake manifold flap (157) si 17075 - Fan 1 control circuit short to GND, problema cu becurile inclusiv a ramas...vreo idee ce ar trebui verificat si unde, din ce a iesit fum...

multumesc anticipat

WhatsApp Image 2020-05-05 at 19.48.19.jpeg  WhatsApp Image 2020-05-05 at 19.42.58.jpeg   WhatsApp Image 2020-05-03 at 13.37.40.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da jos plasticele care vin pe acolo, baterie...etc...sa vedem de unde a iesit fum. Cel mai posibil,.un cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch pedala ambreiaj, se afla pe pompa master a ambreiajului.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da,.numai ca nu am.intalnit pana acum switch ambreiaj care sa scoată fum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin mai iese din cate unu pana isi da duhu de tot :),  

alypadureanu banuiesc ca ai pus o siguranta la fel de mare. Pana schimbi switch de ambreiaj poti sa ii scoti mufa, apoi inlocuiesti siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

No, poate mi-a scapat mie, dar de ce vb de switch ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zicea colegul mai sus ca a iesit fum din zona la baterie, bysus a intuit bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am inteles, doar ca nu are deloc eroare pe acesta....ci pe ventilator 1, clapeta v156...si switch pedala frana. Din acesta cauza nu vad legatura cu switch pedala ambreiaj...

Am gasit switch uri de ambreiaj defecte, cablaj deteriorat....dar doar sa scoata fum, sa nu ai eroare si sa mearga, nu am gasit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru erorile de mai sus, ai o siguranta de 10A arsa in cutia cu sigurante de langa baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, doar ca trebuie verificat de unde a iesit fum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
zaharia.bogdan

Buna,

Am un Touran 2009, 2.0 TDI, 103 kw...Am fost de dimineata l-am lasat la un service, s-a facut schimb ulei si filtre + placute frana fata!

Am mers si l-am luat am facut vreo 2 kilometri si dintr-o data, cred ca eram in viteza a 4-a pe la 2000 de ture, apasam pedala si nu parca nu mai avea putere. Era muzica in masina am crezut ca a murit motorul am oprit motorul si l-am pornit rapid, nu am mai tinut la jumate cheia, eram in intersectie si dupa ce a pornit a inceput sa clipeasca acel martor...Am crezut initial ca din cauza ca am oprit si pornit in mers si m-am gandit ca se va stinge...am oprit pana la urma intr o parcare am stat putin si am plecat iarasi. L-a inceput era stins martorul dar la un moment tot asa parca pe la 2000 de ture parca nu avea putere si s-a aprins iarasi dar nu ramane aprins...tot clipeste. 

Am sunat la service si le-am zis, au spus ca nu are nicio legatura cu schimbatul uleiului si a filtrelor... la  un moment dat nici aerul conditionat nu mai racea.

Eram pe rosu la motorina, am fost am alimentat si am zis ca ma mai plimb putin sa vad ce se intampla. Dupa ce am alimentat nu s-a mai aprins si masina a tras bine, am iesit putin din oras sa pot sa o calc putin. (am mai mers probabil vreo 20-30 de minute si a fost ok)

Un vecin mi-a zis ca atunci cand clipeste si nu ramane aprins nu e neaparat o problema si ca se face un fel de regenerare a bujiilor (nu stiu daca am inteles eu bine)...dar nu stiu ce sa cred.

Maine dimineata merg sa o puna la tester (sper ca se pricep).

Ideea este ca in 5 iulie as pleca din tara si nu as vrea sa vad martori aprinsi in bord...

Imi poate zice va rog daca a mai patit cineva asa ceva? Ce ar putea sa fie?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema la motor ,fa o diagnoza.

Nu posta in mai multe locuri .

Nu cred ca vrei sa o repari din presupuneri.

Por fi zeci de cauze :turbo,egr,senzori,injector,cablaj....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara !  am nevoie de ajutor. Pe Touranul din 2004 am geamuri  electrice, functionale doar pe fata,  masina a fost adusa utilitara, apoi am echipat-o si inscrisa turism. Usile spate au venit complet echipate  cu geamuri electrice. Mufele sunt la locul lor, totusi nu  ma pot conecta la 62 si 72, banuiesc ca-s taiate alimentarile.  Exista sigurante  pe fiecare usa spate? Nu am gasit pe panoul de sigurante. Unde i-ar fi fost comod unui electrician sa ia alimentarea geamurilor spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la panou sigurante. Ai verificat daca ai alimentare in mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe care pini sa caut alimentarea. Si nici în panou n-am găsit în manual sigurantele ... doar pt. usile fata am gasit, F1.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!