Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir

Recommended Posts

adrian001

Las-o asa, e absolut normal, la tempertruile alea mers in frana de motor la vale scade la orice masina, depinde doar cat de lunga e panta. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    27

  • identitate78

    21

  • EEXCALADE

    20

  • Skampia

    20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sa stii ca ma gandesc si eu la treaba asta.

Salut și mulțumesc tuturor celor care au postat pe forum. Posesor Passat 2.0 tdi dsg 2011 am întâmpinat și eu "comuna" problema cu acel mic termostat de răcire a cutiei care s-a defectat. La drum

este normal la aceste temperaturi si cand e vb de un diesel - mai ales daca nu mergi turat, stai mai mult pe loc, etc - si caldura la maxim.

Posted Images

Multumesc. Reincerc dupa ce se incalzeste vremea, sper sa nu mai scada.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o nelamurire cu privire la schimbarea termostatului de 2.0 CFFB, cel de sub galerie. Ce cod are sau unde gasesc si oringul de la teava de plastic care intra in el?

In manual scrie ca se inlocuieste.

 

Multumesc!

oring.PNG

Edited by Manuel N.
Care este nelamurirea? Pentru coduri piese ai topic dedicat!
Link to post
Share on other sites
Siret Nicu
On 13.01.2021 at 22:23, Siret Nicu a scris:

Am fost la reprezentanta, si initial au presupus ca e vre-un radiator defect care raceste excesiv. Dupa investigatie, au ajuns la concluzia ca ar fi de vina termostatul mare. Pret: 1000 ron cu manopera. Mi s-a parut foarte mult. Am apelat la un alt service, care mi-a recomandat sa schimb ambele termostate, deaorece acestea lucreaza in cascada. Pret 900 ron inclocuit ambele termostate. Din experienta avuta, larca as inlocui initial termostatul cutie. Sa vad ce se intampla. Ce ma sfatuiti? Din ce am citit pe forum, nu prea au fost probleme cu termostatul mare in general. 

 

Multumesc.

Am inoocuit termostatul cutie. La 2-3 grade afara, apa urca destul de rapid la 75-80 de grade, si acolo ramane daca am clima pornita. Daca opresc clima, in 1 minut apa ajunge la 90 chiar si la relanti. Culmea, ca dupa ce repornesc clima, apa tot la 90 ramane. Am discutat cu mai multi posesori de b6 si b7, care au confirmat aceeasi problema, si ca ar fi ceva normal. Ba chiar producatorul ar spune ca motoarele euro 5 diesel, pe timp de iarna, nu ajung tot timpul la 90 de grade. Ba mai mult ca daca ai si clima pornita, este foarte putin probabil ca lichidul de racire sa atinga 90. Sa schimb si termostatul motor? Sa astept caldura sa vad cum se comporta? :) Multumesc.

Link to post
Share on other sites
powershot

Fa o diagnoza corecta, in parametri si te lamuresti.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, powershot said:

Fa o diagnoza corecta, in parametri si te lamuresti.

Salutare! Poți descrie metoda de diagnoza.,pasi care sunt? Ce trebuie urmărit. Mulțumesc! 

Link to post
Share on other sites
powershot

Trebuie sa vezi coolant temperature.

Cand ajunge la 65 grade, pui mana pe radiator sa vezi daca e cald.

Urmaresti mereu asta pana la temp de 87, 88 grade.

Daca radiatorul incepe sa fie caldut sub aceasta temp, sch termostatul cu altul orig.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
luci80zalau

Salutare.

Îmi poate confirma cineva dacă este normal ca valoarea prescrisă a antigelului la ieșire din radiator să fie de 80°C? Pe alte forumuri din afară am văzut că ar fi de 90°C.

Passat B7 2012 2.0TDI CFFB manual, stage1 - 190hp, 416Nn

 

IMG-20210208-WA0000.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept