Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

On 1/4/2020 at 5:17 PM, andutzel said:

Update nou:

- Am schimbat senzor temperatura / nivel ulei si am rezolvat cu problema afisajului temperaturii uleiului.

- Raman in continuare cu temperaturi ridicate ale antigelului / uleiului si cu caldura care imi da bine in sarcina, la relantiu simt cum scade puterea ei.

Astazi mecanicul a facut ceva teste cu VCDS si concluzia lui este ca pompa suplimentara de apa nu functioneaza (cel putin nu corect). A incercat sa o porneasca din VCDS si desi nu am nici o eroare pe ea, nu pornea. Este posibil ca desi sa nu am eroare pe pompa, ea sa nu functioneze ? Lipsa functionarii ei poate imi poate determina problemele mai sus mentionate?

O seara linistita!

Am rezolvat prin schimbarea racitorului EGR. Am observat dimineața la rece un abur intens albicios și de aici am suspectata racitorul. Acum totul este ok. Sper sa ajute pe viitor și alți colegi. 
o zi frumoasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, după aproape 1 an am aceeași problema de mai sus.... cum naiba? Sa fie tot racitorul? Cel pus anul trecut e nou OE. 
 

simptome:

-fierbe apa dacă trec de 80km/h

-nu bagă caldura, merg 5km fără caldura, apoi 2km bagă normal și tot așa. 

-fum albicios la pornire

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa am presupus și anu trecut...dar chiar nu cred ca e garnitura... motorul merge și se aude bine, antigel nu am completat deloc intr-un an, antigelul/uleiul e la nivel. Mașina are 190k km...
 

Astazi am făcut un drum de vreo 300 km și după 250km  m a lăsat caldura dintr o data și a început sa crească Temperatura la apa și ulei, am mers asa 50km... apoi când am intrat in oraș a început sa bage caldura bine și îmi scăzuse temperatura la apa și ulei...și așa a rămas pna am ajuns acasă. 
 

anul trecut am schimbat:

- pompa apa

- răcitor gaze

- senzori temperatura 

- termostat 

toate noi, pe original

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racitorul defect nu fierbe antigelul ,nu face presiune in instalatie.

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa arsa. 

*******

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul! Pentru servicii ai topic dedicat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii. Am o skoda superb 2 170 cp 2011 cu dsg am citit toate le 16 pagini am inlocuit si eu acel termostat mic primu behr al doilea mahle acelasi comportament ajunge apa la 90° dar la stationari mai lungi scade la 80° 75° dupa creste iar. Mahle parca lucreaza un pic mai bine. Nu stiu ce sa mai zic a zis cineva in urma cu cativa ani ca prin cel oe nu trecea aer cand suflai in el. Comandam cate unu mergem suflam in ele daca trece aeru nu e bun si tot asa pana da-m de ala care nu trece aeru nebunie zic. Si eu drum bran brasov drum de 35 km ajungea pe la 70° maxim. Nici nu stii cum e mai bine. Pt regenerarii mie frica ca nu  si le face cum trebuie neavand  temperatura care trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/9/2020 at 11:10 PM, EEXCALADE said:

Explicatia oficiala :

17C85172-D151-423A-8A39-6890557E69CA.jpeg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, EEXCALADE said:

Racitorul defect nu fierbe antigelul ,nu face presiune in instalatie.

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?


Antigelul a prins culoare de rugina. La fel ca data trecută....deci am exact aceleași simptome ca data trecută. Nu mai înțeleg nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema cu racirea antigelului .

Nu o rezolvi pana nu cureti instalatia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum, s-a discutat cum se poate curati instalatia de racire corect. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc de raspuns. Eu o sa mai comand unu OE si aia e dupa o las in pace cum vrea suflutu ei. Nu stiu ce mai cred 4 anvelope noi hankook la 120 km tremura volanu si o tinea pana la 130*****km de vis a fost drumu pana la mare 2 din ele falfaia pe aparat cand le invartea asta a constatat un baiat de la vulcanizare de cartier alte 4 vulcanizari mai bine cotate nimic nu au vazut cele 2 puse pe spate si aia e  . Planetara lunga dupa un an troncanea Spidan ceea mica la fel avea opturi flanse amortizoare Skf de noi faceau urat la viraje pe loc, rulment roata Fag la fel scoate un vajait de nou, acum termostate noi behr si mahle nu tine temperatura cum trebuie deci tind sa cred ca e  loterie si cu piesele astea AM de noi. Imi cer scuze pt mesaju acesta lung. 

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul! Mesaj partial offtopic! Urmeaza sanctiune! First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, trec și eu prin agonie și extaz cu încălzirea motorului CFFB, nu ajunge la 90 grade în mers . Am înlocuit termostatul de pe DSG cel vechi era MAHLE și am pus unul original VW. Întrebarea mea este la voi termostatul acesta de pe cutie opune ceva rezistenta în momentul când suflați prin el? La mine între cele 2 termostate nu am văzut nici o diferență ba chiar mai mult dpdv personal cred ca trece un  volum de aer  destul de mare . Am mai văzut ca la unii colegi pe forum spun ca la relanti temperatura scade, în schimb la mine creste și chiar ajunge la 90. Deci pt mine e un haos, aștept și părerile voastre. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul se testeaza in apa.. cu un termometru.

Vezi la ce temp incepe sa deschida.

 

Recomand doar originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2020 at 10:34 PM, EEXCALADE said:

Racitorul defect nu fierbe antigelul ,nu face presiune in instalatie.

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?

Salut,

Sunt de acord cu tine, insa anul trecut cu aceleasi simptome....le-am rezolva prin schimbarea lui. Acum nu stiu ce sa mai cred...

 

In alta ordine de idei, care ar fi cauzele pentru care antigelul a devenit, iar, ruginiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatizarea trebuie pe 22°si pe Auto si Ac se dezactiveaza sau trebuie lasat activ?Pt ca se activeaza si Ac cand o lasi pe Auto. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andutzel
Nu a fost pus antigelul care trebuie sau nu a fost respectata concentratia.

Acum blocul motor a devenit o sursa continua de rugina 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul g12 oricare marca ar fi el,dupa un anumit timp face niste depuneri ca o clisa. Clisa aia infunda in prima faza caloriferul din aeroterma. La schimbarea caloriferului se spala pe cat posibil tot sistemul de racire,ptr ca majoritatea clisei se depune in partea inferioara a radiatorului de racire. Am avut golf 5 la care am schimbat caloriferul de 3 ori in 6 luni de zile ptr ca nu a vrut sa fie spalat sistemul de racire. 

In cazul tau depunerile au ramas si au infundat iarasi orificiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!E ok daca pun antigel Hepu G12 la motor 2.0 TDI CR din 2009?CBBB este codul?Trebuie sa inlocuiesc radiatorul de caldura din habitaclu,exact pentru motivele expuse de cosminwon mai sus.Inainte voi face 2-3 flush uri ale instalatiei de racire.Am cumparat deja antigelul dupa ce scrie pe vasul de expansiune,G12..Am tot citit ca ar fi trebuit G13..Nu mai inteleg nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a venit din fabrica cu G12++ sau cum mai este numit G12 superplus. Ordinea cronologica de apartie a tipurilor de anitgel este G12, G12+, G12++, G13 si ultimul intrat in ring G12 evo. Personal as pune G12 evo, desi nu sunt diferente semificative intre ele in materie de performanta, sunt mai mult considerente de protectie a mediului inconjurator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Dan Cristi a scris:

Salut!E ok daca pun antigel Hepu G12 la motor 2.0 TDI CR din 2009?CBBB este codul?Trebuie sa inlocuiesc radiatorul de caldura din habitaclu,exact pentru motivele expuse de cosminwon mai sus.Inainte voi face 2-3 flush uri ale instalatiei de racire.Am cumparat deja antigelul dupa ce scrie pe vasul de expansiune,G12..Am tot citit ca ar fi trebuit G13..Nu mai inteleg nimic!

Salut.

O posibila solutie vizavi de curatarea radiatorului de caldura din bord. La fosta masina (polo 1.4 tdi din 2006), in toamna anului 2018, odata cu racirea temperaturii exterioare, am constatat ca lichidul de racire ajunge la la 90 grade, dar caldura in interior nu aveam. Am verificat lichidul antigel, era in parametri, dar caldura in habitaclu, nu. Am verificat furtunurile de tur si retur al radiatorului. Turul era cald/fierbinte, iar returul rece. Dupa cateva intrebari pe la diversi mecanici, raspunsul a fost inlocuirea radiatorului. Dar am zis sa incerc curatarea lui fara sa-l demontez de pe masina.

Cum am procedat: de la un magazin de bricolaj am cumparat 3 metri de furtun transparent, pe dimensiunea stuturilor de la radiator, l-am taiat pe jumatate (l-am prins cu coliere), de la cora (scuze, sa nu considere reclama) am cumparat solutie winny degresant si anticalcar, am pus acea solutie cu 4 litri de apa calda, dupa care am turnat solutia in radiatorul de caldura. Inainte de aceasta operatiune, am facut un bybas intre furtunele care intrau in radiatorul de caldura. Am lasat acea solutie in radiator circa 4 zile, dar intre timp circulam acea solutie prin radiator prin suflare. Dupa aceea am golit lichidul din radiator (care avea o culoare destul de murdara), am spalat cu apa de la retea, la o presiune mica, introducand apa atat pe tur cat si pe retur. Am conectat furtunule la radiator, am completat cu antigel, si surpriza! aveam caldura in habitaclu, si astfel am evitat inlocuirea radiatorului. Mentionez ca am procedat astfel pentru evitarea demontarii/montarii radiatorului si eventualelor neplaceri cauzate de acestea, nu din cauza costului un radiator (circa 100 ron si 100-150 manopera).

Scuze daca detalierea acestei operatiuni a fost prea ,,explicita".

 

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca antigelul se schimba la timp,adica in intervalul dat de producator,NU vor exista problemele depunerilor! Depunerile apar cand se depaseste perioada de utilizare si nu datorita marcii de antigel. Eu unul consider ca pe piata au aparut multe lucruri care au mai mult legatura cu marketingul decat cu calitatea produselor. 

In cazul in care aveti colmatat ceva pe la instalatia de racire,va recomand sa spalati cu apa de la robinet,tot interiorul instalatiei de racire pana nu mai iese apa ruginie. Eu nu sunt de acord cu solutiile care se introduc ptr curatarea instalatiilor. Alea mai mult afecteaza decat fac bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu cele afirmate de cosminwon, dar după părerea mea, din 10 posesori de automobile, cele mai multe persoane înlocuiesc lichidul antigel doar la înlocuirea distribuției, și poate 1-2 persoane la 2-3 sezoane. Aceași regulă am observat și în cazul lichidului de frânare ,,nu sunt pierderi, am frâne......de ce să-l schimb".

Vizavi de spălarea instalației de răcire doar cu apă....nu știu ce putere de curățare ar putea avea doar apă simplă fără ajutorul unei soluții sau a unui solvent. Mai greu este în schimb cu clătirea instalației de răcire, ești nevoit să faci câteva cicluri de spălare/clătire, respectiv să ajungă temperatura apei la 90 de grade, astfel încât apa să circule prin tot sistemul de răcire. 

De aici și ideea mea din postarea de mai sus, este mult mai ușor de curățat doar radiatorul de căldură din habitaclu, decât toată instalația de răcire, asta evident dacă acesta este singura problemă. 

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!