Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

dumitru dumitru

Multumesc

Si la mine ajunge foarte greu apa la 90 de grade,  iar dupa ce ajunge la 90 de grade si  stau pe loc scade la 80-70 de grade. Oare e normal sau nu inchide bine termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am și eu un passat b7 și am aceeași problema cu apa dar am schimbat termostatul de lângă cutie sperând ca scap dar nu știu cred ca și celălalt termostat îi de vina poate cineva sa îmi spună unde se sala sau un cod de piesa ca la magazin numai pe ăsta de lângă cutie la găsit Mulțumesc

Modificat de Dan₩ b7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci merg la -16 grade cu masina in oras. Apa se ridica la 90 grade. Dupa ce dau drumul la caldura in masina, o dau pe HI si nu prin climatronic, ci direct de la motor, si pun pe viteza 3 sau mai mare la ventilatie, incepe sa scada de la 90 grade apa. In conditiile in care in oras, nu prea merg peste 2000 ture f. mult, ci mai mult sub 2000. Cum ies pe un drum mai drept si o mai ard peste 2000 ture, se ridica apa la loc fara probleme.

 

E vreo problema la mine, sau e ceva normal, pe frigul asta, si la turatii mici de oras? In afara, nu e nici o problema, deoarece am testat-o. E mai bine sa tin caldura prin AC-ul climatroniicului? Mie in masina imi place sa am caldura f. mare, daca se poate sa fie si 40 grade. La voi e la fel, in aceste conditii? Am cutie manuala.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica nu pe Auto.... nu are treaba, la temperaturile acestea - daca ajunge la 90 grade si cand iesi la drum intins, sta la 90 grade, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum intins sta la 90 grade fara probleme, la aceste temperaturi reci de acuma. Da, nu e pe auto caldura. E pur si simplu de la motor. Nu am apasat nici butonul de auti si nici de AC.

Dar dimineata cand plec si acul de apa nu sa ridicat deloc, daca dau pe AC baga cald in masina. E ok sa tin asa, sau forteaza compresorul de ac?

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba, la aceste modele compresorul se invarte tot timpul, electrovalva presurizeaza sistemul - dar nu la aceste temperaturi - lasa-l pe Auto, ca sa porneaza si PTC-ul/Z35-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Decu nu.mi fac probleme ca in oras scade temp.apei si pt.caldura sa o las pe auto. Si cam cat de mukle grade pot seta la auto? Cred ca nu se poate pe HI. Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, cand ii dai pe HI, baga cald cat poate... nu mai tine cont de Auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba, la aceste modele compresorul se invarte tot timpul, electrovalva presurizeaza sistemul - dar nu la aceste temperaturi - lasa-l pe Auto, ca sa porneaza si PTC-ul/Z35-ul.

Salut Florin,

sa inteleg ca daca sunt pe auto si dezactivez AC-ul, compresorul de aer tot functioneaza? Eu credeam ca-l anulez pt ca nu se justica decat daca sunt aburite geamurile f mult, in rest consuma degeaba, asta pe timpul iernii, binenteles. Nu?

Modificat de G-P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu consuma mult, deoarece electrovalva nu inchide circuitul - e aproximativ cum invarti un motor, fara bujii.... sa zicem.

 

de invatit se invarte permanent la modelele astea mai noi - nu mai este cu ambreiaj electromagnetic, cum era la modelele mai vechi

 

daca temperatura o sa fie peste 4-6 grade si tu esti pe Auto, atunci o sa porneasca si compresorul - electrovalva va inchide circuitul - sub acesta temperatura, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de unde baga caldura prin AC asa de repede? Ce sistem are? Sunt nou pe climatronic diesel, de aceea intreb. Ca doar nu o ia din apa de la motor, care e rece.

Dupa ce apa de la motor ajunge la 90grade se mai justifica lasarea incalzirii prin automatic AC? Sau lasam direct de la motor?

Multumesc Florin.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin PTC=Z35?

passatul are PTC standard, adica toate? Siguranta de la PTC este nr. 5 de 100A cum am gasit in niste poze?

multumesc

Cand porneste PTC ul?.... pe HI sau inainte? Cu AC sau fara?

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie pe ECON, in rest porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu nu am econ? Adica sa nu fie ac-ul oprit?

poate fi si pe recirculare?

apropo la recirculare am 2 pozitii - una recirculare si una recirculare+auto.... care i diferenta? La pozitia 2 parca totusi baga de afara, deci nu-i chiar recirculare.

Cateva posturi mai sus scriam ca mi-a aparut REAR lock (un lacațel inchis) acum a disparut. Nu stiu cum a aparut si nici cum a disparut.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sa nu fie AC apasat.

 

a doua este recirculare in functie de senzorul de calitate a aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e apa la motor rece, si dai AC, atunci porneste acel PTC, nu? Dar daca apa de la motor ajunge la temperatura optima, iar tu ai incalzirea de la AC, PTC-ul se opreste si trece automat sa ia caldura din apa motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca peste 75 grade la lichid racire, nu functioneaza. Pana atunci, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sa nu fie AC apasat.

 

a doua este recirculare in functie de senzorul de calitate a aerului

Sa fie apasat ca sa pornesca Z35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

da, sa nu fie AC apasat.

 

a doua este recirculare in functie de senzorul de calitate a aerului

Sa fie apasat ca sa pornesca Z35.

 

 

da, corect... Ionut a reusit sa ma zapaceasca..... :winter:

Ce e Z35? La mine este? Cum il pornesc?

 

porneste singur... este un grup de rezistente, menit sa incalzeasca mai repede in habitaclu, cand e rece afara, rece lichidul de racire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mc. Scuze de bulversarea produsa asupra explicatiilor AC.ului. E de la frig sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sa nu fie econ, ca ECON e de la economic sau economie si asta inseamna ca nici curent nu consuma.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

>Buna, la cutia de viteza manuala exista doua termostate?

 

NU, doar unul singur. Cel de pe motor.

cu tot respectul, nu stiu daca si la VW, dar la noi la Audi (A4) tocmai a descoperit un coleg cu cutie manuala ca-l are si el (!) si l-a comandat pt inlocuire. simptomie identice, schimbat termostatul principal degeaba etc

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de B7, deci aici nu exista 2 termostate la masinile cu cutie manuala, la AUDI exista, am descoperit si eu acum ceva timp.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!