Jump to content

Aux-heating / heater element Z35


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

  • Se pare ca functioneaza, insa aveam eu asteptari mai mari de la o astfel de incalzire. Dureaza cateva minute pana ca aerul sa inceapa sa se simta caldut, cel putin 3-5 minute. Am vazut si pe alt polo identic, la fel dureaza ceva mai mult pana sa se simta caldut aerul. Inca nu imi dau seama cand si in ce conditii pornesc 1,2 sau toate cele 3 trepte de incalzire, insa pornesc. Am observant ca cel mai optim este sa tin ventilatia pe treapta 5 din 7. Nu am erori la testare, am tinut si turat motorul putin pt a avea o incarcare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul auxiliar de incalzire a fost gandit in ideea ca imediat dupa pornirea masinii se porneste de pe loc!

 

Sistemul de management al energiei de pe masina nu va cere alternatorului sa genereze un curent mai mare (si pentru PTC) atat timp cat motorul este rece si nu poate sustine cererea de cuplu din partea acestuia (prioritatile fiind altele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti! 

Din intentia de a ma lamuri in ceea ce priveste o problema mai mult decat "ciudata" am sa scriu aici, pentru ca inca nu am voie sa creez un topic nou. Scuze initiatorului acestui topic, pentru poluarea lui!

 

Este vorba de Webasto. Am fost la un baiat foarte priceput, nici nu incape indoiala, dar de data aceasta nu a reusit sa mearga pana la capat.

Am Jetta din 2007 1.9TDI/105CP cu Webasto de fabrica cu telecomanda (suspectez telestart T80), telecomanda usor triunghiulara, si ieri a reusit sa il porneasca dupa ce am schimbat pompa de recirculare.

 

Porneste si functioneaza foarte bine, dar doar in momentul in care masina are contactul pus, sau efectiv este pornita(ca Webasto-urile vechi de pe Sharan), ceea ce mi se pare aberant, atat timp cat am telecomanda si poate fi pornit din casa, pana la urma acesta e confortul oferit de Telestart. Mi s-a spus ca pe tester nu apare nici o eroare(am vazut si cu ochii mei), in plus telecomanda porneste webasto-ul doar pe ventilatie, nu si pe incalzire. Electricianul mi-a spus ca l-a verificat in modul de test, toate bune, pana cand se ajunge la ciclul in care contactul ar trebui sa se activeze, pentru a porni. Este setat la 11.3V(tensiune minima de pornire), rezervor full, temperatura de test -13 grade.   

 

Ca precizare am descarcat manualul de utilizare de pe net, am incercat sa setez telecomanda, cu doua apasari scurte simultane a celor 2 butoane ON/OFF, nu se intampla nimic. Daca apas ON sau OFF ledul se aprinde si sta aprins 2-3 secunde, ca si cum ar fi setata. Eventual daca imi puteti spune unde gasesc siguranta de la Webasto, pot sa incerc sa o "sincronizez" inca odata.

 

Pe scurt: webasto porneste doar cu contactul pus manual, sau motorul pornit. Din telecomanda porneste doar ventilatia nu si incalzirea.   

 

Eu unul nu mai inteleg nimic, sincer, problema aceasta o am de cand am luat masina(2013), ideea e ca de vreo 2 luni incer sa o rezolv cu ajutorul mecanicilor, electricienilor si a experientei internautilor. E frustrant, poate gasim impreuna o solutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, 

Imi poti spune si mie mai detaliat cum ai scapat de cele 2 probleme, adica

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)

         014 - Defective

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

         005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Merci,

 

Modificat de Edu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie reparat Z35-ul - rezistenta auxiliara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se poate circula cu masina cu z35 demontat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur - doar sa izolezi bine papucul de plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

Poate ma puteti ajuta si pe mine. Am un Jetta din 2008 1.9TDI/105CP si am sistemul de incalzire auxiliara din fabrica.

Sistemul merge perfect, numai ca dupa ca am schimbat RCD300 cu RNS510 mi-a disparut din meniul din bord optiunea de Aux Heating.

Si acum nu stiu cum mai pot comuta intre modul ventilation si cel de heating.

Aveti idee cum reactivez meniul respectiv sau daca nu macar ce Adaption-uri sau ce codari trebuie facute pt a comuta intre acele moduri?

Mentionez ca modulul de Aux heating este: 18 - Aux. Heater

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo eroare pe modul ?

Pune un autoscan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdată am o eroare la gateway de codare eronata din cauză RNS-ului. Maine îmi vine GW nou, că al meu nu e compatibil cu RNS510. În rest nimic. O sa incerc sa fac un autoscan maine. Mi-a promis cineva că îmi aduce o interfața. Sper sa rezolve problema cu update de GW. Dacă nu revin mâine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

dupa ce il codezi corespunzator si cu 18-aux heat - trebuie sa apara in meniu.

nu cred sa fie vreo legatura intre inlocuirea unitatilor - pune rcd300 la loc si vezi daca apare aux heat in meniu - nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai vreo eroare pe 18 sau sa fie blocata unitatea si nu mai apare in meniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, dar nu prea are legatura cu inlocuirea unitatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu am nicio eroare pe 18. AUX heating-ul merge normal atat din telecomanda cat si din butonul de la clima.

Singura posibilitate ar fi sa fi atins vreun fir cand schimbat unitatea

Am atasat si fisierul de diagnoza.

 

Log-WVWZZZ1KZ7M038954-201110km-124963mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

scoate borna de la baterie pentru cateva minute, pune la loc si vezi daca apare Aux.Heat in meniul BC-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In sfarsit meniul este la locul lui.

Nu stiu daca problema s-a rezolvat cu scoaterea bornelor sau cu inlocuirea gateway-ului, dar acum am toate meniurile in BC:

MFD

Audio

Navi

Aux heat

Vehicle status

Setup

Insa o data cu inlocuiorea GW-ului a aparut o noua mica problema.

Imi apare acum un nou ECU - 61. Battery regelung cu eroare de circuit. Din cate stiu asta este parte din GW si reprezinte energie management.

Masina mea nu este dotata cu asa ceva. Exista vreo posibilitate de a scoate aceasta eroare? ECU-ul 61. Battery regelung nu poate fi codat sau decodat din GW component list.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti pinul 12 din conectorul T20 al can-ului si dezactiveaza batery regulator din instalation list.E o procedura gasita pe vwvortex dar nu am testat-o personal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am ECU 61 in instalation list.

Pe GW vechi nu aveam ECU 61

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit sa fie in instalation list.Poate nu stie interfata ta...

Incearca metoda de sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat o interfata 17.1. O sa incerc intai sa o scot din instalation list si daca nu merge o sa incerc si cu scoaterea pinului.

Nu ma deranjeaza foarte tare eroarea respectiva. Ma bucur ca imi merge in sfarsit RNS-ul si Aux heating-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nicio problema daca ai eroarea aia..

Nu dispare daca scoti din instalation list sigur...testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
14 hours ago, Geo1983 said:

Salut,

In sfarsit meniul este la locul lui.

Nu stiu daca problema s-a rezolvat cu scoaterea bornelor sau cu inlocuirea gateway-ului, dar acum am toate meniurile in BC:

MFD

Audio

Navi

Aux heat

Vehicle status

Setup

Insa o data cu inlocuiorea GW-ului a aparut o noua mica problema.

Imi apare acum un nou ECU - 61. Battery regelung cu eroare de circuit. Din cate stiu asta este parte din GW si reprezinte energie management.

Masina mea nu este dotata cu asa ceva. Exista vreo posibilitate de a scoate aceasta eroare? ECU-ul 61. Battery regelung nu poate fi codat sau decodat din GW component list.

scoaterea bornei, avand in vedere ca pe vechiul modul can gateway, era codat cu 18-aux heat

21 hours ago, F l o r i n said:

scoate borna de la baterie pentru cateva minute, pune la loc si vezi daca apare Aux.Heat in meniul BC-ului

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, dupa ce repar rezistentele trebuie sa-l activez din centrala electrica ca sa functioneze ?

Am vazut ca este debifat la mine, nu stiu de ce. L-am bifat de curiozitate, eroare cu defective ramane. L-am lasat debifat pana il repar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

repara-l si bifeaza la loc 7D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut !

Am nevoie de ajutorul vostru.

 

Aveam eroare cu 014-Defective si cam 600 W in output test si am desfăcut PTC-ul și pare totul ok.

Ce pot să fac ca să rezolv ?

Vă mulțumesc pt ajutor !

 

IMG_3566_mini.JPG

IMG_3567_mini.JPG

IMG_3568_mini.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!