Jump to content

Aux-heating / heater element Z35


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Salutare, am desfacut si eu asta seara plasticele ca sa ajung la PTC si surpriza... nu cred ca am.... vorbesc la un golf 5 cu webasto, poate din cauza asta sa nu aiba PTC?


dar eroarea este : 00402 - Auxiliary Air heater element z35 , 004 - No signal/comunication ..


cred ca lipseste PTC-ul dar nu se vad nici firele daca ar fi fost desfacut.... unde ar putea fi altundeva acest PTC? ar mai aparea ca eroare daca nu ar avea masina PTC?DC1ylB.jpggVYEJa.jpg


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea se vad firele de alimentare PTC, deci poate ca nu ai (avut)? Trebuia sa vezi doua fire groase aproape cat degetul mic. Apoi poti verifica in compartimentul de sigurante de la motor daca ai pe front panel siguranta pentru PTC (nu mai stiu care e pozitia ei, vezi daca scrie prin paginile anterioare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si firele de langa baterie, primul fir gros din dreapta cu siguranta de 80 ar trebui sa fie de la PTC nu?ymHoXE.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand webasto, nu mai ai PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm..... pacat , era bun si PTC-ul, multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti este suficient webasto, daca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am pe masina instalat un Webasto (Direct Link) si sincer nu stiu cum functioneaza, programeaza... 

Folositi ceva asemanator? Mentionez faptul ca nu am telecomanda si il pot actiona doar din bord (coloana centrala) 

Orice sugestie legata de utilizarea lui este bine venita!

 http://uploadimage.ro/img.php?image=0402_img_2825_64ju.jpg

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un Thermo top V - merge din panoul de clima - pleaca daca afara e sub 5 grade si unitatea de clima nu e setata pe econ sau recirculare. Nivel motorina - nu pe rosu ca se blocheaza unitatea de webasto. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa il folosesti si altfel, ii poti cumpara un kit de pornire de la distanta - Telestart - dupa care il poti pornii din telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

Incerc sa gasesc cit mai multe informatii despre el sa vad ce anume face si cum pot sa il controlez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut domnilor,

 

M-a mancat si pe mine in coarne sa-mi pun PTC (varianta cu creer, E la sfarsit) si se pare ca nu functioneaza bine... Am o Skoda Octavia 2, 2007, 2.0 TDI PD, BKD, Elegance. Are detoate (e mai desteapta ca mine), mia putin incalziri de scaune si auxiliare. Si acum chiar ar trebui, vine bebe si se incalzeste foarte greu balena...

 

Deci am cumparat PTC-ul de la Materom (nu vreau sa fac reclama, ca nu le-o zic de bine de data asta) si cand l-am ridicat mi-au zis ca am 15 zile ca sa-l testez si sa le zic daca merge sau nu (sunt totusi constienti ca nu se poate testa asa cu 2 fire de la baterie). Ei, problema e ca factura era facuta cu vreo saptamana jumate inainte sa-l iau.... Mari magari.... Deci mi-au cam trecut cele 15 zile, ca l-am instalat abia dupa o saptamana si ceva.

 

Totusi, o sa incerc sa-l dau inapoi, dar daca nu reusesc - ma confrunt cu urmatoarele eroori:

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
       014 - Defective
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
       005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Inteleg ca prima s-ar putea repara cu lipirea, nu-i problema, ma pricep maxim (zici ca m-am nascut cu pistolu` de lipit in mana deci daca aveti vreunul din Cluj nevoie de ajutor cu orice lipituri/remedieri/reparatii - va ajut cu drag in limita timpului meu disponibil - veniti decisi cu ce si cum trebuie facut).

 

Problema mi-e a doua eroare... Ce cucu` sa fie? Cu ce se unge pe paine? Nu e compatibil modulul cu masina mea? :((( Nu pot accesa coding sau adaptation (butoane disabled, vcds 12.12.3). Am legat PTC-ul la portocaliu-verde si portocaliu-maro (exact cum apare pe alte forume). Nu cred sa fie ceva problema de comunicare, altfel ar fi total intuneric cand m-as uita la 7D si mi-ar mai da si CAN GW-ul eroori de codare... Cine cu cine sa nu stie povesti?

 

Evident ca nu porneste deloc rezistenta, nici dupa ce am codat-o intr-un loc in centrala electrica (desi parca ... am AUX Heater in doua locuri in centrala electrica?!?.... se paote??... parca tin ceva minte de cand s-a bagat boul cu asigurare la kapratika de mi-am activat functii de back-up la diverse becuri; si inca o informatie potential importanta: am centrala electrica ce nu suporta activarea corneringului) si in can gateway. Apa e la 30 grade, afara -3 (da, greu cu lucratul.. fara garaj, fara lumina, jumate din timp lucra la lanterna, in spatele blocului.... si mi-am mai dat jos si aproape tot bordul ca nu am stiut cum se scoate panoul ala al consolei centrale din dreapta soferului... bata-l scrumiera de surub... iarna nu-i ca vara si nici skoada ca golfu`, monser), generator load 30%, temperatura setata pe 29*C..

 

Numai prin output test am reusit sa simt ceva caldurica ABIA-ABIA... si imi arata ca papa undeva la 50a / 681w.

 

Evident ca nu vor sa se lase curatate, eroorile sunt persistente. Am legat PTC-ul la portocaliu-verde si portocaliu-maro.

 

Orice ajutor, oricat de mic, e bine primit. Multumesc!

 

An nou fericit!

 

Update2 (update1 a fost adaugarea de detalii):

 - am discutat telefonic cu cei de la firma respectiva si o sa mi-l inlocuiasca saptamana viitoare (mai au unul pe stoc, sper ca nu tot stricat)

 - intrebarea care tot ma nelinisteste: cea de-a doua eroare reprezinta ceva incompatibilitate intre masina mea (bus/gw can) si ptc ori e eroare exclusiv din vina ptc-ului?

 + am mai adaugat niste detalii mai sus.

Modificat de ro0ter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat, se pare ca la mine codarea CAN GW-ului se face prin "Installed Modules" iar nu prin "Coding"... Pur si simplu nu salva nimic din bitii setati in coding. Am reusit sa o marchez instalata, mi-au disparut jumate din eroori, am dat clear la restul (a disparut si cea de rezistenta arsa... lol), iar acum imi baga 967W. E comutata automat si cand setez climatronicul pe 23*C (afara fiind -9*C). Cand pun pe Econ, curentul ii scade progresiv dupa care se opreste.

 

Toate bune si frumoase, sa aveti un an fericit si plin de impliniri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am o dilema, cine ma poate ajuta: la un polo 9n, climatronic, cu PTC, cum trebuie activat ptc-ul? Presupunand ca intruneste conditiile de functionare, tem afara sub 15, incarcarea alternatorului  ok etc, cum activez mai exact incalzirea auxiliara? Temperatura la maxim, ventilatia la maxim, si ... mai departe? trebuie pe degivrare? sa nu fie in modul econom? sa fie pe recirculare? Nu reusesc sa o fac sa porneasca, nici in vag-com nu imi da niciun defect. Nu m-am uitat inca la valori in vag-com, am spus ca poate reusesc totusi sa o pornesc. Daca nici maine nu functioneaza o sa pun iar vag-comul, insa as vrea sa stiu exact ce comenzi trebuie date din climatronic.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie pe econ clima. Vezi care nu cumva sa fie dezactivata din can-adresa 7d. Da-i si output test si vezi la cat se duce rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe... nu stie Polo 9N de adresa 7D... automat nici de activarea ei din can gateway

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 3 rezstente de la polo suntcomandate direct de ecu prin 2 relee, asta doar dac maasina le are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - ca la Passat B5.5... s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu reusesc in nicun fel sa il fac sa functioneze.

Intr-adevar nu recunoaste adresa 7d. Nu imi da eroare la ptc. Singura eroare e la flaps central de dirijare a aerului, insa aleatoare. Problema comuna daca nu ma insel. Nu vad de ce ar influenta aceasta eroare functionarea incalzirii auxiliare.

 La adresa 16 la engine (din pacate nu stiu cum sa postez o poza), am cele 4 valori :

Auxiliary heating (generator load) / Auxiliary heating Shut-off Conditions / Heating element activation / Supply voltage (Terminal 30). :

Cu motorul pornit in functionare: Incarcarea variaza 50-60 %, Shut off cond. este 00000000 , heating element este 01. , tensiunea 14

Dupa ce opresc motorul, shut off este 00011000 iar heat.elem. activation este 00.

Ce inseamna asta? Ca functioneaza prima din cele 3 rezistente? cei 8 de 0 ce inseamna?

Am 2 relee si 3 sigurante de cate 40a fiecare, pe care le-am verificat si sunt ok.


Am incercat si pe degivrare, si recirculare, si auto (temp o unitate pana in Hi deoarece pe HI iese din Auto), si econom, in toate felurile.

Am verificat cele 3 sigurante daca au cadere de tensiune, si una singura are. Nu am verificat releele. Am masina de 3 luni, si de la inceput  cand pornesc, se tot aud relee in bord, in continuu, nu stiu care din ele se aud. Si  cand era mai cald afara si acum la fel se aud, timp de cateva minute bune click-aie in continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat misterul.

Heating element activation : 01-releul low heat ; 10 - releul high heat

La cliamtronic am 7 nivele de ventilatie.

Eu porneam mereu la maxim ventilatia. Imi pornea 01 - low heat. Daca reduc ventilatia la 3 nivele, porneste celalalt releu de temp inalta (10), de temp inalta. Cand ajung cu ventilatia la 6 din 7, se schimba la 01 (low heat).

Am obs ca recircularea nu influenteaza, degivrarea porneste ventilatia la maxim, automat 01, economul trebuie sa fie scos.

Nu inteleg de nu e invers, la ventilatie maxima sa fie temp inalta, si la ventilatie joasa sa fie temp mai scazuta (01).

Exista cumva si variant 11 ? Toate 3 rezistentele? Sau pe high heat (10) sunt toate 3 ?

Se aud si releele cand cupleaza / decupleaza la pornirea/schimbarea treptelor de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista low, mediu si max, 01 low, 10 mediu si 11 high.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul 11 (high) nu stiu in ce conditii se activeaza. Mi s-au activat doar 01 pe treptele 6 si 7 de ventilatie si 10 intre 3 si 5 inclusiv. Daca nu ma insel s-a activat si high (11) odata, insa nu mai retin in ce conditii, butonam la ventilatie :  http://prntscr.com/9mz4v0

 

Totusi, nu ar trebui sa fie high pe ventilatie maxima? Din 2 motive, sa raceasca rezistenta sufland aer prin ea mai puternic, si evident ca sufla mai cald aerul in habitaclu decat daca ar fi ventilatie maxima si rezistenta pe mediu sau low.

http://prntscr.com/9myqx3

 

Stie cineva exact in ce conditii se activeaza cele 3 faze? Si in ce raport cu nivelul de ventilatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca management-ul puterii alternatorului sa nu permita pornirea ambelor sigurante cand turatia este de relanti.

Cel putin asa era explicatia la cele cu BCM.

 

Prioritatile sunt sistemul de dezaburire, luminile si daca mai raman resurse o rezistenta de incalzire.

Daca cresti viteza ventilatorului, acesta v-a consuma mai mult, deci mai putin putere pentru rezistente.

Incearca sa cresti turatia cand faci masuratoarea, pe la 1.200-1.400rot/min.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Se poate ca atunci cand PTC-ul functioneaza corect, sa nu vina aer cald din cauza clapetelor si a servomotoraselor? Iar apoi, cand se incalzeste suficient apa..sa vina caldura doar de la apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E imposibil, ori vine ori nu vine, dai la maxim pe climatronic/ventilator si vezi daca sufla sau nu. Si e si mai imposibil sa ai defecte toate cele 6 motorase, adica sa nu-ti sufle aer pe nicaieri.  

 

Cel mai simplu fa o scanare, daca iti da eroare aux heating Z35 not working atunci e clara treaba. Incepi prin verificarea sigurantelor de la cutia de sigurante in compartimentul motor, langa baterie. Daca alea sunt bune atunci probabil ca iti este defecta placa cu electronice (vezi poza atasata, trebuie refacute niste lipituri, apeleaza in aria prestari servicii la cineva). 

 

Ca idee piesa de care zic ca trebuie sa o repari este : 1K0 963 235 D , inca ceva, la aprox. 0 grade afara ar trebui sa-ti bage aer caldut in primul minut de la pornirea motorului, aer care ajunge la o temperatura de aprox 20-24 grade, iar pe masura ce se incalzeste motorul, antigelul, si masina ajunge la peste 30 de grade (ma refer la aerul furnizat de PTC).

 

16296940_large.jpg

 

 

Aici ai mai multe informatii:

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6873778-golf-mk5-auxiliary-heater-not-working

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!