Jump to content

Sistemul start stop [Passat CC]


sahara
 Share

Recommended Posts

Sa ma uit pe laptop cand ajung acasa, daca nu am, ii fac.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat te ajuta,pentru ca nu am interfata VAG la dispozitie,dar pot sa iti spun ca si a mea are ACC si Start Stop,data fabricatiei 09/2011.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

cred ca totusi voi aveti pompele de ABS generatia noua, cele cu 3AA.

astept de la clau o confirmare de cod

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, iobau998 said:

ai un scan al masinii? ma interesa ce pompa de ABS ai

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3AA-614-109.clb
   Part No SW: 3AA 614 109 Q    HW: 3AA 614 109 Q
   Component: J104   C2 450M VE0E 0011  
   Revision: --H07---    Serial number: 00000003843668
   Coding: 0122300
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E

No fault code found.
 

Link to comment
Share on other sites

Da, ai versiunea noua de pompa, cea de B7

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Din ce-am inteles, electromotorul are fi unul anume pentru start-stop, garantat pentru 1.500.000 km ...  deci fara griji ca se strica electromotorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De ceva timp nu imi mai intra SS(nu ca m-ar deranja ca oricum nu il folosesc, dar vreau sa stiu ce nu e in regula), sa fie oare de la baterie? Nu am erori stocate. 

Link to comment
Share on other sites

sigur este de la baterie,la mine nu a functionat 6 luni,pana intr.o zi cand nu a mai vrut sa porneasca am schimbat bateria si a inceput sa functioneze ,asa ca pregatestete pentru schimbarea bateriei

Link to comment
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu cand am vazut ca nu e nicio eroare. Bateria e pe duca, are totusi 5 ani jumate :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut baietii,am un Passat cc din noiembrie 2011 ,170 hp,2.0 tdi, CFGB, cutie automata cu sistem start&stop, bateria a inceput sa ma lase acum vreo 3 luni.Am avut baterie Exide 70A si am schimbat-o cu una Fulmen tot de 70A ca sa nu mai trebuiasca sa o “programez” ! 

De cand am schimbat bateria sistemul S&S nu mai vrea sa functioneze,apare in bord intr-un cerc taiat.

Totusi sa fac o diagnoza si poate asa isi va da baiatul seama daca se programeaza sau nu?????

Precizez ca am circulat cu masina vreo 500 km si tot nu si-a revenit!

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

orice baterie trebuie codata, daca masina are SS

Link to comment
Share on other sites

Ok,mersi mult!

Edited by Manuel N.
Nu ar fi rau sa te documentezi un pic. Sunt cateva topic-uri despre baterii+ss.
Link to comment
Share on other sites

Manuel N. credema ca am citit cam tot din aria Passat b7 ce tine de baterie si s&s dar degeaba......

Am facut aseara diagnoza si surpriza:

5462 - Starter Control; Returned Message P3053 00 [039] - 50 Short to Ground

 Din cate am inteles ar fi pe demaror,cerandu-i prietenului meu sa dezactiveze S&S imi spune ca nu poate sa faca asta din cauza erorii ca e stocata.......

Florin spuneai mai sus ca e de ajuns sa scot mufa de pe borna bateriei dar nu afecteaza la nimic alceva scoaterea mufei????

Link to comment
Share on other sites

Pt masinile cu SS bateria se codeaza.....chiar daca nu are BEM se pune cod generic.

Dezactivarea SS cu vcds nu se poate -chiar daca gasesti undeva sa bifezi dezactivarea ea vine la pachet cu alte erori. O varianta ar fi cu mufa de la borna si in felul asta nu mai vede incarcarea bateriei deci nu mai opreste.

Alte erori trebuie investigate.

Link to comment
Share on other sites

Bateria a codato fara probleme ,mai ramane acuma demaroru sa vad cei cu el sper sa nu trebuiasca sa il inlocuiesc ca am vazut ca preturile sunt piperate mai ales ca masina o am cu mine in Franta.

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare tuturor.

Pana acum am mers cu AC-ul pe High ceea ce a facut Start-Stop-ul sa nu actioneze. De cand s-a incalzit afara am coborat temperatura, iar ultimele 2 dati cand a intrat Start-Stop, mi s-au aprins martorii de bujii si de baterie iar motorul nu a mai pornit la ridicarii piciorului de pe pedala de frana. A trebuit sa repornesc manual (Start manually). 

Am pus testerul (OBDElevent) si am gasit: 
Charge monitoring for started baterry regulator
(Electrical error circuit)
Fault code: 00088
Status: Intermittent
Priority: 5
Frequency counter: 15
Driving cycle: 137

Aveti idee ce e?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Va salut. Am si eu nevoie de putin ajutor si anume, electricianul mi-a gasit modulul start-stop crapat si legat cu banda izoliera, as vrea sa cumpar altul sa il inlocuiesc, dar nu stiu exact codul piesei, am identificat eu 2 dupa nenumarate cautari pe net si anume: 3AA 919 041   si    3AA 919 041 A

Care e cel corect pentru Passat CC 2.0 170 cp CFGB?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

WVWZZZ3CZCE541288  Multumesc

Edited by Edy_77
Quote la postul anterior e interzis prin regulament
Link to comment
Share on other sites

Ma uit dimineața,  te rog sa imi aduci aminte. Acum nu mai sunt la service

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Da, o sa iti aduc aminte.  Trebuia sa iau in seara asta unul, iar vanzatorul cu care trebuia sa ma intalnesc, a plecat la pescuit. O sa il sun sa ii urez bafta....

Edited by Atzonel
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!