Jump to content

Temperatura motor [Passat CC]


3DuTzu
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Diagnosticul dat de @3DuTzu e valabil si pentru mine (2.0 TDI CR DSG 170 CP). L-am cumparat in martie, si cand erau sub 4-5 grade, a inceput temperatura sa scada. La service ziceau ca termostatul e OK si dupa totul a fost in ordine pentru 6 luni. Acum ca a devenit mai frig, iar aceasi lucru...Se incalzeste motorul, si cum nu o mai turez, sau scade temperatura, incepe sa scada brusc, pana si sub 30 de grade...

 

@3DuTzu @catalyn21 @MihaiComan: ma bucur cam am citit solutia voastra. Puteti sa-mi ziceti daca ati mai avut probleme cu temperatura dupa ce l-ati schimbat?

Mersi mult!

 

Salutare! Am un passat cc 2011, DSG, motor 2.0 TDI 170 cp. Cod motor CFGB.

Problema este urmatoarea: am observat ca atunci cand este frig afara, sub 5 grade, motorul se incalzeste destul de greu, temperatura se ridica, dar nu ajunge la 90 grade. Am facut un drum de aproximativ 40 de km dus-intors, temperatura exterioara de 5-6 grade, temperatura apei ajungand pe la 70 grade. Daca opresc Climatronic-ul, apa ajunge la 90 de grade. Mentionez ca am schimbat termostatul, am pus testerul si nu are absolut nicio eroare. Ideea este ca temperatura apei variaza destul de mult intre 60 si 90 de grade. Ati intampinat pana acum aceasta problema? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot face sa vad pe maxidot temperatura la ulei (am selectate din BC toate optiunile de afisare : viteza consum etc etc.) dar nu am si temperatura ulei. Se activeaza cu vcds-ul ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu iti apare in BC si in setarile acestuia, nu ai cum sa o activezi, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, @luki, dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme cu termostatul! Vizual si termostatul vechi parea ok(cel de pe cutie) dar daca suflam un el era teava, nu tinea deloc. Cel mai bine schimba-l, nu e nici scump si dureaza putin de schimbat. Era bine daca se gasea pe piata doar termo-cilindru din el, fara sa mai schimbi si carcasa de plastic. In el e un cilindru de metal cu gaura in care intra o tija, la cald tija intra in cilindru si permite antigelul sa treaca, la rece se micsoreaza gaura si cilindru e impins intr-un umar de plastic si cilindru optureaza circuitul antigel! Erai mai bine cu arc ca la termostatul principal. Sal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Doar masiniile cu cutie dsg au al doilea termostat? azi am observat si eu ca la -11 grade la mers usor scade temperatura motorului de la 90 la 70 ceea ce nu e normal, posibil sa fie termostatul principal, eu am masina cu cutie manuala deaia intreb alt termostat la mine mai exista ? De exemplu la bmw e60 avea termostat  principal si termostat la egr fie ca era automata sau manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca la temperaturi asa mici ( < -10 grade ) sa scada temperatura apei / uleiului daca mergi usor (nu turat) sau stai pe loc mult (ex: oras aglomerat). 

Eu am dsg si daca am mers mai turat a stat apa in 90 grade si uleiul in 80-90~ , cand am mers incet in aglomeratie apa era pe la 80 si uleiul pe la 65-70.

Daca ai aeroterma pornita pe trepte superioare scade temperatura apei si mai repede (asta am testat si pe VW si pe Opel) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca este normal, azi am observat asta doar la temperaturi foarte mici, in jur de 0 grade nu scade, inainte am avut bmw e60 si nu scadea deloc  la temperaturi scazute dupa ce am schimbat termostatele.

@bubu182 poate si tu ai termostatele obosite, este cineva care le-a schimbat si ii mai scadea temperatura la -10 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa un drum de 70 km nici nu se clintea acul de pe loc la apa. Abia cand am intrat in Bucuresti a inceput sa se ridice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg, adica aveai acul  la temperatura scazuta nu? Si ti se pare normal, ca doar nu e dacie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e normal, doar nu o sa ii pun carton in fata cum puneam la dacie :)) Sunt convins ca frigul afecteaza si mai ales cand mergi la drum lung, nici temperatura uleiului nu a trecut de 65 de grade. Cum am intrat in Bucuresti a inceput sa se ridice acul de la apa si temperatura uleiului s-a dus spre 80 de grade. In traficul din Bucuresti se duce apa in 90 dar la drum lung nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil dupa inlocuirea termostatelor sa ramana la 90 de grade si la drum lung asa este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la drum lung nu creste temperatura e clar o problema ce trebuie verificata, daca motorul merge rece in primul rand consuma mai mult, in al doilea rand poate rezulta o uzura mai mare.

Pentru temperaturi extreme (reci evident) exista un capac ce se pune peste grila din fata (e facut special pentru dimensiunea grilei) si ajuta destul de mult, am vazut pe un passat atasat. (da stiu, e urata in draci, dar la un drum lung ajuta).

protectie-grila-vw-passat-b6-2005-2010.j

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu as pune asa ceva si s-ar putea sa-mi "deruteze" si front assist-ul :) Drumul pe care l-am facut a fost de 70 de km si turatia a cam stat pe la 2000 deci, adunat si cu frigul de afara, era cam greu sa se mai incalzeasca. In Bucuresti, unde merg mai turat,  se duce la 90 si ramane acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit topicul si intor de la un drum de 3000 km pot sa va zic ca eu cand o lasam in frana de motor scadea temp de la 90c la 80. Cum acceleram crestea inapoi la 90. Cand faceam cate o oprire o lasam pornita si scadea la 80c. In schimb la mine se incalzeste relativ rapid la 90c, sa zicem 7km la 1c imi ajungevla 90c. In schimb vara nu am vazut sa scada temperatura de la 90c. Masina a consumat chiar super ok cu 5 persoane si bagaje , dar am avut superbele jante pe 16 :)) Nu cred ca trebuie sa ne facem probleme. Un an nou fericit tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun plasticul ala in fata nu il pun nici daca nu mai baga caldura:)), oricum mie cel putin nu mi se pare normal sa scada temperatura deloc, nici pe liber nici la relantiu , pur si simplu nu este normal. Poate o sa schimb termostatul , problema e sa nu il schimb si sa faca la fel, m-ai analizez.

 

 

Un an nou de asemenea fericit!

Modificat de branevl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa un drum de 70 km nici nu se clintea acul de pe loc la apa. Abia cand am intrat in Bucuresti a inceput sa se ridice.

 

nu e bine, trebuie verificate termostatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLorin, l-ai schimbat vreodata pe ala de il au doar cele cu Dsg? Ca ala s-ar putea sa fie de vina. Ma refeream cat dureaza schimbul si daca se ajunge greu la el ca pe frigul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. si eu banuiesc ca tot acela este de vina - nu am schimbat la modelul tau (mecanica fac in general, numai la masinile mele) - nu stiu cat dureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba in 10 minute, cam atat dureaza dupa ce dai filtrul de aer jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu aceasi problema...curge ulei cand se da termostatul secundar jos?

Modificat de andrei.drg23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe furtunele alea curge apa, de unde sa iasa ulei?

 

iti trebuie 2 dopuri sau o cleme sa strangi furtunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers zilele estea mai mult la drum lung la temperaturi in jur de 0 grade sta apa numai la 90 de grade, cred ca este ok termostatul, nu il mai schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cauza faptului ca la drum, in afara orasului, acum cand au fost temperaturile astea de -10℃ acul de la apa nu se ridica deloc am hotarat sa schimb al doilea termostat, cel dinspre dsg. Cand imi fac timp o sa il schimb sa vad daca e vreo diferenta :) desi azi cand a fost temp pe + nu am avut probleme in Buc. L-am comandat pe original si mi-a ajuns azi. Asa arata dracia:post-132750-0-29479300-1454092197_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clawoodyou ai schimbat termostatul ? Iti mai face figuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu, nu am avut timp. Anunt aici daca va fi vreo schimbare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Temperatura motor [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!