Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Nu are legatura cu data, ci cu varianta de E box - Low sau High (Low are mai putine sigurate, High mai multe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimele zile am observat ca imediat dupa pornirea motorului la rece se mai aprind pentru o secunda becurile de la ABS si ESP. La fostul Passat B5 acesta era semnul ca te lasa bateria. Dar bateria mea are doar un an, este o Caranda de 65 Ah. O fi descarcata sau ajung la garantie? Daca va mai aduceti aminte, la masinile voastre inainte sa va lase bateriile aveati aceleasi simptome cu becurile din bord sau e doar coincidenta?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos siguranta de la navigatie  si am 0,1...0,12 v scaderi de tensiune pe zi, s-ar parea ca nu e de vina ea , o sa pun inapoi si o sa fac comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se masoara in amperi, nu in volti.

pe cat era setat aparatul ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaderi de tensiune pe baterie , nu caderi de curent , adica , azi am 12,2 V , maine o sa am 12,1V .   Aparatul era pe 20 V :)

Modificat de WarLike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma indoiesc ca dupa 24h de stationare, ai o diferenta de doar 0.1v.

Ca sa verifici daca navigatia descarca bateria, masori consumul de curent si in max. 30 minute poti trage o concluzie.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timp de o saptamana am verificat zi de zi , am mai avut si 0,13v , si 0,08 v media fiind de 0,1 v.Eu zic ca e mult , asta inseamna ca in 10 zile scade cu 1 volt .De la  12,4 v la 11,4 ex. ,si aici e problema , nu mai porneste.   Inainte de asta , am spus intr-un post anterior ca am masurat si curentul  , statea in 500 mA  cateva minute , scadea la 160 mA si pentru putin timp 50 mA si iar urca la 160 mA ....apoi 50 mA si tot asa.Stau si ma gandesc , electromotorul , nu stiu daca pot sa-i scot numai plusul lui de la baterie , o sa ma uit maine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte mare consumul, in stand by. Lasa calculele tale si vezi ce sa intampla, de ce ai cosumul asta mare. In mod normal, la modelul tau trebuie sa fie maxim 40mA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am siguranta F5 activa ,  care este pentru monitorizarea baeriei ( Unitate de comandă pentru supraveghere
baterie -J367-Calculator reţea de bord -J519-) , trebuia sa o codez cand am pus-o? nu stie calcuratorul cat sa incarce ? si o tine mai jos ?Nu am vazut acel modul pe cablurile de la baterie sau o fi mai jos pe sub baterie ?  Varta silver de 74 A am

Momentan nu am cu ce sa masor curentul , cand  inseriez aparatul de masura  cu plusul scos ori cu minusul scos tacane mereu un contact pe la bord si nu coboara curentul deloc , am adus si aparatul de la servici si tot asa. Cand pun borna la loc pe baterie nu mai face asa .Trebuie sa caut altceva.

Modificat de WarLike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un aparat am 20 A , la celalat 10 A   

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, WarLike said:

Am siguranta F5 activa ,  care este pentru monitorizarea baeriei ( Unitate de comandă pentru supraveghere
baterie -J367-Calculator reţea de bord -J519-) , trebuia sa o codez cand am pus-o? nu stie calcuratorul cat sa incarce ? si o tine mai jos ?Nu am vazut acel modul pe cablurile de la baterie sau o fi mai jos pe sub baterie ?  Varta silver de 74 A am

Momentan nu am cu ce sa masor curentul , cand  inseriez aparatul de masura  cu plusul scos ori cu minusul scos tacane mereu un contact pe la bord si nu coboara curentul deloc , am adus si aparatul de la servici si tot asa. Cand pun borna la loc pe baterie nu mai face asa .Trebuie sa caut altceva.

Passat 2007, nu are modul pt baterie - nu ai ce sa codezi, la schimbarea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am masurat si eu consumul cu masina inchisa si alarma pusa. Ce ziceti, pare ok nu este asa?

IMG-20180123-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-ul de la capota era inchis... sau macar mufa scoasa ? Daca da, atunci e cam dublu fata de maximul teoretic, pt acest model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie dublu cand are acolo 0.008A, adica 8mA ?

Daca erau 0.08 A adica 80mA era o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, nu am vazut virgula, eram pe telefon. Oricum, i-am scris mai sus valoarea maxima (teoretic), deci avea punct de reper.

no, atunci unde e problema, de ce descarca bateria ??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cred ca este bateria terminata. Este primul esec pe care il am cu Caranda, azi am fost cu ea la garantie si mai erau acolo o gramada de baterii aduse inapoi.

Cel de la garantii incerca sa ma convinga ca bateria atunci cand a fost vanduta avea 12,5 V si asta insemna ca nu era complet incarcata. Mai zicea el ca nici nu se incarca pe masina, doar pe redresor!!!!!!!!!! Cica daca nu a fost bine incarcata pe redresor in fabrica, masina doar o mentine la starea de semidescarcata,  nu o incarca niciodata complet ma rog niste aberatii de ne uitam unii la altii - eram mai multi cu baterii la garantie. 

Bomboana pe coliva a fost ca mi-a luat bateria veche ca sa o incarce sau ceva si mi-a dat alta la schimb - o Varta blue de 74Ah, care dupa cateva ore nu a mai invartit motorul masinii. Las la o parte mirarea ca serviceul Caranda da baterii Varta celor care lasa bateriile lor la garantie, dar serviciile sunt execrabile. 

Verificat de mine separat, dar si de service la Caranda: alternatorul incarca 14V cu toti consumatorii porniti si consuma 7 miliamperi cu masina inchisa. Asa era si acum un an, cand am luat bateria. Incarcarea e verificata destul de bine, am o navigatie care imi arata voltajul si corespunde cu multimetrul perfect, am tot verificat in ultima vreme cat baga.

Concluzia, maine ma duc sa iau o Varta sau ceva pe acolo...

Stie cineva, merge o baterie EFB pe masina fara start/stop?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si poate un OPC la Caranda?

nu mi se pare normala aceasta abureala, cat timp ai garantie valabila la service agreat.

in plus - alternatorul la un drum lung incarca mai bine decat orice redresor. Cu redresorul o aduci la tensiunea normala, si apoi tot cu alternatorul o incarci cum trebuie.

Experienta cu Caranda (singura, cand si-a luat socra-miu teapa la indemnul vanzatorului) - dupa un an si un pic - un element mort - nu se ducea mai mult de 11.5 oricat o incarcam.

ontopic - nu te grabi cu varta, incearca un Rombat - nu-s deloc rele pentru banii dati.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Navigatia trage curent din baterie , am scos mufa si am 50 , 60 mA consum (oscileaza) cu ea bagata am gasit si 1,5 A  . si o,8 A dar si 50 mA .Trag concluzia ca curentul  oscileaza si nu stiu de ce , ar trebui sa fie cat de cat constant .Siguranta din spatele navigatiei este pusa pe plusul de la contact sau pe cel care este direct de la baterie ?Poate sa-mi spuna cineva ?Multumesc anticipat.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimentarile sunt permanente, la radio - deci si in siguranta, ai permanent.

navigatia este schimbata recent ? daca da, fa update la can gateway sau inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu , am cautat si nu am gasit pe nimeni pana acum pentru resoft sau inlocuire dar vroiam sa stiu , daca scot siguranta de la spate a navigatiei mai ramane alimentata pe undeva ?Am inteles ca este un plus de pe contact si unul direct  de pe baterie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la navigatie ai numai plus permanent.

Poti scoate siguranta de pe unitate,.... sau pe cea de la motor, in Ebox - cea de 15A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol , pentru ca  , cu siguranta F7 de 15 A  scoasa si mufa bagata tot consuma , acum e numai mufa scoasa si siguranta 7 pusa si nu consuma. Ma gandeam ca o sa pot scoate afara pe cea de la unitate si sa-i dau curent cand plec si sa-l iau cand cobor pana oi ajunge la cineva sa ma rezolve .  Inseamna ca prin fire se intampla minunea.O sa incerc si cu siguranta navigatiei  scoasa si mufa bagata sa vad daca consuma.Eu as vrea sa nu:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Pentru Passat B6 2.0TDI CR an 2010, fara BMT, dar cu Webasto si baterie in portbagaj, este nevoie de baterie AGM sau normala? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai SS?

Atunci trebuie AGM, nu ai SS, nu trebuie AGM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!