Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

La AJM nu e cu cleme la furtunurile de turbo, ci e cu coliere, asadar nu am garnituri (o-ring-uri) si nu am ce schimba. Cel mult, sa trec pe coliere de otel + surub si piulita. Intre timp, am cautat sa vopsesc haionul cumparat, sa termin si cu asta. Momentan o persoana mi-a cerut 100 Euro, vopsit interior/exterior cu luneta data jos. Apoi lipit luneta, izolat fonic si dat cu ceara din greu (sa nu mai vad rugina la el). Mai caut si alte preturi sa vad daca gasesc mai ieftin. 

Apropos: am facut un drum pana la Timisoara , cu un Golf 7, 2017 - ~7000 km la bord. In afara de faptul ca e masina noua si te simti bine in ea  (ca e noua), nu m-a impresionacu foarte multe lucruri. La canale/gropi tot asa prost suna precum un Golf 4. Sta mai bine pe drum ca are alta suspensie si alta platforma, dar in rest....  La start-stop te scutura foarte tare cand reporneste motorul. Desi imi place ideea de start-stop...e urata chestia asta. Sunetul e aude  bine, chiar daca are doar 2 boxe pe fata + tweetere. Motorul, 1.0TSI isi face bine treaba. Consumul e decent (6.5-7l/100 SB-Timisoara). Sa vedem la pompa cat scoate. In rest, enervant sa-mi zica masina la 50-60 kmph sa trec in treapta a 5-a, apoi in a 6-a.... 

De invidiat designul exterior, dar nu si cel interior (in afara de gadgeturi si cateva chestii lucioase nu pot zice ca are macar o linie predominanta usi-bord-usi - cum e la Passat, de ex.).

mk7board.thumb.jpg.b170acdbce3a2bc0d2943af65f22b788.jpg mk7view.thumb.jpg.a3827c599ad57064c6423f42b2ec6f55.jpg

 

MK4 rullz. Tanc :))

 

ps: umor romanesc (n-am apucat sa fac poza la aia cu " :( tough road" ) Sper sa apuc deseara sa-i fac poza. Oricum, trag pe dreapta si tot ii fac poza! 

incaputin.thumb.jpg.63c791fa01c7a616d441faccea948ba4.jpg

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare din nou. 

Intre timp, km se aduna, la fel si problemele. 

Cred ca ma paste o schimbare de ambreiaj la compresorul de clima. Cand e clima pornita, face un zgomot ciudat. Un fel de scartait si doar pana pe la 1200-1300 rpm. Dupaia nu mai face. Link cu zgomotul, aici.

Data trecuta am promis si poza cu "Though road :("

IMG_0774.thumb.JPG.4823e0c7c1b5b0c4ab98bdb1f537d22e.JPG

A reaparut vibratia la franare. Suspectez ca butucii sunt strambi si mi-au strambat din nou discurile. Fuzeta stramba s-ar fi vazut cand faceam geometria rotilor. Vor fi schimbati si butucii fata + rulmenti fata + alte discuri. 

 

Intre timp, am luat termostat original+ garnitura Elring + housing original pentru ca iarna si pentru ca temperatura scade in frana de motor utilizata pe o distanta de 2-3 km. Da...nu vad rostul sa tin piciorul pe acceleratie si sa abuzez de frane cand pot folosi frana de motor. 

termostat.thumb.jpg.e20658b55f5d055d57fafca7a9371c7a.jpg

Si am facut si un log in mers, pentru a vedea ce tine motorul incalzit cand este in frana de motor, deoarece, eu cred ca in frana de motor nu exista injectie (motorul este pus in functiune de forta de inertie, prin intermediul cutiei de viteze, planetare, ambreiaj) - asadar, in motor, intra aer rece care-l receste, in lipsa injectiei. Parerea mea. Pana sa ajungem la alte investigatii, schimbam termostatul cu unul original. 

IMG-20171030-WA0032.thumb.jpg.c3c3711a26213370bbf2e22224b41fda.jpg

ps: cei de alta parere fata de a mea, nu dati cu parul ci veniti cu argumente logice. 

:)

Danke si drumuri bune! 

Link către comentariu

Daca scartaie si cand pornesti clima este  ambreiajul si poti arunca un ochi la el sa nu fie plin de rugina ori uzat...al meu arata cam asa https://imgur.com/a/uWWk8 si cu zgomote la cuplarea compresorului si in mers(asta ca sa ti faci o idee).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buuun. Am schimbat termostatul cu unul Original. Intradevar, temperatura scade mai greu daca sunt peste +5Grade afara, dar daca sunt sub 0 grade, SCADE!. Scade in frana de motor pentru ca nu are ce sa mentina camera de ardere calda si aia raceste totul (prin aerul rece care intra in motor). 

Poza: dupa ce am avut 90 grade Celsius in bord (la urcarea dealului) , jos de tot dupa ce am coborat aveam ~60-70 grade. Hai, ziceti-mi ca sunt nebun sau ca nu-i bun nici termostatul asta. 

franademotortermostatnou.thumb.JPG.6dc225075eaf2a7b70e653f9c15db2b5.JPG

 

Intre timp, Piticul a primit un scaun nou. Am vrut sa iau Recaro, insa nu mi-au placut ratingul  de la testele ADAC.DE. 

scaundarius.thumb.jpg.b0aa1acc9e414392cb0344f863a351a8.jpg

Acesta are un rating foarte bun, atat la impact frontal cat si la unul lateral. 

ps: da, este cu Isofix. :)

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Satul de lesinarea acului de temperatura in frana de motor, am facut in log in mers, de unde a reiesit urmatorul grafic:

5a29aec198ab5_logpetemperaturi.thumb.png.081b8f6fc9612d2f064f7374fa80deeb.png

Logul, aici:

LOG-01-001-002-007temperaturi.xlsx

 

Legenda:

1 - Plecare de acasa, mers prin localitate, urcare deal in rampa usoara, dar lunga. in varful dealului: ~82 grade C.

2. Coborare panta, virajata si mai abrubta. Doar in frana de motor. Temperatura scade la lichid racire, combustibil si aerul care intra in motor.

3. Mers relativ drept, prin localitate. Treapta 3 si 4. Temperaturi constante. urmeaza o accelerare mai brusca si temperaturile cresc. 

4. Mers din nou drept, in afara localitatii- temperatura  destul de constanta. 

5. Accelerare la intrare pe Autostrada. Atingem 90grade celsius. 

6. Coborare de pe Autostrada inspre oras. Trecut printr-un sens giratoriu, trafic, mers usor. Temperaturile scad insa nu suficient de mult incat sa scada si in bord.

7. Trafic de oras. Franari. Accelerari, etc. Temperatura ramane destul de constanta la aproape 90 grade, pana aproape de final cand ajung la serviciu si incepe sa scada deoarece stateam pe loc. 

 

Concluziile mele: 

- In frana de motor, evident nu exista ardere de combustibil. Din anii 90 s-a aplicat principiul asta, inclusiv pe unele carburatoare. 

- Termostat nou, OEM. Nu mai pun problema ca termostatul e de vina. 

- Senzorul de temperatura e nebun? Posibil. 

Intr-o zi fac log si pe temperaturile din bord.

 

Va urma. 

Link către comentariu

Salut Emy,
Clima pe ce temperatura o aveai, la ce treapta era ventilatorul? 
Acum, cu pompa de apa Hepu si radiator ca nou...ce sa-ti fac :)) glumesc! Sa stii ca si la mine patesc asa, cand tin clima pe 24-25, treapta 5 din 10 parca la clima (audi). La passat, aceleasi motoare, DAR cu pompa de apa SKF, sa stii ca nu scade asa repede. Ce e drept, passatul are AC manual...si merg cu treapta 1 la ventilator, dar cu rotita maxim la cald. Ambele masini au termostat Wahler (niciodata nu m-au dezamagit la cati am schimbat)
Stii cum e, vrei caldura in masina iarna repede, "sufera motorul". Daca o opresti (clima/AC), creste la 90, dar cam dardai de frig...
In bucuresti, fac dimineata intre 30 si 40 min pana la munca (5 km...) si crede-ma ca nu ajunge nici la 70 de grade pe ceas pana la destinatie. Am oprit clima, intradevar, creste la 90. 90% din timp il petrec la relanti :)) ca deh...capitala tarii...

Te asteptam cu teste. Poate sa fie si senzorul decalibrat. La audi am pus Hella, dar la mine se juca in bord...ba pe minus, ba pe 90.
Bafta!

Link către comentariu

Ai schimbat termostatul cu tot cu carcasa?E recomandat sa schimbi si carcasa acestuia.Cel putin asa e la 1.6 AZD. O problema oricum este, pentru ca mie in 3 ani de zile nu mi-a scazut niciodata temperatura, ramnea la 90 de grade,  batut in cuie, indiferent de stilul de mers.

Link către comentariu
On 08.12.2017 at 16:15, vladinsky a scris:

Salut Emy,
Clima pe ce temperatura o aveai, la ce treapta era ventilatorul? 
Acum, cu pompa de apa Hepu si radiator ca nou...ce sa-ti fac :)) glumesc! Sa stii ca si la mine patesc asa, cand tin clima pe 24-25, treapta 5 din 10 parca la clima (audi). La passat, aceleasi motoare, DAR cu pompa de apa SKF, sa stii ca nu scade asa repede. Ce e drept, passatul are AC manual...si merg cu treapta 1 la ventilator, dar cu rotita maxim la cald. Ambele masini au termostat Wahler (niciodata nu m-au dezamagit la cati am schimbat)
Stii cum e, vrei caldura in masina iarna repede, "sufera motorul". Daca o opresti (clima/AC), creste la 90, dar cam dardai de frig...
In bucuresti, fac dimineata intre 30 si 40 min pana la munca (5 km...) si crede-ma ca nu ajunge nici la 70 de grade pe ceas pana la destinatie. Am oprit clima, intradevar, creste la 90. 90% din timp il petrec la relanti :)) ca deh...capitala tarii...

Te asteptam cu teste. Poate sa fie si senzorul decalibrat. La audi am pus Hella, dar la mine se juca in bord...ba pe minus, ba pe 90.
Bafta!

Trebuia sa fie vreunu' carcotas! :))Totusi, ce treaba are pompa de apa Hepu si radiatorul din fata? Crezi ca are un debit mai mare si asta ajuta mai mult la racire? 

Eu am climatronic si 90% din timp sta pe Auto, 22-23 grade. Cand ajung in varful dealului si acul arata 90grade C, in motor 82 parca erau, clima baga aproximativ cam ca la AC treapta 1. Eu nu am probleme cu cresterea temperaturii la 90. Dupa cum vezi in maxim 10 minute, ajunge aproape la 90....insa exact atunci folosesc frana de motor si incepe sa scada...  

La finalul lunii Decembrie, fac un drum pana la Bucuresti (mi-e groaza de orasul acela- dar sper sa fie liber de sarbatori) si pe drum, o sa fac un log in mers pe o distanta mai mare sa vedem cum se comporta termostatul. Banuiesc si ca dimineata cand plec la serviciu si observ "Anomalia" tot motorul fiind rece si alte componente/fluide/etc fiind la fel de reci si unele abia incalzite, ii este mult mai usor sa se raceasca  in frana de motor. 

On 08.12.2017 at 18:12, ionutMK4 a scris:

Ai schimbat termostatul cu tot cu carcasa?E recomandat sa schimbi si carcasa acestuia.Cel putin asa e la 1.6 AZD. O problema oricum este, pentru ca mie in 3 ani de zile nu mi-a scazut niciodata temperatura, ramnea la 90 de grade,  batut in cuie, indiferent de stilul de mers.

Desigur (am scris mai sus), OEM;  insa carcasa e schimbata degeaba. Carcasa poate sa aiba pinii aia rupti de tot ca nu se intampla nimic rau in functionarea termostatului. . Termostatul inchide si deschide normal. Nu e acelasi lucru ca la 1.6 sau 1.4 . Flansa de la TDI e cu buza, care calca pe toata suprafata termostatului si termostatul nu are nevoie de alt ajutor sa se deschida. 

Link către comentariu

Va reamintesc ca in aceasta arie nu cautam solutii la probleme tehnice.

Multumesc.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@loghy scuze pentru OT. 

 

Zilele astea am fost la service, unde am schimbat butucii fata + rulmenti + din nou discurile. De fapt, mi s-a dat acces la elevator, scule si presa de 10Tone si gata. de treaba: 

- demontat fuzete stg si dr. Totodata verificat bucsele, capetele de bara, etc. Amortizoarele arata foarte bine. Inca :))

large.DE8AA5C7-34CF-4CB6-81C0-7FC02767855C.jpeg.89b2377f4c7e8e4a088510c9ad9e85a5.jpeg large.9BFD4269-49C2-44F1-8D4E-A0E67940A031.jpeg.3f96b031db35772ed2c395d7238ab239.jpeg 

-Curatat fuzetele 

large.8121F2CC-216A-49E8-8E5A-EF507D60765F.jpeg.dfe2d47b6bb6d4a9cfb07ccbfdb6f256.jpeg

Montat rulmentii , siguranta apoi butucii. Treaba a mers foarte usor. La final am facut masuratori cu ceasul comparator: St: 0.01mm si dr: 0.015mm ceea ce e in parametri. Butucii vechi nu i-am mai masurat. 

large.0DC1CBA3-2422-40E4-BE83-77CCFF154421.jpeg.a52bdfca616805a8120f746031a5b532.jpeglarge.4F21398C-D251-461A-8CC8-82FE6C98625C.jpeg.ffe84e29e441239ee7a41299f72247d0.jpeg

Montat discurile noi, cu pasta pe baza de cupru...si gata. La drum, in ceva teste. Dupa mai mult de 100 km, e totul ok. 

Trebuie sa refac geometria ca nu am reusit sa mai prind pivotii la fel ca inainte, insa o fac cand ajung in Sibiu (desi ma scoate din sarite faptul ca sta stramb volanul ). Mai am rabdare. 

Apoi, azi am schimbat capacele barei longitudinale de pe partea pasagerului. Arata mai bine acum :)

IMG-20171230-WA0012.thumb.jpg.c45102683dabb6e240a74abea8fd1e86.jpg 

Si....am luat niste manere exterioare de usi pentru un proiect. Ca na...e iarna, omu' sta mai mult in casa si are timp mai mult de mesterit. Trebuie sa imi comand si un pad de incalzire, ca a cedat cel de pe sezutul soferului si nu e asa placut iarna... 

+ Oglinda neagra...pentru a face interiorul negru! hu huuuu :D 

IMG-20171230-WA0013.thumb.jpg.f933aee6dbd86af0cf1b2fa00232d4cf.jpg

Am schimbat si chederul de la haion deoarece al meu era ciupit si tasat. 

Dupa ce trece iarna, ma pregatesc pentru vopsit haionul galben...si montat pe masina. :D Abia astept. 

 

Pana atunci, drumuri bune fara incidente tuturor si un frumos an 2018! Sanatate si fericire tuturor. 

 

 

Link către comentariu

Ce marca de discuri ai pus,dar placute?

Un An Nou plin de împliniri cu sănătate si mai putine probleme.Drumuri bune si in Noul An.La Multi Ani!!!

Link către comentariu

Discuri:  am pus aceeasi marca precum cele de dinainte concediu : Rotinger. Placute ATE. 

In general, daca butucul si rulmentul e bun la o roata, nu are voie sa se strambe, decat cu trecut prin balti cu discurile incinse, dar eu am evitat intotdeauna asta. Sau cu cele mai prastie discuri :-))

Momentan, franarea e foarte buna. Nu depun deloc efort cand franez, nu franeaza in valuri, deci, totul ok. 

Oricum, e prematur sa dau deja concluzii. Vedem peste 2-3000 km cum se prezinta. 

 

Drumuri bune si La Multi Ani. :)

 

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ianuarie, Februarie...si am ajuns in Martie cu discurile alea. Frana e super, nu mai am batai in volan la franare. Nu mai simt ca franeaza in valuri desi de atunci au trecut cateva mii de km. 

Azi au ajuns si suportii de ochelari. Chiar voiam sa pun si suporti de ochelari insa am tot amanat. Ma gandeam ca sunt prost facuti aia din china, etc...

Si-am riscat....

IMG_2412.thumb.jpg.2ea88df891f59a203a595d4473c7711f.jpg IMG_2413.thumb.jpg.dfa5fae8eeb2eafeb8e0d27508457d6f.jpg IMG_2414.thumb.jpg.d270cf9e2eb081045e5d6ba9cb070faf.jpg

IMG_2416.thumb.jpg.2e6592e8f3db7884dd7a8890afe4d971.jpg IMG_2417.thumb.jpg.778b29de3754a58a612f143ba6a9c8be.jpg IMG_2419.thumb.jpg.81bb9475f10c07fbc424e8760bb4b1d6.jpg

Eu zic ca arata bine! :D

Si da...stiu! trebuie sa fac o curatenie interioara ca e tot tavanul patat... 

In rest, masina vede 70% drum in afara orasului si 30% in oras. Mixt...6.3 alergata destul de mult... Urmeaza schimbul de ulei, alte anvelope de vara, verificat roti, si am de gand sa trec la antena din aceea mica "shark" (parca asa ii zice). Vedem ce iese. 

 

Edit. Mi-am pus in cap sa ma ocup de toate usile imediat cum da caldura. Yalele/broastele din usi sunt foarte zgomotoase si nu inteleg de ce e asa mare diferenta intre Golful meu si cel al fratelui meu. La el, inchiderea centralizata e foarte silentioasa. La mine ...foarte zgomotoasa. Broastele arata identic dar zgomotul produs de ele este diferit. trebuie sa rezolv si asta! :D

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Si la mine face zgomot si am comparat cu altul.Eu inca le-am si desfacut toate si uns,etc dar la fel,zgomotul ce il auzi e de la motoras (partea electrica) cand invarte acele rotite de plastic.eu ma gandeam sa izolez toata broasca in ceva (evident lasand pastile importante libere)

Am incercat vreo 3 modele de yele si toate imi faceau galagie :)

 

Link către comentariu

Chiar ma pregateam sa zic ca am aceeasi problema si eu. Fata de Passat, la Golf chiar se aude tare inchiderea. Dar daca colegul cxr2test confirma aceeasi problema, e clar, stau linistit :P.

Foarte bine arata suportul de ochelari. O sa fac si eu o comanda la fratii chinezi :icon_cheesygrin:.

Link către comentariu

Eu nu ma las pana nu gasesc diferenta. Cred totusi ca la modelele >2003 au pus ceva bucse/tampoane de cauciuc in yale (ori in partea electrica ori in partea mecanica) si asa se elimina zgomotul. E zgomot de capat de cursa. Abia astept sa vad care e smecheria :)

 

 

Link către comentariu

Cred ca tine de modelul broastei. 

Am avut pe mana vreo doi ani un jeg de octavia tour cheala - teoretic cu aceleasi broaste ca al golf, insa se auzea mult mai incet la incuiere. Si acolo nu se punea problema de antifonare - masina aia NU era antifonata nici jumate cat golful. 

In plus - pe Bora am schimbat o broasca spate cu totul - cu aftermarket (parca topran) - si este mai silentioasa decat celelalte originale. 

Probabil ca la ani mai recenti au schimbat ceva prin partea mecanica - aia face zgomot, nu electrica

Link către comentariu

Acolo cred si eu ca e diferenta- partea mecanica. Sigur are ceva tampoane de cauciuc in plus. Daca au pastrat aceeasi parte mecanica si doar au adaugat tampoanele in plus, pot sa le adaug si eu. Daca au modificat partea mecanica atunci se rezolva doar cu inlocuire de broaste. 

Ramane de vazut :)

Link către comentariu

Din partea mecanica nu e,aia o dai cu vaselina,ulei si gata.Am testat-o in mana de cateva ori si nu facea nush ce zgomot,din cate am studiat am vazut ca tija de plastic din mijloc e aruncata prea tare de motoras si are o rotatie/miscare in plus care x 4 (usi) rezulta acel zgomot.

Am pus o saiba' de cauciuc subtire,dar se pare ca nu ii placea,zgomotul nu mai era acolo (nu asa tare) dar nu facea cursa pana la capat,adica nu revenea in pozitie.

Eu am zis ca pun vaselina cu simt pe rotitele de plastic si tija,cu grija sa nu ajunga pe partea electrica,care oricum o izolez si pe carcasa in exterior am sa lipesc banda pt izolatie sonora gen : 

Spoiler

7_banda_adeziva_anticondens_din_cauciuc_

Am desfacut si una de passat sa vad diferenta,nu e mare lucru,extra garnituri nu am vazut,pur si simplu cred ca motorasul e calibrat sa nu aibe impuls asa puternic in rotirea tijei de plastic,etc.

Link către comentariu

Se poate un link cu suportul de ochelari te rog! 

Banuiesc ca aliexpress nu?

Arata foarte bine.

Link către comentariu

Desigur. 

Aici ai link-ul. Eu am comandat pentru mine si fratele meu. Daca vrei sa nu ai probleme la vama si vrei mai mult de 1 bucata, da comanda separata la distanta de cateva zile pentru fiecare bucata. Altfel, platesti TVA-ul. Sau prinzi vamesul in toane bune si te lasa sa pleci fara sa platesti :))

 

Link către comentariu

Multumesc mult, pai tot doua o sa iau si eu tot asa si pt fratele meu:), in zona mea le aduce postasul acasa deci nu ajung la vama!

Link către comentariu

Offtopic: Daca coletul depasteste 10$ (valoare declarata pe colet) coletul ramane la posta la oficiul vamal si te duci acolo si il ridici. Si crede-ma ca Chinezul o trecut suma completa a coletului nu s-o complicat trecand 10$ cum fac deobicei. 

Eu zic sa ne oprim aici cu Offtopicul. Drumuri bune! :)

 

Link către comentariu

Daca afli ceva legat de yale sunt si eu interesat. Si la mine aceeasi situatie, masina din '99 si e foarte zgomotoasa la inchidere si deschidere. Sa nu mai zic ca am un mic delay intre usi si aud zgomotul de 2 ori. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca nu m-am bagat la yale...dar m-am bagat la altceva. :P

Si povestea incepe asa: 

Curatat hayonul "nou" care evident avea si el ceva inceputuri ruginoase... 

IMG_0155.thumb.jpg.3593cd49694d1515ff875dc355cd20a2.jpg IMG_0157.thumb.jpg.e3e8e9ffe461b0dc41259cdae67606ec.jpg  apoi IMG_0216.thumb.jpg.04f5c3099a0e83e068522242b002ff1b.jpg

Apoi vopsit... 

IMG_0244.thumb.jpg.cd46902bd2e602339c91a9c1f0f74b7f.jpg 

Montat luneta, care evident o trebuit sa o iau de pe hayonul defunct...

Si cam asa te intorci cu el: 

IMG_0251.thumb.jpg.c6332ecad51661f8341cf99d9335bda4.jpg IMG_0256.thumb.jpg.6688b9354fad51098b56c62374f37823.jpg -> aici e important ca nu mi-a plouat in masina :D

Hayonul nou vopsit si cu luneta montata a stat in masina cateva ore (aprox 3 - 4 ore pana sa ne apucat de montat. Insa pana acolo trebuia sa si demontam "ruginitura".

Dupa vreo 2 ore am desfacut  tot hayonul fara sa rupem ceva de pe el. Aveam nevoie de toata instalatia electrica intreaga! 

Asa arata un Golf modelul Hayonless :))

ac3295d3-da99-48a6-8455-1a57fd0e3955.thumb.jpg.a2865f907ee7b8843bfb172f51700b4c.jpg IMG_0259.thumb.jpg.ce3cd6022bd65a02967f0c01f412782e.jpg

 

Si asa arata rezultatul muncii de ieri seara: 

81fe6118-66c6-4d87-8cab-5d33014b46d4.thumb.jpg.c136fa85d5b2fdc768e6966fb139fe2b.jpg bea96908-22d3-4598-b08e-8f87d4ab71a6.thumb.jpg.67ca4d59e983d0cb852e2b35c30415b7.jpg IMG_0268.thumb.jpg.69a1f13afc521fbfeb1b8b272fc0e3c8.jpg 

 

Poze mai "intregi la cap" pe lumina zilei, nu noaptea ca hotii :))

IMG_0284.thumb.jpg.6a07aa310ad2999368baeb0e93a4bde0.jpg IMG_0285.thumb.jpg.a6fe2f1969eaecef60d72306ce134aae.jpg 

Da, stiu, ca inca nu e perfect asezat si ar trebui sa mai umblu putin la stopuri insa am reusit sa il fac sa se inchida la fel cum se inchidea din fabrica. Usor si fix cat trebuie. Nu cum ma chinuiam cu celalalt sa il inchid trantindu-l de credeam ca zboara luneta de pe el.... 

Vineri...programare pentru alta operatie....

Va urma ...

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!