Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

:( :banghead: eram sigur. Daca știți in București pe cineva care știe exact cum se montează aștept răspuns. Mulțumesc frumos !

Link către comentariu

Eu l-am montat singur, cu ajutorul cuiva. Dar nu aveam lateralele de plastic. (Desi, as fi vrut eu). 

Ps: funny you :lol: Unul face OT pe topicul meu si altul isi cere scuze :))

Dar nu-i bai, ca-s informatii valoroase. 

Link către comentariu

eu nu l,e-am scos. doar ca nu se prind in nimic acum in partea de jos. 

dar nici nu se misca, sunt presate de scut si stau la locul lor.

poate ai tu alt model de scut care nu are loc de ele. 

la mine scutul are o bara transversala ce se prinde in fata si de bara aia se prinde in 3 suruburi scutul.

in spate mai are 2 suruburi.

asta il am

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pfuuu de cand n-am mai scris nimic. Nimic nou la masina...doar astea:

Instalatia de incalzire in scaune...

20161117_001428.png

Instalatia pentru MFSW

20161117_001022.png

Zã MSFW

IMG_20161105_210233.jpg

Si cam atat... nu prea mai am timp pentru ca bebe :))Meet the Jr! El este Darius! :)

20161117_001510.png

Sa vedem, poate sambata resuesc sa pun instalatiile alea pe masina.

Link către comentariu

Felicitări... pentru tot :)

Sa va trăiască bebe, și..ai grija în perioada asta! cel mai sigur lasă modificările de o parte ca poate dormi afara :)

Link către comentariu

Multumesc! Modificarile se fac doar cu acordul sotiei, ca doar ea este cotabilul sef :))

Asa ca, sa vedem cand isi da acordul pentru swap la ARL+soft :))

Link către comentariu
  • 3 months later...

7Am facut niste calcule si nu e momentul  sa trec la ARL. Dar e momentul sa inlocuiesc chiulasa datorita uzurii din zona injectoarelor :-( o sa coste ceva... 

Lista ar fi cam asa:

Chiulasa Sh cu ax cu came. 

Cuzineti ax came

Tacheti Ina Black

Simeringuri supape 

Distribuție  (ca oricum dau jos chiulasa si distributia mea era pusa prost).

Oringuri si suruburi de reglaj

Garnitura de chiulasa...

Ulei si filtre

Si sper...ca cu toate astea inlocuite voi scapa de motorina in ulei, tzacanitul acela de tacheti la prima pornire..., de pornirea greoaie la rece... 

Intre timp ... ma bucur de volanul multifunctional. imi place. 

20170130_224411.thumb.jpg.1b9e9745c21c7e067f653e1e0c2018fc.jpg

Si ...iarna asta m-am bucurat si de incalzirea un scaune. 

20161217_105141.thumb.jpg.871c361fa6b63c5e3bcfa02275494be4.jpg

20161217_105153.thumb.jpg.d54c6f6861b1cef65698264a70bca0f5.jpg

20161217_110855.thumb.jpg.40e6c65090d54510ea7854918b99c66c.jpg

Am reparat si buretelw scaunelor. avea o multime de fisuri in special in zona sustinerilor laterale. acum stau foarte bine in ele. 

IMG_20161217_173240.thumb.jpg.b88bc7383ca0848b74ce7c674b209f65.jpg

IMG_20161217_164044.thumb.jpg.602c85753d5a5633ae6e294a4db8c053.jpg

IMG_20161231_150721.thumb.jpg.65941ee7bf57c494d235ad7a2bc56799.jpg

Am luat si mufele si pinii OEM pt incalzire...

20161223_141105.thumb.jpg.c7ed3ed71a6718cccce72e166cc869e3.jpg

Am reparat si switch-urile din usile fata. partea electronica arata impecabil. 

20161201_163344.thumb.jpg.8c5e929f7034c835dbe5fff909ee40a2.jpg

20161205_221948.thumb.jpg.bb4b1f468e30e4a0cfea0a47cb16e602.jpg

Si 2 poze asa ca de final:

20170106_200354.thumb.jpg.3384ec7d7dcf6a27c97b57d1ec429ca9.jpg

20161120_204320.thumb.jpg.b8d7eac7dfce51a3f6bd094edbfec074.jpg

 

De acum ne pregatim de operație... :(

Edit: intru foarte rar pe forum deoarece ala micu' imi ocupa enorm de mult timp si seara, dupa munca raman fara energie. uneori adorm in fotoliu. 

dar...or veni si vremuri mai bune?! 

Drumuri bune!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp a cedat motorasul de deschidere haion. S-a declipsat si s-a blocat mecanismul. Bineinteles, asta cand eram in vizita la niste prieteni undeva prin Titan. Am descoperit si de ce: 

- Clemele care tin mecanismul intreg...erau praf. Rupte, probabil de altcineva in incercarea de a repara mecanismul!?

- Mecanismul era tinut ca un intreg de un soricel mai lat. 

Solutia: 2 bucse (am gasit una de plastic si una de bronz) +  suruburi. 

20170311_153619.thumb.jpg.d073dc8bb8b732a43346ae15562cc9f5.jpg

Problema este alta: mecanismul nu functioneaza corect cand e pe masina. Am facut doua filmari. 

1. Filmare pe masa, alimentat de la o sursa de pc + un microswitch. Functioneaza corect. 

2. Filmare pe masina, cu mufa conectata si actionat din switch-ul de la haion. Relaxarea/retragerea mecanismului este prea lunga. Parca ramane ceva tensiune pe fire si coboara impins de arc. 

Ce banuiesc eu: 

  • switch prost in haion (in seara asta nu am avut cand sa inlocuiresc switch-ul, dar o sa fac si asta.
  • undeva niste fire in scurt. Dar unde....nu stiu! In burduful dintre haion si caroserie nu e nimic in neregula (fire intregi + izolatii intregi).
Modificat de Emy D
Link către comentariu

Asa trebuie sa functioneze. Are o temporizare cu protectie. Daca il tii prea mult switchul actionat arzi motorasul (cand nu e pus pe instalatia masinii).

Deci ccm-ul iti taie curentul dupa o secunda (oricat ai tine apasat pe buton)si tija e trasa inapoi de arc.

 

Link către comentariu

Da, dar asa incet se retrage tija? De multe ori nu apuca sa se retraga si cand dau sa inchid haionul trebuie sa astept. in comparatie, la golful fratelui meu, tija se retrage muuult mai repede. 

Link către comentariu

La mine la berlina asa se aude motorasul - la deschidere actioneaza aprooape instant, iar revenirea e lenta, cateva secunde. La fel se aude si la octavia 1 de munca (banuiesc acelas tip de motoras)

Link către comentariu

Uite cum se aude la un Mk4 Variant, AXR-ul fratelui meu:

 

 

https://youtu.be/ZRVtuUNMr_8

 

In alta ordine de idei:

- Am gasit asa: 

  • furtunul de retur a fost inlocuit cu cel de tur. Cu tot cu supapa unisens!:banghead: Si mi-e ciuda ca desi am intrebat cativa mecanici de cand am luat masina,  pana acum ...toti mi-au zis ca e ok si sa nu-mi fac probleme. poza: 

58cdbaf583c35_WhatsAppImage2017-03-18at22_10_54.thumb.jpeg.3ddf5cf9a7bb36eca3dff0d3af8507bd.jpeg - Asa era la mine. Ca idee, motorul in turatii bazaia si vibra tot. Simteam in schimbator cum era "gatuit" (nu de emotii)... 

  • Dupa cateva verificari in Elsa, cu ajutorul lui Mario20Vest, am aflat ca si valva de control e pusa gresit. (pct 4). Si tare m-as mira sa nu fie gresit conectate si furtunele care vin de la rezervor. :o

58cdbbaf8bc1c_WhatsAppImage2017-03-18at22_29_17.thumb.jpeg.1b9649f514d844b231384cdcbbc4af32.jpeg + 58cdbbb3856d4_WhatsAppImage2017-03-18at22_29_48.thumb.jpeg.df89b5e66bdf2384357cd26d6cc83197.jpeg

Poza de la un alt AJM (2002) in care furtunele sunt conectate corect. Inclusiv valva de control.

58cdbc39a6af1_WhatsAppImage2017-03-18at21_55_57.thumb.jpeg.10d57405e7d9d7a1e11df7e928855b3a.jpeg

Dupa interschimbarea furtunelor, motorul s-a relaxat si e mai silentios in mers. Fapt ce ma duce pe mine cu gandul ca daca returul era blocat, era stres inutil pe injectoare si pe pompa tandem (de unde si motorina scursa pe langa pompa tandem, motorina scursa pe la sensorul de temperatura motorina...si o posibila cauza pentru motorina in ulei...:(

VAI de capul meu! :screwy: Ma apuc de manualul de reparatii... 

ps: trebuie sa verific sa vad daca Valva de control mai e buna. Dar nu stiu cum!? Oare e ok sa suflu prin ea? (unii colegi sustineau ca daca suflii prin ea se blocheaza). 

Brrrrr! 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Vrei sa zici ca asa ai luat masina?si nu a observat nimeni la schimbul de filtru pana acum?

O valva daia de pe filtru mai am eu daca vrei sa faci proba...ti-o las la birou daca e ca eu plec acu si ma intorc abia sambata...

Link către comentariu

Bine ca ai observat...si furtunul pinzat pare cam gituit in brida aia.Spor. 

Link către comentariu

Nu mai sta asa. Acum sta bine. 

Trebuie sa testez valva de control si sa o intorc in pozitia ok. Ramane sa inlocuiesc uleiul si sa vad daca imi mai baga motorina in ulei... 

 

Link către comentariu

Am plecat azi la drum si parca imi mirosea a motorina in masina. Initial am crezut ca doar mi se pare mie. Am ajuns din nou de unde am plecat, si dupa cateva ore am coborat sa intorc si valva de control. Sa fie bine pusa si aia! Da de unde! A inceput sa curga intr-o veselie....

Se pare ca valva unisens de pe tur a fost pusa intentionat pe retur pentru a nu se vedea ca acea valva de control e sparta. Apoi cand am mutat-o eu s-a marit fisura si a inceput sa curga bine de tot. 

20170319_172413.thumb.jpg.6c357f02ead90d7e1a267f368a266ad5.jpg

Am verificat si toate liniile de combustibil sunt conectate corect. 

- Sonda aliniata si furtunurile conectate corect.

20170319_153358.thumb.jpg.756fd9e2ce35d56bdbac87979576c82c.jpg

- Furtunurile de tur si retur de langa filtru, conectate corect:

(negru e turul si albastru e returul).

20170319_153752.thumb.jpg.9f26ea9c5c87815900647aa321950e14.jpg

- Valva de control pusa corect (cu sageata spre rezervor, nu spre motor).

20170319_172423.thumb.jpg.dea21264215fb11b241195eb1f6f39fc.jpg

Daca tot eram in Ploiesti, am incercat la @mario20vest  sa vad daca are vreo valva... Nu avea. Am sunat si pe @adrian2010 insa nu a putut raspunde. (e ok, era normal sa nu raspunda ca doar e duminica). 

- Momentan, valva de control e reparata cu picatura. Am curatat bine valva cu spray de contacte. Am lasat sa se usuce.  Am suflat prin ea pana au iesit ultimii stropi de lichid din fisura. Apoi am incalzit bine cu uscatorul de par (altceva nu aveam si nu aveam nevoie mare de caldura, sa nu stric oring-urile). Am pus picatura, am obturat capatul celalalt si am tras aer pentru ca picatura sa intre prin fisura si sa se lipeasca bine. Am lasat sa se usuce. Am mai dat un strat de picatura. 

A iesit cam asa: 

20170319_170754.thumb.jpg.70acff6aa10ab26683a64c990cdb4a4d.jpg

La final, am pilit putin excesul de picatura sa intre usor in filtru, am mai lasat putin sa se usuce, am facut un test de vid si am vazut ca tine. Am conectat furtunurile i asa fel incat sa nu stea fortat- rasucite pe valva si am introdus-o in filtru. Am tinut motorul pornit vreo 5 minute timp in care filtrul a ramas curat. 

Sper sa ma tina pana la Bucuresti... 

Si uite-asa iti dau de lucru mecanicii lu' peste... Bine ca nu m-o prins prin vreun concediu in afara tarii... 

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Valva de control de pe filtru e compromisă. A curs in continuare Pe la filtru...

A început chiar si sa pornească greu. Din fericire, valva împrumutată de la @Laurentiu_LWR pare ok si nu curge. O mai țin sub observație. 

O altă schimbare este ca uleiul de pe joja a început sa miroase a ulei. Nu a motorina. Am scos uleiul vechi amestecat cu motorina si am completat cu ulei bun. Rămâne si asta pt monitorizare si apoi vedem ce se întâmplă pe mai departe. (Măsurat compresie- verificare ax came, etc).

Între timp, aveam nevoie de cauciucuri de vara si s-a ivit următoarea ocazie: 

Santa Monica, Oem, 17, ....Dar revopsite. Stiu ca nu or mai avea aceeași valoare însă mie mi-au plăcut și știam că vor da bine pe masina. Si chiar îmi place contrastul... 

:D

Ps: nu sunt vopsite cum trebuie, dar din toamnă vor intra la recondiționat. 

Poze:

IMG-20170325-WA0010.thumb.jpg.e73804074ccfe8510b3a9872a20f490a.jpg

IMG-20170325-WA0007.thumb.jpg.52bdc3c256a2af325ef9043d9ae929b5.jpg

IMG-20170325-WA0027.thumb.jpg.8266b6507dcd19536c2e435b1e36492a.jpg

Pps: stiu, ar merge super cu Eibach Pro Kit însă deja sotia s-o uitat  urat când i-am zis de ele :))

Urmează pivoți Lemforder si bucse bara stabilizatoare... 

 

Aaa, si am luat un cheder de duster pentru îmbinarea dintre usa spate si cea fata. Elimin prin asta foarte mult din zgomotul produs de vant la viteze mari.

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Eu zic ca trebuie sa ajungi pana la Bacau sau Radauti, si nu o spun cu rautate. Arata ok masina, imi place mult culoarea.

Link către comentariu

Pai sincer ma gândeam să trec pe la Catalin să îi faca el o verificare. Numai să vad pe când... 

(Ajung mai repede la Bacău :-) )

 

Link către comentariu

Arata bine pana acum.stiam ca ai rezolvat rugina de la capota si haion.a aparut iar?

Link către comentariu

Oarecum. tratamentul cu fibra de sticla a fost la suprafata insa problema era deja si in interior...si nu mai ai ce face. A rezistat o perioada si acum necesita schimbare .  

Dupa schimbare voi baga ceara in el... vad ca asta nu are. 

 

Apropos: zici ca arăta bine pana acum si acum am stricat-o? :))

 

Link către comentariu

pune o poza cu chederul de duster sa_l vedem si noi montat. eficacitate?

Link către comentariu

Uite aici pe un Passat...da e aceeasi chestie! ;) 
 

 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!