Jump to content

Codari VCDS - probate si functionale


borat
 Share

Postare recomandată

Mic, inspre 1%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui codarile vechi inainte sa mergi in service as zice ca procentul este si mai mic (sa nu schimbi WSC).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am maine programare la service. Voi intreba concret si pentru codari (fie ele efectuate in "curte", fie ele in service "autorizat"), poate mai aflu cate ceva ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba o persoana care stie sa-ti raspunda, de ex. inginerul care se ocupa de garantii sau seful de atelier mecanic/electric.

Nu intreba la consilierul de service.

 

Oricum raspunsul cred ca o sa fie "acoperitor"pentru ei si o sa spuna sa nu modifici nimic...dar sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Stiti cumva daca pe Octavia 3 se poate pune retrofit cruise control ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu da, dar doar la dealer cat esti in garantie si chiar si dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Pentru kulanta

si...(nu stiu daca si la Skoda, dar la Audi este o declaratie pe proprie raspundere prin care iti asumi orice dezactivare de controler daca ai facut retro-fit in afara retelei),

- Pentru orice intrare ulterioara in service si conectare la serverele fabricii prin care se pot dezactiva definitiv anumite controlere daca este prezenta conditia de mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, ma chinui de vreo 3 luni sa fac rost de un cod care sa ma ajute sa termin un retrofit pentru PLA 2.0 la o O3.

Practic mai am nevoie de codul pentru caseta de directie si ma intrebam daca are cineva Autoscan de la o O3 1.8 TSI DSG cu PLA 2.0 sau pur si simplu daca ma poate ajuta cineva cu codingul de la caseta de directie.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la MQB, insa la generatia anterioara nu se face din Long Coding ci din Adaptari.

 

19_max.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eu fac codarea (nu ma pricep), insa atat de la Avia, cat si de la alti colegi de forum am confirmarea ca trebuie codare.

Din pacate nu reusesc sa gasesc o solutie la aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am scanat un G7 cu pla 2.0, cand ai timp sa treci pe la mine sa vedem despre ce e vorba la masina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul de aproape 2 saptamani stau dupa dealer sa imi spuna cat ma costa activariile...

Daca a avut cineva succes in Cluj sau intr-o raza de pana in 300km, va rog un PM ;)

 

Tot ce am aflat de la Compexit au fost ca sunt posibil, si vom reveni cu oferta, insa that was it :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ToniM:

La PBN m-a costat in jur de 190 lei (TVA inclus) pentru 3 activari: staging, second fog tail light si cornering.

 

Pentru cei care au activat "rain closing": exista posibilitatea controlului (ulterior activarii) din Bolero? La PBN mi-au activat functia asta insa mi-au spus ca nu exista posibilitatea de activare/dezactivare din Bolero si prin urmare am renuntat la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence dar pretul cerut este enorm in conditiile in care sunt destui colegi care te puteam ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii aia puteai sa îți iei o interfață (nu originala) cu care sa faci asta și îți rămânea și pentru viitor pentru loguri, scanare erori, activare/dezactivare alte funcții..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kthor, probabil ei nu stiau sa faca codarea pentru a aparea optiunea sa controlezi rain closing din bolero si de asta ti-au spus ca nu se poate. Dar eu iti pot confirma ca merge,...apare in bolero si ii poti da disable de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenim la chestiunea garantiei: evident ca daca faci activarile la un coleg de forum, te costa mai putin, cum zice (si stie ;) ) Pronet. Dar, daca alegi sa le faci la o reprezentanta cu care te-ai inteles ca nu iti va afecta garantia, te costa ca la... reprezentanta!

Si atunci, alege fiecare.

Poate ca exista o solutie combinata... :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet:
Nu e nicio suparare insa, pentru mine, 50 lei/activare este OK (tinand cont ca vorbim de "canalul oficial"). N-as fi procedat altfel oricat de mult mi-as fi dorit sa le activez eu (nu se punea problema de a apela la altcineva, nu-mi este greu sa cumpar un kit de la Ross-Tech). ;)

@RzzV:
Ma intereseaza doar partea de log-uri, parametri, scanare erori, etc. iar pentru asta am deja o interfata BT (merge de minune cu telefonul :D).

@doggy:
Posibil, n-am verificat cu ei ce anume au modificat acolo. Oricum, voi reveni saptamana viitoare si voi "testa" si eu sa vad ce anume apare (sau nu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activarile respective nu te-ar fi costat TOATE mai mult de 50 lei. Orice interfata originala putea coda respectivele module. Eu unul prefer sa mi le fac singur. Cele care ar necesita codare by SVM atunci ai nevoie de acces online si codare la reprezentanta. Btw, interfata aia BT nu va putea sa faca niciodata ce face o interfata dedicata.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activarile m-ar fi costat in jur de 400 USD daca imi amintesc corect preturile de la Ross-Tech. Si as fi preferat sa platesc suma asta doar ca sa am si eu softul si interfata "just in case". Problema ramane insa cea legata de "canalul oficial": prefer sa fac orice modificare, de genul celor care pot pune probleme mai tarziu, la reprezentanta. Desigur, costul trebuie luat in calcul si nu neg asta. Doar ca aici vorbim de un cost marginal pentru mine si este total irelevant cat ar fi costat alternativa. In cazul asta. ;)

Cat despre interfata BT vs interfata dedicata, in cazul meu, problema cred ca se pune invers: daca interfata dedicata ar putea face ce face interfata BT. :)
Deci, daca aveti cunostinte de vr'un "device" dedicat VAG, de dimensiuni reduse, care sa se poata conecta la interfata OBD si apoi la orice telefon/tableta/pc (via BT sau WiFi) si sa beneficieze de un software dedicat pentru fiecare dintre ele, cu ajutorul caruia sa se poata monitoriza si loga "in timp real" ceva parametri si scana dupa erori, eu sunt interesat. Momentan nu am gasit decat VCDS + HEX-NET insa este departe de "specificatii". Astept sa mai creasca... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si...ai gasit vreo eroare pana acum? Parametrii cum sunt? Au depistat vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!