Jump to content

Problema VW Phaeton


shobolanu.wob
 Share

Postare recomandată

blacka, colegul Ebi se refera la sistemele by wire cum sunt cele de la avioane .

Dar el confunda sistemul by wire de care zice cu ce-l la care m-am referit eu prin ELECTRICA .

Eu m-am referit prin directie ELECTRICA la sistem-ul de directie care nu are nevoie de ulei hidraulic (cunoscut de unii drept ulei de servo).

Oricum un sistem gen by wire nu este 100 % functional fara un sistem hidraulic sau mecanic .

Ca doar nu o sa modificam bieletele de directie cu cabluri .

Se stie foarte bine ca la avioane sistemul by wire da doar comanda sistemului hidraulic care misca flapsurile si restul pe acolo .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shobolanu.wob

    15

  • cristobob

    7

  • @DRI@N

    5

  • florin03

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu sunt curios cum o sa decurga proiectul..nu abandona desi va fi greu! Pacat de o astfel de masina. Sper sa ai doar maruntisuri la ea de facut iar partile importante sa functioneze. Daca e lista prea lunga/scumpa incearca si in dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un phaeton care a stat 8 ani in nici un caz nu se repara ieftin. numai rotile, franele si suspensiile vor costa enorm, daca mai necesita si reparatii la motor sau instalatia electrica deja dai faliment. apoi urmeaza timbrul de mediu, impozitul, rca-ul...

masina asta nu merita reparata. incearca sa o vinzi in starea care este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 1500 de euro il face, cauciucuri, baterie, plastice in interior, sigurante, detailing interior/exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa simplu. Trebuie facuta o verificare amanuntita la motor, instalatie electrica ... schimbate toate garniturile de cauciuc, toate curelele de la motor. Suspensia e pe perne de cauciuc ... si alea sunt moarte de la atat stat. Va costa peste 5000 reparatia, dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca-mi pare rau de asta: NU MERITA FACUTA.

PUNCT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord cu colegul de mai sus. Mai bine o vinzi pe bucati, te mai alegi cu ceva de pe urma ei. Alffel, incercarea de a o repara s-ar putea sa se transforme intr-un fiasco total si foarte scump.  Cel mai bine investesti intr-o evaluare pertinenta si pe urma decizi ce e de facut. Pacat de masina, Phaetonul in general e tanc daca e intretinut cat de cat......

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar nu a fost efectuata o evaluare obiectiva a pieselor necesare, respectiv a costului de a pune masina pe roti, ca deja s-a tras concluzia ca nu merita investit in ea. Mi se pare putin exagerat, tocmai din motivul ca aceasta masina e un tanc, deci nu cedeaza asa usor piesele scumpe: motor, cutie, directie etc , mai ales stand pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de tanc, se strica ca orice masina.... mai bine zis, ca orice masina din ziua de azi.... adica, nu chiar rar....

 

oricum, sa lasam colegul sa hot. el.... preturile de la reprezentanta, o sa-l intristeze un pic, dar eu as recomanda piese din dezmembrari - acolo unde se pot utiliza... unde nu trebuie piesa noua.

 

legat de cutie - selectorul si contactul, blocheaza maneta - deci, faptul ca se poate misca, nu are treaba cu functionarea cutiei... e defecta sau nu... nu asta e un criteriu.... poate au tras de maneta, pana au rupt pinul de blocare.

 

sincer - mie imi pare un proiect incantator.... sa aduci la viata o asemenea masina..... de facut, se face..... cat va costa - doar cand te apuci de desfacut, vezi despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLorin, cu siguranta stii mai bine decat mine ce implica reparatiile la instalatia electrica a unei masini de calibrul Phaetonului. Nu mai are rost sa zIc ca exista 23083948239 de senzori pentru absolut orice. Intradevar, varianta cu piesele din dezmembrari este de luat in calcul insa cred ca trebuie multa, foarte multa rabdare si intelegere. Plus starea de spirit necesara pentru a face fata eventualelor probleme care pot aparea....dar si pretului.

 

Imi pare rau ca mai devreme nu am fost foarte atent si nu am luat in calcul valoarea sentimentala a masinii. Eu cu singuranta as aduce-o la viata. Indiferent de probleme. 

 

Chiar ii urez succes lui Andrei daca hotaraste sa o apuce pe drumul reparatiei.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca daca va vrea sa o vinda asa  mare lucru nu va lua pe ea ! Deci mai bine bagi niste bani in ea si te bucuri decat sa o dai pe nimic ! Si imi mentin parerea de 99% ca masina este tractiune fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sobolanule, vezi ca in Bucuresti e un coleg forumist, cred cu cele mai multe posturi posibile pe numele lui Florin, aka SKF care e tatic in multe lucruri.

El te poate rezolva relativ ieftin cu scanari, codari, demontat, montat, schimbat parti electrice smdp.

 

Daca ai un venit decent sfatul meu e sa il reconditionezi si sa te bucuri de aceasta nava amiral al VW pt ca e o masina super.

 

Eu unul as mergwe la reprezentanta sa fac rost de cheie, sa obtin asa ca titlu de info preturi pt piese si apoi cu ea pe platforma la oameni gen Florin care sa o scaneze, sa-i faca revizia si sa vada ce treb schimbat exact al ea.

Oricum, e posibil unele piese sa le obtii mai ieftin de la reprezentanta sau e posibil doar de acolo sa le obtii, gen ceasul din bord insa vorba antecolegilor poate ai noroc si gasesti de la dezmembrari piesele din interior ce-ti trebuie.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

 

va multumesc pt parerile impartasite si pt atentia data. Sper sa mai primesc sfaturi utile, sa ma ajute. Masina o sa fie dusa la DasWelt Auto pentru o " evaluare " la cat ar costa in starea initiala daca as vrea sa o vand asa cum e.

In principiu, o alta cheie ma costa 500 RON..trebuie rescris cipul sau ceva de genul asta, nu am inteles foarte bine.

Din discutiile avute cu familia, daca masina nu este intr-o stare prea buna, si trebuie bagati in ea mai mult de 3000 euro, o sa fie vanduta. In caz ca piesele sunt ok, si necesita mai putini bani de investit, va fi tinuta intr-o hala de la ei pe toata perioada iernii.

Azi am fost cu un mecanic oarecare, de la un service " de cartier " care a incercat o cheie de la un alt Phaeton sa pot debloca volanul, si a rupt cheia in contact, alta belea din ce am inteles, trebuie sa desfac contactul.

Cheia a intrat, a putut sa invarta putin, apoi sa blocat.. a fortat si a fost rupta. Suntem oarecum dezamagiti de ce se intampla cu masina, dar ne gandim si la viitor, am deja un alt VW si un Logan, si sunt costuri de ajuns.

Ca sa lamuresc toate " suspiciunile " de mai sus, nu exista nici un fel de testament, pt ca nu si-a dorit nimeni sa moara. Masina apartine mamei prin simplul fapt ca este sotia lui, trebuie doar sa-i scoata alte acte, asa cum a fost si cu succesiunea de la casa.

Am sa va tin la curent. Multumesc inca odata pentru toate parerile,apreciez buna intentie a voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..acum nu mai e suficient o alta cheie (500ron) ci si alt contact :(( deci o sa fie si mai scump..cauta in dezmembrari, unele piese nu merita luate de noi, sincer. Altele, gen curele...etc trebuie luate de noi, DAR NU de la reprezentanta deoarece au preturi foarte mari pt 95% din piese..

Bafta, si nu te lasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile avute cu familia, daca masina nu este intr-o stare prea buna, si trebuie bagati in ea mai mult de 3000 euro, o sa fie vanduta.

 

numai timbrul de mediu e peste 3500 de euro (dupa ce se face succesiunea masina trebuie reinmatriculata)

o perna de aer costa peste 1000 de euro (probabil vor trebui schimbate toate 4 plus compresorul)

anvelope sh + frane inca 1000 de euro

revizie motor si grup spate, baterie, diverse piese cel putin inca 1000 de euro

pentru tot ce trebuie schimbat trebuie luata in calcul si manopera minim 1000 de euro

 

iar dupa 8 ani de stat mai mult ca sigur vor fi probleme la motor si cutie

apoi se adauga cheltuielile anuale aprox. 1000 euro (impozit, rca, revizie)

 

eu imi mentin parerea ca nu merita restaurat acest phaeton

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez de pe site-ul respectiv

Nu achita noua taxa auto proprietarii autovehiculelor dobandite prin mostenire, in cazul in care aceasta a intervenit in intervalul de doi ani de la data deschiderii succesiunii

 
aici e un semn de intrebare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, negativismul este in floare aici , un avocat bun gaseste portita necesara sa numai plateasca femeia nimic asta 1 la mana si 2  pentru colegul Zenith  cred ca vorbesti in nestiinta de cauza si chiar nu stiu de unde ai scos preturile alea, sunt VW PHAETON-uri pe toate drumurile la dezmembrat la preturi de Logan ca nu cumpara nimeni piese

Modificat de quattro3001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Azi am fost cu un mecanic oarecare, de la un service " de cartier " care a incercat o cheie de la un alt Phaeton sa pot debloca volanul, si a rupt cheia in contact, alta belea din ce am inteles, trebuie sa desfac contactul.

Cheia a intrat, a putut sa invarta putin, apoi sa blocat.. a fortat si a fost rupta. 

 

te doare capul.... cum sa mearga cu alta cheie... nu e Dacia 1310.... nu trebuia sa il lasi.

 

nu se debloca volanul nici cu cheia masinii, daca nu ai baterie buna, ca sa actioneze blocatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, negativismul este in floare aici , ...

 

Mai degraba realismul.

 

... .sunt VW PHAETON-uri pe toate drumurile la dezmembrat la preturi de Logan ca nu cumpara nimeni piese

... daaa, si cainii umbla cu piese OE de "faieton" in coada.

 

Nu vreau polemici, dar cred ca faci o confuzie cu Golf 4 (cu exceptia faptului ca aceste piese, de G4, se cumpara).

Modificat de cristobob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei polemici , de ce vorbesti daca nu stii ? Ce exemple vrei sa iti dau ? Capota fata 100 euro , cutie viteze automata 500 euro  , interior complet 300 euro iti mai zic ? Asta este "realismul" !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... iti mai zic ? ...

Da, un pret pentru teaca cablajului capotei portbagaj, adica :

TeacacablajPhaeton.jpg

 

Si un pret pentru luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!