Jump to content
dnd

Golf V 1.6 MPI

878 postări în acest subiect de discuţie

dnd

Salut la toata lumea, avand in vedere ca sunt un nou membru al forumului.

Pe scurt m-ar interesa sa achizitionez un Golf V 1.6 Trendline (cu ceva optionale pe el) si m-ar interesa

parerile posesorilor de un model identic cu cel care doresc sa il achizitonez.de asemeni as dori sa stiu

si impresiile voastre referitoare la service-ul Cardinal Motors din Constanta (eu fiind din CT).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DRAPAR

Sunt mai multi interesati de acest subiect :rolleyes:

Poate colegii "cromo" si "pablos" vor avea amabilitatea sa posteze si aici informatiile pe care mi le-au furnizat (la cererea mea) pe PM. Le multumesc anticipat !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Pablos

Salut.

Si eu tot din Cta sunt, dar la service nu am ajuns inca. Masina o am din noiembrie.

Am mai discutat parca odata, depinde ce vrei de la masina asta. Motorul e ok, poti sa faci o depsire in liniste, dar nu te astepta la super demaraj sau cine stie ce performante sportive. Eu vin de la un Cielo , si am fost destul de multumit de schimbare. E destul de zgomotoasa pt un motor de 1.6 benzina, dai si tu muzica mai tare si se rezolva. Ca si optionale, citeste ce s-a scris pe aici...sunt cateva de baza..restul e la alegerea ta. La inceput o sa consume destul de mult . A mea se ducea si in 13-14. Acuma s-a stabilizat pe la 10. Per ansamblu e o masina ok pt banii ei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
SAlex

Daca @dnd a avut 1,9hdi o sa fie dezamagit de momentul motor mult mai mic la <2500rot/min al unui benzinar de 1,6. Cred ca se preteaza un motor mai performant

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cromo

1.De acord cu cele spuse de Pablos.

Motorul este intradevar ceva mai zgomotos. Am mers in februarie la reprezentanta pentru un test de motor pentru ca mergea putin neregulat la ralanti. Referitor la nivelul de zgomot, consilierul de la service a mentionat ca asa este normal pentru tipul respectiv de motor. In plus trebuie sa functioneze intr-un regim de turatie mai ridicat.

Referitor la mersul usor neregulat al motorului la ralanti, la insistentele mele ca nu mi se pare normal acest lucru au facut un update de soft (asa au spus). Au mai zis si ca sunt eu prea exigent, ca toate testele efectuate au aratat ca motorul merge in parametrii normali. Zic ei ca asa este normal pentru un motor de 1,6 de la VW. Cert este faptul ca, dupa vizita la service, motorul merge mult mai bine ca inainte (mentionez ca masina este in perioada de garantie).

2.Referitor la mesajul transmis lui Drapar, sa-l caut daca il mai am si il voi adauga.

Modificat de cromo

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cromo

Drapar, din pacate nu am salvat mesajul pe care ti l-am transmis. Daca il ai si consideri ca poate fi util aici te rog sa-l postezi tu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DRAPAR
Drapar, din pacate nu am salvat mesajul pe care ti l-am transmis. Daca il ai si consideri ca poate fi util aici te rog sa-l postezi tu.

Acesta este PM-ul pe care mi l-a trimis de "cromo" si il consider util aici (este reprodus integral):

"Salut,

In perioada noiembrie - ianuarie, mers 30% in afara, 70% in oras, am avut un consum mediu calculat de 9,1% (mers vreo 2200 km). Cred ca este destul de bine pentru un 1,6. Calculul este estimativ, intrucat nu am calculator de bord. Benzina folosita, OMV100. Nu merg sportiv.

Aspecte ce pot fi subiective:

Este stabila in viraje si destul de energica.

Suspensiile sunt relativ rigide. Din acest motiv, zgomotul pneurilor in habitaclu este sesizabil (posibil si din cauza tipului de pneuri si pentru faptul ca sunt noi).

Climatronicul isi face treaba din plin. Sun multumit de el.

RCD-ul nu are mp3, dar nu am avut pretentie la asa ceva.

Spatiu in habitaclu din plin, atat pentru locurile din fata, cat si pentru cele din spate. Portbagajul, pentru mine mi se pare suficient, in conditiile in care am optat pentru rata de rezerva normala. Vrei mai mult spatiu, poti sa lasi roata de urgenta (mai mica).

Confort la condus, mare.

Scau sofer, reglabil si pe verticala - dotare standard.

Se poate monta portbagaj pe plafon. Are locasuri pentru asa ceva si despre acest lucru se mentioneaza si in cartea tehnica. Eu nu am folosit inca asa ceva.

Are dezburire oglinzi din dotarea standard, foarte utila.

Probleme am avut cu catalizatorul. Constatarea in service: defect de fabricatie. Mi-a fost inlocuit, fiind in perioada de garantie. Programarea la service este insa o problema. Dureaza prea mult din momentul in care semnalezi o problema si pana intri fizic cu masina pe stand. Indiferent daca esti in perioada de garantie sau nu. Te programeaza la peste 1 luna.

La 1,6 TL nu se poate monta scut metalic la baia de ulei. La FSI se poate. Asa au spus cei din service. Scutul la acest model este destul de modest, un fel de folie de aluminiu.

Benzina ce poate fi folosita (FP): COR 91/95. Este mai putin pretentios ca FSI-ul, care este mult mai sensibil la % de sulf.

Personal, sunt multumit de masina (95%).

Sper sa-ti fie utile datele. Scuze pentru intarzierea raspunsului.

Salutari, Cristi."

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dnd

Merci de informatii, apreciez promptitudinea cu care mi le-ati trimis.Momentan mai am 307-le de care pot

sa zic ca sunt foarte multumit neavand nici un fel de probleme pana acum cu exceptia calitatii si

seriozitatii care tin de partea de service la noi in Romania si din cate am vazut toate marcile comercializate

la noi mai au de imbunatatit acest capitol.Referitor la motorizare diesel-benzina m-am hotarat sa trec inapoi

pe benzina deorece in 3 ani am facut aproximativ 45ooo km si consider ca in aceasta situatie un motor pe benzina este mai justificat.Daca nu s-ar schimba generatia la clasa compacta la Peugeot in aproximativ un

an de zile probabil ca as ramane tot la aceasta marca, dar asa m-am decis pentru VW si pentru motorizarea

mai sus mentionata.Referitor la suspensia tare prezenta pe Golf V mie personal mi se pare ok (fiind obisnuit

si de la actuala mea masina) si o consider un factor de siguranta in plus (tinuta de drum mai buna).Astept in continuare opiniile voastre si pozitive si negative considerand ca o informare in prealabil nu mi-ar strica.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
jester

Salut,

Motorul de 1.6 are demaraj f. bun daca o tii peste 3000 de ture. Sub 3000, in alte viteze decat prima, e cam lenesa, ii ia mult pana sa "prinda". Sincer, dupa mine e doar o problema de obisnuinta...

O alta recomandare dupa mine este sa iti iei RCD Plus cu 10 boxe pt. ca se simte mult faptul ca ai si boxe in spate.

Bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cromo

Referitor la optiuni, eu am configurat-o cu: 4 usi, climatronic, cotiera (avantaj comoditate la drum lung+directionare aer la locurile din spate), roata de rezerva normala (cred ca e mai bine pentru RO), alarma, culoare sage-green (pe talon, mi-au scris verde). Acum cred ca ar fi trebuit sa adaug si farurile de ceata (desi nu le-am simtit deocamdata lipsa), oglinda retrovizoare heliomata(parca asa se cheama!), sistemul audio cu 10 boxe de care spune jester si nu in ultimul rand computerul de bord. Dar si bani .....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GaLaNtE

Si eu sunt posesorul unui Golf de 1.6 trendline. Din punct de vedere al dotarilor iti cam trebuie cotiera , climatronicul bi-zonal , farurile de ceata , cd-player cu 10 boxe si computer de bord. Astea fac masina sa coste cam 17000. Motorul este super ok si sa-ti spun si de ce. Mai am o octavia 20v turbo si cand mi-am luat golful am zis k o sa fie caruta dar atata timp cat poti sa mergi pe autostrada cu 180 lejer nu vad unde ar fi problema. In oras consuma cam 10 iar in afara in jur de 7 deci acceptabil si mai e adevarata chestia cu bnezina. Fata de 1.6 fsi poti sa bagi de 95 fara probleme. Iti recomand un filtru sport , o face sa ia 200 pe autostrada :(.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cromo

C

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GaLaNtE

Si eu am aceeasi problema .Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au spus k e perfect normal , si k sa-mi dovedeasca mi-au aratat un Audi a3 tot de 1.6 si facea la fel. Deci nu e nici o problema. Stie cineva daca se poate pune turbo pe motorul asta si cam cat costa?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DRAPAR

Nu cred ca se poate pune turbo dar se poate face chiptuning: http://vwforum.ro/index.php?s=&sho...ndpost&p=199724

Modificat de DRAPAR

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cromo

Dup

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
jeansucprigat

salutari la toata lumea

sunt nou pe forum si am nevoie sa aflu stuff despre golf v 1.6

ma refer mai exact la comportamentul in depasiri,consum urban si in general la probleme des intalnite pe versiunea asta de motorizare

Initial am vrut sa imi cumpar motorul de 1,6 fsi dar timpul de asteptare depasea limita bunului simt..(in jur de 3 luni configurat dupa gustul meu)

acum mai am de asteptat in jur de 2 saptamani jumate.. :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dogarel

Gasesti mai sus cam tot ce te-ar interesa. Sa o stapanesti sanatos.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
jeansucprigat

Speram sa aflu mai mult..

Iti multumesc frumos oricum :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Diesel

Pai ai putea sa afli (sper sa nu fi dezamagit prea tare) ca motorasul 1.6 MPI e 8v si nu 16v cum voios ai precizat in semnatura ta...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cromo
Dup

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu

Si eu aud zgomotele de care spui tu si mi se par normale; de fapt ti-ai raspuns singur la intrebare => dilatari/contractari

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
c6t9

nu stiu daca e normal sau nu, dar la golful meu la interior de nou am greierasi. asta spune destul despre calitatea vw. si altii se plang de diverse probleme. pacat de masina, sta perfect pe sosea, merge excelent, dar viata la bord si mici scapari de genul acestor pocnituri o descalifica, nu cred ca as mai lua alta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu

Aici era vorba despre niste pocnituri/zgomote care se aud in compartimentul motor si doar dupa oprirea acestuia; adik in timpul procesului de racire.. si nicidecum despre greierasii din bord :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
c6t9
Salut la toata lumea, avand in vedere ca sunt un nou membru al forumului.

Pe scurt m-ar interesa sa achizitionez un Golf V 1.6 Trendline (cu ceva optionale pe el) si m-ar interesa

parerile posesorilor de un model identic cu cel care doresc sa il achizitonez.de asemeni as dori sa stiu

si impresiile voastre referitoare la service-ul Cardinal Motors din Constanta (eu fiind din CT).

interiorul cred ca e la fel.

in manual nu am gasit nimic de pocnituri si pacaneli, legat strict de aceasta problema, care tot deranjanta este, pana acum am avut numai masini pe benzina si nu au macanit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
r&d
Aici era vorba despre niste pocnituri/zgomote care se aud in compartimentul motor si doar dupa oprirea acestuia; adik in timpul procesului de racire.. si nicidecum despre greierasii din bord :coolpics:

In compartimentul motor , intre habitaclu si esapament ai un scut deflector de caldura, facut din aluminiu. Ala se aude pocnind dupa ce opresti motorul. Cel putin asa se aude la S40 benzinar

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • blueman07
×