Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

In oras consumul mediu  real v a fi undeva in jur de 9-10L mai ales ca stai in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru pareri !

 

O sa vad ce decizie iau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaibzgica - ma refeream la 2 elemente ca sunt mai deschise la nuanta: aripa si portiera dreapta fata, comparativ cu cele de pe spate, cred ca poza 2 e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ SergiuD

Am inteles ideea, nu am contestat ce ai spus. Este posibil sa fie nuante diferite, important este motivul: zgariate, vopsite pe casco, accident usor, accident puternic. In cazul primelor 2 n-ar trebui sa-si faca nici o grija...e normal sa mai aibe panouri vopsite, conteaza mai mult daca a fost schimbat ceva si pe sub panouri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si crezi ca poti sa afli ? :)) s-au iti place sa fi mintit frumos ? :D

 

iti dai seama ca vanzatorul nici macar nu o sa recunoasca, o sa dea din umeri si o sa zica ca masina e asa cum o vede, apoi tu decizi daca te risti sa descoperi ce ai sub aripa mai tarziu sau nu, ca de desfacut masina n-ai sa poti... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am luat-o si eu, sparta in fata, fara sa-mi dau seama. Nu se observa diferenta de nuanta decat de la distanta si intr-o anumita lumina :)

Pe urma am mai descoperit niste semne... destul de evidente, dar eu nu ma pricep la masini oricum. Farurile nu erau identice, firme diferite. Niste burdufuri de la ceva cabluri erau vopsite si ele, desi din fabrica vin negre. 

Apoi aveam capacul de la electrica clapetei de acceleratie crapat, ala nu avea cum sa se crape decat daca prin impact l-a impins motorul in caroserie. 

Mai aveam si cablurile din fata sectionate, acolo a intrat caroseria in motor si le-a taiat.  

 

Dar uite ca eu n-am vazut nimic din toate astea cand am luat-o, mai sunt si fraieri ca mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, eu mi-am luat un 9N de o luna. Un 1.4 benzina FSI an 2003, negru. Pana acum nu am avut probleme cu benzina, am bagat de 95 dar sa vedeti ce belea am patit. Cand am vrut sa o cumpar, am stabilt cu vanzatorul sa o duc la Robot firma autorizata vw pentru o diagnoza completa. Am stat de la 11.00 pana la 15.30 si apoi au venit rezultatele (daca vrea cineva neaparat pot scana hartia si o postez). Mare lucru nu au gasit, lichid frana uzat, ulei prea mult la motor, fara accident, fara vopsiri asta la o masina de 65.000 km la bord (daca are dublu sunt tatic). Masina adusa din Austria de la o femeie care a avut 52 de ani cand a cumparat-o si a vandut-o la 63, am tras speranta sa fie km reali, la reprezentanta nu au gasit sa fie dati inapoi. Dar sa revin la "beleaua neagra", bai fratilor de la targ pana la reprezentanta, prin Baia Mare, imi venea sa ma dau jos ca nu se auzea motorul asa bine mergea, am bagat benzina ca era pe rosu cam de mult, am scos-o de la reprezentanta, dau banii la om si catre casa, ca din Baia Mare catre Sighet e de trecut un munte. Bai fratilor la jumatea muntelui se opreste si gata, mut nimic....drept intr-o curba mare. Se opreste o masina si-mi zice tureaz-o, eu de emotie, ploua afara, vant din masina, nu auzeam cand pornea, dar vedeam ca se opreste ca se aprindeau martorii. O turez si ajung acasa, no acu ce sa-i zic vanzatorului ca doar eu l-am tarat la reprezentanta si a iesit bine, m-am gandit ca a stat cam mult fara benzina si de la curbe poate s-a inecat. O duc a doua zi la electrician, o pune pe tester, cauta se baga prin ea nimic, trage un furtun de la supapa de acceleratie de la EGR cred, si gata merge. Zice curata supapa de acceleratie, dar dupa RAR ca aveam de facur RAR-ul a doua zi. Buun. Sotia a doua zi ia "beleaua neagra" si merge la servici, dupa o vreme ma suna ca s-a oprit, s-a blocat frana si nu mai porneste. Ma duc nervos, gasesc o platforma si o duc la un service, pun testerul, cauta, nimic problema nu e de gasit, apoi unul din mecanici ridica masca de pe motor si sa vezi minune, ditamai carnatul de fire lipit de motor, s-au aprins firele s-au topit si au facut scurt intre ele. Iara elecrician, ma jupoaie asta de 400 ron, dar imi reface toata partea arsa. Pa cand e gata sa o duc la mecanic cu clapeta, geamul din dreapta face crrrrr si ramane jos, megea macaraua in gol. Amu eram gara sa-l aprind atata eram de nervos. Gasesc forumul asta aflu cum sa desfac masca de la usa, urc geamul cu mana pana aproape inchis si-l las asa. Io asa belit pe mani n-am fost veci, tot am fo zgariat. Bun, o duc la mecanic, asta meserias si migalos, ma cheama dupa 2 ore sa fac o tura. Fratilor, pai numai un pic calcam acceleratia si fugeam de manca nori, o duc la elecrician regleaza supapa si apoi la RAR. Repar si geamul elecric, era vorba de un cablu rasucit si iesit de pe rotita, sa nu credeti ca l-a reparat eu, avem aici un baiat care se pricepe foarte bine. Azi i-am pus numerele negre, acu "beleaua neagra" numai nu vrea sta in curte, numai s-ar duce pe drum ca nebunu`.

Sa auzim de bine!     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaibzgica

mamă, da ai prin o adevărată lămâie...scuză-mă că te întreb, cât te-au costat reparaţiile/constatările astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la vw am platiti 220 ron, o baterie noua 250, 400 electricianul, 100 platforma, 100 geamul, 100 curatatul clapetei, total =1170. O sa urmeze schimbul de ulei, placute frana, lichid frana, alte cateva consumabile,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Sa o stapanesti sanatos. Vezi ca motorul asta merge numai cu benzina CO 98.post-10189-0-74586500-1400324189_thumb.j Daca tii la masina nu mai baga de 95 (decat in situatii de urgenta dar sa nu o fortezi-turezi prea tare).

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta au zis sa bag de 95, mecanicul mi-a zis la fel, pana acum nu a mai facut nicio figura, merge cursiv, sta in relanti fara sa se scuture si are deja 2 saptamani de cand face aproape 50km zilnic. O conduce sotia ca are naveta cea mai lunga, a scos consum de 6.5 l/100km, si asta la un condus de femeie cu 50km la ora. Daca eramn istet si o duceam inapoi la reprezentanta sa le arat ca au uitat sa puna cablurile la loc, nu aveam mare lucru de facut la ea. Clapeta de acceleratie era foarte murdara, foarte foarte murdara. Eu va spun sincer, ca am cumparat masina datorita interiorului impecabil, nu credeam ca e posibil masina de 11 ani sa arate atata de bine, va spun ca nici la portiera acolo unde bagi mana tot timpul nu are zgarieturi, la pedale are vopseaua originala, etc. la exterior nici o zgarietura, luceste vopseaua ca alea de la reprezentanta. Ca o ciudatenie, inclusiv cei de la vw au vrut sa mi-o cumpere. Acum sper sa ramana asa, pentru ca am mai auzit ca FSI-urile sunt mai sensibile la benzina.Ramane de vazut in timp cum se va comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Urmaresc un Polo Happy de 1.4 benzina 80 cp din 2006 si vreo 60.000 km si cred ca o sa il cumpar. Ma costa taxa aia de mediu (vreo 400 E) 

Intrebarile mele sunt:

care ar fi pretul corect pentru aceasta masina ?

la ce anume sa fiu atent? posibile parghii de a cobori pretul

cat de scumpa e intretinerea (revizii) si la ce numar de km trebuie schimbata distributia?

alte detalii utile

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul e stabilit de piata prin cerere si oferta, studiaza piata: anunturi online, ziare, targuri si fa o medie ca sa ai o idee cat se cere pe ce se ofera, dar trebuie sa compari doar masini cu aceasi varsta, motorizare si sa tii cont de dotari cand analizezi diferentele de pret

 

nu recomand sa cumperi masina de la cunoscuti pentru ca intotdeauna apar neplaceri si cauta doar cele care un pret de vanzare apropiat cu media pietei de care vorbeam mai sus

 

binenteles ca intotdeauna se negociaza, by default 100 - 150 euro, restul depinde de tine cat esti de versatil in discutii si dibaci in a gasi defectele ascunse, cele la vedere nu se considera parghie de negociere fiindca si pretul masini e facut in functie de asta

 

defectele ascunse sunt greu de gasit daca nu esti familiarizat cu modelul respectiv de masina sau cu masinile in general

 

daca distributia nu a fost schimbata niciodata nu ar fi rau ca in viitorul apropiat sa fie deoarece are niste ani chiar daca nu are multi km

 

multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am luat: 

 

polo din 2006 cu 60.000 km - motor 55kw, albastru azur, cu computer de bord

trebuie sa ii schimb cauciucurile si sa ii pun niste capace la roti. In rest nu are probleme. 

Imi plac dotarile de genul: cotiera cu spatiu de depozitare in spate, lumina la parasolar, 

 

As vrea sa stiu: 

 

exista difuzoare si pe spate? sau exista traseu fire pe spate, astfel incat sa pot sa ii pun niste difuzoare?

cand se schimba bujiile? cred ca sunt cele originale

cand se face distributia la acest model si in ce consta?

am observat ca nu merge semnalizarea in oglinda de la sofer - cum se scoate plasticul ala ca sa pot schimba becul ?

 

Multumesc si apreciez raspunsurile voastre 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe spate (9N in 2 usi) nici vorba de difuzoare sau fire, pana si gaurelele in plastic sunt astupate, adica degeaba pui difuzor ca sunetul nu are pe unde sa iasa, mi-am dat seama de asta doar cand am demontat panoul altfel nu se observa...

 

e timpul sa schimbi bujiile

 

cred ca e timpul sa schimbi si distributia, 4 role, 2 curele, 1 pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Probabil in viitorul apropiat o sa achizitionez un polo 9n ; ideea este urmatoarea : caut o masina de oras, care sa consume putin si sa nu necesite investitii ; nu ma intereseaza masini complicate, sunt adeptul masinilor mai vechi, care nu prea te lasa in drum ; nu stiu insa 100% daca polo 9N / 9N3 1.4 TDI au volant masa dubla ?! din ce stiu, acest 1.4 tdi e foarte zgomotos ( deh..asta e..) , cei 3 cilindiri vin bonus cu un tremurat mai ales la plecarea de pe loc, insa nu are probleme cu injectoarele / turbina / si alte chestii specifice dieselurilor ; asadar, imi puteti spune si mie daca are volant masa dubla ? si pe scurt, cam ce defecte de fabricatie are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are volant simplu. O particularitate ar fi ca are un arbore de echilibrare a motorului pe langa arborele cotit, acesta e antrenat de un lant, acest lant antreneaza si pompa de ulei, ei in mod normal si acesta se inlocuieste impreuna cu intinzatorul lui cam odata cu distributia, aceasta fiind pe curea.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns ! Deci nici 9N si nici 9N3 nu au volant cu masa dubla ? parca din cate stiu ibiza 6L are volant masa dubla si de aceea ma asteptam si la vw sa aiba..cam ce costuri implica acel lant / curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu pareri despre Polonicul pe care l-am luat acu 2 luni - I LOVE IT !!!

 

Alea bune: 

Silentios, comfortabil, perfect pentru oras, cu un consum excelent - am zile cand scot 6.2 L / 100 km la mers prin Bucuresti. In weekend am scos-o pe autostrada, pe drum Bucuresti Breaza si retur - consum total 6l / 100... pur si simplu WOW. De cand am luat-o nu am schimbat nimic (in afara de cauciucurile care erau cele originale)

 

Alea rele:

Pe autostrada suspensia e moale - la fel ca in oras - asta e rau pentru ca orice masina te depaseste te arunca pe banda urmatoare

Directia e la fel de moale ca in oras - asta e rau pt ca ai senzatia ca nu este legatura intre volan si roti. 

Puterea si demarajul acestei masini reprezinta o gluma proasta :) 

Ca sa fiu corect - eu compar acum cu cealalta masina pe care o am un Ford Focus2, 1.8 tdci - care trage violent cand intra turbina, e foarte rigid, inchegat - mie mi se pare o masina exceptionala - asta alearga pe autostrada de rupe norii 

 

Polonicul pe care il am nu cred ca a fost construita sa alerge pe autostrada, ci mai mult sa fie o masina decenta pentru oras,,, iar acest obiectiv, in opinia mea, este 100% atins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

focus..1.8 tdci..la 3000 rpm ai 160...si consum ~6.5...te cred si eu ca e buna de autostradA :)) suspensie independenta...clasa medie...nu mini..normal ca polo / ibiza / corsa / punto sunt masini pt oras..oricum, motorizarea de 1.4 consuma MULT pt ce ofera ; cat un 1.6..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un adevarat soc pentru mine a fost sa vad ca POLO pe benzina, consuma mai putin decat FOCUS pe motorina. Si in oras si afara pe autostrada

E adevarat ca Focusul e sportiv si il cam alerg. Cu Polo merg foarte linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai alerga si polo-ul s-ar dubla consumul.mam mers si eu cu focus 1.8 ; afara ( 120-130 si 70-80 localitati ) consuma 6. La mers legal consuma 4.7-5. Cu clima. Urban 8-8.5. 1.4 mpi am avut si eu pe ibiza...ca ided, acum am un astra G Z16xep si consuma cu 1% mai putin, si asta macar fuge cat de cat..vara evitam sa pornesc ac-ul :)) dar in rest e o masina buna. Intretinerea e foarte ieftina comparativ cu tdci-ul ( nu are probleme cu injectoare / turbo/ volant masa dubla/ dpf / egr/ etc ) + consumabile mai scumpe..depinde ce nevoi are fiecare..oricum mai nou nimeni nu isi alege masina dupa nevoi, ci dupa marca ( audi / bmw / mercedes ) si dupa consuma ( dizãl musai)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu diesel e boala grea la roman. E drept ca a evoluat tehnologia - nu mai sunt nici puturoase nici nu mai tremura, nici zgomotul nu mai este asa de pronuntat

Dar - noul curent turbo benzina, cu cilindree redusa conduce detasat in prezent. Am condus 1.4 140 cp pe GOLF si 1.6 150 cp pe noul FOCUS si pot sa spun ca sunt de vis

In continuare diesel este o alegere corecta pentru masini mari, de carat marfa, pentru motoare mari pe masini premium dar pentru clasa compacta si mica - turbo benzina e alegerea inteleapta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa postati doar aici pentru orice sfaturi legate de achizitia oricareia dintre cele doua variante, indiferent de motorizare, diesel sau benzina, or de linia de echipare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!