Jump to content

tranzitwww
 Share

Postare recomandată

Dupa pornire ramane aprins in bord martorul "check engine" si clipoceste "Glowplug" (indicatorul de bujii incandescente - spirala cu doua bucle in jos)

si nu se mai tureaza motorul peste 3000 de ture.

 

Toate astea au aparut dupa ce am avut probleme cu turbosuflanta:

A fluierat vreo cativa km fara sa afiseze nimic in bord, apoi la peste 2000 de ture se aprindea in bord indicatorul de bujii incandescente si daca opream motorul si porneam din nou disparea eroarea.

Pana sa ajung eu cu ea la service s-a rupt axul la turbina (nu mai fluiera) si apoi a mai aparut in bord si martorul "check engine" care nu mai disparea la repornire motor.

La service imi spune ca este infundat si filtrul de particule.

 

Am reparat turbina la alt service, a montat-o mecanicul, a curatat si filtrul de particule cu o substanta chimica, am schimbat uleiul si filtrul de ulei, dar la final ramane in bord martorul "check engine", clipoceste "Glowplug", si nu se mai tureaza motorul.

A resetat erorile cu softul de diagnoza dar tot la fel se comporta.

 

Acum nu stiu ce sa fac pentru ca nu functioneaza in parametri si este inca in service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data viitoare vezi ce zic erorile inainte sa le stergi. Mergi in service, fa o scanare,  si posteaza erorile ca sa te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Radu,

 

Masina este deja la service, azi a pus-o iar pe tester si zice ca e de la filtrul de particule.

E prea infundat si din cauza aia nu se mai poate tura motorul...

 

Acum imi propune sa-l anuleze.

Cum se poate anula cel mai usor fara service specializat? (aia cer 200 Euro pentru asa ceva si doar am dat 1100 Ron pentru a repara turbina)

Stiu ca trebuie sa-l sparga si apoi sa resofteze calculatorul de bord.

 

Cum se poate sparge partea din ceramica cel mai elegant? (mie mi-a zis ca trebuie sa-l taie sa scoata ceramica afara si apoi sa-l sudeze)

Daca il sparge si nu resofteaza calculatorul ce se intampla? (probabil se aprinde ceva in bord, dar ma intereseaza daca merge masina ok)

Modificat de tranzitwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate interiorul dpf-ului apoi se anuleaza din soft. Nu stiu cum se comporta masina in caz de nu resoftezi. 

Incearca sa il anulezi fizic si vezi ce se intampla....oricum nu o poti lasa asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta a si facut.

Era infundat de tot si din ce mi-a zis mie mecanicul, era si un pic rupt/deplasat de la locul lui. (nu mai mergea regenerat)

 

Acum se tureaza motorul, dar la un anumit moment se aplinde in bord martorul de bujii incandescente.

Astept sa puna iar testerul pe ea sa vad ce mai zice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, Am mers cu ea vreo 100Km si parca nu mai este masina mea :)

Nu merge mai repede de 120Km/h, iar inainte ajungea si la 170Km/h (in manual zice maxim 160Km/h pentru Polo 1.4 TDI 51Kw)

In a V-a nu depaseste 2800-2900 de ture. Cand era ok ajungea aproape la 4000.

 

Am scanat cu VCDS-Lite si la motor am 2 erori...

Acum pe una o inteleg pentru ca mecanicul a pacalit un senzor de temperatura cu o rezistenta...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16497/P0113/000275

 

Daca fac si resoftare se vor rezolva astea?

 

PS: acum fara filtru de particule scoate ceva fum :D

 

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Sunday, 31 August 2014, 13:08:05:0
Control Module Part Number: 045 906 013 E
  Component and/or Version: R3 1,4L EDC 0000SG  4271
           Software Coding: 0003071
            Work Shop Code: WSC 27596
                      VCID: 115536474871
2 Faults Found:
000275 -  Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
           P0113 - 000 -   -
008194 -  Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
           P2002 - 000 -   - - Intermittent
 

Modificat de tranzitwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca a pacalit-o, nu e normal sa te pacaleasca si ea ca merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G42 tine tot de partea asta cu filtrul de particule sau mai are si alte implicatii?

Ca vreau s-o rezolv si pe asta.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut azi o scanare...

Am verificat senzorul pe care a pus mecanicul rezistenta si este G235

 

Azi am programat pentru resoftare ECU (DPF OFF)

 

Partea si mai proasta este ca iar a inceput sa fluiere turbina!

Daca se mai strica odata nu stiu ce sa mai fac.

 

 

001350 -  Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus
           P0546 - 000 -   - - Intermittent
000275 -  Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
           P0113 - 000 -   -
008194 -  Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
           P2002 - 000 -   -
 

Modificat de tranzitwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reprogramat astazi ECU (DPF OFF) iar la sfarsit am facut si un test (nu cu VAG-COM)...

Rezultatul: e EGR-ul blocat, merge la 33%, si din cand in cand mai se deschide, iar masina merge tare prost si pe deasupra a inceput iar sa fluiere.

 

Sa fie EGR-ul cauza care a stricat turbina in prima faza sau filtrul de particule infundat, pentru ca a dupa primul fluierat s-a rupt axul la turbina.

Cat pot merge cu el blocat (sa ajung la un service), mi-e sa nu stric iar turbina?

Am vazut ca este "un fel de teava". E greu de curatat (demontat/montat/etc)?.

 

Acum in VCDS-Lite am doar eroarea cu senzorul G42 si aia probabil de la EGR.

Modificat de tranzitwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina aia a vazut vreodata 3500-4000 rtm in viata ei? din pura curiozitate.In ce conditii opreai motorul ?! in mers sau trageai pe dreapta.Problema cu turbina  am patit-o la o alta masina in aceleasi conditii ( s-a rupt axul) adica dupa ce a fost  reparata si pusa pe masina dupa primul drum mai lung unde am facut depasiri/condus mai sportiv a inceput sa suiere.Explicatia a fost ca nu  s-a curatat admisia/tubulatura/intercooler etc si spanul rezultat la ruperea axului a ajuns pe evacuare  in paletele turbo.Daca nu papa ulei /nu ai pete mari de ulei sub motor nu este grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mereu am mers tare cu ea 140-160Km/h deci peste 3500 de ture. Dar in ultima vreme de cand s-a stricat turbina prima oara, merge prost, tragi de ea. Acum nu mai am incredere sa merg la drum lung...

Pai si daca a inceput sa suiere, ai mai reparat-o sau doar ai curatat tubulatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

 POLO 1.4 tdi cod motor BNM are filtru de particule???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta de 70 cp nu are, doar daca s-a facut retrofit ulterior pentru a beneficia de ceva avantaje fiscale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai colegul tranzitwww si-a pus ulterior DPF ? Ca vad ca tot vorbea de filtru de particule infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!