Jump to content

Scartaie pedala de ambreiaj


cris.g
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Tocmai ce-am facut un drum pana la aeroport si am constatat si amintit in acelasi timp de o problema pe care am mai remarcat-o de cateva ori: atunci cand e foarte cald afara si masina sta mult in soare, interiorul fiind puternic incins, pedala de ambreiaj scartaie primele 5-10 minute, pana ce in masina se racoreste un pic. Daca directionez aerul pe la picioare, dureaza mai putin pana scartaitul dispare. Zgomotul este foarte puternic, cam cum scartaia la vechile Dacia 1300 pentru cine stie. :)

 

Nu i-am acordat mare importanta pentru ca se intampla rar si dispare relativ repede, dar totusi este o problema. Am aruncat o privire la pedala cu pricina in speranta ca poate pot sa dau cu niste WD40, dar e un hatis de parghii acolo. In plus, nu stiu de ce am eu impresia ca e de la pompa de ambreiaj, nu de la parghiile respective. Suspectez pompa de ambreiaj (si) din cauza ca la fosta - alta marca - am schimbat-o exact din acest motiv, aceeasi manifestare, doar ca facea tot timpul.

 

Ati patit? Ati auzit? Aveti ceva informatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred totusi ca este vorba de un arc care se afla acolo. Cand calc si eu ambreajul parca am senzatia ca trag de un arc, dar la mine nu scartaie nimic.

Cel mai bine, trage o fuga la reprezentanta acum cand poti sa reproduci sunetul, cu siguranta nu e ceva grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa pot reproduce problema pentru cei de la service trebuie sa las masina acolo la ei, sa stea in soare puternic cateva ore, sa se incinga bine interiorul. Deocamdata nu e atat de deranjant, pentru ca dispare de la sine relativ repede, si se intampla doar in zile foarte calduroase. Daca se agraveaza insa, cu siguranta voi merge la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am un Golf de doar cateva zile si am observat ca de multe ori cand apas pedala de ambreiaj sau ridic piciorul de pe ea, simt ca si cum pedala ar agata putin. Asta se manifesta de obicei in treptele 2-4. Cand e scoasa din viteza, nu simt nimic. A mai intalnit cineva un astfel de comportament?

Nu am vrut sa incep un topic nou doar pentru asta si m-am gandit ca asta e un loc bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc exact acelasi lucru ... deja am ~5900 km. Am fost la service iar mecanicul, dupa ce a verificat ambreajul, a spus ca nu i se pare nimic in neregula.

 

Cel mai pronuntat e cand depasesc ~2100 rotatii si apas ambrejul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am mai mers azi cu ea si am schimbat la ~2000 ture am observat ca nu se mai simte. In mod normal cred ca schimb pe la 2300-2500. In viteza a 5-a si a 6-a probabil nu simt pt ca am schimbat dupa cum arata in bord si atunci nu depasesc cu mult 2000 rotatii.

 

Cand ai fost cu ea in service, mecanicul a condus-o sau doar a verificat ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi cu ea la service si a condus-o un tip de acolo. Mi-a zis ca el nu simte nimic anormal iar pedala merge cum trebuie.

Am mai observat ca daca conduc cu niste papuci cu talpa mai dura sau mai groasa, nu se simte nimic. Tipul de la service avea pantofi cu talpa putin mai groasa.

 

Am condus si un Seat Toledo (stiu ca are generatia anterioara de motor) iar la ala nu am simtit identic cum simt la mine dar am simtit totusi ceva asemanator si in plus am simtit niste vibratii noi.

 

Ca si concluzie, voi incerca sa ignor problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sunt posesorul unui GOLF 7 din 2014, cod motor CRKB si am si eu o problema asemănătoare. Mentionez ca am achiziționat masina SH, iar dupa ce am parcurs ceva km cu ea in prima zi, începuse să se audă ca un scartait scurt la pedala de ambreiaj, mai exact aproape de eliberarea lui in treapta . Zgomotul ă fost destul de des in primii 100 si ceva de km, după care a dispărut, acum îl mai aud doar uneori cand plec dimineata la fel in treapta 1, după care dispare si nu se mai aude decât din cand in cand, dar tot asa mai rar. Stie cineva dacă ar putea fi o problema majora, firma de la care am achizitionat-o mi-a dat la dispozitie o luna, ca sa le spun daca apare vreo problema sa o remediem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Not_used_calin

Mie imi scartaia pedala de ambreiaj, la apasare, iarna trecuta, la temperaturi minime de -15 gr. Se incalzea habitaclul, ii trecea. Ma gandesc ca poate urcase si multa umiditate in angrenajele alea, din presurile pline de zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si mie mi scartaie, dar numai daca se indeplinesc simultan cele 2 conditii:

1 - daca masina sta mai mult de 2 zile nepornita/necondusa

2 - doar la temperaturi scăzute.

Scartaitul dispare dupa primele 2-3 semafoare, e de-ajuns sa apas pedala de ambreiaj de cateva ori si dispare. Mentionez ca pe lângă scartait mai si agata in acelasi timp. Dispare si acesta o data cu scartaitul.

O sa investighez problema cand am putin timp si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua , am o intrebare pentru cunoscatori sau pentru cei care au mai intampinat aceasta problema.la apasarea pedalei de ambreiaj nu se aude niciun zgomot anormal, insa la eliberarea ei se aude ca un trosnit sau ceva care loveste in ceva.La schimbarea vitezelor se simte umpic cum agata ambreiajul , in rest altele probleme nu am cu ambreiajul.Ce ar putea sa fie de vina?Placa de presiune sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ieri am descoperit pe covorasul de cauciuc niste picaturi. Cand m-am uitat sub, am vazut ceva prelins pe pedala, iar la pompa aceea din spatele pedalei era un lichid (banuiesc ca lichid de frana).

Am intrebat un amic care lucreaza la reprezentanta vw din oras, si mi-a zis ca s-ar fi defectat acea pompa din spatele pedalei din moment ce sunt scurgeri (daca le pot spune asa).

Atasez niste poze cu speranta ca ma poate lamuri cineva despre ce ar fi vorba.20181009_220610.thumb.jpg.b92686b48c06ee40731ac180cd89f882.jpg

VideoCapture_20181010-124508.jpg

VideoCapture_20181010-124532.jpg

VideoCapture_20181010-124544.jpg

20181009_215437.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De inlocuit cat mai urgent pompa de pedala.Risti sa ramai in intersectie fara ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn am uitat sa mentionez ca de curand am schimbat discurile si placutele (fata-spate). M-am mai gandit si la faza ca umbland acolo, cei de la reprezentanta, cand au impins pistonasele, sa nu se fi creat oarece presiune pe instalatie si sa fi dat pe acolo. Asa mi-a zis si prietentul de la reprezentanta (o posibilitate!).

Am tras de capacelul ala de cauciuc de pe pompa si mi-au curs cateva picaturi pe mana, pe semne ca se stransese ceva lichid acolo. Apoi nu a mai curs. O sa mai merg ceva cu ea, iar apoi o sa verific din nou si daca o sa fie tot asa nu mai stau pe ganduri.

Recomandarea lui a fost sa mai stau ceva cu ea si sa o urmaresc indeaproape si daca continua, sa o schimb. 

Pretul cu tot cu manopera, din ce mai retin, se invarte undeva in jurul sumei de 970 lei (la reprezentanta).

Vom vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urma fost sa comand piesa si sa fac programare. Costul va fi 820 lei cu tot cu manopera (TVA inclus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, pana la urma problema a fost mult mai complicata. 

Comandat cilindrul de ambreiaj (5Q0 721 388 J), ajuns in service, inceput procedura inlocuire. Toate bune si frumoase pana la un punct. Ca sa dai cilindrul jos, trebuie sa scoti niste pini de plastic (mai exact fus de reazem 5Q0 721 152 x 1  si tija de siguranta 5Q0 721 845 x 2). Odata scosi lise rup clemele si sunt buni numai de aruncat. Iar de cumparat nu se gasesc (doar dezmembrari!), deoarece au fost scosi din productie. De aici rezulta ca daca vrei sa schimbi cilindrul (doar el) nu prea mai ai cum fara acei pini. Acum stau si ma gandesc, oare se pot scoate (cu atentie!) fara sa se rupa acele cleme? Sau asta e soarta tututor (conspiratie?)?

Recomandarea celor de la reprezentanta, si implicit volkswagen, este sa se schimbe tot pedalierul de ambreiaj (1380 lei cu tva inclus si manopera).

Stau si ma intreb, de ce se mai comercializeaza cilindrul de ambreiaj daca nu ai ce face cu el? Nu era mai simplu ca in cutie, langa cilindru, sa puna si acei 3 pini necesari la montare?!

Eu am avut noroc ca i-am gasit undeva la Craiova, la un centru de dezmembrari, toti 3, cu tot cu transport, m-au dus la 230 lei. In conditiile in care noi m-ar fi dus undeva la 120 lei. 

Una peste alta toata distractia m-a costat 966,8 lei, cu un discount la fiecare reper din factura de 10%.

Fără titlu.jpg

Fără titlu2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am un Golf 7 1.6 tdi, 130000 km. Cu motorul pornit, in momentul in care scot masina din viteza si ridic pedala de ambreiaj se aude un zgomot ca un click metalic (daca ridic usor pedala de ambreiaj nu se aude deloc, de asemenea cu motorul oprit nu se aude nimic), in rest nu am observat alte probleme la ambreiaj.

Ce anume ar putea cauza acest zgomot?

Multumesc

Modificat de fm_2511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si mie se aude un fel de scartait la apasarea pedalei de ambreiaj si la ridicare nu mentionezi  cu motor oprit se aude de sub capota se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!