Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83

Recommended Posts

Păi nu mai rămâne decât chiulasa sau garnitura de la chiulasa, îți face legătura între circuitul de răcire și evacuare! Eu asa am pățit la o mașină, dar am scăpat mai ieftin, am schimbat doar garnitura! 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AlexandruGalati

    26

  • Walker83

    12

  • minu94

    12

  • rafa6

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu recomand anularea temporara a lichidului racitorului de gaze la motoarele cu dpf ,afecteaza grav alte componente . Racitorul de gaze se verifica foarte simplu ,la un capat se pune un manometru

Nu spun eu asta, constatarea celor de la reprezentanta, dupa ce au verificat tot traseul de scurgeri inclusiv pompa de apa, au schimbat racitorul, am scapat de aceasta problema.

Asa voi face ! Multumesc pt raspunsuri si o zi frumoasa tuturor ! 

Posted Images

Eu nu am auzit cazuri de chiulasa la modelul nou, ai schimbat racitorul de gaze, verifica bine furtunele cu scutul dat jos. Eventual un test de presiune, pe undeva scapa.

Edited by calin.g
Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Doru , citeste mesajul meu de mai sus ! Acolo ai recomandari exact cu pasii de facut ( dupa parerea mea ) 

NU mai desfaceti chiulasa la masini ... pacat de ele ... aia sa fie ultima ultima ultima pe lista ... nici eu nu vreau sa cred in garnitura de chiulasa sau chiulasa defecta la B8 , nu vreau sa cred !!! Au prea multi senzori masinile astea , nu are de ce sa se ciupeasca garnitura la ele ... 

Edited by AlexandruGalati
Link to post
Share on other sites
Stefan relu

Eu am schimbat  si egr de joase si cel de inalte calorifer si tot mananca, cel mai mult mananca dupa regenerare saptamana care vine o sa schimb si intercoolerul si sa vedem dupa. Va tin la curent

Link to post
Share on other sites

Va multumesc pt raspunsuri!

Mi-am luat aplucatia Vag Dpf sa monitorizez regenerarile. Am completat in vas si acum sa vad exact cand se pierde, dupa mers mai mult in oras, in afara la mers constant si turat, sau dupa regenerari. 

Ce nu am inteles foarte bine, cum influenteaza procesul regenerarii filtrului, pierderea de antigel? 

Link to post
Share on other sites

Am iesit acum cu ea pe A1, cam 100 km, treapta 5, 2500-3000 ture. 

Am ajuns acasa si constat ca vasul este mai plin de cat era cand am plecat. Era la jumatate intre min si max, iar acum este putin peste max. 

Am desfacut busonul, nu are presiune, iar cantitatea a ramas la fel, putin peste max. 

Mentionez ca zilele trecute, cu motorul rece, nivelul era sub minim si am completat. Se pare ca acum, ce am completat, a sarit peste max. 

Nu mai inteleg nimic. 

Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Asta patea verisoara mea , de mi-a scos par alb masina ei ! Avea un furtun ciupit de surubelnita , ciupitura era sub colier ! Nu se vedeau pierderi ! 
Pierderile s-au gasit atunci masina a fost bagata sub presiune pe circuitul de apa 24 H in reprezentanta . 

Link to post
Share on other sites

Multumesc. 

Ma apuc sa investighez. 

Revin cu rezolvarea. 

Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Cu drag ! Ia-o pas cu pas , nu te arunca sa repari aiurea de bani multi ... cum a facut varmea , prima data chiulasa 🤦‍♂️ si masina tot a ramas cu problema dupa o sacosa de bani aruncata pe o reparatie inutila ... Si defapt era un furtun ciupit ! Presiune pe instalatia de racire 24 ore si daca pierde o gasesti sigur c dar fa operatiunea intr-o reprezentanta ! 

Link to post
Share on other sites

Din pacate, sunt probleme si cu garnitura de chiulasa la acest model. Eu si inca cativa am rezolvat problema antigelului dat afara cu schimbarea garniturii de chiulasa (EA288, cod motor CUPA, 184CP). In functie de cum se manifesta, iti poti da seama daca este sau nu de la garnitura. 

Link to post
Share on other sites
On 08.02.2021 at 3:38, minu94 a scris:

Din pacate, sunt probleme si cu garnitura de chiulasa la acest model. Eu si inca cativa am rezolvat problema antigelului dat afara cu schimbarea garniturii de chiulasa (EA288, cod motor CUPA, 184CP). In functie de cum se manifesta, iti poti da seama daca este sau nu de la garnitura. 

Sa inteleg ca facea presiune in circuit si dadea afara pe la supapa din capacul borcanului din cauza garniturii de chiulasa?

Link to post
Share on other sites

Da, facea presiune, insa dadea jos sub borcan, ca acolo era suprapresiunea. Depinde mult cum se manifesta problema si de acolo iti poti da seama daca este garnitura sau celelalte. Daca da doar dupa regen, cel mai posibil este radiatorul de habitaclu infundat. Daca da la mers mai tare sustinut, poate fi chargecooler sau garnitura. Sunt cateva videouri pe youtube de la un service cunoscut cu fosta mea masina care a avut problemele cu antigelul (Leon 5F, 2.0 TDI 184)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare Problema rezolvata 

intercooler spart pe interior  si curgea pe la cilindru 3. In sfarsit sa rezolvat, cand toti mecanicii au zis ca este chiulasa. Poate ajuta pe cineva in viitor. Toate cele bune

Link to post
Share on other sites

Pai motoarele EA288 au intercooler aer-apa montat pe blocul motor in partea de admisie, deci zice bine. Si e cunoscut ca intercoolere astea mai crapa la tipul asta de motor. 

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 7 ore, adrian001 a scris:

Pai motoarele EA288 au intercooler aer-apa montat pe blocul motor in partea de admisie, deci zice bine. Si e cunoscut ca intercoolere astea mai crapa la tipul asta de motor. 

Da ms pt ajutor, nu ma pricep dar asta stiu ca este intercooler acum ca este racitor de gaze asa o fii, eu ma bucur ca sa rezolvat 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept