Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83

Recommended Posts

AlexandruGalati

@rafa6 Nua verificat acolo la service chiulasa ... ca atat i-a dus capul nu au putut verifica daca tot au umblat ... 

Nu confund nici cu o solutie de la AC , a bagat o solutie colorata pentru a vedea daca sunt scurgeri / pierderi si pe unde anume , nu am fost eu personal cu masina ca sa iti zic exact ce solutie , de aceea si vreau sa ma duc eu de maine sa umblu sa caut sa ajung la o reparatie reala sa rezolve aceasta probele ca masina e bibelou si nu vrea sa o vanda vrea sa o repare si sa o tina dar uite ca nu ii dam de cap la aceasta problema !!! 
Orice service poate verifica chiulasa cu presiune banuiesc nu ? 
Daca e fisurata chiulasa e complicata reconditionarea ei incat sa nu mai fie probleme ? 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AlexandruGalati

    22

  • Walker83

    12

  • minu94

    10

  • rafa6

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu recomand anularea temporara a lichidului racitorului de gaze la motoarele cu dpf ,afecteaza grav alte componente . Racitorul de gaze se verifica foarte simplu ,la un capat se pune un manometru

Asa voi face ! Multumesc pt raspunsuri si o zi frumoasa tuturor ! 

Nu spun eu asta, constatarea celor de la reprezentanta, dupa ce au verificat tot traseul de scurgeri inclusiv pompa de apa, au schimbat racitorul, am scapat de aceasta problema.

Posted Images

Confunzi cu freonul din instalatia de aer condiționat :)

La apa/antigel nu ai nici o soluție de bagat. Te-a pacalit mecanicul, ți-a luat banii in plus degeaba. 

Antigelul lasa urme pe unde curge. 

Daca vrei sa faci ceva sa vezi pe unde iti scapa, pune 1kg de soda calcinata cu apa și mergi asa câteva zile 

Va apare alb si bule cu spuma alba pe unde iti scapa apa din instalatia de răcire. 

Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Nu m-a pacalit mecanicul , nu am fost eu cu masina , nu a luat nici un ban pentru operatiunea asta oricum ! Posibil sa fie cum spui tu , nu te contrazic pentru ca nu sunt mecanic de meserie , doar ma pricep cat de cat ! 
Eu de maine ma duc sa umblu cu masina sa incep sa ii caut problema ! 
Cum verific racitorul de gaze , e vreo varianta ? 

Link to post
Share on other sites

Când era chiulasa data jos de pe motor, o verificau ei. Acum cu ea pusa nu o poate verifica. 

Ce mai poți face, este sa mergi la service si ceri sa iti puna pe vasul de antigel un sdv de testat asa arata 

https://echipamente-serviceauto.ro/ro/scule-pentru-chiulasa/2061-tester-garnitura-de-chiulasa-5902241108253.html

Ai clip video cu prezentarea acolo. Il are orice service auto 

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Inainte de reparatia asta am mers la service si am pus pe vasul de antigel acel aparat in care se baga solutia care se schimba la culoare daca e de la chiulasa , nu se schimba la culoare solutia ! 
Acum dupa asa zisa reparatie a verificat cu aparatul ala si se schimba solutia la culoare ... ceva total anormal ! 

Da , acela e aparatul pe care l-a folosit cand am fost eu la service sa vad daca apare ca ar fi garnitura  , nu se schimba culoarea atunci ! 

Link to post
Share on other sites

Ti-a dat chiulasa jos prima data aiurea. Nu trebuia. 

Acuma nu au pus-o bine, ori nu au planat chiulasa și blocul motor , ori nu au stranso cu cheia dinamometrica. 

Mergi inapoi la ala care ți-a schimbat garnitura de chiulasa, sa iti faca mașina :)

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites

Pe banii lui o face acel mecanic. E greșeala lui. Iti cumpara el alta garnitura de chiulasa, dar mai intai verificat bine cu o rigla metalica chiulasa și blocul motor sa fie plane. Poate fi si rigla de la subler. 

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites
în urmă cu 6 ore, AlexandruGalati a scris:

@calin.g De unde concluzia ? Ai avut aceasta problema ? 
Am specificat faptul ca a bagat si solutie colorata si nu se vede pe nicaieri ! 
Masina in cauza : Passat B8 2.0 190 CP 2015 ! 
 

Am avut aceasta problema acum 1 luna la un Transporter 2018 de 2l inca in garantie, scapa cam 1l in 3 zile. Ce treaba are solutia de contrast in racitor, ala se fisureaza in interior, arunca vaporii de antigel in evacuare, ce vezi tu in situatia asta? Ma rog aroganta are pretul ei. Asta cu chiulasele fisurate era acum 10 ani la generatia veche.

Edited by calin.g
Link to post
Share on other sites

Nu recomand anularea temporara a lichidului racitorului de gaze la motoarele cu dpf ,afecteaza grav alte componente .

Racitorul de gaze se verifica foarte simplu ,la un capat se pune un manometru si prin celalalt capat se baga presiune de aer 1-2 bar ,dupa 30-60 min se vede daca presiunea a scazut sau nu

Link to post
Share on other sites

Mi-am ascuns postarea cu by-pass la racitorul de gaze pentru ca @EEXCALADE a venit cu explicatia de ce nu trebuie facut asa ceva la motoarele cu DPF.

Link to post
Share on other sites

 

On 11/29/2020 at 9:51 PM, calin.g said:

Am avut aceasta problema acum 1 luna la un Transporter 2018 de 2l inca in garantie, scapa cam 1l in 3 zile. Ce treaba are solutia de contrast in racitor, ala se fisureaza in interior, arunca vaporii de antigel in evacuare, ce vezi tu in situatia asta? Ma rog aroganta are pretul ei. Asta cu chiulasele fisurate era acum 10 ani la generatia veche.

Sal calin  si eu am aceiasi problema la un passat b8 2015 2.0 150cp cu 280 mii tu zici ca te la racitor ar fi problema? Maine ma duc sa fac testul la antigel sa vedem daca sunt gaze in el, dar un mecanic foarte bun ma indrumat direct catre racitor, este o problema inervanta, o sa anunt aici care sunt rezultatele dar cu siguranta incep prin schimbarea racitorului chiar daca imi ies gaze in antigel, din ce am inteles la generatia asta de motoare nu se intampla asta, si eu bag la 4-5 6-700 g de antigel. Eu iti multumesc pt sfat 

Link to post
Share on other sites

Nu spun eu asta, constatarea celor de la reprezentanta, dupa ce au verificat tot traseul de scurgeri inclusiv pompa de apa, au schimbat racitorul, am scapat de aceasta problema.

Edited by calin.g
Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Masina e la reprezentanta acum ! 
Au bagat 24 ore presiune in instalatia de racire , au gasit un furtun fisurat pe tur , luni il schimba si sa vedem daca se rezolva problema ! 

Link to post
Share on other sites

Deci era din furtun cum banuam eu. Sper sa rezolvi, ți-a scos par alb in cap de 1 an de zile cu reparațiile aiurea. Bafta 

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Momentan asta a gasit , un furtun fisurat ! Il schimba luni , pe original , apoi sa vedem daca tot asa face sau s-a rezolvat problema ! Tare m-as bucura sa se termine cu problema asta sa se bucure de masina , ca tare frumos merge masina aia dar problema cu apa a fost un cosmar , inca e cosmar defapt ! 

Link to post
Share on other sites

De notat pe viitor, nu orice fel de service auto este capabil de lucrare :(

Unii sunt varza pe diagnoza, habar nu au. Si te baga in inlocuire de piese aiurea, vezi garnitura de chiulasa :(

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites
32 minute în urmă, AlexandruGalati a scris:

Masina e la reprezentanta acum ! 
Au bagat 24 ore presiune in instalatia de racire , au gasit un furtun fisurat pe tur , luni il schimba si sa vedem daca se rezolva problema ! 

Sal alexandru  poti sa intrebi exact ce furtun? Sau o poza cu el ?  Este de cauciuc sau plastic? ar fi super de ajutor pt problema asta de [cenzurat]. Ms mult anticipat

Link to post
Share on other sites
AlexandruGalati

Dupa ce voi ridica masina , voi atasa aici un cod de piesa sa stiti exact ce piesa a fost inlocuita ! Daca voi avea si furtunul cel vechi il voi poza , momentan atatea informatii am pentru ca a fost doar telefonic " un furtun de pe tur , fisurat , pe unde a dat antigel la testul sub presiune " 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept