Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83
 Share

Postare recomandată

Păi nu mai rămâne decât chiulasa sau garnitura de la chiulasa, îți face legătura între circuitul de răcire și evacuare! Eu asa am pățit la o mașină, dar am scăpat mai ieftin, am schimbat doar garnitura! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit cazuri de chiulasa la modelul nou, ai schimbat racitorul de gaze, verifica bine furtunele cu scutul dat jos. Eventual un test de presiune, pe undeva scapa.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Doru , citeste mesajul meu de mai sus ! Acolo ai recomandari exact cu pasii de facut ( dupa parerea mea ) 

NU mai desfaceti chiulasa la masini ... pacat de ele ... aia sa fie ultima ultima ultima pe lista ... nici eu nu vreau sa cred in garnitura de chiulasa sau chiulasa defecta la B8 , nu vreau sa cred !!! Au prea multi senzori masinile astea , nu are de ce sa se ciupeasca garnitura la ele ... 

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat  si egr de joase si cel de inalte calorifer si tot mananca, cel mai mult mananca dupa regenerare saptamana care vine o sa schimb si intercoolerul si sa vedem dupa. Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsuri!

Mi-am luat aplucatia Vag Dpf sa monitorizez regenerarile. Am completat in vas si acum sa vad exact cand se pierde, dupa mers mai mult in oras, in afara la mers constant si turat, sau dupa regenerari. 

Ce nu am inteles foarte bine, cum influenteaza procesul regenerarii filtrului, pierderea de antigel? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am iesit acum cu ea pe A1, cam 100 km, treapta 5, 2500-3000 ture. 

Am ajuns acasa si constat ca vasul este mai plin de cat era cand am plecat. Era la jumatate intre min si max, iar acum este putin peste max. 

Am desfacut busonul, nu are presiune, iar cantitatea a ramas la fel, putin peste max. 

Mentionez ca zilele trecute, cu motorul rece, nivelul era sub minim si am completat. Se pare ca acum, ce am completat, a sarit peste max. 

Nu mai inteleg nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Asta patea verisoara mea , de mi-a scos par alb masina ei ! Avea un furtun ciupit de surubelnita , ciupitura era sub colier ! Nu se vedeau pierderi ! 
Pierderile s-au gasit atunci masina a fost bagata sub presiune pe circuitul de apa 24 H in reprezentanta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. 

Ma apuc sa investighez. 

Revin cu rezolvarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Cu drag ! Ia-o pas cu pas , nu te arunca sa repari aiurea de bani multi ... cum a facut varmea , prima data chiulasa 🤦‍♂️ si masina tot a ramas cu problema dupa o sacosa de bani aruncata pe o reparatie inutila ... Si defapt era un furtun ciupit ! Presiune pe instalatia de racire 24 ore si daca pierde o gasesti sigur c dar fa operatiunea intr-o reprezentanta ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, sunt probleme si cu garnitura de chiulasa la acest model. Eu si inca cativa am rezolvat problema antigelului dat afara cu schimbarea garniturii de chiulasa (EA288, cod motor CUPA, 184CP). In functie de cum se manifesta, iti poti da seama daca este sau nu de la garnitura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.02.2021 at 3:38, minu94 a scris:

Din pacate, sunt probleme si cu garnitura de chiulasa la acest model. Eu si inca cativa am rezolvat problema antigelului dat afara cu schimbarea garniturii de chiulasa (EA288, cod motor CUPA, 184CP). In functie de cum se manifesta, iti poti da seama daca este sau nu de la garnitura. 

Sa inteleg ca facea presiune in circuit si dadea afara pe la supapa din capacul borcanului din cauza garniturii de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, facea presiune, insa dadea jos sub borcan, ca acolo era suprapresiunea. Depinde mult cum se manifesta problema si de acolo iti poti da seama daca este garnitura sau celelalte. Daca da doar dupa regen, cel mai posibil este radiatorul de habitaclu infundat. Daca da la mers mai tare sustinut, poate fi chargecooler sau garnitura. Sunt cateva videouri pe youtube de la un service cunoscut cu fosta mea masina care a avut problemele cu antigelul (Leon 5F, 2.0 TDI 184)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare Problema rezolvata 

intercooler spart pe interior  si curgea pe la cilindru 3. In sfarsit sa rezolvat, cand toti mecanicii au zis ca este chiulasa. Poate ajuta pe cineva in viitor. Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intercooler la cilindrul 3 cred ca ai vrut sa spui racitor de gaze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai motoarele EA288 au intercooler aer-apa montat pe blocul motor in partea de admisie, deci zice bine. Si e cunoscut ca intercoolere astea mai crapa la tipul asta de motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, adrian001 a scris:

Pai motoarele EA288 au intercooler aer-apa montat pe blocul motor in partea de admisie, deci zice bine. Si e cunoscut ca intercoolere astea mai crapa la tipul asta de motor. 

Da ms pt ajutor, nu ma pricep dar asta stiu ca este intercooler acum ca este racitor de gaze asa o fii, eu ma bucur ca sa rezolvat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racitorul de gaze e una intercoolerul e alta, ambele is racite cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna! Am un passat B6 si am o problema cu apa pe care nu o inteleg si nici mecanici nu stiu sa imi spuna. Am cumparat acest Passat B6 acum vreo luna. De la un timp mi se tot aprinde in bord becul de la apa. In vas cand desfac capacul apa vine inapoi in vas si mai trebuie sa completez cu circa a jumatate de litru poate mai putin. Si tot la 2-3zile iara trebuie sa completez. Proprietarul masini mi-a spus ca este racitorul de gaze de vina alti spun ca nu pleaca termocupla si apa se evapora prin abur nu mai stiu ce sa cred. Un sfat sau o parere va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavius120

Ţi-am mutat postarea aici. Pe viitor te rog să foloseşti funcţia Search a forumului înainte de a deschide un topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, detin un golf 6 2.0 tdi, si de la ultimul schimb de distributie am observat ca odata la 2-3 luni trebuie sa completez cu antigel, ideea ca nu scade cu mult nivelul, si am sesizat si in iarna ca pe gura de ventilatie din partea stanga baga aer cald iar pe celelalte 3, este oarecum mult mai rece aerul, ce ar putea fi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?

Antigelul e roz, am verificat si joja si capacul de la ulei, nu au nici un fel de spuma, cert este ca m am uitat jos la scut si am vazut ca scutul este putin ud, e posibil sa fie de la pompa de apa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ggk

Nu mai da quote postării anterioare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabrielIoan

Ggk, la tine cel mai probabil e caloriferul infundat de aici diferenta de temperatura, schimba mai intai caloriferul si vezi daca mai dispare nivelul. Se intampla ca apa sa ti curga pe la vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, tuturor. Sunt nou pe acest forum. Sunt posesorul unui VW Passat din2014, 2.0 TDI, cumpărat în 2019. Am pierderi de antigel fără urme. Pierderile sunt din ce în ce mai mari. La diagnoză, în 2 service-uri (la reprezentanță și la cel care merg de  vreo 6 ani) s-au descoperit pierderile, pe la pistonul 1 (desfăcut injectoare, dat la automat, aruncă lichid pe piston 1). Am desfăcut chiulasa, am dus-o la verificat/rectificat, am montat-o la loc. Pe garnitura de chiulasă nu se vedea nimic, nici urmă de arsură sau mizerie - arăta perfect. Montat la loc, problema persistă. Pierd acum cam 400 grame antigel la cca. 700 - 800 km. Am mai înlocuit  răcitorul de ulei (inițial, existau pierderi și pe acolo), EGR. Vă rog  să îmi dați un sfat. Vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!