Jump to content

Pompa de aer secundar


slasher
 Share

Postare recomandată

La passat releul este in cutia ECU exact cum este in poza postata mai sus. Releul 373 si siguranta F7 de 40A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    23

  • slasher

    14

  • gavrochem

    7

  • mmlozonschi

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bună ziua, pentru Skoda Octavia 2 din 2005,  1.6 benzina _BGU, va rog sa-mi spuneți unde se găsește releul de la pompa secundară de aer ?

 

Modificat de romy40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună ziua. Întâmpin și eu problema cu pompa de aer secundară,am schimbat o am schimbat releul și siguranța dar tot nu merge pe tester îmi arata system air secundar off....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează exact eroarea așa com este data pe tester (pune o poza cu eroarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, lupo_bv a scris:

Postează exact eroarea așa com este data pe tester (pune o poza cu eroarea)

Menționez ca la diagnoza nu îmi da nici o eroare și nici becul check nu este aprins 

Screenshot_20231015-100940.jpg

Screenshot_20231015-100704_YMOBD.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote postării anterioare, nu este necesar și nu este regulamentar

 

Pai nu ai nici o problemă. Pompa de aer secundara nu funcționează tot timpul, doar când este motorul rece. Tu când ai verificat cred că era destul de cald judecând după temperatura aerului admis. Verifica imediat după pornirea la rece și o să vezi că este On 

 

Tu din cauza asta ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua.

Stie cineva la un Audi A3 2006, 1.6 BSE unde este siguranta si releul pentru actionarea pompei ? Am schimbat pompa si supapa dar nu porneste.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este arsă siguranţa SB23  ar trebui să primeşti imediat cod de eroare. Dacă este arsă SB27 probabil o să primeşti cod de eroare ceva mai târziu (circuitul ăsta nu este monitorizat de ECU şi eroarea apare când îşi dă ECU seama că noxele nu sunt ok). Deci ar trebui să faci o scanare de erori şi dacă nu ai nici o eroare posibil să nu ai nici o problemă pentru că aşa cum am spus mai sus poţi verifica dacă funcţionează doar dacă este motorul rece. Eventual vezi dacă merge din vcds să dai Output Test.

SB-23,SB27.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat, era arsa siguranta de 40A. Am schimbat-o si acum porneste pompa la rece, dar atat timp cat este pornita, masina merge in suturi (socuri). Cand se opreste pompa, isi revine si masina. Problema asta a mai fost semnalata si de marcutm pe pagina anterioara. 
Aveti idee de la ce ar fi acest comportament ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sonda lambda 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 1/29/2024 at 2:57 PM, lupo_bv said:

Posibil sonda lambda 1.

Am schimbat si sonda lambda si acelasi comportament. 
Am scos siguranta de 40A (SB27) si nu mai sunt probleme (nu mai merge in suturi).

Am mai observat un lucru : am scos teava dintre pompa si supapa si am gasit  mizerie (funingine) si la intrarea in pompa si la intrarea in supapa. Am scos si furtunul spre carcasa filtrului de aer si am gasit la intrarea in pompa foarte putin condens (1-2ml).

Nu mai inteleg nimic, mai ales ca am schimbat acum 1 luna si supapa (noua - Pierburg).

Ceva idei ?

Multumesc.

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine era daca te uitai puțin cu un vcds și dacă era în regulă sa o lași în pace. 

E puțin ciudată situația, in mod normal nu ar trebui sa fie funingine pe acolo.

Supapa este cu comandă sau fara? Din ce știu la BSE de pe Golf este fara, la tine cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este fara comanda. E posibil sa fie cu probleme de noua ? Poate are legatura cu mersul in suturi ?

Referitor la sonda lambda, am schimbat-o si pentru ca aveam eroare pe ea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că poți verifica, cu motorul pornit scoate țeavă către pompa și vezi daca ies pe acolo gaze (pui pe cineva să accelereze.

Mersul in șuturi poate apărea din cauza unei recirculări prea mari, sau prea puțin aer. Știu că BSE nu are EGR, dar asta nu înseamnă că nu se recircula gaze evacuate, fenomenul apare din cauza timpilor de suprapunere a deschiderii supapelor. 

Trebuie să mă gândesc de ce fenomenul apare atunci când este deschisa supapa aia, posibil sa fie ușor înfundat catalizatorul, dar asta se poate verifica cu vcds.

Dar mai întâi verifică dacă apar gaze de evacuare cum am zis mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, verific acest aspect maine.

Si inca o chestie care probabil se leaga de celelalte : in mers cand ajung la o turatie de peste 3500 rot/min nu se mai accelereaza (se plafoneaza) si incepe sa mearga in suturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să observi daca in momentul când se manifestă nu cumva scoate fum (daca nu se observă ziua încearcă să observi in oglinda noaptea când este o altă mașină în apropiere in spate). La prima vedere pare manifestare de amestec aer-carburant dezechilibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand i-am facut RAR-ul anul trecut in decembrie, nu au iesit noxele. Am facut o poza la acele valori scoase de aparatul als cu care au masurat. Intre timp a fost schimbata sonda lambda, garnituri admisie.

FEC33C2D-3B86-41D7-9951-1F4338079290.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie din cauza catalizatorului, dar nu sunt sigur, este greu de determinat. Vezi referitor la noxe ţi-am răspuns în topicul dedicat  unde ai mai postat problema ca să facem offtopic aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ma uit si in topicul dedicat. 
Azi am probat si supapa. Fara furtun am prins de supapa un servetel alb cu un elestic subtire. Am facut o tura cu masina si nu a sarit servetelul de acolo si nici nu am observat sa se fo depus funingine pe el. Deci daca imi baga gaze in sens invers, atunci se intampla cand e pompa in functiune.

Fum nu am vazut sa scoata in accelerare, chiar cand ajung la 3500-4000. Doar mult abur (condens) chiar daca motorul e rece sau cald si chiar daca afara sunt temperaturi negative sau pozitive (chiar si 10-12 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!