Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Mutat aici fiind vorba de trepidaţii şi nu de mers in suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee,cam ce ar putea fi? La ce sa ma mai uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 3/24/2018 at 11:10 AM, Constantincatalin said:

Salut!!  Aceeas problema si la mine,  am constatat astazi ca motorul se opreste la relanti!!  Tin masina in curte  , inca nu am numere !! O pornesc o data la 5,6 zile cate 15-20 minute,  fac asta de o luna!!  Astazi am pornit si dupa circa un minut doua se opreste asa din senin,  pornesc din nou si iaras dupa un minut se opreste,  pornesc iara si o tin in 2200 de ture si nu se mai opreste !! La ridicarea piciorului de pe acceleratie se oreste iara dar nu intodeauna!! Cateodata inainte sa opreasca de tot intrerupe putin!!  Nici un martor aprins in bord,  toate filtrele schimbate de curand numai pe man!!  Motor 2.0 tdi bkd 140 cp!!  

 

Salut , azi am facut o diagnoza la un passat 1.9 tdi BLS cu vcds , mentionez ca nu este nici un cod de eroare , si totusi inexplicabil aceasta masina se opreste in mers , reporneste imediat , se opreste si in relantii . Am citit topicurile de mai sus am sa incerc sa scot si pompa de motorina sa vad daca este o problema si acolo , daca sa intamplat cuiva poate ma ajuta 

Modificat de balan_vl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

Aceeasi problema o am si cu un golf plus 1.9 , BKC, 105cp.

A mai gasit cineva solutia ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.01.2018 at 9:32, F l o r i n a scris:

Releul 109 - sub bord, in partea stanga - la sofer

nu e 449 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

109 este la Golf 4 - nu are legatura cu Golf 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, am si eu o problema.. cu care am fost la 5 mecanici.. si am tot auzit.. "cand da ceva pe diagnoza sa vii, cand se strica sa vii ca nu stiu ce are"... Anul trecut in Decembrie(o data), Ianuarie(o data) si in Februarie(de 2 ori) mi s-a oprit motorul efectiv.. de cele mai multe ori pe loc ( la semafor sau pe loc cand sa ii dau a intaia sa plec), masina porneste.. sta 3-4 secunde.. si moare.. nu am pedala nu am putere.. daca ii dau talpa turatia creste treptat.. cel mai ciudat este faptul ca masina isi revine.. si merge normal ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... poate sa mearga normal 2 saptamani... sau chiar o luna.. in februarie 2017 am schimbat pompa de motorina crezand ca e din ea... mi-a mai facut o singura data(cu pompa noua) iar de atunci... tot ANUL am mers fara probleme cu ea... pana in DECEMBRIE din NOU!!!! Iar mi-a facut asa.. face cam la 2-3 saptamani.. o luna.. am prins masina pe "defect" cum spun mecanicii si am pus diagnoza mea DELPHI... NU DA NICIO EROARE! NICI PE DEFECT! Am fost la mecanici.. am pus VCDS ORIGINAL... nu da nicio eroare.. am pus WOW SNOOPER... nicio eroare absolut nimic.... am ajuns la capatul rabdarii... nu stiu ce sa ii mai fac.. la cine sa ma mai duc.. e prea ciudat ce se intampla... daca a mai patit cineva asa... va rog sa imi spune-ti orice parere orice sfat... orice.. nu mai pot sa stau si sa merg cu masina cu frica pe strada... NU INTELEG de ce face asa doar in sezonul rece.. din februarie si pana in decembrie nu a facut nici macar o data... am mers fara probleme.. (stiu povestea cu regenerarile.. o scot pe autostrada la fiecare 300 km mersi pe oras..) De ce face asa de rar? De ce nu da nicio eroare? De ce se opreste motorul? De ce isi revine dupa ce sta oprita 15-30 de minute?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutat aici fiind o problemă de oprire nu de tremurat la oprire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Am si eu o problema de vreo 1 luna de zile cu trepidatul la rece. Motorul este 1.9 tdi 105 cai cod BJB.

Dimineata cand pornesc motorul dupa cateva secunde de la pornire in care motorul merge normal, apare o tremuratura usoara 2-3 secunde, urmate de putin fum albastrui, dupa care isi revine si merge perfect ( cand temperatura exterioara depaseste 2-3 grade cu +, daca e -10 porneste fara sa mai tremure dupa cateva secunde de la pornire). 

Am schimbat volant, bujiile merg perfect, vine tensiuni pe mufe la punerea contactului, filtrele schimbate acum.4 mii km, motorina premium pe timp de.iarna, injectoarele la cald nu depasesc 0,5. La rece imediat dupa pornire aveam valori undeva la +/- 1 ,iar pe cilindrul 3 +1,8, pe masura ce se incalzea motorul valorile se diminuau.

In rest.masina merge porneste la prima cheie indiferent de temperatura, trage bine, nu da fum.

Credeti ca daca a sarit un dop de la rampa de ungere de la axa cu came sa afecteze pornirea la rece? Am.mai.avut probleme de mi.au sarit ambele dopuri tehnologice si ca simptome aveam.un tacanit de culbutor indiferent ca motorul era cald sau rece si tot asa o tremuratura de 1-2 secunde asa banui eu, dupa ce le.am bagat nu am mai.avut probleme nici.cu pornirea nici.cu tacanitul. Acum mi.a tacanit iar acum 1 luna dupa vreo 2-3 porniri scurte si de atunci a aparut problema cu tremuratul dupa pornire, dar de atunci nu mi.a mai tacanit culbutorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Am citit topicul , eu am problema cu bkc.ul pe passat b6. Am rămas fără alternator si am mers pe baterie până s.a descărcat și  s.a oprit motorul in intersecție ??  Acum a apărut problema cu pornitul , porneste bine când are filtrul plin,  dar după 20..30 de minute  se opreste iar filtrul e aproape gol. Am schimbat si pompa din rezervor, cu una noua(se aude când pun contactul dar și când e pornit motorul)dar problema persista. Erori nu sunt , a apărut misfire p0301 pe cilindrul 1 , asta in urma intervenției cu spray ca sa pornească.  Oringurile injectoarelor au fost schimbate acum ~6luni . De ce nu rămâne filtrul plin ? Mulțumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ca nu se mai alimentează, cu motorina din rezervor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 14.05.2007 at 15:10, Bogdan_G a scris:

Masina mergea prost la relanti, foarte neregulat iar in mers tragea bine dar numai pina in 3500rpm, dupa aceasta turatie parca se limita, pierdea bine din putere si trepida mai rau cind o scoteai din viteza . Daca mergeai normal cu masina (nu sport) nu simteai deloc lipsa de putere dar trepida usor la relanti, daca o turai in gol de citeva ori incepea sa trepideze si mai tare la relanti .

Aceiasi problema o am si eu cu un passat 1.9tdi 90 cp ahu din 2000,masina are soft si e dusa undeva in 140 de cai,peste 4000 de ture scoate fum albastru-negru si se opreste,alteori merge in 3,arunci cand se opreste invarte si nu porneste cca 5-7 minute,sa mai confruntat cineva cu astfel de problema?imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie si rog moderatorii sa mute daca este cazul comentariul.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutat aici pentru că după descrierea ta problema principală este oprirea motorului nu trepidaţiile. O scanare de erori ai făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

De ceva timp intampin o problema cu masina mea un golf V 1.9 TDI cod motor BLS.

EGR cu filtru de particule au fost anulate, nu isi mai facea regenerarile.

Masina se opreste in mers, la intamplare, efectiv moare motorul in orice treapta si la orice turatie ai fi, iar apoi motorul nu mai vrea sa porneasca, simt si niste fluctuatii la accelerari, pe langa asta am schimbat pana acum pompa de motorina din rezervor si clapeta shutt off, daca scot mufa la clapeta shutt off scoate fum alb si nu trage deloc.

Am observat si pornirea greoaie dimineata cand motorul a stat peste noapte insa nu tot timpul,

Atasat am 2 loguri facute in mers.

Merci si numai bine!

LOG-01-003-010-01134.CSV LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de Bariccade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi senzorul turatie sau cablajul  (copexul) de sub filtru de aer si radiatoare ..e problema des intalnita la bls

Si erori ceva nu ai??

Cred ca nu ai erori pentru ca sa umblat la soft ...dar totusi verifica 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am făcut diagnoza in repetate rânduri, nicio eroare înregistrată. Am sa verific și asta, mulțumesc de sfat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bariccade

Am mutat aici postările aferente problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , am o problema la o skoda 2 , 1.9 tdi  , ii pusese cineva cai in plus la masina adica a resoftato , dupa ce a resoftato masina mergea bine doar ca in treapta 2 caraia umpic ceva la ia , am duso inapoi pentru resoftarea originala cum fusese din fabrica , iar dupa asta masina cand am luato si am mrrs vreo 2 zile cu ea  , masina dupa ce se incalzeste motorul la ea daca ii dau peste 2000 rpm mototul da suturi sau se opreste... e o problema destul de grava zic eu, mia dat eroare pe G28 senzor vilbrochen , lam schimbat , dupaia tot asa face masina. 

Eroare 000801

P0321

Senzor turatie motor (G28) semnal nrplauzibil

Dupa ce am sfhimbat senzorul 

Eroare 001031

Senzor 2 pentru recirculare gaze  (G212)

scurt la masa , intermitent 

as atasa si pozele cu recircularea gazelor la relanti dar nu pot asa ca va scriu text

Grup 44 

Masa aer la relanti 455 mg/ cursa inloc sa fie intre 180-300 mg/ cursa

Grup 33

Recirculare gaze 440 mg/cursa inloc sa fie intre 180-300 mg/ cursa 

Motorul se inclazeste repede gen in 10 minute e pe 60-70 grade...

 

Va rog ajutatima , persoana care mia facut asta ma tot amana de pe o zi pe alta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând un cod de motor. Presupun că BXE sau BLS.

Dacă eroarea pe G28 a rămas şi după schimbarea lui trebuie verificat cablajul.

La fel şi pentru eroarea pe EGR. Dacă cablajul este ok atunci trebuie schimbat EGR.

Pentru mai multă siguranţă fă un log în mers pe canalele 3-10-11 (vezi AICI ce şi cum). Ce ai văzut tu pe grupurile 33 şi 44 nu este concludent, cantitatea de aer fiind dependentă de poziţia EGR, dacă motorul a stat mai mult la ralanti valorile alea fiind normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor, am si eu o problema cu passat ul din desriere, si sper ca am nimerit topicul potivit. Cand stau in coloana la semafor/aglomeratie se opreste motorul, nu face tot timpul, nu am probleme in mers, porneste din nou fara probleme. Deseori, la fel stand pe loc in coloana, motorul "zvacneste" / tremura ca si cum ar da sa moara, dar fara sa se opreasca. La service, dupa diagnoza, s-a constatat ca problema ar fi de la turbina, geometrie blocata. Mentionez ca motorul isi pierde din putere cand urc la deal. Ce parerea aveti? Poate turbina sa conduca la zvacniri/opriri ale motorului in relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 8/18/2021 at 10:32 PM, marius_shops said:

..
Readiness: N/A

 

Am reusit sa mai remediez din probleme schimband valva unisens care era infundata,dupa ce am desfundat-o cu compresorul am vazut ca mergea aerul in ambele sensuri,am cumparat una noua si nu se mai opreste motorul.

Mai am aceste erori la motor si cateodata nu imi porneste din prima si mi se aprinde bec-ul cu cheie de pe bord. Voi verifica si firele de la Solenoid N109 ,am aflat ca este cel de pe pompa de injectie.,iar G70 Debitmetrul am sa verific si firele intrucat in weekend am gasit alte fire la portbagaj care erau in scurtcircuit si am zis sa fac o revizie pe la fire si pe la motor, daca tot imi arata vcds-ul 'open short to ground' .

Masina merge bine chiar daca am trecut la Mobil 5w40 (vechiul proprietar a bagat 10w40).

  Mileage: 341760km-212359miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-018-AGR.lbl
   Part No: 038 906 018 AE
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2140  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00735  
   VCID: 59B3D0A6C3197B43E4-4B18

3 Faults Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) 
            P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilize
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

 

Modificat de Vizitator
eliminare quote care nu era necesar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi dacă ai eroare de cheie și pe 17 Instrumente. Dacă da, atunci desfăcute ceasurile și refacere lipitori la mufa verde, pe placa ceasurilor.

Verifica alimentarea în mufa MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu opritul motorului a inceput sa reapara nu la fel de des, de 2 ori in 200 km , am observat ca tinde sa se opreasca dupa ce intru intr-o treapta inferioara ,totodata am aflat ca pe masina se afla si un powerbox,e posibil ca acest powerbox sa interfereze si sa imi dea aceste erori de la Engine ?

On 8/18/2021 at 10:32 PM, marius_shops said:

 

Am reusit sa mai remediez din probleme schimband valva unisens care era infundata,dupa ce am desfundat-o cu compresorul am vazut ca mergea aerul in ambele sensuri,am cumparat una noua si nu se mai opreste motorul.

Mai am aceste erori la motor si cateodata nu imi porneste din prima si mi se aprinde bec-ul cu cheie de pe bord. Voi verifica si firele de la Solenoid N109 ,am aflat ca este cel de pe pompa de injectie.,iar G70 Debitmetrul am sa verific si firele intrucat in weekend am gasit alte fire la portbagaj care erau in scurtcircuit si am zis sa fac o revizie pe la fire si pe la motor, daca tot imi arata vcds-ul 'open short to ground' .

Masina merge bine chiar daca am trecut la Mobil 5w40 (vechiul proprietar a bagat 10w40).

  Mileage: 341760km-212359miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-018-AGR.lbl
   Part No: 038 906 018 AE
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2140  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00735  
   VCID: 59B3D0A6C3197B43E4-4B18

3 Faults Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) 
            P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilize
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

 

cip.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,are momente cand se opreste doar in mers. Ok , multumesc pentru ajutor sunt mai nou pe aici...

 

 

Modificat de Vizitator
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postările. În primul rând nu mai da quote/nu mai cita  postarea anterioară pentru că este inutil şi neregulamentar.

 

Într-o primă fază scoate powerboxul ca să eliminăm o eventuală problemă din cauza lui.

Apoi şterge erorile şi vezi după ce se opreşte ce eroare apare, dacă apare.

Din erorile postate de tine cea de pe N109 ar putea fi o cauză pentru oprirea în mers, cea de pe imobilizator ar pune probleme la pornire doar.

Mai poate fi de vină şi releul 109. După ce se opreşte cum porneşte? Dacă porneşte greu sau nu porneşte se aprinde martorul de bujii pentru scurt timp la punerea contactului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!