Jump to content

Seat Ibiza 6K GTI Cupra - 2.0i 16v ABF - Build!


CustomPerformance

Recommended Posts

CustomPerformance

Va prezint proiectul meu cu un Seat Ibiza 6K GTI Cupra - 2.0i 16V ABF


Poze cu masina in starea initiala. Prima zi in care am bagat-o in atelier si am facut planul pentru ea.

 

8P8JchQ.jpg

 

EiU5krU.jpg

 

aEdcM7v.jpg

 

tMQ78eO.jpg

 

56J5hHi.jpg

 

mHlOMSC.jpg

 

7QiY3S8.jpg

 

Cb6lc67.jpg

 

F0nwWcP.jpg

 

lMhHXxn.jpg

 

vIiQ9ji.jpg

 

HvxeTFJ.jpg

 

FuWAMHL.jpg

 

OhvJgjV.jpg

 

qXyfVjL.jpg

 

Y2EdyUj.jpg

 

WdiGxDz.jpg

Link to comment

Arata foarte ok masina ,destul de rara as putea spune.

nu ne spui si care e planul pentru ea?

Link to comment

Habar nu aveam ca s-a pus motorul asta pe Ibiza! Este prima pe care o vad, presupun ca e chiar rara si la cat de mica e, cred ca o rachetuta! Sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
CustomPerformance

Habar nu aveam ca s-a pus motorul asta pe Ibiza! Este prima pe care o vad, presupun ca e chiar rara si la cat de mica e, cred ca o rachetuta! Sa o stapanesti sanatos!

 

Intradevar a fost o surpriza si pentru mine. Am avut noroc sa o prind. Multumesc.

Arata foarte ok masina ,destul de rara as putea spune.

nu ne spui si care e planul pentru ea?

 

Chiar foarte rara, cel putin in Romania. Masina este din 1997.

Planuri ar fi multe pentru ea, inca nu e nimic clar.

Pentru inceput o s-o desfacem sa vedem ce pastram/refacem/inlocuim. In mare o sa incercam sa mergem pe piese OEM.

In prima parte o sa fie adusa la stock OEM, pentru ca are destul de multe probleme, unele se vad in poze, altele nu.

 

Masina este destul de dotata:

- geamuri electrice

- oglinzi electrice + incalzite

- AC

- MFA (cu destul de multe functii pentru anul ei)

- Inchidere centralizata din telecomanda

- ceasuri OEM pentru presiune ulei si voltmetru

- Interior Recaro semi-piele

- 2 airbaguri

 

Atat imi aduc aminte acum.

 

O sa revin cu poze azi pentru ca ne-am apucat de demontat.

Link to comment
  • 2 weeks later...
CustomPerformance

Intre timp ne-am apucat de desfacut sa vedem cu ce avem de-a face.

 

GI7nxaG.jpg

 

gxXzVdM.jpg

 

DzPsayA.jpg

 

eGmYVi9.jpg

 

hzqe0LS.jpg

 

y0b3s53.jpg

 

K9xwWL1.jpg

 

BrUcycd.jpg

 

0OlWSwz.jpg

 

ftDivMd.jpg

 

Te5msaW.jpg

 

G0zLdte.jpg

 

FeG0Gbr.jpg

 

HSHrFMj.jpg

 

UXF1aFs.jpg

 

F1IELvn.jpg

 

ZPxUzEt.jpg

 

bcqX3ZF.jpg

 

huC6fke.jpg

 

Vfsn5Ct.jpg

 

 

 

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • andreii_george
      By andreii_george
      Salutare tuturor,
      Am deschis acest topic pentru a discuta despre modelele din titlu.. Polo GTI 6R/6C Vs Abarth 500 Vs Fabia 5J RS Vs Ibiza 6J FR/CUPRA Vs Fiesta MK7 ST Vs Clio 4 RS.
      Sunt curios ce pareri aveti despre modelele expuse mai sus si ce ati alege din variantele de mai sus raportat la calitate si pret.
      Intentionez sa vand masina in aceasta perioada si evident imi doresc o noua masina.. fiindca nu as putea sa ma despart de un hot hatch, ca mi-a intrat in sange sentimentu asta de masina mica cu pedigree GTI/CUPRA/FR/RS etc.
      Considerentele sunt urmatoarele:
      Masina va parcurge maxim 10-15k pe an sau mai putin;
      Consumul este irelevant avand in vedere ca o voi folosi preponderent in weekend si la drumuri ocazionale catre alte destinatii decat Bucuresti;
      Neaparat sa fie benzinar turbo minim 180HP;
      Cutia de viteze nu este neaparat relevanta, nu zic nu la manuala.
      Bugetul este situat undeva la 7-8.000 de euro. 
      Ma gandeam de principiu sa merg in Germania sa achizitionez dar nu este neaparat un criteriu, se poate si din RO ?.
      Asadar sunt tare curios ce ati alege din variantele de mai sus (sau poate aveti si alte propuneri gen Mk 5 GTI ed 30 etc) si care sunt motivele (de ce cupra si nu gti etc).
      Multumesc,
      Andrei.
       
       
       
    • cris.g
      By cris.g
      Salutare,
       
      Deschid acest topic pentru doua probleme legate de zgomotul suspensiei:
       
      - primul zgomot se manifesta in special pe drumuri valurite, unde suspensia lucreaza mai intens, la viteze mai mici sau mai mari, iar zgomotul este asemanator celui produs de un telescop curs, uzat; se aude atat pe stanga cat si pe dreapta.
       
      - al doilea zgomot se manifesta la trecerea cu viteze mici peste denivelari mici si dese, gen linii de tramvai, sub forma unui troncanit, mai mult pe partea dreapta. Seamana cu un zgomot de pivot / bucsa uzat(a).
       
      Ambele probleme se manifesta indiferent de setarea DCC-ului (confort / normal / sport).
      Culmea este ca nu se manifesta chiar tot timpul, adica azi face mai pe toate denivelarile, maine il aud mult mai rar. Din acest motiv sunt tentat totusi sa leg problema de DCC.
       
      Am fost deja de doua ori la PBV1, o data la 4000 km si o data la 7.000 km pentru aceste probleme, au fost constatate, au fost de acord ca sunt niste zgomote anormale, s-a facut control de rampa si nu s-a constatat nimic in neregula, mi-au spus ca totul este strans si nu exista niciun pic de joc pe nicaieri, si din aceasta cauza nu pot identifica piesa (piesele) cu probleme. Sfatul lor a fost sa mai asteptam fie sa se mai accentueze, fie poate scoate VW o informare. Ar mai fi fost varianta sa le las masina iar ei sa schimbe rand pe rand piese si sa vada cand zgomotul nu se mai reproduce, dar momentan nu mi se pare cea mai buna varianta.
      Intre timp pe mine ma troncane zilnic in cap, si nici nu-mi convine sa circul asa cu masina noua. Am facut programare si la PBN, dar nu stiu daca voi reusi sa ajung pentru ca nu aveau loc decat peste doua saptamani, cu doar cateva zile inainte sa plec in concediu.
       
      Stiu ca exista niste informari VW, dar pare ca nimic nu este legat de problema mea. Cea mai aproape este cea cu amortizoarele spate care sunt zgomotoase, atata doar ca la mine se manifesta pe fata. Ar mai fi si cea cu bara stabilizatoare (legat de problema 2), dar din ce am inteles afecteaza doar modelele SUA.
       
      Intre timp, ii rog pe colegii cu GTI/GTD si eventual DCC (si nu numai) sa imi spuna daca ei au constatat astfel de zgomote. Poate chiar, daca este cineva disponibil, sa ne intalnim intr-o seara si sa facem niste comparatii, mi-ar fi de mare ajutor.
       
      Multumesc anticipat!
    • massconfusion
      By massconfusion
      Salutari tuturor si la multi ani!
      Aproximativ acum 2 ani am devenit si eu un membru a acestui forum minunat dupa ce am cumparat un Golf Mk6 GTI cu speranta de a invata mai multe despre aceasta masina, eu fiind incepator sa zic asa in domeniul acesta.
      Pot sa zic ca am invatat destul de multe si nu doar despre Golf ci si despre alte masini in general.
      In sfarsit mi-am facut curaj si am zis hai sa prezint si eu masinuta. Am sa o iau de la inceput pana in prezent cu posturile, ce i-am facut de cand am luat-o. ( Nu sunt chiar asa multe )
      O scurta descriere.
      Dupa un an de cautari m-am hotarat sa iau un Golf Mk6 GTI, an 2011 iar in Mai 2018 am gasit masina ( defapt un prieten o vazuse ) la un super domn din Dej, masina avand aprox 131.000 KM.
      Am fost la om acasa, am testat, am verificat si am cumparat :)).
      Golf Mk6 GTI 2.0, 155 KW, 211 caluti, DSG, trapa, climatronic, RCD 510, DCC, Privacy-Glass, Faruri Bi-xenon, auto-leveling si cornering, Stopuri LED, scaune incalzite, sistem Dynaudio, cam astea sunt in mare. Am mai primit de la domn si un set de jante OZ pe 16 inch.
      Pot sa zic ca masina am luat-o intr-o stare tehnica destul de buna dar vizual nu prea, ceea ce am remediat.
      Cam asa arata cand am fost de am vazut masina. Nu se vede prea bine din poze dar era ciuruita de lovituri de pietre si pete de rugina.

      Imediat dupa cumparare am fost la service si i-am facut schimbul de ulei + filtre + schimb ulei la cutia dsg + filtru. Pret 1.500 lei
      Dupa care am luat anvelope noi de vara ( 1632 lei ) si i-am schimbat bucsele pe fata ( 400 lei ). Cam atat pe 2018.
      Iar aici prima baita dupa inmatriculare.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept