Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan

Recommended Posts

se poate sa mai moara un driver de aprindere din ecu nu este exclus

Edited by GTD
Link to post
Share on other sites
  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    19

  • Al Bundy

    17

  • romero

    13

  • drc87

    12

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu am fise, asa cum ai spus, bobinele sunt pe bujii. Chiar nu m-am gandit la ce ai zis tu, am sa verific maine, multumesc pentru ajutor. Am sa postez sa iti spun ce e nou!

Am rezolvat prin schimbarea bobinei de inductie de pe cilindrul 1 cu bobina de pe cilindrul 4. Am sters eroarea, iar aceasta a aparut pe cilindrul 4. Am inlocuit bobina si totul e ok acum.

MAi bine verifica distributia si senzorul de la axa cu came.

Posted Images

MAi bine verifica distributia si senzorul de la axa cu came.

Link to post
Share on other sites
Just now, Rar3sh said:

Se poate ca ECU sa fie cu probleme? Ati intalnit situatia aceasta?

 

se mai gaseste

Link to post
Share on other sites

Va multumesc o sa schimb prima data senzorul de la axul cu came, apoi daca e necesar o sa schimb si ECU. O aa revin cu noutati 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut baieti . Vin cu noutati la problema cu misfire. Am fost la alt servis si au reluat verificarile bujii, injectoare , fise,.....si au ajuns la compresie cilindru 1 compresie 6, cilindru 2 compresie  5,  cilindru 3 compresie 12.  Mi-au zis ca trebuie sa fie pe toate 12. Solutia rectificare scaun supape schimbare supape semeringuri si alte consumabile (garnituri ...) si problema s-a rezolvat. Piese si manopera ~1500 lei 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

La ce service ai fost? Cât a durat reparația? Cred ca am aceeași problema...cilindrul 1-6, 2-12, 3-12

On 16.11.2017 at 10:22 AM, Rar3sh said:

Salut baieti . Vin cu noutati la problema cu misfire. Am fost la alt servis si au reluat verificarile bujii, injectoare , fise,.....si au ajuns la compresie cilindru 1 compresie 6, cilindru 2 compresie  5,  cilindru 3 compresie 12.  Mi-au zis ca trebuie sa fie pe toate 12. Solutia rectificare scaun supape schimbare supape semeringuri si alte consumabile (garnituri ...) si problema s-a rezolvat. Piese si manopera ~1500 lei 

 

On 16.11.2017 at 10:22 AM, Rar3sh said:

Salut baieti . Vin cu noutati la problema cu misfire. Am fost la alt servis si au reluat verificarile bujii, injectoare , fise,.....si au ajuns la compresie cilindru 1 compresie 6, cilindru 2 compresie  5,  cilindru 3 compresie 12.  Mi-au zis ca trebuie sa fie pe toate 12. Solutia rectificare scaun supape schimbare supape semeringuri si alte consumabile (garnituri ...) si problema s-a rezolvat. Piese si manopera ~1500 lei 

La ce service ai fost? Cât a durat reparația? Cred ca am aceeași problema...cilindrul 1-6, 2-12, 3-12

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

E un servis din Sibiu. Te rog sa imi scrii pe privat nu vrau sa fac reclama si a durat 3 zile 

Edited by Rar3sh
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Aceeași problema, compresie 6 pe un cilindru, 12 pe ceilalți. Schimbat supape, făcut scaune, rectificat chiulasa, schimbat garnituri, etc. Cost total, piese și manopera 2600 lei. Acum merge mașinuța ca noua.

Așa arată supapa înainte și după 

EE26581F-0C76-4FAE-BEDC-89F32AC98AA2.jpeg

EC7EAD4E-18F8-48EF-83B0-770E38241972.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

am un fox 1.2 motor BMD si mi se aprinde martorul check engine.

in urma verificarii cu testerul am urmatoarele erori

P0303 misfire detected intermittent

P0341 implausible signal intermittent 

Va rog sa ma ajutati cu sfaturi.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Scuze nu stiu unde sa postez dar am si eu o mare problema. Am un polo 14.16v si da missfire pe pistonul 2..Am verificat injectoare bujii bobine facut chiulasa schimbat egr si filtru benzina. Rog ajutor

 

Link to post
Share on other sites

bujii, bobina (fisa daca e cazul) sau motor. pentru motor se face un test de compresie. Mai e posibilitatea ca motorul sa consume ulei si atunci se aclaseaza electrodul bujiei dand misfire pe cilindru

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nu consuma ulei, bobine noi 4buc beru bujii noi facut scaune chiulasa rectificat supape

 

 

 

Link to post
Share on other sites

As dori si eu va rog frumos nr de tel Al lui All Bundy

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Are trecut numarul in profil, eventual poti sa ii lasi un pm

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salutare băieți, dețin și eu un polo 1.2, benzina,an 2006 și la fel ma confrunt cu eroare ce persista și persoanelor de mai sus. La mine treaba sta puțin diferit. Acum câteva luni de zile, mi s.a stricat alternatorul si am mers pe baterie pana s.a descărcat toată. Am foSt cu ea la un electrician si mi.a schimbat alternatorul si mi.a încărcat bateria. Toate bune, la scurt timp, adică după nici o zi, îmi apare pentru prima data, la relanti când stau la semafor martorul check engine si un zgomot al mașinii gen parca era tractor dar după ce o repornesc, merge normal. Am schimbat decat o bobina de inducție care nu da roade si le.am si inversat între ele dar problema persista. Ma confrunt cu problema asta pana in ziua de astăzi, acum câteva zile am făcut si un test de compresie, mi.a ieșit 6 pe cilindrul 3, ceilalți sunt ok. Întrebarea mea este, sa fie totusi pe baza de electric ceva ? Sa nu schimb supape sau ce ar mai trebui la motor aiurea, nu stau ok nici cu banii si de asta nelamurirea asta. Mulțumesc 

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Daca ai compresia slaba pe un cilindru, nu este o problema electrica.

Link to post
Share on other sites

În primul rând ar trebui să fii sigur că a fost măsurată corect compresia şi chiar este 6. Specificaţiile ar fi New: 10...15 bar , Wear limit: 7 bar , Maximum permissible difference between all cylinders: 3 bar .

Dacă chiar este aşa nu are cum să fie o problemă electrică şi trebuie desfăcut motorul.

8 hours ago, Ionut205 said:

le.am si inversat între ele dar problema persista

Dacă faci asta trebuie să ai şi un tester şi să vezi dacă misfire (rateurile) se mută după bobină sau nu. Ăsta ar fi un indiciu dacă problema este la aprindere sau la cilindru în sine. Dacă nu ai tester se mai poate verifica asta şi după aspectul bujiilor. La cilindrul bolnav ar trebui să se umezească bujia. Dacă bujia umezită se plimbă după bobină atunci este de vină bobina, dacă se întâmplă la acelaşi cilindru atunci problema este la cilindru.

Link to post
Share on other sites

^ da, cu ajutorul unui tester am văzut ca doar pe cilindrul 3 îmi dădea rateurile, missfire cilinder 3, intermitent și am zis sa încerc și chestia cu inversatul. Da, testul de compresie este făcut corect, nu a fost făcut de mine dar eram lângă om acolo și am văzut. Deci ar rămâne sa ii fac segmentarea motorului. Va mulțumesc mult pentru ca mi.ati venit de ajutor .

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

din pacate, cam da

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept