Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

sebastian stefan

Problema e urmatoarea:in timp ce merge motorul daca scot busonul de la ulei motorul incepe sa mearga neregulat si se aude ca si cum ar trage aer pe gaura de alimentare cu ulei.E normal? Asa face si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e urmatoarea:in timp ce merge motorul daca scot busonul de la ulei motorul incepe sa mearga neregulat si se aude ca si cum ar trage aer pe gaura de alimentare cu ulei.E normal? Asa face si la voi?

cred ca e absolut normal sa traga aer.

la mine cand pornesc atvul ,daca il las la relanti,sta pe la 950-1000 RPM si se aude o tzacaneala moderata ,dar daca calc pedala ambreiajului nu se mai aude nimic,ce o fi?mentionez ca am un Polo din 95,6n,motor 1,3 benzina,tip adx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Rog un posesor de motor 1,2 sa verifice si sa posteze aici.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm, voi sunteti siguri ca e ok sa scoateti dopul ala cu motorul pornit?!

Mi se pare oarecum firesc sa auzi alte sunete cu capacul scos, mai e si o pompa de ulei pe acolo...

nush daca cu capcul scos bagati mai mult aer in motor in loc de ulei, probabil s-au gandit si producatorii sa se asigure ... zic si eu, nu cunosc f multe, dar capacul de la ulei, cel de la servo, si cel de la apa kiar nu le-as scoate cu motorul pornit ... inainte sa ma asigur ca nu stric mai rau...

Dupa ce mai confirma si alti ca e ok, poate ma risc si eu sa scot capacul ala :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Nu era vorba de auzit sunete ci de mers neregulat al motorului.Si apropo tu crezi ca in motor e o atmosfera inchisa perfect sub presiune?Sigur nu e.

Chiar nu vrea nimeni sa ma ajute sa ma edific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles sensul topicului. Ai probleme cu motorul, nu iti merge cum trebuie sau pur si simplu vrei sa stii daca e normal sa se comporte asa? Trebuie sa stii despre motorasele noastre ca au un sistem de recirculare a gazelor de carter iar faptul ca atunci cand scoti joja de la ulei se deregleaza mersul motorului confirma faptul ca acest sistem lucreaza bine.

Poate te ajuta poza astapost-10189-1257362991_thumb.png :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

"Multumesc de ajutor!" tuturor colegilor de forum. :D Am gasit alti oameni dispusi sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ironia ta, consider ca ti-am raspuns la problema pusa dar atata timp cat nu vii cu date noi nu te putem ajuta. :drunken:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu,la un motor ok ca compresie trebuie sa fie un vacuum usor la busonul de ulei cind il scoti,fara fluctuatii.Numai ca e foarte mic vacuum-ul ca nu se simte traditional,cu mina libera.Si motorul face un ciriit,dar trebuie sa mearga rotund.Si cind pui capacul inapoi,la vreo 2 secunde,isi incetineste turatia ca si cind s-ar opri,absolut normal la astea.Mersul inegal e de la injectie.Am vazut motoare la care tremura capacul de la ulei din cauza uzurii segmentilor,datorita scaparii de compresie,da la tine nu stiu daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand scot busonul apare un zgomot usor infundat si o usoara bolboroseala. Motorul continua sa mearga rotund (nu se modifica nimic in functionare)... daca mai ai si alta intrebare raspund cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o mare problema cu masina din semnatura si as fi foarte recunoscator daca cineva ar putea sa ma ajute.

Sa incep cu inceputul ... intr-o dimineata, dupa ce am mers cam 2 km si am facut o oprire , dintr-o data a inceput motorul sa balbaie ca si cum ar merge in trei pistoane si s-a aprins si check engine-ul... am mers la service si dupa ce au pus vag-com-ul pe ea au ajuns la concluzia ca ar fi nus ce piesa prin calculator, au remediat problema, dar la fix o saptamana problema a reaparut... bineinteles inapoi la sevice, acolo au pus din nou vag-com-ul si dadea o eroare de aprindere si injectie esuata pe cilindrul 2... si de aici au inceput adevaratele probleme:

- presupunere- "e posibil sa fie o bobina " au zis ei, sa o schimbam = nu e bobina ( toate sunt noi )

- presupunere- "cred ca e vreo supapa stramba, sau nu mai are scaunul bun si scapa compresie sau admisie" au rectificat si asta dar problema nu a disparut, ba chiar s-a agravat, in conditiile in care are compresie de 15 atm pe fiecare cilindru

- presupunere - "o fi vreun injector " le-au verificat , le-au schimbat cu unele de la alta masina cu acelasi tip de motor si nimic

M-am enervat si am luat masina si am mers la alt service, aici alti "meseriasi"... au inceput, bineinteles cu bobinele, cu injectoarele... ca sa ajunga la concluzia ca e o biela stramba.

Atunci le-am zis ca pot sa desfaca motorul dar pe banii lor daca nu rezolva si problema, si , bineinteles ca au devenit dintr-o data foarte rezervati... asa ca stau de doua luni si ceva cu masina in service si nimeni nu stie ce sa ii faca.

Era sa uit au inversat intre ele: injector, bobina, bujie de pe cilindrul 2 cu alt cilindru si eroarea ramane tot acolo, au verificat si clapeta de acceleratie, si furtunele de vacuum, si instalatia electrica si nu au gasit nimic.

Daca vreunul dintre voi are vreo idee sau s-a confruntat cu o problema asemanatoare, sau macar stie un service bun (nu cu carpaci) in Ploiesti, va rog din sulflet sa ma ajutati ca nu mai stiu cum am sa o scot la capat.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi de cateva zile intampin urmatoarea problema: masina merge intrerupt in relanty se misca toata parca ar fi tractor plus ca nu are pic de forta ...ce e ciudat e faptul ca ,cum intra pe gpl (am si gaz pe ea) mersul se schimba radical masina nu mai tremura si revine la forta de dinainte ...ma gandeam ca e ceva pe alimentare din moment ce pe gaz merge bine ... ar putea fi filtru de benzina infundat(nu lam mai schimbat de vreo 30 de mii de km) sau so fi dus pompa de benzina ...? stie cineva unde este filtru de benzina ca data trecuta l-am schimbat la service si acum as vrea sa il schimb singur

Sfaturi ...sugestii a mai intalnit cineva o problemtica asemanatoare

Cu multumiri astept cu nerabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de benzina si mai vedem. Despre pozitia acestuia s-a tot discutat vezi in pag 3 la topicul "filtru benzina" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un polo 9 n 1200cmc , awy din 2002 are 3 bobine.

acum, am vrut sa o parchez , am intrat in zapada , am accelerat-o , nu am reusit , am iesit cu ea de acolo si am ridicat prea repede piciorul de pe ambreiaj si aproape s-a oprit motorul. am apasat repede pe acceleratie si am mers mai departe dar a inceput sa tremure si la stop am oprit si s-a oprit si motorul

am incercat sa o pornesc si porneste frumos dar tremura si se opreste adica nu ramane la relanti.

e de la bobinele acelea s-au ars toate ca am mai avut aceeasi problema si era arsa una si tot asa tremura dar nu se oprea.

e posibil sa se fi ars toate sau 2 ?

va rog sa ma ajutati deoarece am innebunit din cauza acestei probleme.

Modificat de Aditu
Folosire excesiva a !!! si scris incorect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am fost la service si mi s-a spus ca s-a defectat un injector(motor benzina 1.2) .....a mai intalnit cineva problema asta...se poate curata sau remedia fara sa-l schimb ?ca e cam scump (in jur de 4 mil)

multumesc pentru eventualele sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti de cateva ori, repede, fara sa mai astepti cele cateva secunde pana cand se sting martorii din bord.

Am avut exact acceasi problema, si am rezolvat-o asa dupa cum iti recomand si tie.

Astept feedback,ok?

Se poate sa iti "tremure " si din cauza proastei calitati a carburantului...

Oricum, pentru a fi sigur, trebuie sa :

a) schimba bujiile si verifica bobinele

b) schimba filtru carburant

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti de cateva ori, repede, fara sa mai astepti cele cateva secunde pana cand se sting martorii din bord.

Am avut exact acceasi problema, si am rezolvat-o asa dupa cum iti recomand si tie.

Astept feedback,ok?

Se poate sa iti "tremure " si din cauza proastei calitati a carburantului...

Oricum, pentru a fi sigur, trebuie sa :

a) schimba bujiile si verifica bobinele

b) schimba filtru carburant

:(

asa zic si eu,scoate bujiile si freaca-le cu smirgher fin si cu peria de sarma apoi regleaza distanta intre electrozi,schimba carburantul,sau baga ceva cu cifra octanica mai mare,Carrera 100 si vezi cum face,iar daca face pe nebuna baga-i testerul

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stai potolit ca si eu am fost sub atenta indrumare a celor de la service care ma indemnau sa schimb nu unul...ci doua injectoare!Si in final,dupa o criza de nervi la Sandra nu am schimbat nimic si motorul merge perfect.Ce vreau sa te intreb:mergi cumva intre 1000-1800 de ture in viteze superioare pentru mult timp?Daca stii ca mergi "lolo" incearca sa te tii in intervalul 2500-3500 si dupa un timp va lucra cum trebuie.La turatii mai joase asa fac daca mergi mult,din cauza depunerilor.Eu asa am patit,si dupa o iarna plina de naduf,acum am doua ierni senine si fara sa dau nici un ban.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt offtopic:stiu ca banii nu cresc in copaci...da 4 mil ti se pare scump?dar 10mil la logan(sau alt renault)1.5dci cum ti se mai pare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Marius: vezi că și gazul are probleme, și el depune murdărie. Mai dă și pe benzină și mai turează motorul. Trebuie să se curețe.

Personal cand ajung spre zero la benzina bag de 50lei benzina de 100 și apoi schimb la 3800 de turații să vezi ce bine se simte mașina, dar nu ai unde merge cu așa viteză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu poti sa treci pe benzina cand vrei tu. Porneste pe benzina si trece singura pe GPL eu stiam ca atunci cand ajunge la o anumita temperatura (unii zic ca peste o anumita turatie...desi mi se pare o aberatie).

Treaba este ca oricat de mila v-ar fi de ele daca mergeti cu masinile subturate pentru o perioada mare de timp incep sa apara problemele .

Schimbati vitezele in turatii mari. Eu la a mea am schimbat de cand ma stiu numai peste 3000....si are 127.000 km si este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegul Snake are perfecta dreptate.Ce chei,ce martori...Daca respecti regimul de turatie,cu benzinarele n-ai probleme prea mari.Ca doar nu-s tdi cu common-rail...Asta cu sa ii dai cheie si sa o turezi inainte de engine check e una din metodele la nevoie sa nu stai in drum,dar e si periculoasa.Un piston care nu lucreaza duce la un dezechilibru al arborelui motor care se poate solda foarte bine cu ruperea lui,mai ales la astea cu 3 pistoane.Eu am avut problema asta si am renuntat o luna la ea,pina s-a mai incalzit un pic afara si pornea normal.Din primavara trecuta i-am dat turatie de nu s-a vazut si iata...nu mai sint probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Am o problema la care nimeni nu prea are sa imi dea un raspuns care sa ma multumeasca. Problema e urmatoarea: la relanti tremura masina, eroare mis fire cilindru 1 (nu sunt nici bobinele, nici bujiile, nici injectoarele - au fost verificate), maine dimineata ii fac compresia (asta mi-a zis mecanicul ca ar fi urmatorul pas). Asta iarna, daca o lasam la relanti, dupa cca. 15-20 minute incepea sa palpaie check engine-ul in bord si se inneca.

Alt simptom: daca e pornita si scot capacul la ulei da semne de innecare - asta iarna murea daca faceam asta, acum nu dar tot face urat(trage aer pe acolo pe unde torn ulei - si cineva mi-a zis ca defapt ar trebui sa scoata aer nu sa traga).

Daca poate careva sa imi dea vreo parere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun, masina are 60.000 Km, nu ar trebui sa am probleme cu ea la cifra asta (dar se pare ca am)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu cunosc acest motor dar intr-adevar in carterul motorului se strang gaze care scapa pe langa pistoane si gazele acelea se recircula, adica intra in admisie sau filtru de aer. Daca scoti busonul la ulei, gazele iasa pe acolo si motorul ar trebui sa mearga mai bine nu sa se opreasca. Poate este vreun furtun spart intre carter si admisie pe unde trage aer fals. Nu stiu nici daca ai fise la bujii sau bobinele de inductie sunt pe bujii. Daca ai fise, poate nu este buna una. Dar mai bine verifica furtune care intra pe langa clapeta de acceleratie si recircula gazele din carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!