Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Va mulțumesc de răspunsuri, revin cu părere depsre masina. Nu am mers prea mult cu ea din cauza ca, confrunt și altfel de probleme la ea de la aceasta segmentare care mi.a făcut-o. De alaltăieri după.amiaza mi.a apărut pentru prima oară de când am cumpărat masina, martorul de presiune ulei aprins in bord și este cel roșu. Am pus ulei 10w 40 și mulți prieteni mi.au comunicat ca este prea gros pentru motorul meu 1.2 si sa îl schimb neaparat in 5w 30 ca distrug tot ce am reparat la motor. I.am spus Si mecanicului asta si ca, sa merg așa cu ea ca nu are nimic, nu conteaza ce ulei i.am pus si ca el ar merge cu ala aprins multi km. Astăzi de dimineața mi.a apărut si martorul roșu de temperatura aprins. Am făcut rapid o verificare la vasul cu antigel și acum trei zile cand terminasem de făcut masina, mi.a pus de fata cu mine mai mult de jumate lichid antigel, iar acum aveam nici măcar un sfert. L.am sunat, i.am zis și sa aud ca, si.au făcut piesele circuitul si din cauza asta a mâncat așa mult antigel si sa mai completez. Chiar nu știu ce sa mai cred. Încă nu i.am dat toți banii pentru manopera, ma așteaptă sa ii spun cum îmi merge masina dar vad ca am numai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala sigur e mecanic care ti-a reparat motorul ?; ca din ce povestesti tu nici la rangul de amator nu putem sa il incradam. De curiozitate, cati bani ti-a luat pe aceasta lucrare ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi.a zis o suma, mi.a zis ca oricum mai întâi sa o testez și după sa ii dau bani. Eu deja I.am dat pana acum 3 mil și mai ma gândeam sa ii dau încă doua, ma gândisem de la început la un 5,6 milioane sa îmi ia. Nu știu ce sa fac cu uleiul in primul rând, trebuie sa o duc mâine neaparat undeva sa ii fac schimbul de ulei cu cel care l.am avut inainte de segmentare. Dar nu sunt sigur dacă se remediază problema cu acel senzor.  Sa nu îmi fi stricat altceva🙄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi după mai mulți km parcursi, când stăteam pe loc la intrarea intr-o intersecție, mi.a apărut iarăși intermitent check engine, iar la câteva secunda după, s.a împotmolit masina, a făcut exact cum făcea inainte sa schimb supapele. Încercam sa accelerez și făcea ca un tractor și trebuie sa o repornesc sa își revină. Chiar nu știu ce sa mai zic, nu știu ce sa fac cu masina asta . Ori nu a constatat corect de la ce provine defecțiunea mașinii, ori a omis ceva sa facă mecanicul asta care mi.a făcut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te inapoi la el, din pacate de muilte ori cat dai, atat face. Vrei sa faci econiomie si constati in final ca ai pierdut mai multi bani/timp decat daca te duceai la un mecanic serios, care evident iti lua mai multi bani, dar iti rezolva problema.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!