Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

se poate sa mai moara un driver de aprindere din ecu nu este exclus

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine verifica distributia si senzorul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e noua o sa schimb acel senzor. Aveti un cod pentru el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, Rar3sh said:

Se poate ca ECU sa fie cu probleme? Ati intalnit situatia aceasta?

 

se mai gaseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc o sa schimb prima data senzorul de la axul cu came, apoi daca e necesar o sa schimb si ECU. O aa revin cu noutati 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti . Vin cu noutati la problema cu misfire. Am fost la alt servis si au reluat verificarile bujii, injectoare , fise,.....si au ajuns la compresie cilindru 1 compresie 6, cilindru 2 compresie  5,  cilindru 3 compresie 12.  Mi-au zis ca trebuie sa fie pe toate 12. Solutia rectificare scaun supape schimbare supape semeringuri si alte consumabile (garnituri ...) si problema s-a rezolvat. Piese si manopera ~1500 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ce service ai fost? Cât a durat reparația? Cred ca am aceeași problema...cilindrul 1-6, 2-12, 3-12

On 16.11.2017 at 10:22 AM, Rar3sh said:

Salut baieti . Vin cu noutati la problema cu misfire. Am fost la alt servis si au reluat verificarile bujii, injectoare , fise,.....si au ajuns la compresie cilindru 1 compresie 6, cilindru 2 compresie  5,  cilindru 3 compresie 12.  Mi-au zis ca trebuie sa fie pe toate 12. Solutia rectificare scaun supape schimbare supape semeringuri si alte consumabile (garnituri ...) si problema s-a rezolvat. Piese si manopera ~1500 lei 

 

On 16.11.2017 at 10:22 AM, Rar3sh said:

Salut baieti . Vin cu noutati la problema cu misfire. Am fost la alt servis si au reluat verificarile bujii, injectoare , fise,.....si au ajuns la compresie cilindru 1 compresie 6, cilindru 2 compresie  5,  cilindru 3 compresie 12.  Mi-au zis ca trebuie sa fie pe toate 12. Solutia rectificare scaun supape schimbare supape semeringuri si alte consumabile (garnituri ...) si problema s-a rezolvat. Piese si manopera ~1500 lei 

La ce service ai fost? Cât a durat reparația? Cred ca am aceeași problema...cilindrul 1-6, 2-12, 3-12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E un servis din Sibiu. Te rog sa imi scrii pe privat nu vrau sa fac reclama si a durat 3 zile 

Modificat de Rar3sh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeași problema, compresie 6 pe un cilindru, 12 pe ceilalți. Schimbat supape, făcut scaune, rectificat chiulasa, schimbat garnituri, etc. Cost total, piese și manopera 2600 lei. Acum merge mașinuța ca noua.

Așa arată supapa înainte și după 

EE26581F-0C76-4FAE-BEDC-89F32AC98AA2.jpeg

EC7EAD4E-18F8-48EF-83B0-770E38241972.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am un fox 1.2 motor BMD si mi se aprinde martorul check engine.

in urma verificarii cu testerul am urmatoarele erori

P0303 misfire detected intermittent

P0341 implausible signal intermittent 

Va rog sa ma ajutati cu sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

verifica presiunea la cald si rece si revino cu valorile

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Scuze nu stiu unde sa postez dar am si eu o mare problema. Am un polo 14.16v si da missfire pe pistonul 2..Am verificat injectoare bujii bobine facut chiulasa schimbat egr si filtru benzina. Rog ajutor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii, bobina (fisa daca e cazul) sau motor. pentru motor se face un test de compresie. Mai e posibilitatea ca motorul sa consume ulei si atunci se aclaseaza electrodul bujiei dand misfire pe cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu consuma ulei, bobine noi 4buc beru bujii noi facut scaune chiulasa rectificat supape

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu va rog frumos nr de tel Al lui All Bundy

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are trecut numarul in profil, eventual poti sa ii lasi un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare băieți, dețin și eu un polo 1.2, benzina,an 2006 și la fel ma confrunt cu eroare ce persista și persoanelor de mai sus. La mine treaba sta puțin diferit. Acum câteva luni de zile, mi s.a stricat alternatorul si am mers pe baterie pana s.a descărcat toată. Am foSt cu ea la un electrician si mi.a schimbat alternatorul si mi.a încărcat bateria. Toate bune, la scurt timp, adică după nici o zi, îmi apare pentru prima data, la relanti când stau la semafor martorul check engine si un zgomot al mașinii gen parca era tractor dar după ce o repornesc, merge normal. Am schimbat decat o bobina de inducție care nu da roade si le.am si inversat între ele dar problema persista. Ma confrunt cu problema asta pana in ziua de astăzi, acum câteva zile am făcut si un test de compresie, mi.a ieșit 6 pe cilindrul 3, ceilalți sunt ok. Întrebarea mea este, sa fie totusi pe baza de electric ceva ? Sa nu schimb supape sau ce ar mai trebui la motor aiurea, nu stau ok nici cu banii si de asta nelamurirea asta. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai compresia slaba pe un cilindru, nu este o problema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând ar trebui să fii sigur că a fost măsurată corect compresia şi chiar este 6. Specificaţiile ar fi New: 10...15 bar , Wear limit: 7 bar , Maximum permissible difference between all cylinders: 3 bar .

Dacă chiar este aşa nu are cum să fie o problemă electrică şi trebuie desfăcut motorul.

8 hours ago, Ionut205 said:

le.am si inversat între ele dar problema persista

Dacă faci asta trebuie să ai şi un tester şi să vezi dacă misfire (rateurile) se mută după bobină sau nu. Ăsta ar fi un indiciu dacă problema este la aprindere sau la cilindru în sine. Dacă nu ai tester se mai poate verifica asta şi după aspectul bujiilor. La cilindrul bolnav ar trebui să se umezească bujia. Dacă bujia umezită se plimbă după bobină atunci este de vină bobina, dacă se întâmplă la acelaşi cilindru atunci problema este la cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^ da, cu ajutorul unui tester am văzut ca doar pe cilindrul 3 îmi dădea rateurile, missfire cilinder 3, intermitent și am zis sa încerc și chestia cu inversatul. Da, testul de compresie este făcut corect, nu a fost făcut de mine dar eram lângă om acolo și am văzut. Deci ar rămâne sa ii fac segmentarea motorului. Va mulțumesc mult pentru ca mi.ati venit de ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la voi băieți cu încă o întrebare. Băiatul asta, care se va ocupa de masina mea, mi.a spus ca, se poate întâmpla sa se rupă unul din cele 4 șuruburi și ca dacă se va întâmpla asta, va trebuii sa ii iau alt motor. Ce ma sfătuiți sa fac, sa mai încerc segmentarea sau sa ii caut direct alt motor. Va mulțumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut băieți, am terminat și eu astăzi cu segmentarea de motor. Am făcut-o la un mecanic la el in curte. Am făcut la ea rectificare scaune chiulasa ( asta am realizat-o la un service specializat pt așa ceva), schimbat supape toate trei, plus alte garnituri. M.a dus in total 1500 incluzând manopera. Problema este ca la prima cheie îmi tremura motorul la fel ca inainte sa o fac. Mecanicul mi.a spus ca este de la piese, ca încă nu și.au intrat bine in rol. Adevarul este ca am terminat-o tarziu aproape de ora 22:00 și nu am avut ce sa o testez. Pana acasa mi.a mers relativ ok, doar la Început la primele chei date îmi tremura super rău motorul. Am schimbat și uleiul și filtrul de ulei la ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mecanicul nu si-a intrat bine in rol...Piesele mecanice nu au in ce rol sa intre.Dupa rectificare,motorul trebuie sa mearga ceas.Distributia e pusa bine,ai vreun martor aprins?Mergi la o diagnoza sa readaptezi clapeta,sa vezi in mvb valorile,ceva nu e bine.Presiune la benzina ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pare ca mecanicul isi face "rodajul" pe masina lui ... destul de comun de altfel. Inainte de toate, daca tot au trecut cateva zile, poate ne spuna cum merge masina acum, Daca tot a refacut motorul, era frumos din partea mecanicului as faca si un test de compresie dupa lucrare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!