Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

alex_pescaru

In topicurile acelea se vorbeste de functionare defectuoasa permanenta si check engine aprins.

Aici nu e cazul. E total aleatoare problema.

Mai mult, acel misfire count se sterge la fiecare 60 secunde de la ultimul misfire. Si daca nu stii sa observi lucrul asta te poti pacali.

Oricum, multumesc pentru sugestii si disponibilitatea de a ajuta...

Daca vrei ne intalnim sa-ti arat, ca vad ca esti din Constanta. Venit ceva mai tarziu, dar tot de-al nostru...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
LiviuColesnicov

Salut, scriu aici pentru ca un topic dedicat cu problema mea nu am gasit.

Am un polo 1.4 benzina 59 kw(80cp) fabricatie 2008. L-am cumparat anul trecut in august, insa la cateva zile dupa aparea o problema ciudata, se oprea motorul in mers la calcarea ambreiajului, cand ma pregateam sa opresc la stop. Mentionez ca era vara, ac on pe treapta mare. Problema se manifesta destul de rar,asa ca nu am dat o mare importanta, intre timp i-am pus gpl,am facut 11000 km cu ea, au trecut caldurile,a disparut problema. De cateva zile cu temperaturi de 30 40 de grade a raparut problema, am mai citit pe google si am testat aseara. Fara ac masina merge excelent, nu se opreste,relantiul nu scade la calcarea ambreiajului sub normal. Cu ac in blana, parca e alta masina, nu mai trage asa bine, dar asta am considerat normal,insa cand ma apropii de un semafor in general in a patra, reduc viteza, am frana usor calcata si calc si ambreiajul se intampla ba sa scada turatia sub normal si sa revina, ba sa se opreasca, sau in cazuri fericite totul e normal. Mentionezca dupa oprire motorul porneste normal la sfert. Am semnalat problema anul trecut celui caremi-a pus gpl, mi-a zis ca e posibil clapeta de acceleratie de vina, dar cand s-a uitat la ea era curata. Am citit recent ca poate fi servomotorul de pe clatepa. Poate e vina mea ca o tin subturata in decelerare, sub 1500. Astept niste opinii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt posesorul unui VW Polo 1.2 i (54 Hp) din 2002, si am probleme cu sonda lambda s-a aprins martorul in bord, am fost la service si a zis ca nu are nimic merge si asa, dar eu am probleme cu turatia la relanti este variabila intre 500 si 1200, iar cand accelerez pierde din putere, ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o verificare la alt service.

Martorul respectiv nu este specific numai sonda lambda, este pentru mai multe defectiuni motor. Este posibil sa iesi ieftin si sa fie doar o bujie sau o bobina (cum am patit eu) si asta ar explica variatia turatiilor, pierderea puterii -> merge in 2 cilindri.

Dar pana nu o duci la un service sa vezi exact despre ce e vorba (software cu tester si hardware cu mecanicul) nu poti sti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

 

Am un Polo 1.2 AWY si am o problema cu motorul.

Am inlocuit supapele, lantul de distributie si rectificat chiulasa si dupa aproximativ 500 km am observat ca nivelul lichidului din vasul de expansiune era foarte crescut(3/4 din inaltimea acestuia) si avea si bule albe, iar daca il deschideai antigerul refula.

Inainte sa schimb supapele nu avea aceasta problema, iar mecanici care au facut aceasta inlocuire au zis ca este normal :dry: 

 

Eu am citit si cam toata lumea zicea ca problema este de la garnitura de chiulasa.

 

Va rog sa imi ziceti parerea voastra despre aceasta problema si cum as putea sa o rezolv.

 

Multmesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As cam merge pe mana lumii cu garnitura de chiulasa daca se intampla de fiecare data (la fiecare ciclu rece/cald)...

Si daca e asa, chiulasa jos din nou, eventual planeitatea ei si a blocului, garnitura noua, strangere ca la carte si gata...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai documentat putin si vreau sa restrang chiulasa, pe anumite forumuri era recomandata si aceasta varinata.

Daca nu reusesc cu restrangerea sigur voi face planeitatea la bloc :(

 

Se mai poate folosi uleiul actual? 

 

Ms pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Daca uleiul nu are apa in el se poate refolosi.Verifica daca nu are spuma . Cati km are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Fara doar si poate problema e de la cauciucul care s-a deteriorat si probabil e si imbatranit,cred ca ar trebui inlocuit.Dar pentru a fi sigur fa un schimb cu alt cilindru si vezi daca se muta eroarea la acel cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are vreo 700 km cu acest ulei. Am verificat uleiul si nu are apa sau spuma.

 

Ms


Are vreo 700 km cu acest ulei. Am verificat uleiul si nu are apa sau spuma.

 

Masina are 125000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudat a fost ca am schimbat la alt cilindru si nu a mai aparut pe nici unul. Adica mergeau OK toti cilindrii.

Oricum am schimbat bobina cu cauciucul rupt si acum merge fara probleme. Dar am pastrat bobina "semibuna" de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin dupa un timp.. Am folosit numai benzina de 98 si momentele in care mai am simptome de tremurat sunt doar daca las mult motorul la ralanti cand e cald.. Pana merge o las asa ,oricum compresia nu are cum sa mai revina pe cil 1 . Masina are 58k . Oricum slabute motoare...

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
marin_titus

Salut, intampin de vreo luna acest fenomen indiferent daca masina e rece sau calda, trepideaza ritmic cateodata smucit la relanti. Nu am nici un fel de eroare, mentionez ca am schimbat acum vreo 3 luni toate 3 bobinele de inductie si bujiile, filtru de combustibil, ulei etc... Cineva mi-a spus ca ar putea fi un senzor de pe axu motorului (el asa a patit l o skoda). Ce parere aveti, s-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E unul din injectoare(am patit eu).Fa-ti un obicei si mergi mereu peste 2000.Masoara presiunea pompei de benzina,a pompei nu a rampei.Totusi,daca nu iti era lene sa cauti,era topic deschis,la pagina 4,"misfire ocazional pe un cilindru",deschis de alex pescaru.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marin_titus

Multumesc @dan 48, nu mi-a fost lene, am dat search dar probabil nu am scris ce trebuia la querry. Sa inteleg ca nu mi s-a parut ca trage putin mai slab, e tot din cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,pleaca greu tare.Citeodata pornea in 3,citeodata in 2,trepida la relanti,fara martor aprins.Daca e in regula presiunea pompei,e de la unul din injectoare.Poate in rampa ai 3 bari,dar daca pompa baga 3,2 degeaba.Verifica si vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marin_titus

La mine inca nu pleaca asa greu, dar se simte putin de cand imi face asa. Multumesc frumos de raspunsuri, ramane sa ma duc sa o verific. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salut, 

 

Am vw polo din 2007 1.2 benzina, cred ca merge in 2 cilindri pentru ca are un tremurat masina.Am scanat cu vag com si am  urmatoarea eroare pe cilindrul 3:

 

16687 - Cylinder 3 

            P0303 - 009 - Misfire Detected - Intermittent

             Freeze Frame 

                    RPM: 800 /min

                    Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str

                    Temperature: 105.0°C

                    Lambda: 0.0 %

                    RPM: 832 /min

                    Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str

                    Temperature: 93.0°C

                    Lambda: 0.0 %

 

Am schimbat filtre, ulei, bujiile, fisele sunt bune, injectoarele sunt ok, Nu stiu mai departe ce sa verific sau care ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

permuta injectorul de pe 3. Daca eroarea ramane tot pe el, masoara compresia.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... fisele sunt bune, injectoarele sunt ok, Nu stiu mai departe ce sa verific sau care ar putea fi problema.

 

Eu stiam ca motoarele de 1,2 nu au fise (bobina direct in capul bujiei).

Schimba bobina de pe cyl 3 pe 2 sau 1 si vezi daca se muta eroarea. Eu banuiesc bobina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am patit si eu asta ieri. Imi apare misfire pe Cilindrul 1. Totul a fost ok, pana am alimentat de la petromul de la km 25 de pe A1. Dupa ce am plecam din benzinarie, am mai mers ~5km si Engine Fault.

Sunt aproape singur ca problema e de la benzina aia. Acum am bagat OMV 100 dar tot asa face. Ma gandesc sa fac rocada de bobine, dar daca e de la benzina proasta nu cred ca se reflecta in bujii-bobine. NU?

Oare poate sa fie de la filtul de benzina?

cod razvan2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat prin schimbarea bobinei de inductie de pe cilindrul 1 cu bobina de pe cilindrul 4. Am sters eroarea, iar aceasta a aparut pe cilindrul 4.

Am inlocuit bobina si totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut baieti , am nevoie de ajutorul vostru .
Am si eu o problema cu polo-ul din semnanura . Se aprinde intermitent martorul de check engine stand la relanti la semafor, insa, daca atunci cand clipeste accelerez masina se stinge si totul e ok pana la urmatorul semafor sau stationare la releanti , daca il las si nu accelerez se aprinde continu martorul si motorul face foarte urat si daca vreau sa plec nu se accelereaza pierde putere , in aceasta situatie trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc si totu e bine ca si cum nu s-a intamplat nimic , evident pana urmatoarea data cand masina sta mai mult de 30 de secunde la relanti. Totul se intampla doar cu motorul cald .
Dupa scanarea cu vcds-ul am gasit eroarea 16686/P0302/000770 Cylinder 2 Misfire Detected Intermittent. Am facut tot mce am gasit scris pe forum buji noi apoi schimbat intre el , la fel si cu bobinele si injectoarele, compresia e ok (masurata la service ). S-a intamplat ca in trecut sa am aceasi problema dar cu Cilindru 1. Fara sa ii fac nimic totu a revenit la normal vreo cateva luni apoi a aparut iarasi dar pe cilindru 2.
Ati mai intalnit situatia ? Ma puteti ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca indiferent ce ai facut/schimbat, eroarea ramane tot pe cilindrul 2, verifica cablajul pana la ECU si pe acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca ECU sa fie cu probleme? Ati intalnit situatia aceasta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!