Jump to content

Pornire dificila


denny_the_one
 Share

Postare recomandată

denny_the_one

Va salut !

 

Am achizitionat un Audi A3 si am cateva probleme pe care as vrea sa le lemuresc !

 

Pornire greoaie dupa un anumit timp de stat pe loc

Oscilatii si Trepidatii relanti 840/860 rtm

Cosum Antigel ..

 

 

 Pe tester :

 

* KM 198.000 nu 166.000 la cat a fost luata

 

* Glow Plug Relay Modul 1 - Verificati Circuitul etc..

 

* Ceva cu "Incalzire Auxiliara .."

 

Injectoare : Unul da valoare cu  - 0.xx iar restul 0.xx 

 

Nimic altceva ..

 

https://www.youtube.com/watch?v=aAFju_n9bHA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sergiulikk

    22

  • denny_the_one

    7

  • Tracto

    4

  • cosmintuf49

    4

Pornire greoaie - ar putea fi problema cu pornirea la card - care s-ar rezolva din soft. 

 

Acele asa fac ele, nu are nici o legatura cu motorul. Daca o sa te uiti atent, si acul de la vitezometru fluctueaza cand tii viteza constanta.

 

Incalzirea auxiliara e PTC-ul, vechea problema comuna la modelele pana in 2007. Se poate repara ieftin, gasesti oameni pe forum.

 

Consumul de antigel - posibila problema cu chiulasa, arhicunoscuta la modelele mai vechi, pana in 2007. Trebuie sa vezi ce revizie e chiulasa ta. Daca e C, ar trebui sa fie buna, daca e A sau B, nu.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one
Publicat (modificat)

Iti multumesc pentru raspuns !

 

La pornire am mai citit ca ar putea fi ceva din soft .. se poate face cu o interfafata standard VCDS .. ?

 

Totusi mi-se pare cam aiurea sa faca asa acele acelea !?!? nici la dacie nu fluctuau acele asa .. iar pe langa se simte o mica trepidatie ..

 

O sa ma uit maine sa vad codul chiuloasei .. ideea e ca nu imi scoate fum nici alb nici albastru .. nu face spuma in vas nimic .. dar nici pierderi vizibile nu am..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Am verificat chiulasa si se termina cu " A " .. deci ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt pierdere nivel antigel, vezi semeringul de la radiator(intercooler). Pe acolo se mai poate pierde nivelul. Sau se mai evapora de la caldura din cantiatea de apa din antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one
Publicat (modificat)

Am luat masina de aproximativ 1 luna si am completat de 4 ori deja cu antigel ..  ideea e ca pe borcan scrie G12 acesta din cate stiu e un antigel roz asa .. eh la mine e albastru .. poate fi si de la asta ma gandesc sa fie alt tip ..?

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terpidatiile acelea  pot aparea si de la volant uzata .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

volant .. hmm am avut un Golf 4 dar la ala trepida la plecarea de pe loc nu la relantii .. asta din 2 in 2 sec ii da in cap asa ..o simti ca parca se infunda .. nu am schimbat filtru de combustibil o fi ceva si de acolo .. ma gandesc totusi injectoare/pompa/filtre ceva .. pt moment sunt putin indatorat datorita achizitiei dar o sa merg la un mecanic sa vad ce si cum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pornire greoaie deobicei inainte de modificarea softului incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura de pe motor.fara senzor daca porneste usor din nou merita sa intri apoi in soft,daca porneste tot greu nu rezolvi nimik cu softul,cauta altundeva

 

daca ai mici vibratii la relanti dupa ce motorul atinge temperatura de 90 grade ar putea fi unul din injectoare

 

functionarea climei produce un mic consum al antigelului,acum daca ai dus la nivel urmareste care este pierderea in ml

 

ai doua axe cu came?BKD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

BKD .. 2 axe cu came .. am vrut sa ii mai maresc avansul dar nu imi mai permite .. e deja la maxim .. cred ca mai mult ca sigur e fisurata chiulasa undeva .. crede-ti ca daca o duc sa o sudeze sau repare nu stiu exact e de durata tine sau .. a mai trecut cineva acest procedeu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa nu se poate suda,eu rekomand una din dezmembrari

 

eu oricum nu am auzit niciodata de chiulasa BKD fisurata

 

recomand sa mergi in militari in spate la agip undeva e un atelier care este specializat in chiulase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
denny_the_one

chiulasa nu se poate suda,eu rekomand una din dezmembrari

 

eu oricum nu am auzit niciodata de chiulasa BKD fisurata

 

recomand sa mergi in militari in spate la agip undeva e un atelier care este specializat in chiulase

 

Sunt o caruta de firme care se ocupa cu sudura acestora 

Sunt destule BKD cam toate cu Seria A cateva cu B si niciuna cu C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai mult ca sigur ai garnitura de chiulasa fisurata, defect raspandit la seriile BKD pana in 2007.

 

Porneste greu la cald sau la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat eu cu pornirea la cald acum o saptamana, este din soft si se rezolva foarte usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor!

Sunt fericitul / nefericitul posesor al unui Audi a3 8l motorizare 1.6 din 2002, cod motor AVU, cutie automata.

De 1 an de zile intampin o problema ce nu imi da deloc pace si anume pornire grea la cald. De dimineata masina porneste la sfert de cheie indiferent de vreme (-20 +30 de grade). Masina se comporta bine in mers, trage bine,schimba bine , relati ul sta fix (oscilatie de maxim 30 de turatii). Dupa ce ajung undeva cu masina si o las 30-40 de min pe loc si incerc sa o pornesc nu mai vrea nici in ruptul capului (la prima cheie) o ia la a 2 a cheie normal. Am observat ca daca apas pedala de acceleratie in timp ce invarte porneste mai repede.

Acum voi prezenta lista pieselor schimbate pe masina (sper sa nu omit nimic).

Au fost schimbate:

- popma de benzina
- debitmetrul de aer
- termostatul (corpul cu ambii senzori de temperatura)
- bobina
- fise
- bujii
- releul principal
- au fost curatate injectoarele

Am ajuns in pragul disperarii pentru ca nu am reusit sa i dau de cap in nici un fel.
Am fost la vreo 6-7 service uri si toti dau din umeri (Masina merge foarte bine, rotund etc. bla bla)

Am tot cautat pe forumuri in UK si DE aceasta problema si ar mai ramane 2 lucruri de schimbat (senzor impulsuri arbore si regulatorul de presiune benzina).

Nu stiu ce sa mai fac sau unde sa merg si din aceasta cauza va solicit ajutorul dumneavoastra 

Astept pareri
Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact un lucru din alea 2 ai omis sal faci...aceeasi probl am avuto la un ALZ din 2003 schimba senzoru de la arbore si e ok totul.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

In primul rand as vrea sa va multumesc pentru raspunsurile prompte si apreciez sfaturile.

 

Aseara am lasat masina pentru a n-a oara in service sa i schimb senzortul vilbrochen (Crankshaft senzor sau senzor arbore), mi l-au schimbat si abia astept sa ajung diseara sa mi ridic masina si sa i fac testul.

 

Cea mai mare belea era ca nu imi apare nimic pe VAG.

 

Dan - in legatura cu senzorul de turatie am vorbit cu baietii din service si mi-au spus ca este putin probabil pentru ca masina mea nu se opreste in mers. Nu mi s-a intamplat niciodata treaba asta.

 

O sa vad cum se manifesta cu senzorul de vilbrochen si o sa am in vedere sfatul tau.

 

Va tin la curent in cazul in care mai sunteti interesati de rezultat :-) 

 

Stima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update!

 

S-a schimbat senzorul (crankshaft) care am inteles ca este senzorul vilbrochen sau senzor turatie. Masina se comporta la fel , nu porneste la cald. Dupa ce invarte vreo 10 secunde reuseste sa porneasca dar turatia e foarte scazuta cateva secunde dupa care isi revine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa-i o proba. Cand este calda scoate-i mufa din senzorul de temperatura apa si vezi cum porneste, daca porneste bine inseamna ca e o problema pe partea de conanda de la ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alexandru,

 

Am incercat si i am scos mufa de la senzor, a pornit mai bine ce i drept. M am uitat la firele care duc de la mufa senzurului spre.....calculator presupun si aveau un band izolier pe ele. Sa fie un scurt circuit pe fire ? Dar de ce porneste bine la rece?

 

Am uitat sa mentionez ca si clapeta + EGR ul au fost curatate.

 

I-am mai dat un test cu VAG-ul. Bineinteles ca nu a aparut nimic .

 

 

Masina are si o instalatie GPL montata. Poate au umblat baietii pe la fire sa se lege pe acolo de senzori calculator etc....?

 

Am fost la vreo 2 service uri de gpl si la fel lumea da din umeri, nu e de la gpl domle.....

 

 

Luni am programare la Porsche Vest dar tare mi e frica de faptul ca o sa primesc acelasi raspuns din partea lor (e de la GPL)

 

Cand am cuplat GPL ul singura eroare pe care mi-o da e "sistem too lean bank 1" care mai mult ca sigur este din cauza ca lambda nu mai citeste valorile corect.

 

De vreo 2 saptamani m am ambitionat sa merg cu ea pe benzina. I am facut readness si nu imi pica nimic toti senzorii in parametri.....

 

 

Nu stiu ce sa mai zic

 

Alte pareri?

 

Multam in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa pui contactul de mai multe ori inainte de a porni la cald? Nu stiu daca atunci cand mergi pe gaz, pompa de benzina mai functioneaza, daca se opreste poate se dezamorseaza sistemul de injectie si la pornire are nevoie de ceva timp sa refaca presiune, ca atunci cand sch filtru de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu mai functioneaza in momentul in care masina se comuta pe gpl dar in cazul asta daca as merge doar pe benzina ar trebui sa mearga in parametri masina. Pompa de benzina oricum e schimbata la fel si filtrul la fiecare 10k de km. Am incercat si varianta de a merge pe gpl si comuta inapoi pe benzina cu cativa km innainte de destinatie si tot la fel facea.

Am incercat si varianta cu pus / scos contactul, la prima cheie tot invarte pana se plictiseste si invarte bine deci nu cred ca e nici electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!