Jump to content
Sign in to follow this  
denny_the_one

A3 8P Oscilatii Relanti

Recommended Posts

denny_the_one

Va salut !

 

Am achizitionat un Audi A3 si am cateva probleme pe care as vrea sa le lemuresc !

 

Pornire greoaie dupa un anumit timp de stat pe loc

Oscilatii si Trepidatii relanti 840/860 rtm

Cosum Antigel ..

 

 

 Pe tester :

 

* KM 198.000 nu 166.000 la cat a fost luata

 

* Glow Plug Relay Modul 1 - Verificati Circuitul etc..

 

* Ceva cu "Incalzire Auxiliara .."

 

Injectoare : Unul da valoare cu  - 0.xx iar restul 0.xx 

 

Nimic altceva ..

 

https://www.youtube.com/watch?v=aAFju_n9bHA

Share this post


Link to post
Share on other sites
paul_e88

Pornire greoaie - ar putea fi problema cu pornirea la card - care s-ar rezolva din soft. 

 

Acele asa fac ele, nu are nici o legatura cu motorul. Daca o sa te uiti atent, si acul de la vitezometru fluctueaza cand tii viteza constanta.

 

Incalzirea auxiliara e PTC-ul, vechea problema comuna la modelele pana in 2007. Se poate repara ieftin, gasesti oameni pe forum.

 

Consumul de antigel - posibila problema cu chiulasa, arhicunoscuta la modelele mai vechi, pana in 2007. Trebuie sa vezi ce revizie e chiulasa ta. Daca e C, ar trebui sa fie buna, daca e A sau B, nu.

Edited by paul_e88

Share this post


Link to post
Share on other sites
denny_the_one

Iti multumesc pentru raspuns !

 

La pornire am mai citit ca ar putea fi ceva din soft .. se poate face cu o interfafata standard VCDS .. ?

 

Totusi mi-se pare cam aiurea sa faca asa acele acelea !?!? nici la dacie nu fluctuau acele asa .. iar pe langa se simte o mica trepidatie ..

 

O sa ma uit maine sa vad codul chiuloasei .. ideea e ca nu imi scoate fum nici alb nici albastru .. nu face spuma in vas nimic .. dar nici pierderi vizibile nu am..

Edited by denny_the_one
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
denny_the_one

Am verificat chiulasa si se termina cu " A " .. deci ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
TrIcK

Pt pierdere nivel antigel, vezi semeringul de la radiator(intercooler). Pe acolo se mai poate pierde nivelul. Sau se mai evapora de la caldura din cantiatea de apa din antigel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
denny_the_one

Am luat masina de aproximativ 1 luna si am completat de 4 ori deja cu antigel ..  ideea e ca pe borcan scrie G12 acesta din cate stiu e un antigel roz asa .. eh la mine e albastru .. poate fi si de la asta ma gandesc sa fie alt tip ..?

Edited by denny_the_one

Share this post


Link to post
Share on other sites
neamtzu1

Terpidatiile acelea  pot aparea si de la volant uzata .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
denny_the_one

volant .. hmm am avut un Golf 4 dar la ala trepida la plecarea de pe loc nu la relantii .. asta din 2 in 2 sec ii da in cap asa ..o simti ca parca se infunda .. nu am schimbat filtru de combustibil o fi ceva si de acolo .. ma gandesc totusi injectoare/pompa/filtre ceva .. pt moment sunt putin indatorat datorita achizitiei dar o sa merg la un mecanic sa vad ce si cum..

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

pornire greoaie deobicei inainte de modificarea softului incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura de pe motor.fara senzor daca porneste usor din nou merita sa intri apoi in soft,daca porneste tot greu nu rezolvi nimik cu softul,cauta altundeva

 

daca ai mici vibratii la relanti dupa ce motorul atinge temperatura de 90 grade ar putea fi unul din injectoare

 

functionarea climei produce un mic consum al antigelului,acum daca ai dus la nivel urmareste care este pierderea in ml

 

ai doua axe cu came?BKD?

Share this post


Link to post
Share on other sites
denny_the_one

BKD .. 2 axe cu came .. am vrut sa ii mai maresc avansul dar nu imi mai permite .. e deja la maxim .. cred ca mai mult ca sigur e fisurata chiulasa undeva .. crede-ti ca daca o duc sa o sudeze sau repare nu stiu exact e de durata tine sau .. a mai trecut cineva acest procedeu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

chiulasa nu se poate suda,eu rekomand una din dezmembrari

 

eu oricum nu am auzit niciodata de chiulasa BKD fisurata

 

recomand sa mergi in militari in spate la agip undeva e un atelier care este specializat in chiulase

Share this post


Link to post
Share on other sites
denny_the_one

chiulasa nu se poate suda,eu rekomand una din dezmembrari

 

eu oricum nu am auzit niciodata de chiulasa BKD fisurata

 

recomand sa mergi in militari in spate la agip undeva e un atelier care este specializat in chiulase

 

Sunt o caruta de firme care se ocupa cu sudura acestora 

Sunt destule BKD cam toate cu Seria A cateva cu B si niciuna cu C

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florinppv

Mai mult ca sigur ai garnitura de chiulasa fisurata, defect raspandit la seriile BKD pana in 2007.

 

Porneste greu la cald sau la rece?

Share this post


Link to post
Share on other sites
catzoi92

Am rezolvat eu cu pornirea la cald acum o saptamana, este din soft si se rezolva foarte usor

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan87

Subscriu si eu ca am aceste oscilatii ale turometrului si votezometrului. Am observat ca la prima pornire in diminetile reci sau dupa ce a plouat, deci umiditate mai mare acele oscilatii nu apar imediat.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Empire

Salut. Eu am acele oscilatii la relanti din 2 in 2 sec doar cand motorul este cald iar turometrul nu oscileaza deloc, Masina trage foarte bine, consumul este bun. Am doar 2 erori: Cylinder 2 Glow Plug Circuit ... Sa fie oare de la bujii ? Am tot citit despre acest trepidat..dar nu am gasit nicaieri de unde ar fi problema

Share this post


Link to post
Share on other sites
MorariuGeorge

A reusit sa rezolve cineva pornirea la cald?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Empire
On 2/2/2016 at 6:06 PM, Empire said:

Salut. Eu am acele oscilatii la relanti din 2 in 2 sec doar cand motorul este cald iar turometrul nu oscileaza deloc, Masina trage foarte bine, consumul este bun. Am doar 2 erori: Cylinder 2 Glow Plug Circuit ... Sa fie oare de la bujii ? Am tot citit despre acest trepidat..dar nu am gasit nicaieri de unde ar fi problema

Am rezolvat acele mici trepidatii la relanti cu ulei 2t FC si motorul este mai silentions, merge mult mai bine cu acest ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri