Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Domnilor, cred ca putem face o discutie separata, eventual la Discutii Generale despre "Qvo vadis - industria auto" , dar nu e locul ei aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. am ales. semnat, tot.

o sa dezamagesc multa lume pe aici, dar am vrut neaparat cutie DSG. e prima masina noua, am spus sa fie si prima "automata" si pentru ca am auzit probleme la DSG7, am zis sa merg pe 2.0 TDI DSG6 FWD. stiu ca te-am dezamagit, @Doc Morelli, dar macar am adaugat ceva optiuni de care mi-ai zis. foarte fain tsi-ul dar am preferat tdi pt cuplu si pt cutie. atat.

multumesc si @SwatKat

fata de senzori, front assist, si ce-am mai pus eu, am ales scaune sport (pe gri)

masina e eleganta, jante pe 16, linie laterala cromata, culoare gri quartz, scaunele alea sport nu prea vin bine pe tipul asta de masina (doar pe RS) dar... mi s-au parut mai comode ca cele stock. mai e si piticul de 2 ani care n-o sa vada nimic in fata...

sa raman cu ele sau sa sun dealerul maine sa le scoata?

 

Modificat de Valeriu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine se gandeste la 2.0TDI exista acum niste oferte la Skoda Superb din stoc cu ceva discount, echipare Ambition cu Clevepack si alte optionale incepand cu 23.600 euro. Ambition pe Skoda Superb vine destul de bine dotat, mai ales cu Clevepack. Ar merita vazute ofertele, nu cred ca iesi prea departe de pretul de Octavia 3 2.0TDI: http://cc.skoda.at/sl-ro/ro_RO_SKODA/C/list?mgb=730_Superb&radius=50&specialPriceAvailable=1&sort=totalGrossSum

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vom vedea discounturi tot mai mari la diesel. citeam astazi ca vw ofera discounturi de pana la 6000  de euro posesorilor de masini diesel care vor sa cumpere benzinara in uk

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am obtinut cine stie ce, pana la urma tot banii aia ii dadeam, +/- 1000 eur. important e si DSG-ul 6 care pt mine, cel putin psihic, e mai sigur.

am studiat foarte atent piata second hand in Ro. preturile se tin foarte sus pentru diesel. de fapt nici nu prea sunt multe diesel-uri comparativ cu benzina la vanzare (cu putini km) si asta pentru ca sunt foarte cautate la noi. peste 4 ani nu se va schimba conceptia asta prea mult.

din pacate, am observat ca benzina se cam lasa asteptata de clienti (vorbesc de second hand)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a face un versus, diesel-ul o sa revina in forta, deja trend-ul este inversat, Continental extinde gama de motoare diesel de la avioane mici, prin asta face posibil ca un combustibil larg utilizat in aviatie, kerosen (care se aprinde doar prin compresie/explozie) sa fie accesibil si avioanelor mici (in loc de benzina), astfel creste fiabilitatea motoarelor, nr. de ore de exploatare precum si raza de actiune.

Revenind la O3, cred ca trebuie renuntat la scaunele sport in favoarea pasagerilor din spate, pentru un copil este important sa vada in fata, mai ales daca este sensibil la mersul cu masina.

O alta intrebare, la 1,4TSI este pasla de antifonare pe capota, are si scut?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are antifonare capota la 1.4. nici macar la 1.8 care e mai zgomotos (distributie pe lant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valeriu26 in primul rind felicitari pentru alegere si speram sa nu fii dezamagit de masina. Nu am vrut sa intru in discutiile de mai sus vis a vis de cutia DSG dar acum pot sa spun ca din punctul meu de vedere au facut alegerea sigura si inteleapta cu DSG 6 - iar benzina puteai lua cu aceasta cutie doar 180 4x4.

Eu as renunta la cromuri si la scaunele sport - nu aduc decit plusuri aparente. Eventual as pune roti de 17 sau as lua de vara 17 aftermarket - arata bine.

Ca dotari minime as pune Park Assist, FA si ACC, oglinzi cu de toate inclusiv heliomate, led in faruri, HHC, Smartlink, volan cu padele si incalzit daca se poate, incalzire in scaune, spalatoare incalzite.

Daca ar mai ramine bani as mai pune cluster color, faza lunga automata si rear cross alert si cam atita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam @vdragos

la scaunele sport o sa renunt daca pot. sun maine si vad ce se poate face. sper sa fie ok. cel mic e oricum cam claustrofob si dependent de noi... il izolam complet in spate.

jante pe 17... am tot vrut sa pun, dar am avut experiente nasoale cu 17 pana acum. mai grele, mai late, consum mai mare, mai scumpe la schimbarea anvelopelor, uzura mai mare a articulatiilor, si socuri mai puternice in habitaclu. (desi aspectul si stabilitatea se imbunatatesc simtitor)

Park assist am pus, FA la fel, acc n-am mai pus pentru ca nu merg exagerat pe autostrada si nu prea folosesc pilotul. pachetul clever pack este, cu led si smartlink si kessy si tot ce mai e, scaunele vin incalzite la echiparea asta, (spate nu pun) incalzirea in volan as fi pus=o dar am vazut un opel cu volanul folosit asa si era foarte foarte uzat si deformat. prefer fara momentan.

faza lunga automata pare interesanta. rear cross alert e cuplat cu blind spot detection.

avansul e dat, se mai pot face modificari, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina primesti VIN se pot face modificari. Jante poti pune si ulterior, inca o data ACC e o optiune superok iar feedbackurile de la colegii care au pus volan incalzit sunt excelente.

Iar cromurile laterale se strica ... Repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valeriu26 in cazul asta sa iti faci planuri sa vizitezi toata Tara si Europa cu masina asta daca tot ai luat motorul asta economic la distante lungi.  Si daca tot m-ai dezamagit cu motorul, macar fa-ti tie un mare bine si bifeaza ACC-ul in loc de FA, este cel mai logic element de confort si siguranta pentru a completa o cutie automata. O sa iti placa maxim si te vei obisnui chiar si in oras sa mergi pe tempomat adaptiv. Te mai dau o tura cu TSI-ul ca sa vezi ce confort psihic iti aduce radarul.

Bafta si asteptam topicul dedicat in 2 luni !

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valeriu26 Poti mai multe pe topicul masinii mele. Am acolo un mini-serial,  "Optionale, dar sa stim si noi". La episodul 4 am scris despre scaunele sport. Nu recomand daca stii ca ai copii cu probleme de rau de masina. Sincer, e cam sinistru in spate cu scaunele sport, mai ales ca ai tapiteria neagra si masina nu e vesela la interior.

 

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am condus 1.4TFSI 125CP (220Nm) M6 pe un Q3 2016 (ne-a facut o surpriza Sixt in aeroportul din Atena, ne asteptam la Golf Variant sau 308SW): 3 adulti, 2 copii si 2 trollere, ca al treilea nu a mai incaput (noroc ca mai sunt doua Transporters TDI in grup -> 13 adulti si 7 copii in total :) ).

Atena-Kyllini, cu punct final Zakynthos maine: consum maricel (~7l/100km - mers doar legal) si "puturoasa", mult zgomot pentru nimic... 

1.4TSI 150CP pe Octavia (1255kg) chiar e asa mai cu "zvac" decat 1.4TFSI 125CP de pe Q3 (1460kg)? 

In rest, tinuta de drum e impresionanta, nu simti nici o denivelare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da, mai ales ca O3 are 1200 kg si un motor mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Valeriu26 said:

@Doc Morelli, tu ai scaune sport, nu? in spate cum e? a stat cineva? e vizibilitate? ma tot gandesc la ala micu... fiu-miu.

Valeriu daca poti scoate scaunele sport, si eu am renuntat la ele din pricina vizibilitatii. Cei mici nu mai vad nimic in fata. Mai ales daca zici ca e un pic claustrofob.

Nu o sa fi dezamagit de 2.0TDI DSG6. Eu zic ca e alegerea perfecta pentru o Octavia 3. Cuplul te va ajuta in depasiri, cutia automata e painea lui Dumnezeu in oras. 

Sincer pe mine ma intereseaza mult si consumul. Adica la stilul meu de mers cu masina din profil 2.0TDI DSG 6 am consum de 5.6.-5.8%, daca merg identic cu o masina pe benzina sare de 7%. Ceea ce se simte pe durata lunga. La fel, in oras a mea ia 7.5-7.8% iar o benzina ajunge la 10% in oras. E o diferenta mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa de slab performanta este varianta cu punte rigida pe spate? Eu folosesc doua masini care au punte pe spate (nu din grupul VW) si cunosc limitarile aceste solutii tehnice pentru suspensia spate, teoretic nu ar trebui sa fie mai rau la Octavia. Dar zau ca m-ati facut sa ma indoiesc de varianta 1.4tsi. Iar bani de 1.8 tsi nu cred ca o sa am. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca e o chestiune de obisnuinta. Daca ai dat de "mai bine" cu puntea independenta, nu mai vrei sa te intorci la cea standard cu toate minusurile ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 minutes ago, razvancc said:

Chiar asa de slab performanta este varianta cu punte rigida pe spate? Eu folosesc doua masini care au punte pe spate (nu din grupul VW) si cunosc limitarile aceste solutii tehnice pentru suspensia spate, teoretic nu ar trebui sa fie mai rau la Octavia. Dar zau ca m-ati facut sa ma indoiesc de varianta 1.4tsi. Iar bani de 1.8 tsi nu cred ca o sa am. 

@razvancc, daca ai condus diesel si esti fan cuplu, mergi pe diesel. daca asta nu conteaza pentru tine, performantele sunt similare. multumita colegilor de forum, am vazut 1.4 tsi, e foarte vioi (dupa 2500 ture). mie nu prea imi place sa ma urc in turatie, mai ales ca daca vrei performanta, creste consumul simtitor. vis a vis de punte, cred ca e prea putin importanta in fata multor alte aspecte. am condus si asa si invers, nu pot sa zic ca am simtit mare diferenta la confort, etc.

1.4 tsi e foarte elastic, a 3-a e surprinzatoare, iar cuplul se simte foarte fain.

abia astept s-o vad pe a mea, cel mai greu o sa-mi fie sa o vad chinuita in parcare peste iarna. cred ca ma apuc de cautat garaj / parcare subterana de inchiriat.

Modificat de Valeriu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru feedback. Vad ca esti din Bucuresti, daca esti dispus sa  mi-o prezinti si mie ca sa-mi fac o idee mai buna te voi recompensa pe masura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi 150 e alt motor ca cel de 125 . cautati teste facute e ateca si e foarte sprinten . pe octavia e o mica racheta.

cuplul il simti de pe la 1500 de ture , la 2000 deja esti bagat in scaun.

zicea cineva de consum de 10 in oras , voi posta si pe acest forum  consum pe ultima mie de km exclusiv in oras (cluj) e de 8.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, razvancc said:

Multumesc pentru feedback. Vad ca esti din Bucuresti, daca esti dispus sa  mi-o prezinti si mie ca sa-mi fac o idee mai buna te voi recompensa pe masura :)

@razvancc, din pacate eu nici macar nu am masina inca. abia am dat avansul pentru Octavia 2.0 tdi dsg. TSI le-am vazut si eu tot cu ajutorul colegilor de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reinnoiesc invitatia de a ne vedea duminica la 11 in spatele Tribunalului (pentru cei din Bucuresti) - avem acolo in mod constant citeva motorizari relevante si pentru lamurirea colegilor curiosi sigur putem sa facem plimbari cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.

scurt si la obiect. parbrizul incalzit va incomodeaza vara (cel putin seara) ? stiu ca are niste conductori prin el, si poate sa deranjeze pe inserat / noapte.

masina in echipare style, daca nu pun acc, vine cu tempomat standard ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din decembrie 2016 conduc o Octavia 3 cu parbriz incalzit. Nu m-a incomodat niciodata la condus, indiferent de lumina de afara. In schimb mi-a fost destul de util iarna trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!