Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Pentru cele 2-3 concedii pe an cand masina e incarcata la refuz, cu bagaje si pasageri, eu zic ca se poate trai cu benzina, e suficient sa o tii mai sus in ture. In schimb, de cei 3500eur economisiti, te poti bucura in fiecare zi - fie doar si prin prisma selectarii mai multor optionale, sau doar pentru a folosi banii aia la calatorii... :) 

Anyhow, 1.4 TSI livreaza mai multa placere la condus fata de TDI150. Cine vrea "sa fie dinamic", trebuie sa selecteze minim TDI 184...zic. Altii zic ca "dinamic" inseamna un 3.0 benzina turbo. Totul tine de perceptii si asteptari. 

Asa cum se spunea mai sus si eu recomand cu caldura TD, mai ales ca ambele se gasesc lejer la TD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna alegere pe care poti sa o faci in cazul tau este 1.4 TSI + DSG + ACC si in rest ce optionale mai intra in functie de buget
Nu te feri de DSG7 nu ai de ce, ai 4 ani garantie si probabil in afara de ce mai citesti pe forumuri, sunt zeci de mii sau sute de mii de utilizatori care nu au probleme. Daca nu nimeresti vre-un lot cu defecte care oricum apare la iveala repede, nu ai de ce sa-ti faci griji. In alta ordine de ideii gandeste-te ca DSG-ul este oarecum tot o cutie manuala dar care simplist vorbim are mai multe protectii la utilizarea incorecta. La o manuala obisnuita ai un ambreiaj, aici ai doua ambreiaje ... si gandeste-te totusi ca suntem in 2017, daca nu esti o persoana care tine foarte mult sa miste schimbatorul ala stanga dreapta si sa apese pe ambreiaj o data la 2-3 minute sau care vrea sa "simta" masina ... atunci mergi fara griji pe DSG. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am reusit sa ajung azi sa dau avansul. ramane pentru maine. actele deja sunt pregatite.

cred ca raman la 2.0 tdi 150cp dsg. am luat-o pe toate partile, pur si simplu sunt incantat de cuplul mare la turatie joasa, consumul care este putin mai mic, indiferent de modul de exploatare. o sa incerc sa o scot mai des la plimbare, voi merge si prin bucuresti destul de mult.

la 21mii as lua 1.4 tsi DSG7. la 22mii si ceva iau 2.0 tdi DSG6... chiar nu merita?

clar as lua DSG... am mers azi cu masina unui coleg de forum, 2.0 tdi dsg6... mi-a parut un vis.

@alexxb, ce ai condus inainte de 1.4 tsi? sunt chiar curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus multe , mai ales dieseluri fiind fan diesel dupa ce am avut un golf 4 cu 1.6 mpi benzina puturos.

bora 1.9 pd tdi , audi a4 2.0 PD tdi, rav 4 2.2 d4D ; mazda cx-5 2.2 Diesel

parerea mea este ca ceea ce cauti tu in materie de cuplu de la vechile diesel (poate pompe duse) nu le vei mai gasi la actualele common rail in schimb paradoxal le vei gasi la TSI. mai priveste si in jur la ce se intampla cu dieselul, ar trebui sa te puna pe ganduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am testat 1.6TDI si am luat 2.0TDI; daca testam si 1.4TSI sau 1.8TSI, poate alegeam diferit. 

Pana la urma un Test Drive mai lung poate fi edificator, nu cele 15-20 de minute cu dealerul in dreapta, dar, din pacate, nu prea gasesti pe la noi. Iti cumperi o masina care costa totusi 21.000-25.000E.

Eu am ales dupa cum am simtit masina si am plecat cu ideea de Diesel de la inceput. Fiecare cu pasaricile lui :) . 

Iti urez inspiratie si asteptare usoara!

Modificat de razvan.ac
...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri speciale lui @Doc Morelli, am vazut ce stie sa faca 1.4 tsi.

inca deliberez, a naibii cutie DSG.  optionalele alea puse pe masina sunt fantastice !!

dupa parerea voastra, ce n-ar trebui sa lipseasca de pe masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- minim: DSG (:) ), ACC, FA, protectii plastic dedesubt, senzori parcare, porturi USB spate;

- o treapta in sus: oglinzi heliomate, Blind spot detection+rear traffic assist (+ lane assistant, fct de buget);

- parbriz incalzit (ajuta si toamna, dezabureste automat la nevoie, porneste automat) + volan incalzit + bancheta spate incalzita + skoda connect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are sens sa mai pornim discutia DSG or not..eu am luat fara DSG din motive evidente. N-am putut sa iau o masina cu gandul "las' ca are garantie"...ca nu pot lua un produs de nou care are sanse reale sa se defecteze si apoi sa stau dupa importator. Daca masina va fi mult folosita in oras, DSG7 va avea de suferit..sunt destule pe MQB care au cazut si au avut nevoie de ambreiaje sa fie inlocuite. E si cel mai scump optional care se poate pune. 

ACC, FA, camera de spate as vedea ca primele optiuni dupa farurile led, volan incalzit, scaune + bancheta + skoda connect cum s-a mai zis.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: Doar ca la Octavia camera spate cred ca e cal mai scump optional: implica, in afara de costul ei, stergator spate + (cel putin) navigatie amundsen + skodaconnect + intotainment, adica undeva bine la peste 1000 euro :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudate sunt caile Skoda ca nu ar avea de ce sa aiba vreo treaba cu altele in mod normal. Clar nu mai are sens cand vorbim de asemenea costuri.

M-am uitat de curiozitate pe configuratorul din Cehia, acolo obliga doar la stergator. Asadar importatorul nostru drag forteaza pentru alte optionale ca sa mai scoata niste banuti. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valeriu26 asta a codul de configurare pe care ti-l recomand: YRRJP6. Intra aici si introdu propunerea mea: https://cc.skoda.at/cc-ro/ro_RO_SKODA/C/models

Iti urez bafta maine la alegerea configuratiei ! Si pentru ca vad ca nimeni nu a avut timp sa iti spuna pana acum, iti zic eu din partea VWForum: bine ai venit in lumea Skoda !

 

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: mda, in afara de stergator care e normal sa fie ca si camera are spalator, nici eu nu vad rostul navigatiei. Cica Bolero 1 nu permitea intrare video si de aia erau si cablurile si piesele mai scumpe pentru montaj camera AM, dar la Bolero 2 actual parca am citit ca ar avea intrare video. 

In fine, de aia zic ca camera o vad ca accesoriu doar daca in prealabil vrei si navigatie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda pentru confortul tau urmatoarele plecand de la pachetul Style:
DSG + ACC + FA
faruri cu tehnologia LED + AFS
blocuri optice spate LED
Inteligent Light Assistant
Proiectoare ceata
Kessy
oglinzi exterioare cu efect antiorbire si pliabile electric
duze stropitoare incalzite
scaune fata incalzite + volan incalzit
bolero minim + smartlink + pregatire telefon 
senzori parcare minim spate
Lane assistant 
volan cu padele (daca optezi pentru DSG)
maxidot color

daca iti mai intra in buget, parbriz incalzit si ce mai consideri tu extra :)
Cu minim  ce este mai sus, indiferent ca mergi pe 1.4 TSI sau 2.0 TDI o sa iti faca viata mai usoara si mai fun in timpul condusului.

Bafta maine si asteptare usoara ! :)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat general: NU te baza exclusiv pe ce spune configuratorul online. Mergi la dealer, discuta cu el si ridica orice problema care ti se pare ciudata gen la camera de ce este nevoie de nu stiu ce navigatie. S-ar putea sa constati (si dealerul poate..) ca unele astfel de limitari sunt gresite, poate se intereseaza si poate se mai rezolva ceva. Crede-ma, eu am patit la mine, configuratorul de Golf 7 dupa 3 ani de la lansarea modelului :rolleyes: avea niste balarii in el de te lua capul. Si daca nu te preocupai si nu stiai, uite ca dadeai bani cu nemiluita degeaba. 

N-ai nimic de pierdut in astfel de situatii ;) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul de 1,4TSI de 150CP sau 2.0TDI - 140CP puntea spate devine independenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la niciuna daca e FWD. Trebuie 180 de cp minim sau 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu si nu. Doar la 1.8 TSI/ 2.0 TDI 184CP si cele 4x4.

2.0 TDI are 150 CP sau 184 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VW nu. 1.4 TSI 150 are independenta, si sunt aproape sigur ca si 1.4 125. Nu stiu exact cum e cu noile 1.5, dar cred ca se pastreaza si la ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la VW limita e 150 de cai dar nu e locul potrivit sa discutam asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin : La Skoda, NU vine cu independenta nici la 1,4 TSI, nici la 2.0 TDI. Cum spunea cineva de pe aici, va zdruncina ca o caruta... Cauta ceva cu independenta, nu vei fi deloc incantat de suspensia spate, ar fi pacat de optionalele pe care le vei adauga.

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, radioman said:

va zdruncina ca o caruta

Atat timp cat se ruleaza pe asfalt facut "covor" de catre camioane si/sau cu presiune incorecta in roti...

Eu zic sa nu dramatizam, pana s-a inventat Golf 5 nu ne plangeam ca G4 sau O1 nu aveau independenta si ca nu puteam sa ne bucuram de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare dramatic este ca la Golf 5, 6, Octavia 2, Seat Leon mk2 aveau independenta, apoi reduceri de costuri at its' finest, bonus pot sa se laude si cu mai putine kg din aceasta pricina. Win-win pt ei. O masina din 2017 la peste 20 000 euro cu punte like it is 2001 cu Golf 4, Octavia 1..putin deranjant totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impart parerea colegului @The_Ego. Si da este dur in unele cazuri de parca trenul de rulare ar fi sudat direct pe caroserie. Asta fara telescoape smechere active, contracost bineinteles...care bineinteles costa in plus binisor... Cel putin pe drumuri denivelate gen drumuri peticite cu multe mici denivelari, simti ca se misca fiecare piesa si ansamblu din interior si caroserie...si asta cu presiuni intre 2.2-2.4 bari...adica minimul ce este prescris cu jante de 17 de exemplu. Sincer am ajuns sa stiu toate drumurile putin mai proaste din Transilvania, efectiv nu imi merita sa ma duc pe drumuri proaste unde ma depasesc toti daca nu vreau sa simt cum se fac plasticele din interior sa sune a "greierasi".. Nu cred ca sta mult mai bine treaba nici la Octavia 3... desi, cine stie. Inainte am avut O2 FL cu multilink pe spate si nici acela nu era un Citroen C5 Hydractive, dar totusi absorbea mult mai omeneste denivelarile , cumva nu transmitea asa mult vibratiile trenului de rulare spate, caroseriei. Sunt foarte suparat pe concernul VAG pentru aceasta miscare de prost gust fata de clientii sai, macar de ar fi ieftinit ceva la masini, dar nu, au bagat electronica  sa ia ochii "hipsteretului" si au taiat la costuri unde si cat puteau la productie si pret marit pe deasupra (cica entertainment costa). 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!