Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

@tazz: Inca mai astept o informatie despre ventilatoare, ca de altfel si despre tot ce ai putea sa ne spui cat mai explicit.

Iar clapeta de cut-off pare sa fie practic functionala. Nu apare nici cea mai mica ezitare la oprire ...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuarea deci …

pentru eroarea 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

Se sterge si reapare la punerea contactului, subliniez, fara pornirea motorului.

Cum spuneam, clapeta de cut-off inchide (motorul se opreste imediat), iar motorul functioneaza normal, ca si inainte.

In plus, toate ventilatoarele par sa functioneze si nici o siguranta nu este arsa.

Dupa scanare ne-am documentat (inclusiv cu ajutorul lui Baracuda) si apoi ne-am sfatuit cu Cipos care ne-a cofirmat supozitiile spunandu-ne ca acea clapeta inchide, dar nu poate deschide complet din cauza mizeriei acumulate, si din aceasta cauza reapare eroarea atunci cand se pune contactul.

Prima, si cea mai usoara, solutie pe care o puteam incerca ar fi fost demontarea si curatarea EGR, inclusiv a zonei de deschidere a clapetei cut-off, cu speranta ca eroarea nu va mai reapare apoi dupa stergere ...

Din cauza frigului, a lipsei de timp si a aparentei lipse de gravitate a problemei am tot amanat operatiunea de pe o saptamana pe alta ...

Azi la amiaza, dupa un drum scurt, cand am coborat din masina am auzit un bazait intens, ca de bobina electrica, exact in zona cu valva EGR si cu senzorul respectiv. Bazaitul nu se opreste decat la ~ 5-6 secunde dupa oprirea motorului, reapare la simpla punere a contactului si dispare tot la 5-6 secunde dupa ce scot cheia din contact.

Deci e conditionat numai de punerea contactului, nu de pornirea motorului.

Concomitent aud si un pacanit cu o frecventa de 7-10 Hz, sec, aparent metalic, tot in aceeasi zona.

Am intrat imediat in contact cu Istef, caruia ii multumesc inca odata pentru solicitudine si am vorbit apoi cu Cipos. Dupa cum spune Cipos bazaitul e normal sa apara in aceasta situatie, si nu as avea de ce sa imi fac griji. Deci as putea merge linistit cu masina pana sambata cand vom incerca sa facem operatiunea de curatire si sa vedem daca are efect, mai ales pe termen lung, sau daca trebuie sa fac totusi apel la inlocuire de piese ...

Cred ca am sa las totusi masina in garaj pana sambata si apoi mai vedem.

Daca mai are cineva vreo idee constructiva e binevenit si ii multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC : Cred ca eram si eu in garaj cu cipos cand ai intrebat de bazait :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg deci ca subscrii la opinia lui ca mai pot sta cateva zile ... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din nou pe linia de plutire datorita unei zile de munca a lui Istef si a lui Daniel, carora nu am cuvinte sa le multumesc destul ...

EGR si clapeta cut-off erau atat de murdare incat s-au folosit aproape 4 sprayuri Liqui Moly pentru curatare ... + axion pentru curatarea hainelor ...

Din pacate una din rotile dintate (un sector de cerc de fapt) din angrenajul de actionare a clapetei are doi dinti rupti. ... si din fericire acestia se afla exact la capatul cursei respectivei roti.

Problema a fost rezolvata pentru moment prin limitarea cursei ceea ce a modificat cu numai cateva grade pozitia clapetei care nu mai este aliniata perfect cu axul tubulaturii de admisie, dar apreciez ca restrictia aerodinamica rezultanta nu e mai mare decat ~ 1 cmp.

Comportamentul dinamic al motorului nu pare sa fie afectat; am facut un test drive de ~ 50 km cu 4-5 persoane in masina si nu am inpresia unei limitari de putere si / sau de cuplu.

E posibil sa creasca putin consumul, o sa verific asta in perioada urmatoare, si in ultima instanta o sa schimbam clapeta cu una noua.

Eroarea a disparut singura iar martorul „Emissions Workshop” s-a stins tot de la sine.

Oricum operatiunea a implicat multa munca (vreo trei demontari si remontari), multa mizerie si ploaie mocaneasca si am avut ocazia sa vad „pe viu” ce inseamna pasiunea pentru mecanica, pasiunea lucrului bine facut si in primul rand solidaritatea membrilor vwforum.

O sa vedem ce o sa facem mai departe in aceasta problema punctuala, ceea ce este sigur insa si ceea ce conteaza mult mai mult este faptul ca ma simt efectiv intre prieteni adevarati in comunitatea vwforum de aici.

10x vwforum.ro :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt curatare! Cred ca era de ajuns sa folosesti un cutit ca sa racai calamna din egr si un litru de diluant pt curatare perfecta, moly e cam scump :ceuameni:. Sa speram ca tine curatarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si tie Baracuda pentru sfaturi ca si lui Cipos!

In rest eu nu am avut decat meritul ... sa fiu membru vwforum! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta o sa incerc sa vin si cu pozele pe care le-am facut chiar la demontarea EGR-ului.

Referitor la problemele pe care le-a avut razdan mi-as permite cateva opinii:

- eroarea aparuta pe VagCom cu V157 se datora faptului ca valva EGR era infundata.

- zgomotul care a aparut ulterior (joi, parca) se datora faptului ca s-au rupt 2 dinti din segmentul de roata dintata de la clapeta de langa EGR (care nu este de accleratie, dar seamana, cum m-a lamurit cipos prin telefon, caruia trebuie sa-i multumesc pe aceasta cale).

- cele 2 probleme le vad ca probleme distincte si doar intamplarea a facut ca sa apara una dupa alta. Nu vad nici o legatura intre cele doua. Eu nu am studii de mecanica deci nu pot decat sa-mi dau cu parerea. Daca cineva poate sa-mi dea amanunte despre o posibila legatura intre probleme ar fi bine-venita.

Acum problema la clapeta de cut-off (parca asa se numeste) este ca atunci cand motorul se opreste clapeta nu se mai inchide: ori este o problema electrica cu senzorii de pozitie a clapetei ori alta problema care face ca sa nu se inchida clapeta.

Prin urmare nu mi se fare foarte safe a se merge cu clapeta de cut-off mult timp in aceasta situatie deoarece la o problema la turbina masina nu se mai opreste. Solutia gasita de noi prin limitarea cursei este una temporara pentru a nu mai lucra in gol motorasul 1 minut dupa oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat aici cateva poze cu EGR-ul murdar de pe masina lui razdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mersi. Cam iute... :) Cat despre "alta problema nerecunoscuta de VW"...imi suna atat de cunoscut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie ... :)

Nu uitati ca mi-au schimbat ambreiajul in actiunea din garantie (descrisa la vremea ei pe topicul corespunzator), numai dupa oarecari discutii, inclusiv reprosuri ca stau cam mult pe net ... :))

Thanks again vwforum.ro.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...scuze dar nu am mai apucat sa intru....la blestemata aia de clapeta exista o problema: uneori cred ca face vre-un scurt prin interiorul ei pentru ca arde siguranta, siguranta care e comuna cu cea de la ventilatoare......acuma nu e lege sa fie acelasidefect...dar daca iti arde si siguranta poti fi sigur.....ma interesez azi si va zic exact ce siguranta ardea ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti sincer nu aveti pt ce, daca detineam anumite informatii nu era normal sa le tin doar pt mine :), contributia a mea a fost infima, voi a-ti facut greul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin amabilitatea lui Istef, am cumparat de la Volksman buclucasa "Reglerklappe" 038 128 063 G.

Miercuri dupa amiaza o montez.

Oricum motorul merge excelent cu cea veche reparata, dar m-am gandit ca e mai sigur pe termen lung, mai ales ca se apropie si concediile ...

Multumiri tuturor si nu in ultimul rand vwforum !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha..deci pana la urma inlocuita....v-ati dumirit in final??...singura problema a clapetei erau dintisorii de pe pinon sau avea si ceva electric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sincer, eu nu m-am lamurit ...

Colegii tai de aici zic ca nu poate exista un defect electric (??!) ca nu e vorba de microswitch sau comanda din alta parte care nu a functionat, ci de murdarie care a blocat clapeta ...

Acuma de ce ar fi murdarie asa de multa ... mi s-a zis ca mai mult dina cauza prafului din aer ( :) ), cu alte cuvinte filtrele de aer VW nu-s bune ... as intelege ...

Si dupa montare mi-au facut si "setarea", desi de la Cipos am inteles clar ca la Diesel nu e nevoie ...

Daca leg cele gasite pe forumul spaniol cu Touran 2.0 TDI cu cele intamplate mie si la inca doi forumisti de aici, ma pot gandi ca acel defect de fabricatie nerecunoscut oficial de VW poate consta de exemplu in neetanseitatea axului clapetei, neetanseitate care ar putea permite mizeriei sa intre in camera etansa unde sunt pinioanele si componentele electronice si sa provoace blocari, scurt circuite, etc.

Poate ma lumineaza cineva ca eu sunt in ceata ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am schimbat senzorul de temperatura lichidului de racire G2/G62 90RON si nu mai am nici o problema.

Sezorul schimbat era de culoare neagra, cel nou de culoare verde.

Bafta

Mi-a aparut si mie mesajul asta la un b6 2.0tdi.. :ceuameni:

Asta trebuie sa fac? Sa-l schimb pe faimosul G62?

Ma ajutati cu un cod pentru senzorul asta?

@Danny M. - tu unde l-ai comandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceasi problema o am si yo...da' nu imi apare d fiecare data..doar cand o turez mai tare..si o tin la peste 2500 d ture...imi apare p computer "Emission Workshop"...am facut tester ..a venit un tip cu laptop..si mi spus k ii dusa Sonda Lambda....si cand sta la relanti park trepideaza ushor...si cand plec d p loc e mai lenta....precizez k ii golf 4 2.0 l (benzina)...si nush c sa fac...sa schimb sonda...sau sa ii fac ink un tester ? ....merci :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am cumparat un golf 5 2.0 tdi dsg din germania cu 145000km si toate bune si frumoase pana acasa.

cand am pornit-o dupa cateva ore mi-a aparut motorasul in bord si beep.

am facut testarea si aceeasi problema ca razdan clapeta de admisie. mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbata pt ca e actionata electric si nu se poate curata.

problema e ca din cauza acesteia, care cred ca e in scurt, imi arde siguranta de la electroventilatoare si imi ajunge antigelul la 125 grade cel. de aceea tind sa cred ca tazz are dreptate, clapeta trebuie schimbata

razdan poti sa-mi spui car a costat?

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Postez si eu despre experienta mea cu probleme la turbina si Emissions workshop.

Acum o luna si ceva, mergeam pe DN1, intru pe autostrada, dau talpa sa o duc la 140, pe la 90Km/h 'EMISSIONS WORKSHOP' cu becul de "check engine" aprins. Trag pe dreapta, opresc motorul, pornesc iar (Windows reboot :rolleyes:, dar mesajul tot acolo. Sun un prieten, intra pe net, gaseste vwforum (ftw!) se uita printre randuri ma suna si zice sa nu-mi fac griji ca nu e prea grav, poate sa fie de la senzorul de temperatura, sa scot capacul la lichidul de racire sa iasa presiunea poate se rezolva. Zis si facut. A doua zi, pornesc motorul, mesajul disparut! Pe drum spre casa, insa, aceeasi figura, pe la 80-90Km/h 'EMISSIONS WORKSHOP'. :-(

Ajuns in Bucuresti mai sap si eu pe forum, intre timp fac si o programare la reprezentanta (MIDOCAR) pentru verificare. Ma programeaza in 3 saptamani, ca 'nu e loc'.

Ca sa nu stau 3 saptamani ca fraierul fara sa stiu macar de la ce e, il sun pe Swat Cat pentru o diagnoza. Punem testerul, iese ca:

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 1 0 0 0

Verificat furtunele, par OK, actuatorul insa e blocat mort. Masina relativ noua, din 2005, 40000Km la bord.

...

Se face ziua de mers la MIDOCAR, duc masina le zic de eroare, ca trage greu, vedem facem. Dupa 4-5 ore primesc telefon, "e dusa turbina". Bine bine, zic eu, dar ce are, e rupt axul, e murdara, blocata... "Nu mai funtioneaza in parametrii", "trebuie schimbata".

35 de milioane piesele, fara manopera.

Zic mersik, platesc la MIDOCAR investigatia (1.3 milioane, au pus VAGCom pe ea si facut test in mers, nimic altceva) dupa care la sfatul lui Swat Cat ii dau un tel lui Cipos. Am noroc, e intalnire vwforum seara la 9. :-)

Merg cu masina aseara la Casa Poporului, baga Cipos mana, "actuatorul dus". "Il schimbam acum?" Desigur!!!

Cipos a fost super de treaba, s-a dus pana acasa, a luat actuatorul nou, montat si masina merge ca noua!!!

La MIDOCAR ar fi fost 35 de milioane plus manopera, probabil spre 40.

Rezolvat la Cipos cu o zecime din pret.

Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut , astazi m-am lovit si eu de mesajul Emissions workshop pe un golf 4 / 2003 , stateam la semafor si masina a inceput sa trepideze rau si apoi mi-a aparut mesajul pe bord , am incercat sa opresc si sa repornesc motorul , insa fara rezultat . Ideea este ca nu stiu nici un service care sa ma jecmaneasca si nici pe cineva sa-mi verifice eroarea pe calculator .

Nu prea sunt cunoscator cu piesele auto ... ma poate ajuta cineva cu informatii ? ce sa fac cum sa procedez ?

Va rog mult , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara mufa.nu poti sa afli.....poate sa fie orice.....de la lambda la bobine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!